Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4616 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000889235#fromelement=hp_folders_3220

אושרי, כתבת המשך מהיום.

תמצית מנהלים חלקית:

הציבור מממן מצלמות.

המצלמות מצלמות את הציבור שנוסע מהר ולוקחים כסף על תמונות, ממש כמו ברכבת הרים.

בכסף הזה, של הציבור, מקימים מנגנון, מעסיקים אנשים מורידים אבטלה.

ככה מעבירים ממי שיש לו למי שאין לו.

בשלב הבא האנשים שנוספים למעגל העבודה נוסעים לעבודה ה החדשה.

יש יותר עומס בכביש ופקקים, אז אח"כ ממהרים, חוטפים קנסות.

כך גדל מעגל העובדים ומעגל משלמי המיסים, כלומר קנסות.

כך נרתם ההי טק לטובת הכלל.

  • תגובות 84
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
2.5 מיליון נהגים פשוט לא משלמים את הדוחות הללו ומבקשים להישפט.

 

גאוני! בשיא הרצינות.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

אולי כדאי בתור מחאת נהגים להפגיז את בתי המשפט עד שיקרסו, כולם מבקשים להישפט!

גם ככה יש עומס על מערכת בתי המשפט לתעבורה.

הבעיה היא שהסיכון בנקמנות מצד בתי המשפט לא קטן...

הפשרה של היום היא הנורמה של מחר

פורסם
על פחות מזה עלו הצרפתים על הבסטיליה

 

כאן בוכים ומאוננים ודבר לא נעשה.

 

2.5 מיליון נהגים פשוט לא משלמים את הדוחות הללו ומבקשים להישפט.

 

צודק לחלוטין.

והכל חוזר לאותם הויכוחים והמקומות בדיוק. ביום שאנשים יבינו שאנחנו לא בשר תותחים בשביל אידיאות ריקות מתוכן, והמחליף של ג'רמי לוין בטבע, אולי החיים שלנו יראו קצת יותר טוב.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

לא יעזור גם את כל האנשים יסעו 70 - המדינה תצטרך להחזיר את חצי מיליארד שהוציאה בצורה כלשהי.

זה מה ש"יפה" בפרוייקטים ממשלתיים - גם אם הם נכשלים טוטאלית, אף אחד שהיה מעורה בעניין לא לוקח אחריות.

המקורבים שקיבלו תפקידים חדשים, הקבלנים שגרזו את הידיים הנכונות - הם היחידים שמרוויחים.

האזרחים, הם אלה שבסוף נתקעים עם החשבון.

פורסם

להוציא ולשחרר קיטור זה טוב וחשוב, אבל לא באמת מועיל.

המצלמות או בואו נקרא לילד בשמו "עמדות הגבייה האלקטרוניות לשימוש בכבישי ישראל", לא יוסרו, וסביר להניח שרק ילכו ויתרבו, כי זה עובד.

כנראה שלא נראה אותן במרכזי הערים - היכן שהן באמת נחוצות - מכיוון שפערי המהירות בין המותרת לבין זו שבפועל נוהגים בה אינם מספיק גבוהים על פי רוב בתוך העיר כדי להיות "כלכלית" לדוחו"ת. זאת על אף שבערים שהולכות ונהיות צפופות יותר ויותר, מגבלת המהירות של 50 קמ"ש גם היא גבוהה מדי.

הן לא יקשטו גם צמתים ורמזורים, כי המטרה שלהן אינה מניעת תאונות דרכים. אלא גביית מס נהיגה.

 

הצפת בתי המשפט בערעורים ובקשות להישפט היא פתרון מקסים שיעמיס את המוסדות הללו עד כדי קריסה, אבל מדובר בתענוג יקר מדי בכדי לדרוש אותו מכל אחד.

 

החוליה החלשה בכל השרשרת של חמדנות הרשויות באמתלה של דאגה צבועה לבטיחות בדרכים, מצלמות המהירות עצמן, ישבנו של הנהג וכיסו נמצאת בלוחית הזיהוי של המכונית שצילום שלה מהווה תנאי הכרחי להנעת כל המנגנון הזה. אם חוליה זו מטופלת והעלות אגב היא זניחה - קניתם לעצמכם שקט כלכלי (המחיר הוא נפשי).

 

אני לא הולך להסביר לכם איך, וגם לא ממליץ בפומבי לעשות זאת, רק מצביע על נקודת התורפה של המנגנון.

 

אגב, לו היו מפנים את השקעת הסכומים של הקמת מערך האכיפה האלקטרוני ותחזוקתו לאפיקים של הכשרת נהגים או סבסוד קורסי נהיגה מתקדמת (תמריצי ביטוח, הטבה במבחן הרישוי השנתי וכו') או לפחות בתוכנית גריטה שתסייע להעלות את רמת הבטיחות של המכוניות על הכבישים - היו מצילים חיי אדם ומצמצמים את כמות הנפגעים לא רק בכבישים בהם יש מצלמות (לפי הזיות המומחים), אלא גם בחנייה של הסופר, בכבישים מפותלים, ברחובות צדדיים, בעצירה לפיפי דחוף בשוליים ובהבנה של דינמיקת כביש ונהיגה.

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

פורסם

או אפילו למימון דיבורית לכל רכב בישראל, כדי שאנשים לא ידברו בטלפון בזמן נהיגה תוך שהם נוגעים בו.

 

הרי הבעיה לרוב היא חוסר מודעות למה שקורה בכביש, או פשוט חוסר עניין.

אני רואה עשרות אנשים ביום מדברים בטלפון בנהיגה וסוטים מהמסלול שלהם בגלל זה.

 

הבעיה בתאונות היא סדרה של כשלים שכל הזמן חוזרים על עצמם (שיכרות, הסחת דעת, אי ידיעה של כללים מסוימים, נהיגה תוך התעלמות מהסביבה).

 

אפשר לפתור הכל ולהישאר עם 100 הרוגים בשנה (שזה ממש נמוך!) אבל במקום זה קודם כל הם לוקחים מה שאפשר מהאזרחים.

פורסם

כי המטרה היא לא חו"ח להפחית את תאונות הדרכים או מספר ההרוגים, המטרה היא לייצר הכנסות למדינה, זה אפילו לא מוסתר.

אם כשמדברים על פרוייקט כזה אומרים מה ההכנסה העתידית הצפויה למדינה מקנסות - זה לא מוסתר.

 

רק "אור ירוק" ו"הרשות לבטיחות בדרכים" מנסות לשכנע את עצמן ואת הציבור שהמטרה היא בטיחותית.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

הו, האירוניה. עליית הדלק והמס על רכישת רכבים (מע"מ והשינוי הירוק) גרמו לכך שאנשים קנו פחות רכבים חדשים, ונוצר פער בתקציב (קראתי בדהמרקר לפני כמה זמן). כנראה זו הדרך לסתום את החור, כי הסתומים שבכנסת לא מבינים מה הם מעוללים עם כל עליות המיסים הללו.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

האירוניה תהיה שאנשים באמת יורידו את מהירות הנסיעה שלהם, ואז כל מה שגבו בדוחות

יתקזז עם מה שחסכו על דלק, וגם יגבו פחות דוחות, כי אנשים יסעו במהירות חוקית.

העצוב הוא, שגם אחרי כל זה, נראה בדיוק אותו מספר פצועים והרוגים.

פורסם
או אפילו למימון דיבורית לכל רכב בישראל, כדי שאנשים לא ידברו בטלפון בזמן נהיגה תוך שהם נוגעים בו.

 

הרי הבעיה לרוב היא חוסר מודעות למה שקורה בכביש, או פשוט חוסר עניין.

אני רואה עשרות אנשים ביום מדברים בטלפון בנהיגה וסוטים מהמסלול שלהם בגלל זה.

 

הבעיה בתאונות היא סדרה של כשלים שכל הזמן חוזרים על עצמם (שיכרות, הסחת דעת, אי ידיעה של כללים מסוימים, נהיגה תוך התעלמות מהסביבה).

 

אפשר לפתור הכל ולהישאר עם 100 הרוגים בשנה (שזה ממש נמוך!) אבל במקום זה קודם כל הם לוקחים מה שאפשר מהאזרחים.

 

אנשים אינם סוטים ממסלול הנהיגה שלהם בגלל החזקת הטלפון ביד, אלא בגלל אובדן הריכוז המתלווה באופן בלתי נמנע לשיחה בטלפון, לרבות זו שמתנהלת באופן כשר למהדרין עם דיבורית.

פורסם

שוב, הבעייה לא נעוצה באכיפה, שהיא לגיטימית לחלוטין, אלא במהירות הנסיעה המירבית המותרת הנמוכה מידי בחלק גדול מהכבישים.

לו היה מתאפשר לנהוג בכבישים טובים על 120 קמ"ש, לדוגמא, אזי האכיפה הגיונית בהרבה.

שנה שעברה נעשה צעד ראשון בנושא, שהוא ללא ספק מבורך, גם אם לא מספק, ועלינו לפעול להרחבת הניסוי בכבישים טובים נוספים.

בכוונתי לשגר בקרוב מכתב לשר התחבורה בנושא, ואשמח לפרסם את תגובתו, אם וכאשר.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

במאה ה-15 בהולנד שעובדים חששו למקום עבודתם בגלל כניסת מכונות טווייה למפעלי הטקסטיל העובדים זרקו את נעלי הSabot (כפכפי עץ הולנדיים) שלהם לתוך המכונות וגרמו לגלגלי השיניים שלהם להישבר - משם הגיעה לשפה האנגלית המילה Sabotage (חבלה).

לא שאני רומז משהו... חלילה.

(SEAT IBIZA FR - 2008 (Toyo T1R 205/40/R17

UPsolute Chiptuning, S3 Intercooler

3Inch Downpipe Exhaust + Silicone Inlet, Simota Open Airfilter

Luk Reinforced Sports Clutch + Lightweight 4.4kg VW-VR6 Fly-Wheel, vMaxx 40mm. Springs

פורסם

מישהו קרא את הכתבה מהבוקר בגלובס?

http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000890263#fromelement=hp_firstarticle

 

ממש ממש מקומם,

ומה שכתוב כניראה מתיחסים אלינו כך : ציבור = צי בור, אכן אנו צי של בורים שלא מצליחים שהנבחרים שלנו יעשו משהו למען הנהגים

במדינה ורק נכנעים למטרות מסחטת הכספים של האוצר בתחום הרכב.

קובי

:-)


×
×
  • תוכן חדש...