Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4619 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אבל בכביש 1 לא ישימו מצלמות. כמו המצב כיום, ככל הידוע לי יש רק ליד מעלה אדומים.

 

מה?מה?מה? איפה יש שם מצלמה??

נסעתי שם בסופ"ש.

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
  • תגובות 84
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
זו, בכל הכבוד, סתם דמגוגיה חסרת שחר. אפשר לחשוב שהם גוזרים איזה קופון אישי מהענין הזה של המצלמות. הם מאמינים כנראה ביעילות הענין הזה ותרומתו למלחמה בתאונות ואפשר להתווכח על זה, אבל לטעון לצביעות מצידם או לחיבת הנסיעה הפרטית המהירה שלהם, זה כבר באמת מוגזם. בכלל כל ההתקפה הזו על עמותה שמטרותיה ראויות, שמרבית תקציבה הינו מכיס פרטי ושנכון לעכשיו לא הוכח איזשהוא מניע פסול בפעילותה, באמת אינה לענין.

 

הם מטיפים את זה כי זה מה שאומרים להם להטיף, לא כי הם מאמינים בזה. זה אולי התחיל כעמותה עם מטרות יפות, אך היום מדובר בכלי של הממשלה לכל דבר. כל חוק שהממשלה רוצה להעביר בקשר לתנועה מגיע עם דו"ח של העמותה הנ"ל, שבמקרה המסקנות שלה מתאימות ותומכות בחוק. במקרה, העמותה הזו זוכה לתורם "פרטי", שמעביר לה כסף בעקבות המחקר והחשיבות שלו במלחמה לבטיחות בדרכים. ההתערבות שלה כנגד טל שביט ז"ל רק מראה כמה מניעיה לא צחים כפי שאתה מנסה לתאר אותם. מטרות העל שלה ראויות בהחלט, רק שהדרך להגשים אותן אינה ראויה, ואינה נכונה. לא יודע מה אתך, אבל לי קשה להאמין שבראש העמותה הזו יושבים אנשים עד כדי כך הדיוטים, שהם באמת מתעלמים מאין ספור מחקרים וסטטיסטיקות בנושא המהירות, כדי לומר את מה שהם אומרים. כולם שם, וגם בממשלה יודעים טוב מאוד מה קורה, אבל אף אחד לא אומר דבר.

לא הבנתי איך זה מוגזם לטעון לצביעות, כאשר מנכ"ל העמותה שנאבק כל כך הרבה במהירויות בכבישים, בעצמו לא נוסע 90 קמ"ש בימני, וגם לא 110. באותה צורה בדיוק, האנשים שמחוקקים את החוקים הנ"ל, האנשים שאמורים לאכוף את החוקים הנ"ל (כולל הצמרת הפיקודית שלהם) וכל התומכים במלחמת החורמה שמתנהלת כנגד מהירות, מסיכים רגליהם על אותם החוקים. זו ההגדרה של צביעות.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

עזבו שטויות שהממשלה תוציא חוק שכול רכב מחויב באיתורן או משהו כזה שיכול למדוד בכול מצב נתון את המהירות שלך וכך יהיו ה"אח הגדול" שטוחן את כולנו על כול חריגה הכי קטנה בכול מקום ...

 

ובנימה אופטימית זו אני הולך לכוון את הSPEEDTRONIC ל60 קמ"ש:| .

** Alfa Romeo 2007 GT 3.2 v6 **

**למכירה** סאב/מגברים של JBL - ROCKFORD

פורסם

עוד קצת "פנינים" מהדיון בוועדה, כמובן בלי להציג דוח ססטיסטי מאמת, מחקר כלשהו או

משהו שיתן תמיכה לדברים(הציטוטים נלקחו מ-"דה-מרקר":

ניצב אדרי: במקטעי כביש שבהם הוצבו מצלמות המהירות החדשות נרשמה ירידה של 26% במספר תאונות הדרכים - כך אמר אתמול ראש אגף התנועה במשטרה, ניצב משה אדרי, בוועדת הכלכלה של הכנסת. לדבריו, המשטרה אף שוקלת להרחיב את השימוש האכיפתי במצלמות ולעבור גם לשימוש במצלמות וידיאו - אך הדבר דורש תקציב נוסף וכן תגבור בתי המשפט.

מר אבוהב: מנכ"ל עמותת אור ירוק, שמואל אבואב, הביע תמיכה בפרויקט המצלמות, אך מתח ביקורת על הביצוע. לדבריו, פריסה כלל־ארצית של המצלמות יכולה למנוע 40% מתאונות הדרכים. הוא הוסיף כי עד היום השקיעה המדינה בפרויקט כ–60 מיליון שקל, וההכנסות ממנו מגיעות ל-80 מיליון שקל.

ולסיום גאון הדור ד"ר אמיר זיו-אב: המדען הראשי לשעבר של משרד התחבורה, ד"ר אמיר זיו אב, אמר כי הצבת 2,000 מצלמות בכל הארץ יכולה לשנות את התנהגות הנהגים ולהביא להפחתה של יותר מ-10% במספר ההרוגים. הוא הוסיף כי עלות של פרויקט כזה נאמדת בחצי מיליארד שקל, אך רק החיסכון בהיבט הכלכלי של אובדן חיי אדם יחזיר את ההשקעה תוך שנה־שנתיים.

 

אני חושב שאם נאסור על נהגים לנהוג, נוריד את תאונות הדרכים ב 100%, אז למה לא לנסות את זה?

פורסם

ולסיום גאון הדור ד"ר אמיר זיו-אב: המדען הראשי לשעבר של משרד התחבורה, ד"ר אמיר זיו אב, אמר כי הצבת 2,000 מצלמות בכל הארץ יכולה לשנות את התנהגות הנהגים ולהביא להפחתה של יותר מ-10% במספר ההרוגים. הוא הוסיף כי עלות של פרויקט כזה נאמדת בחצי מיליארד שקל, אך רק החיסכון בהיבט הכלכלי של אובדן חיי אדם יחזיר את ההשקעה תוך שנה־שנתיים.

 

אני חושב שאם נאסור על נהגים לנהוג, נוריד את תאונות הדרכים ב 100%, אז למה לא לנסות את זה?

 

האדיוטים האלה חושבים שהם יודעים הכל, לוקחים איזה מדינה שכוחת אל ומציגים אותה כמחקר מעמיק.

הם טועים ובגדול, אני באופן אישי נוסע המון לפחות 3 פעמים בשבוע ממעמקי הצפון להרצליה-ת"א-ירושלים, לעיתים אני חוזר בשעות מאוחרות ואני רק מתאר לעצמי מה יקרה לערנות שלי כשאצטרך לנסוע 90 קמ"ש מהירות מקסימלית.

חבר טוב נמדד בכמה השקעה הוא מנער את הרגליים לפני שהוא נכנס לך לאוטו.

פורסם

רועי, חלק מהאנשים כן גוזרים קופון אישי.

האם, למשל, מנכל "אור ירוק" מקבל שכר על העבודה שלו? לא סתם הוא גם מדבר על זה שהכסף מהדוחות צריך לעבור לארגונים שעוסקים בבטיחות בדרכים. הוא הרי מייצג אחד כזה.

יש מעט מאוד אנשים "ערכיים", אולי אלו שתורמים לאור ירוק וכו'. רוב האנשים בעולם הם ציניקנים גמורים, ואתה יכול להיות בטוח שלכל צבוע ממתנא שאתה יכול לראות נוהג ב150 קמש בכביש 2 או 431 יש תרוץ ללמה במקרה שלו זה *כן* לגיטימי, ולמה הוא לא עבריין.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
איזה התרעה אתה חושב שהם יכולים לספק לכזה דבר?

"מצלמה לפניך, הגעת מהר מדיי עצור והמתן חצי שעה".

 

הרגת אותי :). וואלה רעיון למחאה, לפני כל מצלמה בסוף קטע לעצור כי חבל על 500+ שח מהכיס ולעמוד ואז נראה מה יקרה. אני חופשי הייתי עוצר להתרענן כמה דקות.

החיים הם כמו....

פורסם

כשהם אומרים הכנסות למדינה, הם לא אמורים לדבר על הכנסות מבחוץ? ייצוא? מיסוי חברות גדולות שמקבלות הכנסה מחוץ למדינה?

איך לקחת כסף מאזרחים זה הכנסה? אם אני אקח כסף מאשתי זה לא אומר שהכנסתי עוד.

Audi S3 8P - APR Stage 2+

פורסם

אם אכן ימוקמו 2,000 המרחק בין המצלמות יהיה קצר.

בין צומת מורשה לצומת גהה לדוגמא, לעצור בצד לחצי דקה של המתנה כי נסעת מהר ? צריך לנסוע מהר מאוד בין הצמתים הללו על מנת להגיע לצורך לעצור חצי דקה בצד.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם
זו, בכל הכבוד, סתם דמגוגיה חסרת שחר. אפשר לחשוב שהם גוזרים איזה קופון אישי מהענין הזה של המצלמות. הם מאמינים כנראה ביעילות הענין הזה ותרומתו למלחמה בתאונות ואפשר להתווכח על זה, אבל לטעון לצביעות מצידם או לחיבת הנסיעה הפרטית המהירה שלהם, זה כבר באמת מוגזם. בכלל כל ההתקפה הזו על עמותה שמטרותיה ראויות, שמרבית תקציבה הינו מכיס פרטי ושנכון לעכשיו לא הוכח איזשהוא מניע פסול בפעילותה, באמת אינה לענין.

 

בוודאי גוזרים קופון, לא כספי אלא ייצוגי, אם לא היה הפמפום והטמטום שלהם לאורך שנים ש"מהירות הורגת" והתרומות שלהם לקניית ניידות למתנ"א (שזה זנות שלא ניתן להצדיק אותה בכלל), איך היית שומע על מר אבואב או על קופיפי המחמד שלו ש"מנתחים" תאונות בכישרון של קצב בחדר ניתוח?

 

הקופון לא חייב להיות $ בחשבון הבנק, גם לבנות שם לעצמו על חשבון כולנו תוך כדי שקרים והמצאות זה לגזור קופון.

 

רוצה מניע פסול? במדינה דמוקרטית גוף פרטי אינו מממן ניידות משטרה נקודה.

על אחת כמה וכמה כשלגוף הפרטי הזה יש אג'נדה, והיא אפילו לא נסתרת!

 

כל זה כמובן בנוסף למה שכתבו יבגני וניקו שאני מאמץ כל מילה שלהם

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
עוד קצת "פנינים" מהדיון בוועדה, כמובן בלי להציג דוח ססטיסטי מאמת, מחקר כלשהו או

משהו שיתן תמיכה לדברים(הציטוטים נלקחו מ-"דה-מרקר":

ניצב אדרי: במקטעי כביש שבהם הוצבו מצלמות המהירות החדשות נרשמה ירידה של 26% במספר תאונות הדרכים - כך אמר אתמול ראש אגף התנועה במשטרה, ניצב משה אדרי, בוועדת הכלכלה של הכנסת. לדבריו, המשטרה אף שוקלת להרחיב את השימוש האכיפתי במצלמות ולעבור גם לשימוש במצלמות וידיאו - אך הדבר דורש תקציב נוסף וכן תגבור בתי המשפט.אני בכלל קראתי שמרבית התאונות הם בתוך העיר, ליד בתי הספר ובמעברי החציה, ושמחקר מעמיק קבע שאחוז התאונות הקשות שנגרם בגלל מהירות מופרזת הוא 3% מסך התאונות, יתרה מכך אנגליה הגדולה (יותר נכון לומר בריטניה) אחרי שנים שהתעמרה באזרחים בכל נושא המצלמות והיתה מהראשונות לעשות פרויקט כזה חזרה בה ופשוט הורידה אותן.

כולם יודעים שהפריסה של המצלמות תהיה גדרה - חדרה כי יש מגזרים מסוימים שגם המשטרה לא מתעסקת איתם ויש להם נטיה לשרוף/לשבור/ולנתץ מצלמות.

שניצב אדרי יתעסק במה שהוא מבין בו, וזה כמובן לעשות חמוצים, לרכל, לשתות קפה ולתקוע שחמיסטיות.

מר אבוהב: מנכ"ל עמותת אור ירוק, שמואל אבואב, הביע תמיכה בפרויקט המצלמות, אך מתח ביקורת על הביצוע. לדבריו, פריסה כלל־ארצית של המצלמות יכולה למנוע 40% מתאונות הדרכים. הוא הוסיף כי עד היום השקיעה המדינה בפרויקט כ–60 מיליון שקל, וההכנסות ממנו מגיעות ל-80 מיליון שקל. צבוע ומגעיל כמו כל העמותה הרקובה שלו, ואיך אף אחד לא שואל כאן מדוע אדון אבוהב מתעניין בנתונים כספיים ? המטרה היא בסהכ להוריד את כמות התאונות ולא להפוך זאת למס מהירות

ולסיום גאון הדור ד"ר אמיר זיו-אב: המדען הראשי לשעבר של משרד התחבורה, ד"ר אמיר זיו אב, אמר כי הצבת 2,000 מצלמות בכל הארץ יכולה לשנות את התנהגות הנהגים ולהביא להפחתה של יותר מ-10% במספר ההרוגים. הוא הוסיף כי עלות של פרויקט כזה נאמדת בחצי מיליארד שקל, אך רק החיסכון בהיבט הכלכלי של אובדן חיי אדם יחזיר את ההשקעה תוך שנה־שנתיים. עוד אידיוט

 

אני חושב שאם נאסור על נהגים לנהוג, נוריד את תאונות הדרכים ב 100%, אז למה לא לנסות את זה?

 

אין בעיה עם מצלמות אני מוכן שבכל רמזור תהיה מצלמת אור אדום, בכל הרמזורים במדינה לא משנה היכן, שיהיה מצלמות ליד בתי ספר, מעברי חציה מסוכנים, אבל בכביש מהיר ? כדי להוריד את אחוז התאונות ?

בוא נקרא לילד בשמו זהו מס מהירות, אם אתה עשיר ו250 שח זה קטן עליך בכדי להקדים לפגישה אז לך על זה..

פעם Clio b 2001 ידנית/Clio b Sport MK2 2003/פיאט פונטו 98

 

מגאן RS 225 למכירה

פורסם

לצערי זה יהיה כמו כביש 6.

 

יש זמן? אני אסע דרך כביש החוף על 90 קמ"ש.

אין זמן? אם זה שווה לי את ה21 ש"ח שעולה לי נסיעה בכביש 6, אני אסע דרך שם.

 

האידיוטים האלו ששולטים על תחום המצלמות הם לא סתם אידיוטים.

הם מסוכנים!

הם מחליטים דברים ויכול להיות שבאמת במקום להוריד את התאונות, הם בעצם יגבירו את כמות התאונות וההרוגים.

 

אני הייתי מתנה חוקים והחלטות כאלו באחריות אישית של האידיוטים שמחליטים על דברים כאלו.

זה יכול לעלות בחיים של אנשים כי זה ייצר עוד פקקים ויעלה בכלליות את רמת העצבים של כל מי שבכביש.

וזה עוד בלי להזכיר את כל בלימות החירום שמקבלים מנהגים אחרים בכביש כשהם מתקרבים למצלמות.

כבר יצא לי לראות כמה תאונות חזית-אחור כי מישהו בלם מול מצלמה.

פורסם
אני בכלל קראתי שמרבית התאונות הם בתוך העיר, ליד בתי הספר ובמעברי החציה, ושמחקר מעמיק קבע שאחוז התאונות הקשות שנגרם בגלל מהירות מופרזת הוא 3% מסך התאונות

 

כבר כתבתי על זה פעמיים או יותר, והמחקר הוא של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, הרשות המוכרת במדינה למחקרים כאלו.

זה כמובן לא מונע מאור ירוק והרשות לבטיחות בדרכים להצהיר הצהרות בומבסטיות שלא עולות בקנה אחד עם הנתונים.

 

-----------

 

מעל ל-50% מהתאונות אינן מסומנות כתאונות עם אשמה (כלומר עבירה של נהג/ים), בשביל להפחית 40% מתאונות הדרכים יש לחסל את כל תאונות הדרכים המסומנות כ"עם אשמה", הכוללות במקומות הראשונים (כצפוי): אי ציות לרמזור, סטייה מנתיב ואי מתן זכות קדימה, בנוסף גם מהירות שאינה תואמת לתנאי הדרך (שם המלחמה תהיה קשה, אין באמת יכולת לאכוף את העבירה הזאת עד שמאוחר מדי), יש גם עניין של אלכוהול וסמים וכו' לפי הסדר היורד.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

על פחות מזה עלו הצרפתים על הבסטיליה

 

כאן בוכים ומאוננים ודבר לא נעשה.

 

2.5 מיליון נהגים פשוט לא משלמים את הדוחות הללו ומבקשים להישפט.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש


×
×
  • תוכן חדש...