Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מגבר דיגיטלי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4622 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחפש מגבר Class D

 

האם אתם יכולים לתת לי חוות דעת על מגבר של Soundstream דגם TN4.900D?

 

והאם אפשר להשוות אותו למגבר של אלפיין PDX-F6 .

הגודל שלהם בערך זהה ושניהם מוציאים 150X4 ב4 הום

 

האלפין יקר ב1000 ש'ח בערך, האם שווה להשקיע?

תודה לעונים ושבת שלום!

HU: Pioneer 80 prs Components: morel hybrid 602 , 6X9: JBL T696L Amplifier: hertz hdp4

Monoblock: hifonics bxi 2010d

Subwoofer: HIFONICS BX10D2 X2

פורסם

יש עוד מגבר למרות שאני לא יודע כמה הוא עולה בארץ

HDP 4 hertz גם הוא 150X4..

 

אני מתכננן להגביר איתו שני סטים של מוראל איבריד 6.. :multi:

HU: Pioneer 80 prs Components: morel hybrid 602 , 6X9: JBL T696L Amplifier: hertz hdp4

Monoblock: hifonics bxi 2010d

Subwoofer: HIFONICS BX10D2 X2

פורסם

לא מגבר דיגיטלי אלא מגבר בטופולוגיה קלאס D

 

יש מספר חברות שמשתמשות בדיוק באותו תכנון כמו הסאונד סטרים

כמו NVX \פולק אודיו \ נקמיצי \PPI ,אלו מגברים בהחלט טובים עם תמורה גבוהה למחיר.

 

HDP 4 hertz הוא מגבר עם תכנון אחר

הוא מגבר מצויין מניסיוני העלות שלו נעה בין 2000-2500 שח למיטב ידעתי.

 

PDX-F6 סידרה חדשה שהיא שיפור מוצלח של ה-PDX 150.4 הישן והפחות טוב

לא בטוח שהמגבר הנ"ל שווה את תוספת המחיר על פני מתחריו.

פורסם

תודה רבה על התשובה.

איזה מגבר מבין השלושה מומלץ יותר לקנות?

HU: Pioneer 80 prs Components: morel hybrid 602 , 6X9: JBL T696L Amplifier: hertz hdp4

Monoblock: hifonics bxi 2010d

Subwoofer: HIFONICS BX10D2 X2

פורסם

אתה יכול ללכת על Precision Power P900.4

מדובר על מגבר עם בדיוק אותו בורד כמו הסאונד סטרים רק יותר זול

דרך ushops עד הבית בעלות של 1100 שח ,לדעתי האופציה המשתלמת ביותר.

פורסם

לפי דעתי אנאלוגי תמיד עדיף....

8) ...So When The Sun Meets The Sky

HU: Eclipse CD7100/F.S: Pioneer TS-C720PRS

F.S : Kicker SS65.2/SAmp: Kicker SX900.4

Sub Amp: DLS A6/Sub: JL12W6V2

פורסם
לפי דעתי אנאלוגי תמיד עדיף....

 

איזה אנלוגי אתה ממליץ שיתאים ל2 סטים של מוראל איבריד 6 ושלא יהיה יותר מדיי גדול?

HU: Pioneer 80 prs Components: morel hybrid 602 , 6X9: JBL T696L Amplifier: hertz hdp4

Monoblock: hifonics bxi 2010d

Subwoofer: HIFONICS BX10D2 X2

פורסם

Precision Power P900.4 יהיה יותר איכותי מHERZ ויצליח לחזיק את המוראל כמו שצריך?

 

היה לי עד עכשיו JBL GTO 1004 מכרתי אותו בשביל להתקדם.

HU: Pioneer 80 prs Components: morel hybrid 602 , 6X9: JBL T696L Amplifier: hertz hdp4

Monoblock: hifonics bxi 2010d

Subwoofer: HIFONICS BX10D2 X2

פורסם

או אולי רוקפורד T800-4ad?:confused:

HU: Pioneer 80 prs Components: morel hybrid 602 , 6X9: JBL T696L Amplifier: hertz hdp4

Monoblock: hifonics bxi 2010d

Subwoofer: HIFONICS BX10D2 X2

פורסם

HU: Pioneer 80 prs Components: morel hybrid 602 , 6X9: JBL T696L Amplifier: hertz hdp4

Monoblock: hifonics bxi 2010d

Subwoofer: HIFONICS BX10D2 X2

×
×
  • תוכן חדש...