Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עד כמה הדריפט שוחק את הצמיגים?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4660 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
את הדריפט אני עושה עם הרכב שלי, (המאזדה) לא עם הוולוו

אם אני עושה דריפט במהירות נמוכה, (40, 50 קמ"ש) הצמיגים נשחקים פחות מן הסתם נכון?

 

טל, אתה לא עושה דריפט אלא מבצע החלקות. זה ממש לא אותו דבר. בדריפט הנהג שולט ברכב.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני אישית חושב ששחיקת הצמיגים פחות צריכה להטריד אותך, זו עלות זניחה.

 

יהיה יקר יותר להסב את המאזדה 3 להנעה אחורית וגם קצת כאב ראש וסימן שאלה לגבי החוקיות.

 

במילים אחרות רוצים לומר לך פה- הדרך היחידה שלך לעשות "דריפט" עם מאזדה 3 זה עם מגשים של מקדונלד'ס מתחת לגלגלים האחוריים, גם תדמיין שאתה עושה דריפט וגם תשחק את המגשים במקום את הצמיגים....זול יותר.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
אני אישית חושב ששחיקת הצמיגים פחות צריכה להטריד אותך, זו עלות זניחה.

 

יהיה יקר יותר להסב את המאזדה 3 להנעה אחורית וגם קצת כאב ראש וסימן שאלה לגבי החוקיות.

 

במילים אחרות רוצים לומר לך פה- הדרך היחידה שלך לעשות "דריפט" עם מאזדה 3 זה עם מגשים של מקדונלד'ס מתחת לגלגלים האחוריים, גם תדמיין שאתה עושה דריפט וגם תשחק את המגשים במקום את הצמיגים....זול יותר.

 

גם "להתגרזן" עם הרכב שוחק את הצמיגים וזה הרבה יותר כיף.

לדעתי,לא שווה את הכסף והבלאי בשביל כמה שניות של עשן,סירחון של גומי ושחיקת צמיגים.

קח קורס נהיגה ותלמד להנות מהרכב.

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם

אותי אתה לא צריך לשכנע, אני גם נהנה יותר בכביש מפותל (עם פסיעות זנב פה ושם) יותר מאשר מלנהוג עם מבט עוקב מחלון הצד.

 

עשן רפידות בלימה חמות מחרמן אותי יותר מעשן צמיגים.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
ברוורס אולי. :lol:

 

:roflmao:

מחר בחדשות: פטנט חדש בקרב בני נוער משעוממים שמשתוללים. דריפטים ברוורס.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
:roflmao:

מחר בחדשות: פטנט חדש בקרב בני נוער משעוממים שמשתוללים. דריפטים ברוורס.

 

הרגת אותי :lol: :lol: :lol:

בקיצור דריפט יביא לך יותר נזק מתועלת,החיים הם לא "מהיר ועצבני".

ואם בא לך להרשים את המין היפה יש עוד דרכים מלבד קריעה של הרכב תוך כדי סיכון הסובבים אותך.

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם

חבל על הרכב כולו, דריפט לא יצא מזה, זה בטוח.

 

עדיף תיסע למסלולים\כבישים ריקים וכיפיים, תלמד לנהוג עליהם.

 

אם תתחיל לקרוע את הרכב, אחרי שנה הוא כבר יצקצק לך בלי סוף.

אלה רכבים צעצוע, מתאימים נטו לנסיעה מA לB.

פורסם
חבל על הרכב כולו, דריפט לא יצא מזה, זה בטוח.

 

עדיף תיסע למסלולים\כבישים ריקים וכיפיים, תלמד לנהוג עליהם.

 

אם תתחיל לקרוע את הרכב, אחרי שנה הוא כבר יצקצק לך בלי סוף.

אלה רכבים צעצוע, מתאימים נטו לנסיעה מA לB.

 

עזוב אם הרכב בנוי או לא בנוי,

אני ניתקתי פעם אחת בקרת יציבות ונתתי גז מפניה וזה היה קרוב מאוד לאסון.

גם אם הרכב מאפשר משחקים,לא תמיד כדאי,אם אין נסיון זה יכול להיגמר לא טוב.

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם
איך אני יודע מתי צריך להחליף את הצמיגים? עשיתי לא מעט דריפטים עם הרכב

אני מבטיח לך שבחיים לא עשית דריפט עם האוטו.

דריפט בהגדרה זה החלקה של הגלגלים האחוריים תוך כדי שהם מסתחררים. גלגלים אחוריים ברכב הנעה קדמית (כמו מאזדה 3) לעולם לא יסתחררו. מה שעשית זה "זריקת תחת", וזה שוחק את הצמיגים הרבה יותר מאשר אם היה לך רכב הנעה אחורית והיית עושה דריפטים, מאחר ופה, אני משער, שאתה פשוט מושך בלם יד בכיכרות וכיו"ב, וזה אומר שאתה מחליק כשהגלגלים האחוריים נעולים בבלם היד, מכאן שהשחיקה עליהם תהיה לא אחידה. וזה דבר מאוד גרוע. אתה כאילו "מיישר" חתיכה מהצמיג, כשכל שאר הצמיג עגול.

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם

משמעות המילה DRIFT היא סחיפה, לא כל זריקת תחת היא דריפט בטח לא ברכב עם הנעה קדמית.

 

הגדרה של דריפט, זה החלקה של זנב הרכב למרחק מסוים, כמובן שהרכב צריך להיות תחת שליטה של זה, לשם דריפט אמיתי נדרש רכב הנעה אחורית שמכויל כראוי רצוי חזק ורצוי נהג מנוסה שיודע מה הוא עושה.

פורסם
עזוב אם הרכב בנוי או לא בנוי,

אני ניתקתי פעם אחת בקרת יציבות ונתתי גז מפניה וזה היה קרוב מאוד לאסון.

גם אם הרכב מאפשר משחקים,לא תמיד כדאי,אם אין נסיון זה יכול להיגמר לא טוב.

 

1. עם כל הכבוד ל-G37 (ויש כבוד) הוא לא רכב לדריפטים. יש לו הנעה אחורית ומנוע לא רע בכלל, אבל במצב סטוק הוא לא ממש מתאים.

2. דריפטים זה משהו שצריך לתרגל (בטח ובטח אם אין לך נסיון מקדים) במקום סטרילי עם הרבה שטח מת. דריפט זה לגמרי לא משהו אינטואיטיבי, חייבים לתרגל המון לפני שמגיעים לרמה סבירה וגם זה ברכבים מתאימים (330, MX-5 וכד') או מותאמים (אפטר-מרקט). לאבד את האחיזה ("ניתקתי פעם אחת בקרת יציבות ונתתי גז מפניה") זה החלק הקל, לשמור על שליטה זה החלק הקשה.

מאזדה מיאטה 2008 משופרת לנפש

פורד פיאסטה 2016 למבצעים מיוחדים

פורסם
1. עם כל הכבוד ל-G37 (ויש כבוד) הוא לא רכב לדריפטים. יש לו הנעה אחורית ומנוע לא רע בכלל, אבל במצב סטוק הוא לא ממש מתאים.

2. דריפטים זה משהו שצריך לתרגל (בטח ובטח אם אין לך נסיון מקדים) במקום סטרילי עם הרבה שטח מת. דריפט זה לגמרי לא משהו אינטואיטיבי, חייבים לתרגל המון לפני שמגיעים לרמה סבירה וגם זה ברכבים מתאימים (330, MX-5 וכד') או מותאמים (אפטר-מרקט). לאבד את האחיזה ("ניתקתי פעם אחת בקרת יציבות ונתתי גז מפניה") זה החלק הקל, לשמור על שליטה זה החלק הקשה.

 

לא אמרתי אף מילה על דריפט,

ניתוק בקרת היציבות בלבד וכניסה מהירה.

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם
הרגת אותי :lol: :lol: :lol:

בקיצור דריפט יביא לך יותר נזק מתועלת,החיים הם לא "מהיר ועצבני".

ואם בא לך להרשים את המין היפה יש עוד דרכים מלבד קריעה של הרכב תוך כדי סיכון הסובבים אותך.

 

פות"ש, רוצה להרשים בחורה יותר מכל גבר? איך אני ארמוז לך מה אתה צריך לעשות טוב, בוא נראה בוא נראה. נהיגה זה לא. גם לא דריפטים. בוא נגיד ככה, עשית פעם קורס צלילה? אם תהיה צוללן טוב, זה ירשים אותה הרבה יותר טוב מלשחוק את הצמיגים של המאזדה שלך.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.


×
×
  • תוכן חדש...