Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עד כמה הדריפט שוחק את הצמיגים?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4662 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

. מה שעשית זה "זריקת תחת", וזה שוחק את הצמיגים הרבה יותר מאשר אם היה לך רכב הנעה אחורית והיית עושה דריפטים, מאחר ופה, אני משער, שאתה פשוט מושך בלם יד בכיכרות וכיו"ב, וזה אומר שאתה מחליק כשהגלגלים האחוריים נעולים בבלם היד, מכאן שהשחיקה עליהם תהיה לא אחידה. וזה דבר מאוד גרוע. אתה כאילו "מיישר" חתיכה מהצמיג, כשכל שאר הצמיג עגול.

 

תאוריה יפה, במציאות- צמיגים נשחקים בדריפט הרבה יותר ממשיכת בלם, משיכת בלם פה ושם לא תשאיר לך צמיג בצורת משושה, דריפט פה ושם כן יגרום לצמיגים שלך מהר מאוד להראות כמו צמיגי פורמולה 1 בתקופה שלפני שינוי התקנות.

 

 

1. עם כל הכבוד ל-G37 (ויש כבוד) הוא לא רכב לדריפטים. יש לו הנעה אחורית ומנוע לא רע בכלל, אבל במצב סטוק הוא לא ממש מתאים.

2. דריפטים זה משהו שצריך לתרגל (בטח ובטח אם אין לך נסיון מקדים) במקום סטרילי עם הרבה שטח מת. דריפט זה לגמרי לא משהו אינטואיטיבי, חייבים לתרגל המון לפני שמגיעים לרמה סבירה וגם זה ברכבים מתאימים (330, MX-5 וכד') או מותאמים (אפטר-מרקט). לאבד את האחיזה ("ניתקתי פעם אחת בקרת יציבות ונתתי גז מפניה") זה החלק הקל, לשמור על שליטה זה החלק הקשה.

 

בוא נרד מהעץ חבר, למרות ש-G37 זה רכב קצת גדול ו״נוח״ מכדי להיות ספורטיבי (מתייחס לגרסה רגילה), יש לו מספיק כח כדי להחזיק דריפט יפה מאוד בידיים המתאימות.

לא בטוח שהמיאטה תחזיק דריפט כמו ה-G (אין מה לעשות, במקום בו השלדה מכשילה הכח מפצה ביג טיים), כנ״ל לגבי 330.

 

לא צריך להסחף.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בוא נרד מהעץ חבר, למרות ש-G37 זה רכב קצת גדול ו״נוח״ מכדי להיות ספורטיבי (מתייחס לגרסה רגילה), יש לו מספיק כח כדי להחזיק דריפט יפה מאוד בידיים המתאימות.

לא בטוח שהמיאטה תחזיק דריפט כמו ה-G (אין מה לעשות, במקום בו השלדה מכשילה הכח מפצה ביג טיים), כנ״ל לגבי 330.

 

לא צריך להסחף.

 

אפשר לעשות דריפטים עם G37, יש לה הנעה אחורית וכוח, זה נכון.

 

אבל שלדה מאוזנת, זוויות היגוי ומשקל חשובים יותר בדריפטים מאשר כוח נטו.

 

תשווה למשל בין ה-MX-5 ל-S2000 או לא Solstice GXP החזקות ממנה, ופה אני עדיין בקטגוריה של רודסטרים קלילים יחסים.

 

חוץ מזה לא מדובר פה על פרארי, למיאטה יש יחס של 6.4 ק"ג \ כ"ס ול-G37 יש 8.3, זה הבדל מכובד אבל לא מספיק בשביל לפצות על תקשור מההגה, זוויות היגוי ושלדה פחות מאוזנת.

 

המיאטה נבנתה לנסוע על הצד, בG37 זה פשוט "משהו שאפשר לעשות".

 

אני חס וחלילה לא מוריד מכבודו של ה-G37, אבל אף אחד לא תכנן אותו כדי לנסוע על הצד ואף אחד (כמעט) לא קונה אותו כדי לנסוע על הצד.

מאזדה מיאטה 2008 משופרת לנפש

פורד פיאסטה 2016 למבצעים מיוחדים

פורסם

נו מספיק עם הגיבוב הזה, בוא נסכם כך:

 

ביד הלא מיומנת יהיה קל יותר לסחוף לאורך זמן את המיאטה או S2000.

 

בידיים מאומנות כל המכוניות הנ״ל יסחפו טוב מאוד.

 

ה-G אינה פרארי ועדיין חזקה בהרבה מהמיאטה ועם טונות מומנט שבהחלט יעילים למשימה.

 

כן תכננו או לא, מי ישמע כל אחד שקונה מיאטה מציג את עצמו כאילו מהיום שרכש אותה הפסיק לנסוע ישר, פרופורציות ידידי.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

לא ניסיתי ולא אנסה,

כשצמיג עולה לי 1000 שקל חבל לי להרוס אותו על שטות :cry:

 

חג שמייח חברים!!

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם

לך לכפר של חמישי הם יכולים ללמד אותך על דריפטים...

 

מה שמצחיק שהדריפטים האלו בדרך כלל נגמרים בטויוטה קורולה או מאזדה 3 (נזרום ונגיד גם מנוע 2000). רכב ספורט רציני עוד לא ראיתי שאונסים אותו ככה, ובטח לא ראיתי "ביישוב יהודי".

 

שמור על הצמיגים ועל האוטו, בעיניי ובעני כל מיני אנשים כל הדיבורים על הדריפטים האלו רק גורמים לגיחוך, יודע מה, גם עם רכב ששווה הרבה יותר ממשפחתית.

פורסם

דריפט זו החלקת כח במכונית הנעה אחורית, ובה הגלגלים האחוריים, המניעים מאבדים אחיזה בהאצה.

 

החלקה / פרפור / תת היגוי / ״חאריקות״ וכל מיני דברים שתארתם ברכב הנעה קדמית זה לא דריפט.

 

דריפט גורם לבלאי מואץ לכל מכלולי הרכב.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

לא צריך להסחף.

 

בשביל דריפט חייבים להסחף :wink:

אבל בשביל מה לכם? זה סתם מטופש :wink::wink:

 

דבר נוסף וחשוב שצריך לדריפטים זה דפרנציאל מוגבל החלקה (או סגור לגמרי) ואת זה יש ל G37s אז אומנם לא ניסתי אבל אני די בטוח שאפשר לעשות איתה דריפטים.

פורסם
חג שמח :wink:

 

ונסיים בכתבה מעניינת בדיוק בנושא הזה:

 

דריפט לכל כיס – חיים על הצד (וידאו)

 

אני ראיתי את זה ובהחלט נהניתי כמעט כמו שהם נהנו מלהכין את הסרטון

אבל משהו שאני רואה בכל סרטון של MX5 אטמוספרית - לאוטו פשוט אין מספיק כח זמין כדי לשמור על ההחלקה, למה מזדה מתקמצנים על סוסים?

 

פורסם
אני ראיתי את זה ובהחלט נהניתי כמעט כמו שהם נהנו מלהכין את הסרטון

אבל משהו שאני רואה בכל סרטון של MX5 אטמוספרית - לאוטו פשוט אין מספיק כח זמין כדי לשמור על ההחלקה, למה מזדה מתקמצנים על סוסים?

 

$$$$$

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם

הנהג הנמרץ אחרי נסיעה קצרה מבין מהר שהשלדה של המיאטה יכולה לקבל עוד כוח, אבל אכן מאזדה רצו ליצר רודסטר להמונים שזה אומר גם מנוע שהוא יחסית זול לקניה, זול לאחזקה וגם פחות מעניש ולכן החיסכון בכ"ס והם עשו את זה בצורה מעולה.

 

למי שרוצה לעשות דריפטים לא יזיק לשפר, אבל ממש לא חייבים, אפשר להדריפט יפה גם מאוד עם הניילונים עדיין על הרכב.

 

בהשקעה של 10k ש"ח אפשר להביא את הרכב מ-167 ל-200 כ"ס (ואף יותר), בצורה חוקית, בטוחה ולא מזיקה לרכב ע"י שידרוג הפליטה למשהו זורם יותר.

 

לחילופין במדינות מתוקנות (ארה"ב למשל) ניתן לקנות קיט של סופרצ'רג'ר בבערך 20 אלף ש"ח כדי לקבל 230 כ"ס בגלגל!

 

כל זה מספיק בהחלט להחזיק דריפט ועדיין מתחת ל-200k ש"ח על הכביש בארץ (כשעוד אפשר היה לקנות MX-5 חדשה בארץ).

 

אין ספק שיש מכוניות דריפט טובות יותר בארץ ובעולם, אבל לא בכאלו עלויות ולא עם רוב המכלולים מקורים.

מאזדה מיאטה 2008 משופרת לנפש

פורד פיאסטה 2016 למבצעים מיוחדים

פורסם

על פי מה שהשכלתי מהאשכול יש לי שאלה

אז מה אתם אומרים,יהיה קשה לעשות דריפטים עם קאדילאק CTS? (הנעה אחורית)

 

או שזה אפשרי גם במצב סטוק?


×
×
  • תוכן חדש...