Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם כדאי ליקנות רכב ב-Ayalon Motors?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4427 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עכשיו הוא בטח לא יעשה את זה לא כי הוא נעלב מהתגובה של איילון, אלא כי מעולם לא הייתה לו כוונה להיות חבר פעיל בקהילה אחרי שפתח את השרשור הזה.

כל יום יש שרשור כזה שנפתח ע"י משתמש עם 0 הודעות שנרשם לפני דקה, רובם בדיוק בפורמט כזה, hit and run.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

  • תגובות 107
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
הופה, כאן אתה טועה.

למה ללקוח מותר לבוא בהצהרות שקריות, להכפיש את השם והמוניטין של החברה, לפגוע להם באופן ישיר בהכנסות - ולהם אסור להגיב לזה?

אם הוא היה אומר "קניתי רכב כלשהו מיבואן כלשהו" אז ניחא, אבל הוא רשם בפירוש, רכב מאיילון. אז הם גם רשמו בפירוש "הלקוח הוא XYZ". זכותם המלאה.

למה הם צריכים לשמור על איפוק בזמן שהצד השני לא? מה הם, צדיקים? חייבים להפנות את הלחי השני? לא.

כמו שאתם דורשים מהם תגובות ענייניות (ובואו נודה בזה, בינתיים הנציג הזה ענה ביותר ענייניות מאשר כל אותם "X מאוויס" "Y מאלדן" ביחד במהלך כל שנות הפעילות שלהם פה) ככה תדעו לכבד תגובה שתיכנס בעובי הקורה, לטוב או לרע.

 

אתה טועה בגדול.

יש הבדל בין מה שאדם פרטי יכול לפרסם ולומר לבין מה

יכול לומר נציג של חברה. זאת ועוד, פרטים שהגיעו לחברה ככל הניראה

דרך חוזה כמו שמו המלא ומקום מגוריו של הלקוח לא אמורים להיחשף בשום

מצב ללא הסכמה מפורשת וחד משמעית של הלקוח, בטח ובטח שלא

תוך כדי וויכוח על גבי האינטרנט.

 

יש לי תחושה חזקה שגם איילון מוטורס אינם טלית שכולה תכלת. מדובר ביבואן שמכר

רכבים רבים מאוד ואני לא מאמין שהיה מחליף כך סתם פיאסטה לחדשה לגמרי.

אין בכך שום היגיון, גם לא בתור מחווה ללקוח. אם היה הולך גיר או מנוע היה היגיון

להחליף רכב. במקרה כזה היו צריכים להחליף את המדחס הכי מהר שאפשר ולפצות את

הלקוח בדרך כלשהי. לא אתפלא אם ראה מולו את הלקוח (פותח השירשור) שלא כל כך

יודע עיברית והחליט לערבב אותו - למשוך אותו עם החלפת הרכב/להחליף לרכב שאינו חדש לחלוטין.

פורסם

למה ללקוח מותר לבוא בהצהרות שקריות, להכפיש את השם והמוניטין של החברה, לפגוע להם באופן ישיר בהכנסות - ולהם אסור להגיב לזה?

אם הוא היה אומר "קניתי רכב כלשהו מיבואן כלשהו" אז ניחא, אבל הוא רשם בפירוש, רכב מאיילון. אז הם גם רשמו בפירוש "הלקוח הוא XYZ". זכותם המלאה.

+1,

לדעתי הלקוח פרסם את התלונה במטרה להשמיץ/לפגוע כלכלית/לנקום בבית העסק,

אין סיבה שייהנה מחשאיות, כשהוא טרח לציין את שם העסק, בצורה מאוד ספציפית.

 

מדובר ביבואן שמכר

רכבים רבים מאוד ואני לא מאמין שהיה מחליף כך סתם פיאסטה לחדשה לגמרי.

אין בכך שום היגיון, גם לא בתור מחווה ללקוח. אם היה הולך גיר או מנוע היה היגיון

להחליף רכב. במקרה כזה היו צריכים להחליף את המדחס הכי מהר שאפשר ולפצות את

הלקוח בדרך כלשהי.

היבואן החליף רכב,

הוא מכר את הרכב במחיר נמוך ממה שהיה אמור מלכתחילה (הרוויח פחות),

הוא לא הוציא כסף מכיסו.

-

פורסם

@m1011409, יש סימוכין חוקי לזה שלאיילון אסור היה לפרסם את שמו של הלקוח?

 

מעבר לזה עצם העובדה שיש לבחור די הרבה שגיאות בעברית לא אומר שהוא לא יודע עברית.

עבדתי בחברה עם המון רוסים שלא יכלו לכתוב משפט אחד בעברית בלי שגיאות כתיב ותחביר בכל מילה שנייה, רובם בארץ כבר מעל 20 שנה, אבל לדבר ידעו יפה מאוד, ובטח שלא היו נופלים ל"ערבוב" של נותן שירות כלשהו.

ובכלל כל ההשערות האלה שנתנו לו רכב לא חדש, ניסו לערבב אותו וכו' זה סתם טוקבקיסטיות ללא שום גיבוי.

 

נתנו שירות טוב - חושדים בהם ומנתחים כל מילה שלהם בשבע עיניים.

אם היו מעבירים אותו גיהינום כמו אחד החברים כאן שאכל שלושה לימונים מצ'מפיון - היה יותר טוב ויותר הגיוני?

נכון שלא? כי אז הייתם מתלהמים שיש להם שירות חרא ועדיף היה לקנות מדלק, שהיו נותנים שירות עדיף.

 

בדרך הזאת אין להם שום צורה לצאת מהמצב הזה, לא משנה מה יעשו הם רעים.

אפשר להבין למה שום יבואן לא מגיב פה בצורה עניינית..

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

מדובר ביבואן שמכר

רכבים רבים מאוד ואני לא מאמין שהיה מחליף כך סתם פיאסטה לחדשה לגמרי.

אין בכך שום היגיון, גם לא בתור מחווה ללקוח. אם היה הולך גיר או מנוע היה היגיון

להחליף רכב. במקרה כזה היו צריכים להחליף את המדחס הכי מהר שאפשר ולפצות את

הלקוח בדרך כלשהי.

 

מחיר למדחס?

כנראה שהיה צריך להזמין מדחס מהיבואן הרשמי (מדחס חדש ולא מפירוק),

זמן?

כמות העבודה היא לא מעטה, בטח שלא ברכב חדש.

פיצוי?

בסדר גודל של כמה אש"ח.

 

 

לא אתפלא אם ראה מולו את הלקוח (פותח השירשור) שלא כל כך

יודע עיברית והחליט לערבב אותו - למשוך אותו עם החלפת הרכב/להחליף לרכב שאינו חדש לחלוטין.

אפשר לראות את זה בצורה אחרת:

המוכר לא היה מעוניין להמשיך ולהיפגש עם הלקוח (בנסיבות לא נעימות),

כך שמהר מאוד הגיע למסקנה, שעדיף לספוג החלפת הרכב, מאשר החלפת מדחס + פיצוי.

-

פורסם
אני מבין שלך לא היה עדיין ניסיון עם רכב חדש עם ליקויים, אחרת הייתה כותב בצורה אחרת.

 

אני לא קורא תמים כי אני גם כותב, הבעיה מתחילה כשיש נציגי מכירות שחושבים שהרוכש תמים ויכולים להמציא לו שקרים על הדרך.

כאשר ארצה לכתוב על המקרה, אני אכתוב...

ולאדי, גם אם לא היתה לך כוונה שכזו, מה שכתבת זו השמצה. אתה רוצה לפרט על מקרה שקרה לך? בבקשה. אתה לא רוצה? גם זה בסדר. אבל לקרוא לנציג יבואן שקרן מבלי לתת כל פירוט, זה כבר לא לגיטימי.

פורסם

לכל יפי הנפש באשר הם,

 

פותח השרשור הוא חוצפן ולא יותר מזה.

מלכתחילה כל מטרת השרשור הייתה הכפשת שמו של היבואן ותו לא.

ניתן לראות זאת בבירור מהכותרת אותה בחר לתת לשרשור.

עושה רושם כי הכותרת נבחרה בקפידה ולא כלאחר יד, ונועדה להעלות בחיפושים עתידיים (בגוגל או בפורום) של רוכשים פוטנציאלים.

פות"ש יכל היה לבחור בכותרת הרבה יותר עיניינית כגון: "רכשתי פיאסטה חדשה מאיילון עם מדחס תקול", אך זה ככל הנראה לא היה מושך את עיינם של רוכשים פוטנציאלים.

 

מסיבה זו, אני חושב שטוב עשה נציג היבואן שחשף את פרטיו של פותח השרשור.

כאשר משתינים נגד הרוח צריך לצפות לקבל כמה רסיסים בחזרה!

אני אישית מחזק את איילון במקרה זה.

 

 

ועכשיו שאלה לאיילון,

איך בדיוק מחליפים רכב ללקוח ללא הוספת יד ברישיון הרכב?

הרי אם מכרת ללקוח את הרכב כפרטי (לא דרך ליסינג נניח) אז הוא רשום ברשיון הרכב ומספר בעלים קודמים 00.

ברגע שאתה לוקח את הרכב בחזרה (לאחר שימוש) ומוכר אותו הלאה, האם לא צריך להעביר בעלות על שם הבעלים החדש? ואם כן, האם אין רישום ברשיון של הבעלים הקודמים 01?

מה זאת אומרת ביטול עסקה, האם ניתן לבטל רישום בעלות ברכב בתוך פרק זמן סביר ולמכור אותו הלאה שוב כיד 00?

אם כן זה בהחלט חידוש בשבילי (ואני מניח שלא רק בשבילי).

פורסם

ועכשיו שאלה לאיילון,

איך בדיוק מחליפים רכב ללקוח ללא הוספת יד ברישיון הרכב?

הרי אם מכרת ללקוח את הרכב כפרטי (לא דרך ליסינג נניח) אז הוא רשום ברשיון הרכב ומספר בעלים קודמים 00.

ברגע שאתה לוקח את הרכב בחזרה (לאחר שימוש) ומוכר אותו הלאה, האם לא צריך להעביר בעלות על שם הבעלים החדש? ואם כן, האם אין רישום ברשיון של הבעלים הקודמים 01?

מה זאת אומרת ביטול עסקה, האם ניתן לבטל רישום בעלות ברכב בתוך פרק זמן סביר ולמכור אותו הלאה שוב כיד 00?

אם כן זה בהחלט חידוש בשבילי (ואני מניח שלא רק בשבילי).

 

המספר רישוי מגיע מהקצאה של היבואן.

הרכב מוקלד במחשב משרד הרישוי, רק אחרי מסירת הרכב ללקוח.

לדעתי אפשר לבטל כל עוד הרכב לא נרשם על שם הלקוח (גם אם יש מס' רישוי והרכב כבר ברשותו של הלקוח).

-

פורסם

שלום לכולם באשר הם.

 

נתתי את שמו של הלקוח בכוונה תחילה ואחרי התייעצות רבה עם הגורמים המוסמכים זאת בכדי לתת לו הזדמנות

להגיב ולא מעבר לכך, אגדיל ואומר שגם לאחר פתיחת השרשור דיברתי עם הלקוח ואמרתי שבמידה ויש בעיה או מתעוררת

שאלה יוכל לפנות אלי בכל עת .

הלקוח דובר עברית בצורה שוטפת. הוא יגיב בהמשך להכל.

כל מה שאמרתי נכון לגבי החלפת הרכב אך ורק בגלל מדחס (כמובן טפשי ביותר) .

 

בכל אופן כל מי שרוצה לדעת דבר מה ,אני יתן תשובה לכל שאלה אמיתית שתעלה באשר היא.

השקיפות המלאה ככל שתהיה חשובה ביותר לאמינות שאנו עובדים לפיה.

 

תודה לכולם.

פורסם

מה פסול בזה שפירסמו את שמו? אולי זה יעשה סוף לסיפורי השמצות בהם הכותב מקשקש כמה מילים ובורח.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

בכל אופן כל מי שרוצה לדעת דבר מה ,אני יתן תשובה לכל שאלה אמיתית שתעלה באשר היא.

השקיפות המלאה ככל שתהיה חשובה ביותר לאמינות שאנו עובדים לפיה.

 

תודה לכולם.

 

אשמח באם תוכל לענות על השאלות שלי, אשר נובעות מסקרנות נטו. (כמובן רק בתנאי שזה לא פוגע בכם מבחינה עסקית)

איך בדיוק מחליפים רכב ללקוח ללא הוספת יד ברישיון הרכב?

הרי אם מכרת ללקוח את הרכב כפרטי (לא דרך ליסינג נניח) אז הוא רשום ברשיון הרכב ומספר בעלים קודמים 00.

ברגע שאתה לוקח את הרכב בחזרה (לאחר שימוש) ומוכר אותו הלאה, האם לא צריך להעביר בעלות על שם הבעלים החדש? ואם כן, האם אין רישום ברשיון של הבעלים הקודמים 01?

מה זאת אומרת ביטול עסקה, האם ניתן לבטל רישום בעלות ברכב בתוך פרק זמן סביר ולמכור אותו הלאה שוב כיד 00?

 

תודה,

פורסם

קודם כל המסקנה שלי שאם ארצה לקנות רכב מסוג שאיילון מייבאים אקנה כנראה אצלם. לפי דעתי והנסיון אישי זה שאיילון רצה לצאת כנותן שירות מעולה ויצא שלא רק הוא לא הרוויח מהרצון לתת שירות מעבר אלא עוד מלכלכים עליו. לפעמים גם אצלי בעסק כאשר אני נותן לאדם שירות מעל הדרישה בסוף הוא עוד טוען שהשירות לא מספק.

סתם טוקבקיסט שרצה להשמיץ יבואן. הייתי מוחק את השרשור בגלל אי תגובה של הפותח ואמירות לא נכונות.

החיים הם כמו....

פורסם
לא נראה לי ראוי לתת במה למשתמש חדש שמוצא לנכון - בפעם הראשונה אי פעם שהוא כותב בפורום - להשמיץ יבואן. לא אמין ואף מאוד בעייתי בעיניי.

 

אגב, אין לי שום קשר לאיילון מוטורס, אך אני מבין שהצלחתו חשובה מאוד להווצרותה של תחרות כלשהי בשוק הרכב הישראלי.

 

מסכים אתך באופן כללי אבל הכוונה ביצירת תחרות זה הורדת המחירים ולא הורדת הרמה. בשביל לחסוך כמה אלפים ולא לקבל שרות הולם זה לא שווה.

לפותח השרשור, איחור בהספקה לא תמיד נובע מאשמת היבואן כי שביתה בנמל או במכס כמו שאנחנו קוראים שיש עכשיו כל הזמן, יכולים יופי לעכב משלוחים, שחרורים ומסירות שלא באשמתם אז לפחות בנושא הזה אין לך מה לבוא בתלונות.


×
×
  • תוכן חדש...