Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם כדאי ליקנות רכב ב-Ayalon Motors?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4427 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותכם, מבלי להתייחס לתוכן של שני הצדדים - אני רוצה לציין לטובה את העובדה שנציג איילון מוטורס טורח לתת תשובה עניינית, גם לשאלות לא פשוטות, בניגוד לתגובות של יבואנים אחרים שבמקרה הטוב עושים העתק-הדבק לתשובה לקונית ומוכנה מראש, ובמקרה הרע פשוט מתעלמים לחלוטין - ועל כן יישר כח.

  • תגובות 107
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
בשמחה אלון. אכן רכשתי פיאסטה אוטומטית מאיילון. הרכישה היתה ביום ראשון, וכבר למחרת ביום שני קיבלתי את הרכב. עד כה אני מרוצה מההתנהלות ומהיחס של נציגי איילון כלפי, ואני יכול לומר שרב הדברים עליהם קראתי בפורום (החלפת שטיחים, ספר רכב בצ'כית, תעודת אחריות חסרה) פשוט לא נכונים. בינתיים לאחר כ- 100 ק"מ ראשונים (אנחנו די זריזים) אני מרוצה מהרכב.

 

אילו שטיחונים מקדימה קבלת, יש מצב אתה מצלם אותם?

 

תודה

פורסם
ברשותכם, מבלי להתייחס לתוכן של שני הצדדים - אני רוצה לציין לטובה את העובדה שנציג איילון מוטורס טורח לתת תשובה עניינית, גם לשאלות לא פשוטות, בניגוד לתגובות של יבואנים אחרים שבמקרה הטוב עושים העתק-הדבק לתשובה לקונית ומוכנה מראש, ובמקרה הרע פשוט מתעלמים לחלוטין - ועל כן יישר כח.

 

לא רואה שום סיבה בעולם לציין את שמו של הקונה

פורסם
1.פירסמתי את שמו בכדי שהוא יוכל להגיב . שקיפות מלאה לכולם.

 

אני היחיד פה שלא רואה קשר לוגי בין פירסום שמו של הלקוח לבין היכולת שלו להגיב. :?::shock:

 

לדעתי זה לא לעניין בכלל. לא ראיתי את פותח השירשור מפרסם את השמות ומקום מיגוריהם של נציגי איילון מוטורס. מבחינתי זה פגיעה קשה באמינות של החברה, אפילו אם התנהלה למופת מול הלקוח לפני פרסום שמו.

פורסם
לא רואה שום סיבה בעולם לציין את שמו של הקונה

 

אני לא איילון מוטורס (וגם אין לי כל קשר אליהם), ולכן לא מבין מדוע אתה חושב שלי תהיה התשובה לכך, במיוחד כאשר רשמתי במפורש מבלי להתייחס לתוכן של שני הצדדים.

 

אני לא גולש בפורום הזה מאתמול והספקתי לראות דיון או שניים של "לקוח VS יבואן", ההתייחסות שלי בדיון הזה, כקורא מהצד, הייתה לכך שהתגובה שהוצגה הייתה מעבר ל"העניין ייבדק, ונמשיך מכאן אל מול הלקוח" ו/או חוסר תגובה כלל, כפי שמוכר לי מעשרות דיונים קודמים - ולכן זה כלל לא מובן מאליו.

פורסם
אילו שטיחונים מקדימה קבלת, יש מצב אתה מצלם אותם?

 

תודה

קצת מתעצל לצאת החוצה לצלם....אולי אח"כ. לעצם העניין, לא שטיחוני גומי (כמו שנאמר באחת ההודעות) אלא שטיחונים עם מרקם מחוספס, נדמה לי שזה לבד...

פורסם
קצת מתעצל לצאת החוצה לצלם....אולי אח"כ. לעצם העניין, לא שטיחוני גומי (כמו שנאמר באחת ההודעות) אלא שטיחונים עם מרקם מחוספס, נדמה לי שזה לבד...

 

משני הצדדים הם אותו דבר או שונים אחד מהשני?

 

תודה

פורסם
אני היחיד פה שלא רואה קשר לוגי בין פירסום שמו של הלקוח לבין היכולת שלו להגיב. :?::shock:

 

לדעתי זה לא לעניין בכלל. לא ראיתי את פותח השירשור מפרסם את השמות ומקום מיגוריהם של נציגי איילון מוטורס. מבחינתי זה פגיעה קשה באמינות של החברה, אפילו אם התנהלה למופת מול הלקוח לפני פרסום שמו.

יתכן שעדיף היה שלא לפרסם את שמו של המתלונן. אבל מה הקשר בין זה לבין אמינות?

אם מתאמצים למצוא קשר, הרי שפרסום השם רק מגביר את האמינות (לקיחת סיכון של תביעת דיבה במקרה והעובדות אינן נכונות).

פורסם

הכוונה היא לזה שזה מרתיע לקנות מחברה שיכולה ככה סתם לפרסם את שמך מבלי שיש כל סיבה הגיונית לכך. מעלה חששות לגבי התנהלותם. למרות שנראה שהם נתנו שירות מצוין במקרה הזה ע"י החלפת רכב. לא יודע, אולי זה רק אני, אבל אותי זה מרתיע.

פורסם
הכוונה היא לזה שזה מרתיע לקנות מחברה שיכולה ככה סתם לפרסם את שמך מבלי שיש כל סיבה הגיונית לכך. מעלה חששות לגבי התנהלותם. למרות שנראה שהם נתנו שירות מצוין במקרה הזה ע"י החלפת רכב. לא יודע, אולי זה רק אני, אבל אותי זה מרתיע.

 

הגיע הזמן, שכל המשמיצים והמשתלחים יפסיקו להתחבא מאחורי המקלדת.

אולי להבא, אנשים מסוגו של פות"ש, (לצערנו יש כאן הרבה).

יחשבו פעמיים, לפני שהם משתלחים ומשמיצים נותני שירות על לא עוול בכפם.

פורסם
העליהום על הבחור קצת מוגזם. לדעתי זה חמור מאוד שבן אדם, שמשלם ממיטב כספו וחסכונותיו, יקבל רכב חדש עם מדחס מקולקל. וזה שנציג איילון נתן תגובה לא אומר שטענותיו של הקונה אינן נכונות. קשה מאוד לשפוט לפי תכתובת בלי לרדת לפרטים. בכל מקרה, במחירים המופקעים של יבואני הרכב, רצוי שהם יעמדו מאחורי המוצר שלהם, וזו לא בושה לדרוש לקבל תמורה הולמת לכסף שלנו.

וכמובן שאיני שופט בנוגע למקרה הנ"ל, אלא מתכוון באופן עקרוני.

 

מסכים לחלוטין

למה שבן אדם בכלל אצטרך להתעסק ולבזבז זמן וכאבי ראש אחרי ששילם על אוטו חדש?!

אם הוא היה מעוניין להסתכן באוטו עם בעיות היה קונה יד 2 בהרבה פחות כסף.

 

 

איילון מוטורס אכן חובבניים, אני אומר את זה ממקור ראשון

החל מפרסום ב "יד 2" ועוד ....

פורסם
מסכים לחלוטין

למה שבן אדם בכלל אצטרך להתעסק ולבזבז זמן וכאבי ראש אחרי ששילם על אוטו חדש?!

אם הוא היה מעוניין להסתכן באוטו עם בעיות היה קונה יד 2 בהרבה פחות כסף.

 

 

איילון מוטורס אכן חובבניים, אני אומר את זה ממקור ראשון

החל מפרסום ב "יד 2" ועוד ....

 

הו!

זאת בדיוק הנקודה שאיבדת את הלגיטימיות כקורא תמים, יש לך חובת גילוי נאות כלפינו.

תתפלא, אצל כל היבואנים בעולם ישנם ליקויים ברכבים חדשים, לא נעים, אבל גם ממש לא נורא - בדיוק בגלל זה קיימת אחריות לרכב.

 

זאת ועוד, כפי שצויין ע"י פותח השרשור ואף אושר ע"י נציג איילון מוטורס בפורום - בעקבות מדחס מזגן הוחלף לו רכב. תראה לי יבואן אחד (אחד!) שהיה מסכים לדבר כזה.

אני לא סנגור של איילון מוטורס, וגם לא מתיימר להיות - אבל אין לבחור פה קייס, ואלא אם כן תשתף אותנו בחווית הקניה "ממקור ראשון" שלך, גם לך לא.

 

אלי.

פורסם
הו!

זאת בדיוק הנקודה שאיבדת את הלגיטימיות כקורא תמים, יש לך חובת גילוי נאות כלפינו.

תתפלא, אצל כל היבואנים בעולם ישנם ליקויים ברכבים חדשים, לא נעים, אבל גם ממש לא נורא - בדיוק בגלל זה קיימת אחריות לרכב.

 

זאת ועוד, כפי שצויין ע"י פותח השרשור ואף אושר ע"י נציג איילון מוטורס בפורום - בעקבות מדחס מזגן הוחלף לו רכב. תראה לי יבואן אחד (אחד!) שהיה מסכים לדבר כזה.

אני לא סנגור של איילון מוטורס, וגם לא מתיימר להיות - אבל אין לבחור פה קייס, ואלא אם כן תשתף אותנו בחווית הקניה "ממקור ראשון" שלך, גם לך לא.

 

אלי.

 

אני מבין שלך לא היה עדיין ניסיון עם רכב חדש עם ליקויים, אחרת הייתה כותב בצורה אחרת.

 

אני לא קורא תמים כי אני גם כותב, הבעיה מתחילה כשיש נציגי מכירות שחושבים שהרוכש תמים ויכולים להמציא לו שקרים על הדרך.

כאשר ארצה לכתוב על המקרה, אני אכתוב...

פורסם
הכוונה היא לזה שזה מרתיע לקנות מחברה שיכולה ככה סתם לפרסם את שמך מבלי שיש כל סיבה הגיונית לכך. מעלה חששות לגבי התנהלותם. למרות שנראה שהם נתנו שירות מצוין במקרה הזה ע"י החלפת רכב. לא יודע, אולי זה רק אני, אבל אותי זה מרתיע.

 

הופה, כאן אתה טועה.

למה ללקוח מותר לבוא בהצהרות שקריות, להכפיש את השם והמוניטין של החברה, לפגוע להם באופן ישיר בהכנסות - ולהם אסור להגיב לזה?

אם הוא היה אומר "קניתי רכב כלשהו מיבואן כלשהו" אז ניחא, אבל הוא רשם בפירוש, רכב מאיילון. אז הם גם רשמו בפירוש "הלקוח הוא XYZ". זכותם המלאה.

למה הם צריכים לשמור על איפוק בזמן שהצד השני לא? מה הם, צדיקים? חייבים להפנות את הלחי השני? לא.

כמו שאתם דורשים מהם תגובות ענייניות (ובואו נודה בזה, בינתיים הנציג הזה ענה ביותר ענייניות מאשר כל אותם "X מאוויס" "Y מאלדן" ביחד במהלך כל שנות הפעילות שלהם פה) ככה תדעו לכבד תגובה שתיכנס בעובי הקורה, לטוב או לרע.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

הצד השני זה לקוח ששילם הרבה כסף על רכב חדש שהיה לא תקין. אז אולי הוא היה קצת בלחץ, אפשר להבין אותו. הייתי מצפה ממנו להתנצל על שני המשפטים האחרונים של הפוסט הראשון, אבל עכשיו הוא בטח לא יעשה זאת..

 

אגב מסקנה אחת אפשר להסיק מהשירשור הזה, כנראה שבאמת לא משנה איפה מייצרים רכבים, אם רכב שמיוצר בגרמניה (אני לא טועה?) מגיע עם חלק תקול.


×
×
  • תוכן חדש...