Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם כדאי ליקנות רכב ב-Ayalon Motors?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4427 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אכן רק בפרנקים כי אני מתגורר בשוויץ :wink:

אז זהו הלגונה שלי היא בגימור הגבוהה עם הרמקולים של בוש, והיא הגיעה ללא השטיחים, השטיחים היו בתוספת תשלום (הרכב בבעלותי כבר שנתיים והשיטחים מתפוררים).

אין לי מושג איך זה בארץ, ואת האמת השטיחים זה הדבר האחרון שמפריע לי ברכב :)

  • תגובות 107
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
הפוקוס שלי נרכשה ב"דלק" - את הרכב קיבלתי עם שטיחי גומי / בד פשוטים. מהכרותי עם מי שעבד שם, הוסבר לי שהרכב מגיע עם שטיחי לבד (מגרמניה) וכאן בארץ הם מוחלפים לשטיחים הזולים (עם הסמל של פורד). יתכן וזה בגלל שרב הרכבים הולכים לליסינג, אז כבר שמים בכולם את שטיחוני ליסינג - אין לי שמצון של מושג.

החלפת השטיחים לא נראית סבירה..מה הם בדיוק יעשו עם השטיחים המקוריים (עם לוגו של פיאסטה)?

סביר יותר להניח שבמסגרת "גילוח" הרכב אצל היצרן ע"מ להקטין עלויות, הרכב מגיע עם שטיחים פשוטים (בדיוק כמו שמגיע עם מערכת שמע בסיסית, ריפודים בסיסיים וכד').

אגב, אפשרות אחרת היא שיש הבדל בין דגמים שונים (ידני ואוטומטי למשל).

 

ברמת התחושה, נראה לי שמכיוון שאיילון מיבאים כמויות קטנות, הם מיבאים את הדגמים המאובזרים יותר הנמכרים באירופה. שכרתי לא מעט רכבים באירופה, ולא נתקלתי בשנים האחרונות ברכב ללא bluetooth משולב במערכת השמע.

פורסם
^

התגובה שלך יותר סבירה.

 

יוסי, שלי מאובזרת - לא בסיסית. נתחיל מזה...

 

השטיחים שמגיעים עם הרכב הם ללא ספק (וחד משמעית) סט שאינו מקורי.

 

הסט גומי המקורי של פורד - נראה אחרת לחלוטין מזה המצוי ברכבים בארץ. אין בו שילוב של גומי ובד, אלא אך ורק גומי (רך יחסית וגמיש - לא קשיח כפי שנמצא במה שמסופק עם הרכב) ובו הכיתוב "פוקוס", בלי שום סמל שהוא של פורד (בטח שלא בכחול בולט...).

 

מבחינתי סטי הבד - יש שני סוגים. רגיל ופרמיום (בד איכותי ועמיד יותר). אני רכשתי את הסט הרגיל.

 

ולשאלתך מה הם יעשו עם השטיחים המקוריים (שבדומה לפיאסטה, גם בפוקוס יש כיתוב "פוקוס") - כנראה מוחזרים אל היצרן ומזדכים עליהם (אורז אותם שוב בניילון - ומוכר כציוד אופציונלי), או שהרכב מגיע ארצה בלי כל שטיח שהוא (וגם כאן נחסכת עלות מסויימת) ובארץ מותקנים להם שטיחי "שקל תשעים" (לפני הגדלה)...

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

ולשאלתך מה הם יעשו עם השטיחים המקוריים (שבדומה לפיאסטה, גם בפוקוס יש כיתוב "פוקוס") - כנראה מוחזרים אל היצרן ומזדכים עליהם (אורז אותם שוב בניילון - ומוכר כציוד אופציונלי), או שהרכב מגיע ארצה בלי כל שטיח שהוא (וגם כאן נחסכת עלות מסויימת) ובארץ מותקנים להם שטיחי "שקל תשעים" (לפני הגדלה)...

אין לנו ויכוח, בסך הכל ציינתי שסביר יותר שהרכב מגיע "עירום" מהיצרן.

פורסם
ולשאלתך מה הם יעשו עם השטיחים המקוריים (שבדומה לפיאסטה, גם בפוקוס יש כיתוב "פוקוס") - כנראה מוחזרים אל היצרן ומזדכים עליהם (אורז אותם שוב בניילון - ומוכר כציוד אופציונלי), או שהרכב מגיע ארצה בלי כל שטיח שהוא (וגם כאן נחסכת עלות מסויימת) ובארץ מותקנים להם שטיחי "שקל תשעים" (לפני הגדלה)...

 

הרכבים מגיעים ללא שטיחים מהיצרן.

אפשר לראות עם איזה תוספות הרכב יצא מהחברה באתר של פורד (etis) ע"פ מספר שלדה VIN

etis .ford. com/vehicleRegSelector. do; jsessionid= 40B663FF7E2709E0E52C28EF4E662120.eccvas509

(צריך למחוק את הרווחים)

 

במקרה שיצא בלי שטיח:

Less Front Floor Mats

Less Rear Floor Mats

 

ובמקרה ויצא עם שטיח:

With Front Floor Mats

With Rear Floor Mats

 

שורה תחתונה שזה ממש לא משנה :wink:

פורסם
הרכבים מגיעים ללא שטיחים מהיצרן.

אפשר לראות עם איזה תוספות הרכב יצא מהחברה באתר של פורד (etis) ע"פ מספר שלדה VIN

etis .ford. com/vehicleRegSelector. do; jsessionid= 40B663FF7E2709E0E52C28EF4E662120.eccvas509

(צריך למחוק את הרווחים)

 

במקרה שיצא בלי שטיח:

Less Front Floor Mats

Less Rear Floor Mats

 

ובמקרה ויצא עם שטיח:

With Front Floor Mats

With Rear Floor Mats

 

שורה תחתונה שזה ממש לא משנה :wink:

 

אכן מעניין. אני חולק רק על דבר אחד, זה בהחלט משנה. לא בגלל השטיחונים, אלא משום שניתן ללמוד ממקרה זה על מדיניות קטנונית וחמדנית של היבואן. סביר להניח ש"גישת החיסכון" לא מתחילה ונגמרת בנושא השטיחונים, אלא באה לידי ביטוי בכל פריט אבזור אפשרי, אם בידיעת הלקוח ואם ללא ידיעתו.

פורסם

יוסי, זה לכאן ולכאן...

 

יש דברים שאין בפוקוס הגרמנית, אבל יש בישראלית (ב"ספורט" המקומית שלנו זה מתבטא במערכת השמע המשודרגת ובבקרת האקלים הדיגיטלית והמפוצלת - שאינן קיימות בפוקוס המקבילה). מנגד, יש דברים שאין בשלנו - ויש בגרמנית (חיישני חנייה מקוריים).

 

בכל מקרה, על כל רמת גימור שהיא - ניתן לתפור איבזור נוסף (באירופה) :wink:

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

טוב, איתרתי את הפיאסטה (נרכשה איילון) לפי מס' השילדה, ואכן יש רשימה ארוכה של אביזרים, חלקם קיים וחלקם לא (שטיחים כן למתעניינים). אם יהיה ברשותי מס' שילדה של רכב שנרכש מדלק, ניתן יהיה להציג טבלת השוואה מדוייקת.

פורסם

אני חבר בפורום כ-10 שנים ואני יכול להגיד ששרשורי השמצה שנפתחים על ידי משתמשים חדשים הם כמובן - שרשורי השמצה ולא מעבר (תמיד יש יוצאי דופן). צריך לקחת את הדברים בערבון מוגבל, כמו שעשו זאת יפה בשרשור הזה.

אני יכול להגיד שמחירי החלפים של "דלק מוטורס" לב.מ.ו פשוט שערורייתיים לעומת המחיר בחו"ל (כולל משלוח, אישורים ומכס).

אבל מעבר לזה אני לא מכיר אותם (ולא את איילון).

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אני חושב שזה הזמן להגיב לאלה שמאשימים אותי בחוצפה ובסחטנות וגם להודות לאלה שתומכים בי. תרשו לי לשחזר את כמה מומנטים של תהליך הזמנה וקבלת הרכב. בעת ביצוע ההזמנה באולם התצוגה "פייסטה" בגימור "טרנד " לא היית נמצאת ונציג מכירות אמר לי (אני מצטט): את תקבל גימור זהה לגימור של "פוקוס" בגימור "טרנד", שהיה באולם. זה כלל למשאל 4 חלונות חשמל וקונסולה מרכזית מאלומיניום. הוא לא הציע לי חוברת כלשהי עם נתונים טכניים ומפרת גימור. בזמן מסירת הרכב אני ראיתי שדברים האלה לא מותקנים ברכב שלי וכשהעליתי את הנושא קיבלתי תשובה שזה שייך לדגם "טיטניום" .זאת הייתה פעם הראשונה שהוא נזכר בכך שלדגם שנימכר בארץ כ"טרנד" יש כמה רמות גימור. האם הקונה לא אמור לקבל את כל הנתונים האלו בכתב? נושא נוסף: "פייסאה" עם מנוע 1.25 בגימור "טרנד "עד היום לא נמכרה בארץ ולא הייתה רשומה במחירון יצחק לוי, ובגלל זה לא היה ברור לפי איזה קוד דגם לבטח אותה. יום לפני קבלת הרכב ביקשתי מנציג מכירות שי כמה פעמים לפקסס לי את הרישיון רכב לבירור הנושא מול סוכן ביטוח שלי. הוא לא עשה זאת ואז נאלצנו לטפל בזה במקום: הרבה טלפונים, פקסים, המתנה ועצבים. כל משכתבתי בפוסט הראשון לגבי תעודת אחריות, ספר טיפולים, ספר הדרכה בצ'כית זאת אמת טהורה ואני לא מוותר אל אף מילה. לגבי עניין המדחס: על כך שמזגן למקרר אני ואשתי אמרנו לנציג מכירות לפני שעזבנו את הסוכנות, אך הוא ענה שהמזגן דורש קצת זמן כדי להיקנס לפעולה נורמלית. הוא אפילו לא תרך לבדוק את זה. זה מעיד גם על כך שהרכב כלל לא נבדק לפני מסירתו. האם התנהגות החברה נראית לכם סדירה? לי לא. לפחות לא בתחום מכירת מכוניות. השטיחים: לא היה עליהם שום סמל של "פורד" והם יותר דומים לסמרטוטים מאשר לשטיחים. זרקתי אותם מיד כהם פשוט מפריעים בנהיגה. העניין של הסחטנות שלי: נכון, קיבלתי רכב חדש וחישוקי מגנזיום אבל נאלצתי לוותר על הצבע שבחרתי ועל קרוז קונטרול שבא בצמד עם צבע לבן. מהצד השני של העסקה הזאת אני דרשתי רק התנהגות מקצועית ואטית, תשומת לב לפרטים ויכולת לעמוד בסטנדרטים בסיסיים בתחום של סחר ברכבים. הרי מדובר בעסקה של 76 אלף ₪. ונקודה אחרונה: אני לא מבין מה הייתה המטרה של נציג מכירות שי מאחורי פרסום השם שלי. מה הוא השיג בכך? מבחינתי זאת הוכחה נוספת של חוסר אתיקה מקצועית.

שאלה לבעלי פייסטה 2013. רכב שלי עשה ק-5000 ק"מ, מתוכם ל-4000 ללא איפוס בנסיעה משולבת. לפי מחשב דרך הצריכה היא כ-7/100 . בתפריט של "אקומוד" הפרחים כמעת תמיד מלאים. איך הצריכה אצלכם?

פורסם
נכון, קיבלתי רכב חדש וחישוקי מגנזיום

גם החליפו לך רכב, וכעת לפי דבריך אני מבין כי, גם סיפקו לך חישוקי סגסוגת מקוריים? מתנה???

וואלה, החבר'ה שם באיילון יותר קדושים מהאפיפיור, ממש צדיקים.

אפשר אולי, להזמין דרכם איזה ואגית :-) .

פורסם

גם אני רכשתי את הפיאסטה שלי מאילון יום לאחר הפתיחה, והייתי מהרוכשים הראשונים.

אני מאמין שגם אתה רכשת את הרכב ממש בסמוך לפתיחה, ואתה צריך להבין שבהתחלה יכולות להיות בעיות קלות עד שהמערכת של היבוא והמכירה משומנות מספיק.

גם אני לא קיבלתי ספר רכב ואחריות ביום מסירת הרכב, אבל קיבלתי את זה בהבנה. את הספר רכב קיבלתי בדואר רשום מספר שבועות לאחר קבלת הרכב. אני מאמין שגם אתה קיבלת, אבל בחרת שלא לציין את זה וחבל.

גם לי קוד הרכב לא התאים לקוד שקיים בחברת הביטוח, אבל הסוכן שלי דיבר באופן ישיר עם נציג המכירות של איילון מוטורס והם פתרו את הנושא בניהם בלי לערב אותי.

 

אתה פתחת את השרשור הזה אחרי שקיבלת פיצוי הולם! שגם אותו אתה בוחר שלא להעריך וחבל.

הדרך שבחרת להשמיץ בצורה נחרצת את איילון מוטורס, נראת קצת מוגזמת ולא מוצדקת.

 

דרך אגב גם בחברות גדולות יש טעויות מפרט (לא שאני מצדיק את זה), אתה יכול להסתכל על המפרט של פורד פיאסטה Ambinte באתר של דלק מוטורס ורשום שם שמראות הרכב בצבע הרכב (מה שלא נכון, הן שחורות)

 

אני מקווה שאתה נהנה מהרכב לפחות כמו שאני נהנה ממנו. אני בטוח שאתה מרוצה מאוד מהאבזור הנוסף.

גם עם הבעיות שהיו לך אני בטוח שאתה קיבלת תמורה טובה יותר לכספך.

 

שאלה לבעלי פייסטה 2013. רכב שלי עשה ק-5000 ק"מ, מתוכם ל-4000 ללא איפוס בנסיעה משולבת. לפי מחשב דרך הצריכה היא כ-7/100 . בתפריט של "אקומוד" הפרחים כמעת תמיד מלאים. איך הצריכה אצלכם?

 

לגבי צריכת הדלק אני עם מחשב לא מאופס כבר 7000 ק"מ. והצריכה שלי היא 6/100.

בתפריט אצלי כל הפרחים מלאים :-D

פורסם

יש לי שאלה לנציג איילון מוטורס.

מתי נראה אתר אינטרנט שלכם? כי עברו כבר כמעט חצי שנה, אם אני לא טועה.

Chevrolet cruze turbo 1.4L 140hp LTZ

פורסם

אין עסק שבו אין טעויות ו/או תקלות.

ייתכן ובמקרה שלך אכן לא טופלת במקצעויות של 100% כפי שנדרש מכל בעל עסק.

אם זאת, הפיצוי שקיבלת הוא מעל ומעבר לכל דמיון.

הצבע ובקרת השיוט בטלות ב60 לאומת רכב חדש! וחישוקים קלים.

היית צריך לנטרל אמוציות ולכתוב את הפוסט אחרת.

לגבי פרסום שמך, מסכים לחלוטין שהנושא לא תקין בעליל.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר


×
×
  • תוכן חדש...