Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם כדאי ליקנות רכב ב-Ayalon Motors?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4428 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

העליהום על הבחור קצת מוגזם. לדעתי זה חמור מאוד שבן אדם, שמשלם ממיטב כספו וחסכונותיו, יקבל רכב חדש עם מדחס מקולקל. וזה שנציג איילון נתן תגובה לא אומר שטענותיו של הקונה אינן נכונות. קשה מאוד לשפוט לפי תכתובת בלי לרדת לפרטים. בכל מקרה, במחירים המופקעים של יבואני הרכב, רצוי שהם יעמדו מאחורי המוצר שלהם, וזו לא בושה לדרוש לקבל תמורה הולמת לכסף שלנו.

וכמובן שאיני שופט בנוגע למקרה הנ"ל, אלא מתכוון באופן עקרוני.

  • תגובות 107
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הפתעות חיוביות

לאחר רכישת הרכב מאיילון (פיאסטה אוטומטית) המתינו לי שלוש הפתעות: לרכב חיישן תאורה, חיישן גשם ומנגנון הרמת חלונות. אלו תוספות שלא מופיעות במפרט באתר דלק מוטורס, ולכן לא ציפיתי להן. בנוסף, למי שאוהב "צעצועים", למערכת השמע מנגנון זיהוי קולי, המאפשר לעבור בין המערכות (רדיו/טלפון/ipod) ולבחור אפשרויות פנימיות באמצעות הנחיות קוליות (למשל: "call Moshe Cohen", או "Play artist Pink floyd"....נחמד :wink:

פורסם
העליהום על הבחור קצת מוגזם. לדעתי זה חמור מאוד שבן אדם, שמשלם ממיטב כספו וחסכונותיו, יקבל רכב חדש עם מדחס מקולקל. וזה שנציג איילון נתן תגובה לא אומר שטענותיו של הקונה אינן נכונות. קשה מאוד לשפוט לפי תכתובת בלי לרדת לפרטים. בכל מקרה, במחירים המופקעים של יבואני הרכב, רצוי שהם יעמדו מאחורי המוצר שלהם, וזו לא בושה לדרוש לקבל תמורה הולמת לכסף שלנו.

וכמובן שאיני שופט בנוגע למקרה הנ"ל, אלא מתכוון באופן עקרוני.

הצד האישי כאן לא רלוונטי, רק הצד העקרוני.ברמת העובדות:

1. אף אחד לא יכול להבטיח מוצר נטול תקלות. בכל מוצר, גם היקר ביותר, יש הסתברות מסויימת לתקלות.

2. השאלה היא כיצד מתנהלת החברה כאשר יש תקלה.

3. לדברי המתלונן, הוחלף הרכב עקב תקלה במזגן. נראה לי שיש הסכמה רחבה שמענה כזה מצד החברה הוא מעל ומעבר למצופה.

פורסם

יוסי,תודה על התגובה.

חיזקת את טענותי כלפי איילון מוטורס.

פותח השירשור לא מגיב בכלל למה שנאמר.

אני חושב שהבחור באמת הזוי ואכן הכפיש את שמם לשווא.

אני אפילו שלחתי לאיילון מוטורס עוד שני לקוחות ואחד מהם רכש והוא אכן מרוצה מאוד.

חיזקת את טענותי ותחושותי.

תודה יוסי.

פורסם
יוסי,תודה על התגובה.

חיזקת את טענותי כלפי איילון מוטורס.

פותח השירשור לא מגיב בכלל למה שנאמר.

אני חושב שהבחור באמת הזוי ואכן הכפיש את שמם לשווא.

אני אפילו שלחתי לאיילון מוטורס עוד שני לקוחות ואחד מהם רכש והוא אכן מרוצה מאוד.

חיזקת את טענותי ותחושותי.

תודה יוסי.

בכיף! רק שנהנה מהרכבים.

פורסם
הפתעות חיוביות

לאחר רכישת הרכב מאיילון (פיאסטה אוטומטית) המתינו לי שלוש הפתעות: לרכב חיישן תאורה, חיישן גשם ומנגנון הרמת חלונות. אלו תוספות שלא מופיעות במפרט באתר דלק מוטורס, ולכן לא ציפיתי להן. בנוסף, למי שאוהב "צעצועים", למערכת השמע מנגנון זיהוי קולי, המאפשר לעבור בין המערכות (רדיו/טלפון/ipod) ולבחור אפשרויות פנימיות באמצעות הנחיות קוליות (למשל: "call Moshe Cohen", או "Play artist Pink floyd"....נחמד :wink:

העיקר תתחדש. יש לי את הרכב הזה חצי שנה ואני יותר ממרוצה. אתה תהנה ממנו

פורסם

צריך להעביר את הנושא לרכב כללי ולשנות את הכותרת ללמה צריך לרוץ ולרכוש רכב רק מאילון מוטורס.

היבואן עשה מעל ומעבר.

טוב יעשה היבואן אם יגיש תביעת דיבה.

פשוט חוצפה.

פורסם
צריך להעביר את הנושא לרכב כללי ולשנות את הכותרת ללמה צריך לרוץ ולרכוש רכב רק מאילון מוטורס.

היבואן עשה מעל ומעבר.

טוב יעשה היבואן אם יגיש תביעת דיבה.

פשוט חוצפה.

 

+1. כל הכבוד להם וצר לי על ההתקלות שלהם עם הישראלי המכוער שעלולה להוביל ליחס חשדני משהו כלפי לקוחות.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

התגובה של איילון גם כן לא מוצאת חן בעיניי

1) פרסמו את שמו ומקום מגוריו - לא לעניין. פעם ראשונה שחברה עושה את זה כאשר מטפלת בתלונה. אין לזה שום חשיבות חוץ מאשר להפחיד אותו.

2) אני לא קונה שהחליפו לו רכב מטוב ליבם ובכזו קלות. אף חברה לא עושה זאת אלא אם כן יש לה מה להרוויח. משהו פה מסריח. אם זה נכון, מישהו אחר יקבל רכב עם מאות ק"מ? הרכב רשום אני מניח על שם חברת הליסינג , אני מניח שהקונה הבה יחשוב שהוא מקבל רכב חדש יד 1. מה עם מד האוץ? האם מאפסים אותו או מספרים סיפורים על 300+ ק"מ שהרכב עבר? אולי גם המתלונן קיבל בהתחלה רכב שלקוח אחר ביקש להחזיר בשל בעיות ? מסריח!

3) מספר השלדה שחסר, גם מדליק נורה אדומה, משהו פה מאוד מאוד מסריח.

 

איילון, אשמח להבהרות - על שם מי הרכב הבעייתי רשום? חברת הליסינג או הלקוח הראשון? מה החשיבות בפרסום שמו?

פורסם

פספסתי משהו ואיילון עומדים פה למשפט שדה?

 

הוא טען משהו.

הם נתנו את הצד שלהם.

 

זהו. שכל אחד יסיק מה שהוא רוצה מזה, לך הם בטח לא חייבים הסברים.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

בהחלט נסיק מסקנות!

כמו איך שעד שיש יבואן עם תודעת שירות, מישהו דאג שהוא יכווה מההתנהגות הזו וכמה אנו צריכים לפעול כדי שגם לקוחות יתנהגו בהגינות.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם
התגובה של איילון גם כן לא מוצאת חן בעיניי

1) פרסמו את שמו ומקום מגוריו - לא לעניין. פעם ראשונה שחברה עושה את זה כאשר מטפלת בתלונה. אין לזה שום חשיבות חוץ מאשר להפחיד אותו.

2) אני לא קונה שהחליפו לו רכב מטוב ליבם ובכזו קלות. אף חברה לא עושה זאת אלא אם כן יש לה מה להרוויח. משהו פה מסריח. אם זה נכון, מישהו אחר יקבל רכב עם מאות ק"מ? הרכב רשום אני מניח על שם חברת הליסינג , אני מניח שהקונה הבה יחשוב שהוא מקבל רכב חדש יד 1. מה עם מד האוץ? האם מאפסים אותו או מספרים סיפורים על 300+ ק"מ שהרכב עבר? אולי גם המתלונן קיבל בהתחלה רכב שלקוח אחר ביקש להחזיר בשל בעיות ? מסריח!

3) מספר השלדה שחסר, גם מדליק נורה אדומה, משהו פה מאוד מאוד מסריח.

 

איילון, אשמח להבהרות - על שם מי הרכב הבעייתי רשום? חברת הליסינג או הלקוח הראשון? מה החשיבות בפרסום שמו?

 

אני פה בכדי לתת תשובות וכן אעשה.

 

1.פירסמתי את שמו בכדי שהוא יוכל להגיב . שקיפות מלאה לכולם.

 

2.מכיון שאנו בתחילת דרכנו לא רצינו ששמנו יוכתם וכמו שאמרתי בשירשור הקודם ע"פ שיקול דעתי בחרתי להחליף לו את הרכב

ולהפסיד רק ע"מ שהלקוח יצא מרוצה.גם שעושים טוב הישראלי המצוי רואה את חצי הכוס הריקה.

לגבי הק"מ אמרתי שברגע שהלקוח לקח את הרכב והודיע על מדחס לא תקין כבר למחרת ריכבו הוחלף ומכרתי את הרכב הנ"ל

עם קצת יותר ק"מ ובהנחה יותר משמעותית.

לגבי יד אני פשוט מבטל עסקה ואז לא עובר יד נוספת ככה שלא יכול להיות שהוא לקח רכב של מישהו אחר עם בעיות

אתה טוען דברים לא נכונים גם מבחינה הגיונית.

 

3. אין רכב שאין לו מס' שילדה ולראיה נתנו לו לו בשירשורים הראשוניים פרטים מדויקים על הרכב וזה לא היה אני ולא דרכי אל

לקוח שקנה אצלי גם רכב בדיוק כזה וראה פלא יצא מרוצה.

 

למה פותח השירשור לא מגיב??

הבמה שלכם. שמחתי לענות.

פורסם

איננו מכירים את כל העובדות ולכן קשה לשפוט מי צודק.

עם זאת, יש מספר דברים שעלו בדיון שהפריעו לי - לא ראוי שעסק מפרסם

פרטים אישיים של לקוח כמו שמו ושם משפחתו ומקום מגוריו. זה לא מקובל

ולדעתי גם מאוד לא מקצועי.

דבר נוסף אלו הבדיחות על הכתיבה של פותח השירשור - הרי ברור שעיברית

אינה שפת האם שלו אז מה העיניין לצחוק עליו?!


×
×
  • תוכן חדש...