Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם כדאי ליקנות רכב ב-Ayalon Motors?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4427 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אתה דרשת להחליף רכב והם אישרו? נראה כאילו הם אקסטרא בסדר, למרות הפאדיחות. נראה אותך מצליח להחליף רכב אצל דלק

 

צ'אק נוריס הצליח.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

  • תגובות 107
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אתה דרשת להחליף רכב והם אישרו? נראה כאילו הם אקסטרא בסדר, למרות הפאדיחות. נראה אותך מצליח להחליף רכב אצל דלק

כאן הוא צודק . אילו היית קונה את הרכב ב"דלק מוטורס" . לא רק שבחיים לא היו מחליפים לך את הרכב , היו מתקנים לך אותו 3 שנים , לפני כל תיקון היו מוציאים לך את מיץ , ויום לאחר גמר האחריות ... תתאר לעצמך!

את המילה "שרות אדיב" הם שכחו מחוץ לשערי החברה .

פורסם
התעניינתי בפורד פייסטה חדשה, גיר ידני, מנוע 1.25. נודע לי ש"איילון מוטורס" - היבואן המקביל - מוכרת את הדגם הזה עם אבזור מפואר הכולל מחשב דרך, מערכת מולטימדיה עם בלוטוס מקורי והרבה תוספות אחרות . עשיתי הזמנה ומאז לא מפסיק להצטער. הנה רשימה ארוכה של הפשלות של החברה הזאת. 1. הרכב הגיע באיחור של 7-10 ימים. 2. המזגן לא קירר. במוסך מורשה נקבע שהמדחס מט, אין אותם במלאי בארץ והספקה עלולה לקחת שבועת. דרשתי להחליף

 

המדחס בצבע מט שחור או מט כסוף ? הייתי מחליף איתך, יש לי מדחס בלי צבע עליו...

 

חחחח :)

 

אחראית אל שרוט של כל "פורדים" בארץ, הרכב שלי לא קיים בצי הרכבים שלה? של השטיחונים ב 10 ש"ח? של הסיחות טלפון שלא מביאות לשום תוצאה חוץ מההבטחות ש"אנחנו כאן בשבילך"?

 

והסיחות לשרוט של פורד היו בטלפון קווי או בפלאפון ???? :/

Golf 1.6 DSG 2009

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

אלה שרכשו את הרכב מאיילון מוטורס

 

את הרכב קבלת עם הניילונים על המושבים בעד המסירה?

השטיחון היה נראה שונה בין זה של הנהג לזה של הנוסע לידו ?

פורסם

שלום לכולם,

 

אני רכשתי רכב מאיילון מוטורס מסוג פיאסטה ידנית דגם טרנד לאחר התלבטויות ואין לי שום חרטה על כך.

הנציג שישב מולי לא השמיץ לרגע את דלק מוטורס ורק דיבר על עצמם ואפילו נתן את האפשרות לרכוש

יותר זול דרך הליסינג.

קיבלתי את השרות הרבה יותר טוב מהיחס שלא נתנו לי בדלק מוטורס.

 

ממליץ ביותר.

פורסם
כמה דברים:

 

1. לגבי השטיחים, אתה מדבר על אותם שטיחי גומי / בד (סטיל ליסינג) עם סמל של פורד? - במידה וכן, אלה אותם השטיחים שתקבל בהזמנה דרך "דלק מוטורס". מבדיקה מול היצרן, הרכבים יוצאים עם שטיחי לבד, מה שאומר שכנראה "דלק" מחליפים אותם בארץ.

 

2. אתה באמת חושב שאחרי 300 ק"מ בלבד - תצליח להגיע לצריכת דלק שפויה? איש יקר, אתה הוזה. קח לעצמך לפחות 1000 (ואפילו 1500) ק"מ עד שצריכת הדלק תתחיל להראות סימני שיפור מהותיים. בתקופת ההרצה (אותה דורשים עדיין) - צריכת הדלק לא מבריקה. זה קרה לי בפוקוס, זה קרה לי ביטי הקודמת, זה קרה גם בפאביה הקודמת וכו' - הבנת את הפואנטה מן הסתם :wink:. אתה בטוח? אצלי בפיאסטה (1.6 אוט' 2013), לאחר 300 ק"מ נתון צריכת הדלק עומד על 12.5 ק"מ/ל בנסיעה שרובה עירונית קלה.

 

שקלנו להחליף את הפוקוס 1.6 שלנו - בפוקוס 1.6EB דרך "איילון". לאור הדברים הלא חיובים שאני שומע כאן ומחברים, בהחלט שוקל לוותר על התענוג - ולהמשיך עם "דלק" (ועם שנת אחריות נוספת - בניגוד לאיילון שמספקים רק שנתיים). מצער לשמוע שכך הם מרשים לעצמם לזלזל בלקוחות.

 

אתה דרשת להחליף רכב והם אישרו? נראה כאילו הם אקסטרא בסדר, למרות הפאדיחות. נראה אותך מצליח להחליף רכב אצל דלק

אתה באמת חושב שהם הסכימו להחליף לו את הרכב?!

נו באמת...

בכל מקרה יש להם נציג בפורום, יהיה נחמד אם הוא יענה לטענות וישפוך או בנושא.

אני מאמין שהאמת היא איפשהו באמצע.

פורסם
אתה באמת חושב שהם הסכימו להחליף לו את הרכב?!

נו באמת...

בכל מקרה יש להם נציג בפורום, יהיה נחמד אם הוא יענה לטענות וישפוך או בנושא.

אני מאמין שהאמת היא איפשהו באמצע.

 

המתלונן עצמו מודה שהם החליפו לו את הרכב, אז מה בדיוק טענתך, שהוא משקר?

פורסם
רכשתי אתמול מאיילון פיאסטה אוטומטית 1.6 Trend. מבטיח לעדכן בפורום את הרשמים לאחר קבלת הרכב.

 

יוסי, מעניין לדעת אם רכשת מהם את הרכב? אם כן מה תחושותיך?אם תוכל לתת יותר פרטים?

אני באמת רוצה לדעת כי אני כמו שציינתי רכשתי מהם ויצאתי מרוצה ואני שומע כאן דברים שלא נראים

אמיתיים.

חשוב מאוד דעה נוספת אם תוכל גם לאמת אותה עם נתונים שיראו אמיתות הדבר.

כמובן זה רק במידה ותירצה.

פורסם
המתלונן עצמו מודה שהם החליפו לו את הרכב, אז מה בדיוק טענתך, שהוא משקר?

 

כן ולא.

הניסוח של פותח השרשור כל כך לא מובן (ועילג) שפשוט קשה להחליט.

קשה לי להאמין שהחליפו לו את הרכב בגלל בעיה במדחס המזגן.

אין שום יבואן שיסכים לשטות כזו.

אם מדחס המזגן תקול אז מחליפים במסגרת האחריות.

להחליף רכב, למה?!

הרכב כבר רשום על הבעלים כיד-1, כלומר אם היבואן יסכים לשטות כזו הוא יפסיד בו ברגע אלפים רבים של שקלים, למה לו לעשות זאת?

 

בכל מקרה, יש נציג של איילון מוטורס בפורום וחבל שהוא לא מייצג את צד היבואן במקרה זה.

אני דיי בטוח שהסיפור לא בדיוק כמו שמוצג כאן.

 

 

ואולי פותח השרשור ייתן קצת הבהרות בנושא?

פות"ש, האם החליפו לך את הרכב ברכב חדש?

אם כן, האם מדובר על רכב חדש, עם "0קמ" אשר רשום על שמך כיד-1 (השאלה תקפה גם לרכב הישן וגם לחדש) ומה הייתה סיבת ההחלפה?

האם אתה יכול לספק צילום של רישיון רכב של שני הרכבים?

פורסם
כן ולא.

הניסוח של פותח השרשור כל כך לא מובן (ועילג) שפשוט קשה להחליט.

קשה לי להאמין שהחליפו לו את הרכב בגלל בעיה במדחס המזגן.

אין שום יבואן שיסכים לשטות כזו.

אם מדחס המזגן תקול אז מחליפים במסגרת האחריות.

להחליף רכב, למה?!

הרכב כבר רשום על הבעלים כיד-1, כלומר אם היבואן יסכים לשטות כזו הוא יפסיד בו ברגע אלפים רבים של שקלים, למה לו לעשות זאת?

 

בכל מקרה, יש נציג של איילון מוטורס בפורום וחבל שהוא לא מייצג את צד היבואן במקרה זה.

אני דיי בטוח שהסיפור לא בדיוק כמו שמוצג כאן.

 

 

ואולי פותח השרשור ייתן קצת הבהרות בנושא?

פות"ש, האם החליפו לך את הרכב ברכב חדש?

אם כן, האם מדובר על רכב חדש, עם "0קמ" אשר רשום על שמך כיד-1 (השאלה תקפה גם לרכב הישן וגם לחדש) ומה הייתה סיבת ההחלפה?

האם אתה יכול לספק צילום של רישיון רכב של שני הרכבים?

 

שלום לכולם,

 

אני יתן את התגובה שלי ובמידה והלקוח ירצה יוכל להגיב.

הלקוח הינו מיכאל קוקלינסקי תושב באר שבע שקנה את הרכב מאיתנו ולאחר לקיחת הרכב טען שהמזגן של הרכב

לא עובד. הפנתי אותו למוסך מורשה לבדיקת התקלה. הלקוח נכנס למוסך ושם אמרו לו שהמזגן לא תקין.הלקוח פנה אלי

והבהיר באופן ישיר שהוא דורש פיצוי על עוגמת הנפש ורכב חליפי עד יציאת הרכב מהמוסך למרות שיכל לקחת את הרכב

ולחכות עד שיגיע המדחס החדש. על פי שיקול דעתי החלטתי להחליף ללקוח את הרכב (מה שהתברר כטעות) ואז הלקוח

ראה שאנו "גמישים" יתר על המידה והחליט לדרוש עוד מעבר לכך למרות שהרכב הוחלף למחרת,וכן קיבל את הרכב עד לפתח דלתו. למרות כל זאת בשיא חוצפתו הוא מתאר אותנו כאילו לא היינו מספיק בסדר.

כנראה הוא עובד לפי שיטה מסוימת(סחטנות) והטעות באמת נעשתה על ידנו.(החלפנו לו את הרכב)

 

דרך אגב לא ידעתי על השירשור הנ"ל אך תודות ללקוחותי שכן יצאו מרוצים הם ענו לו וידעו אותי על כך.

פורסם

להחליף רכב בשביל חלק שנמצא באחריות זה בהחלט לא מובן לי.

גם מלבד פיצוי של תשומת לב (טיפול חינם וכו) אינני מבין מדוע יש לפצות יותר.

אם רוצים ממש לפנק אפשר וצריך לתת ללקוח רכב חליפי ולאחר תיקון הרכב שלו לעשות את ההחלפה חזרה בביתו או היכן שנוח לו.

מעבר לכך אין צורך ועובדה שהלקוח הנ"ל לא יודע להעריך זאת ועוד עושה לכם פרסומת רעה מאוד.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
יוסי, מעניין לדעת אם רכשת מהם את הרכב? אם כן מה תחושותיך?אם תוכל לתת יותר פרטים?

אני באמת רוצה לדעת כי אני כמו שציינתי רכשתי מהם ויצאתי מרוצה ואני שומע כאן דברים שלא נראים

אמיתיים.

חשוב מאוד דעה נוספת אם תוכל גם לאמת אותה עם נתונים שיראו אמיתות הדבר.

כמובן זה רק במידה ותירצה.

בשמחה אלון. אכן רכשתי פיאסטה אוטומטית מאיילון. הרכישה היתה ביום ראשון, וכבר למחרת ביום שני קיבלתי את הרכב. עד כה אני מרוצה מההתנהלות ומהיחס של נציגי איילון כלפי, ואני יכול לומר שרב הדברים עליהם קראתי בפורום (החלפת שטיחים, ספר רכב בצ'כית, תעודת אחריות חסרה) פשוט לא נכונים. בינתיים לאחר כ- 100 ק"מ ראשונים (אנחנו די זריזים) אני מרוצה מהרכב.

פורסם
שלום לכולם,

 

אני יתן את התגובה שלי ובמידה והלקוח ירצה יוכל להגיב.

הלקוח הינו מיכאל קוקלינסקי תושב באר שבע שקנה את הרכב מאיתנו ולאחר לקיחת הרכב טען שהמזגן של הרכב

לא עובד. הפנתי אותו למוסך מורשה לבדיקת התקלה. הלקוח נכנס למוסך ושם אמרו לו שהמזגן לא תקין.הלקוח פנה אלי

והבהיר באופן ישיר שהוא דורש פיצוי על עוגמת הנפש ורכב חליפי עד יציאת הרכב מהמוסך למרות שיכל לקחת את הרכב

ולחכות עד שיגיע המדחס החדש. על פי שיקול דעתי החלטתי להחליף ללקוח את הרכב (מה שהתברר כטעות) ואז הלקוח

ראה שאנו "גמישים" יתר על המידה והחליט לדרוש עוד מעבר לכך למרות שהרכב הוחלף למחרת,וכן קיבל את הרכב עד לפתח דלתו. למרות כל זאת בשיא חוצפתו הוא מתאר אותנו כאילו לא היינו מספיק בסדר.

כנראה הוא עובד לפי שיטה מסוימת(סחטנות) והטעות באמת נעשתה על ידנו.(החלפנו לו את הרכב)

 

דרך אגב לא ידעתי על השירשור הנ"ל אך תודות ללקוחותי שכן יצאו מרוצים הם ענו לו וידעו אותי על כך.

 

:shock: אני בשוק שהחלפתם לו את הרכב בגלל בעיה כל כך שולית. :shock:

למה לנהוג כך, זה דבר סופר לא מקובל, ובצדק.

עכשיו יש לך במלאי רכב יד-1 עם X ק"מ בן מספר שבועות, איך תמכור אותו וכמה תפסיד עליו? (אלה אם כן תשמור אותו כרכב הדגמה)

זה באמת היה שווה בכדי לרצות לקוח?

מה יהיה עם מחר לפלוני יתקלקל הגיר/ חלון חשמלי/ כיסא יחרוק/ דש-בורד ייבקע? גם שם תחליף את הרכב? כי ברגע שהחלפת לאחד יצרת תקדים וזה כשלעצמו דבר מסוכן לעסק.

 

בקיצור, יש סיבה שיבואנים לא ממהרים להחליף רכב, עכשיו אתה למדת בדרך הקשה (והכפויית טובה מצד הלקוח).

 

 

ולפותח השרשור,

קיבלת שרות מעל ומעבר למצופה.

לבוא ולהכפיש את היבואן לאחר שרות כזה זאת פשוט חוצפה והתגלמות הישראלי המכוער!

תתבייש

פורסם
תמונות של מה בדיוק את רוצה לראות במקרה הזה? של תעודת אחראיות שלא קיבלתי, של המדחס מט, של זה הרכב לא מופיע במאגר מידע של "פורד" העולמי, של זה שלפי "דלק מוטורס", האחראית אל שרוט של כל "פורדים" בארץ, הרכב שלי לא קיים בצי הרכבים שלה? של השטיחונים ב 10 ש"ח? של הסיחות טלפון שלא מביאות לשום תוצאה חוץ מההבטחות ש"אנחנו כאן בשבילך"? ניסית לבדוק את הרכב שלו לפי VIN (זה בעצם מספר שלדה)? שאלת אותו את כל השאלות שאני מציב כאן?

 

מדחס אולי "מת" ולא "מט".

ולא נראה לי שבזה הם אשמים, כידוע לך הם לא מייצרים את הרכב.

 

עריכה:כרגע, ראיתי את תגובת איילון ולאור תגובתם, אז כנראה שמלבד היותך עילג

אתה גם התגלמות הישראלי המצוי (והמכוער).


×
×
  • תוכן חדש...