Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם כדאי ליקנות רכב ב-Ayalon Motors?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4428 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם כוונתך הייתה ״תמימה״, לא היית בוחר בכותרת כזו.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
  • תגובות 107
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אני חושב שזה הזמן להגיב לאלה שמאשימים אותי בחוצפה ובסחטנות וגם להודות לאלה שתומכים בי. תרשו לי לשחזר את כמה מומנטים של תהליך הזמנה וקבלת הרכב. בעת ביצוע ההזמנה באולם התצוגה "פייסטה" בגימור "טרנד " לא היית נמצאת ונציג מכירות אמר לי (אני מצטט): את תקבל גימור זהה לגימור של "פוקוס" בגימור "טרנד", שהיה באולם. זה כלל למשאל 4 חלונות חשמל וקונסולה מרכזית מאלומיניום. הוא לא הציע לי חוברת כלשהי עם נתונים טכניים ומפרת גימור. בזמן מסירת הרכב אני ראיתי שדברים האלה לא מותקנים ברכב שלי וכשהעליתי את הנושא קיבלתי תשובה שזה שייך לדגם "טיטניום" .זאת הייתה פעם הראשונה שהוא נזכר בכך שלדגם שנימכר בארץ כ"טרנד" יש כמה רמות גימור. האם הקונה לא אמור לקבל את כל הנתונים האלו בכתב? נושא נוסף: "פייסאה" עם מנוע 1.25 בגימור "טרנד "עד היום לא נמכרה בארץ ולא הייתה רשומה במחירון יצחק לוי, ובגלל זה לא היה ברור לפי איזה קוד דגם לבטח אותה. יום לפני קבלת הרכב ביקשתי מנציג מכירות שי כמה פעמים לפקסס לי את הרישיון רכב לבירור הנושא מול סוכן ביטוח שלי. הוא לא עשה זאת ואז נאלצנו לטפל בזה במקום: הרבה טלפונים, פקסים, המתנה ועצבים. כל משכתבתי בפוסט הראשון לגבי תעודת אחריות, ספר טיפולים, ספר הדרכה בצ'כית זאת אמת טהורה ואני לא מוותר אל אף מילה. לגבי עניין המדחס: על כך שמזגן למקרר אני ואשתי אמרנו לנציג מכירות לפני שעזבנו את הסוכנות, אך הוא ענה שהמזגן דורש קצת זמן כדי להיקנס לפעולה נורמלית. הוא אפילו לא תרך לבדוק את זה. זה מעיד גם על כך שהרכב כלל לא נבדק לפני מסירתו. האם התנהגות החברה נראית לכם סדירה? לי לא. לפחות לא בתחום מכירת מכוניות. השטיחים: לא היה עליהם שום סמל של "פורד" והם יותר דומים לסמרטוטים מאשר לשטיחים. זרקתי אותם מיד כהם פשוט מפריעים בנהיגה. העניין של הסחטנות שלי: נכון, קיבלתי רכב חדש וחישוקי מגנזיום אבל נאלצתי לוותר על הצבע שבחרתי ועל קרוז קונטרול שבא בצמד עם צבע לבן. מהצד השני של העסקה הזאת אני דרשתי רק התנהגות מקצועית ואטית, תשומת לב לפרטים ויכולת לעמוד בסטנדרטים בסיסיים בתחום של סחר ברכבים. הרי מדובר בעסקה של 76 אלף ₪. ונקודה אחרונה: אני לא מבין מה הייתה המטרה של נציג מכירות שי מאחורי פרסום השם שלי. מה הוא השיג בכך? מבחינתי זאת הוכחה נוספת של חוסר אתיקה מקצועית.

שאלה לבעלי פייסטה 2013. רכב שלי עשה ק-5000 ק"מ, מתוכם ל-4000 ללא איפוס בנסיעה משולבת. לפי מחשב דרך הצריכה היא כ-7/100 . בתפריט של "אקומוד" הפרחים כמעת תמיד מלאים. איך הצריכה אצלכם?

 

מאמין לכל מילה שלך , מניסיון כזה או אחר איתם.

76 לא רע בכלל, באמת עשית עיסקה טובה.

 

אתה פתחת את השרשור הזה אחרי שקיבלת פיצוי הולם! שגם אותו אתה בוחר שלא להעריך וחבל.

הדרך שבחרת להשמיץ בצורה נחרצת את איילון מוטורס, נראת קצת מוגזמת ולא מוצדקת.

 

איזה פיצוי הוא כבר קבל??? אוטו חדש ותקין שעליו הוא שילם מלכתחילה ??? גלגלי מגנזיום הם נותנים בלי בעיה אחרי מיקוח קצר.

למה שבן אדם אשר רוכש רכב חדש יצטרך לגשת למוסך ולבזבז זמן ועצבים?

שהסוכנות תקח את הרכב חזרה ותשבור איתו את הראש לבד או שתחזיר לספק .

 

הוא סיפר את הצד שלו וכל אחד שישקול אם הוא מעוניין לרכוש מהם או לא! בין היתר לזה נועד הפורום.

  • 5 חודשים מאוחר יותר...

×
×
  • תוכן חדש...