Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4724 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הייתי הולך על הרפיד ולו רק בשל חדוות הנהיגה... מנוע מוגדש אוטומט

ציינת תיבה רובוטית זו לא תיבה רובוטית רגילה אלא כפולת מצמדים והעברת ההילוכים בה לא מורגשת כלל , כלומר פחות מגיר רגיל...

וגם ידני זה מיותר לטעמי בקשקאי.

היתרון הגדול של הקשקאי זה שהוא גבוהה יותר ...

Subaru Impreza 1.6 04

פורסם
ממה שמתפרסם בפורומים השונים בארץ ובחו"ל כנראה שכן.

 

יש לך קישורים להראות לי, או שאתה לא זוכר משהו ספציפי ?

מעבר לזה, האם זה באמת מצדיק לשלול את הרכב הנ"ל וללכת על הקשקאי הידנית שמרגישה כאילו המנוע 1600 לא סוחב את הרכב ביתר קלות ?

פורסם

 

נשמע כמו 50:50.

כל רכב שני נכנס למוסך עם דגש על גולף.

מעניין מה קורה עם רכבי 2013 (סקודה ראפיד ואוקטביה) שאמורים להיות מצוידים במנוע ותיבת הילוכים חדשים!

פורסם

כמו כן רכב ידני יותר קשה למכור מאחר ויש לו פחות ביקוש.

 

הפוך!

נכון שיש פחות ביקוש אבל יש הרבה פחות בהיצע. ולכן התוצאה של הביקוש וההיצע היא שקל למכור רכב ידני.

 

וברכבים משומשים הרבה קונים יודעים שיתרונות האמינות של הידני רק מתעצמים עם גיל הרכב.

 

לי היו רק מכוניות ידניות. רק עזר לי למכור אותן והיה לי ברור שרוב המתעניינים מחפשים ידני.

פורסם
נשמע כמו 50:50.

כל רכב שני נכנס למוסך עם דגש על גולף.

מעניין מה קורה עם רכבי 2013 (סקודה ראפיד ואוקטביה) שאמורים להיות מצוידים במנוע ותיבת הילוכים חדשים!

 

אף אחד לא יודע איך ישרדו החדשות אבל כשיש כל כך הרבה תלונות על רכיב חדש יחסית לפחות לדעתי חובת ההוכחה היא על vag.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
אף אחד לא יודע איך ישרדו החדשות אבל כשיש כל כך הרבה תלונות על רכיב חדש יחסית לפחות לדעתי חובת ההוכחה היא על vag.

 

אני לא רוצה להיות שפן נסיונות.

מצד שני גיר ידני ומנוע 1.6 בקשקאי לא נשמע לי כמו חווית נהיגה מדהימה וחסכונית כמו מנוע 1.4TSI של VAG

×
×
  • תוכן חדש...