Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4760 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

עקב שינוי בצרכים אני נאלץ להחליף את הרכב השני שלנו, שמשמש אותי להגעה לעבודה 20 ק״ם ביום.

בעתיד אני אצטרך לנסוע 80 ק״ם ביום שזה +- 1900 בחודש כולל נסעות נוספות במהלך החודש.

אני מעוניין ברכב חסכוני אמין ובטיחותי. תקציב 15-20k

מבחינת חסכון חשבתי על רכב דיזל כמו סיטרואן c3 או סאקסו אופל אסטרה. הבעיה היא שקשה מאוד למצוא פחות מ 250 אלף ק״מ

רציתי לשמועה גם דעות בנוגע לרכבים שציינתי.

 

אופציה נוספת ללכת על רכב בנזין עם מנוע קטן וחסכוני ( פחות בטיחותי )

משהו כמו פיאט פונטו ספייס או פנדה אפשר גם למצוא יד ראשונה עם ק״מ נמוך . (לא יודע לגבי אמינות או אם בכלל רכבים אלו מסוגלים לעבוד 1900 ק״מ בחודש )

מה דעתכם?

עם יש הצעות נוספות לרכבים אשמח לשמוע.

תודה מראש.

קיה קארנס 2008 בנזין ופונטו ספייס 2005

פורסם

אין מה להתרגש מדיזל עם קילומטרז כזה. רכבים האלו קונים כדי לנסוע. ממליץ על רכבי sdi מקונצרן vag. מדובר על דיזל אמין מאוד וחסכוני, ללא טורבו. הרכב גם יחסית נפוץ לכן יודעים לטפל בו ויש חלפים.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

אתה מדבר על משהו כמו פולו פביה קורדובה ?

איזה דגמים יש עוד?

קיה קארנס 2008 בנזין ופונטו ספייס 2005

פורסם

אכן, יש גם גולף. המלצה שלי: מה שתמצא הכי שמור עם המנוע הזה, את הרכב הזה תיקח.

הם כולם מוצלחים וטובים.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
אכן, יש גם גולף. המלצה שלי: מה שתמצא הכי שמור עם המנוע הזה, את הרכב הזה תיקח.

הם כולם מוצלחים וטובים.

 

 

מצטרף להמלצה. פאביה sdi 1900 רכב חזק ואמין. אפילו אחד שהיה מונית וטופל כמו שצריך

בו בטח ליבי ונעזרתי

פורסם

ראיתי ביד 2 קורדובה סטאלה יד שניה 1999 160000 ק״מ 12.5k

זה בכלל אפשרי 160 אלף?

בתמונה נראה טוב.

זה לא השנתון שרציתי אבל נשמה טוב.

מה אתם אומרים?

קיה קארנס 2008 בנזין ופונטו ספייס 2005

פורסם

אם יש הוכחה לכך שרכב הזה עבר קילומטרז הזה, ניראה כמו אופציה מאוד מענינת. משאיר לך גם עודף ליישור קו.

כדאי לבדוק את הרכב הזה.

מצב הרכב חשוב יותר מאשר שנה פלוס או שנה מינוס.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

טוב תודה.

בכל מקרא זה רחוק בבאר שבע, אני מעפולה.

אני ממשיך לחפש עדיף לא למהר..

קיה קארנס 2008 בנזין ופונטו ספייס 2005

פורסם

גולף SDI סביבות שנות ה2000 תכנס בתקציב.

ברשותי אחת כזאת משנת 99 אמנם TDI. אני נוסע איתה כל שבוע הלוך חזור ירושלים ראש פינה. עברה 320K עד היום ללא תקלות רציניות (לפי ההיסטוריה רק טיפולים שוטפים, משאבת הזרקה הוחלפה לפני 3 שנים בערך וחוץ מזה כלום)

האוטו נוח מאוד, בידוד רעשים יחסית טוב, אחיזה מעולה, ובאחזקה נכונה יחזיק הרבה מעבר ל500,000K.

מבחינת צריכת דלק, הSDI יכולה להגיע גם ל1 ל21. הTDI הרבה יותר מהנה, חזקה יחסית, ואני מגיע איתה לצריכה של 1 ל17.9 עד 18.5-19.תלוי באופי נהיגה.

קח בחשבון שאתה יכול למלא סולר בסביבות 30 אג' לליטר פחות מבנזין (גם בתחנות אמינות), כך שאתה חוסך גם על מחיר הדלק וגם על ק"מ-ליטר.

VW MK5 Golf 2.0TDI

פורסם

מנועי ה-sdi אמינים מאוד אבל גם חלשים מאוד. מציע לעשות נסיעת מבחן אם ניתן לפני רכישה.

על מה אתה נוהג היום?

פורסם

כפי שאמרו לך,

מנועי ה SDI של קונצרן VAG מהווים פתרון יעיל, אמין וחסכוני.

קח בחשבון שהמכוניות קצת עצלות :(

 

אני מתנייד בגולף SDI, 01, עברה קרוב ל 300K ק"מ ובעזרת השם נכונו לו עוד חיים ארוכים...

 

קח בחשבון שאופי הטיפול ברכב מהווה אחד הפרמטרים הכי חשובים. אם הרכב הוזנח - תצטרך לבצע יישור קו מקיף וחבל...

 

המחירון של הגולפים הללו נעים באזור 17,000 תלוי בשנה, כך שזה נכנס לך היטב בתקציב.

 

יתרונות:

אמינות גבוהה

פשטות מכנית

חסכוני

עיצוב צעיר

איכות

 

חסרונות:

מנוע עצל ורועש

קושי למצוא אקזמפלר שמור וק"מ הגיוני...

 

בנגוע למנוע, לא ממליץ לגעת בגרסאות הטורבו למרות שהם חזקות ומהנות משמעותית, היות שפוטנציאל התקלות היקרות גבוה שם לעין ערוך. מנועי TDI אמין, אך שימוש לא נכון במנוע, (כמו כיבוי מנוע מיד בעצירה וכד') יגרום לבלאי מואץ והחלפת חלקים יקרים...

 

האם כדאי להסתכן ולרכוש מנוע TDI ולקבל חווית נהיגה וביצועים, או להיות זהיר ולרכוש מנוע SDI ולהבין שהמנוע מתאים לנסיעה מנהלתית בלבד? לשיקולך.

 

הפולו SDI גם מעולות ואמינות אף יותר מהגולף, ולגבי הסיאט קורדובה הם סובלות מפלסטיקה באיכות ירודה ומתא נוסעים ירוד...

 

לסיכום: כפי שאמרו מקודם, אתה יכול לרצות דגם X אך אם תמצא דגם Y במצב מצויין ובמחיר הוגן = לך על זה.

 

וכן, דיזל ללא ספק זו הבחירה.

 

בהצלחה!!!

פורסם
מנועי ה-sdi אמינים מאוד אבל גם חלשים מאוד. מציע לעשות נסיעת מבחן אם ניתן לפני רכישה.

על מה אתה נוהג היום?

 

 

אני נוהג על סיטרואן 1997 ax :wink :wink: כרכב נסיעות לעבודה

ומיצובישי space gear turbo disel L-400 1999

קיה קארנס 2008 בנזין ופונטו ספייס 2005

×
×
  • תוכן חדש...