Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4760 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אם אתה מתכוון לנסוע איתו הרבה .. רק דיזל !

מנועים חזקים , אמינים אומנם מרעישים .. אבל מחזיקים זמן רב !

 

77 ק״מ ביום כפול 22 = 1694 בחודש שזה 20328 אלף בשנה

את האמת אני מאוד מתלבט אם כדאי בכלל ללכת לכיוון הדיזל...

אחרי כמה ימים של בדיקות וחיפוש רכבים ביד 2,

הבנתי שזה לא כל למצואה רכב דיזל במצב טוב בסכום שיש לי,

בדקתי כל אפשרות ,

קראתי מאמרים מחול על אסטרוט דיזל פביות סקודות פולקסווגן פיז׳ו ...

ובסוף חברים מצאתי :lol: פיאט פונטו ספייס 2004 יד ראשונה 81000 ק״מ אוטומט גיר רציף במחיר 22k המכיר קצת גבוה ראיתי רק את המודעה ותמונה נראה טוב ח׳וץ מחיסרון צבע כחול כהה לא לטעמי .

בקיצור אני חושב שמחר אם הכל יהיה בסדר אני אקנה את הרכב .

מה אתם אומרים?

קיה קארנס 2008 בנזין ופונטו ספייס 2005

פורסם

מה נגיד? אם היא מתאימה לצרכים שלך, את זה אתה יודע...

 

תבדוק את הגיר הרציף היטב, לא מכיר אותו אישית, אבל מחברים שמעתי שחוו איתו בעיות.

פורסם
מה נגיד? אם היא מתאימה לצרכים שלך, את זה אתה יודע...

 

תבדוק את הגיר הרציף היטב, לא מכיר אותו אישית, אבל מחברים שמעתי שחוו איתו בעיות.

 

לא נקנה נפלתי על סוחר.

קיה קארנס 2008 בנזין ופונטו ספייס 2005

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

יש לי אופל אסטרה 2001 2.0 TDI

ללא ספק רכב חסכוני וחזק אמין מאוד! רק את שנת 2001!!!! השנתונים מתחת על הפנים מבחינה מכאנית

×
×
  • תוכן חדש...