Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אופל אסטרה 1.4 טורבו 2012, סקירה וסיכום ביניים-שרשור בהמשכים


yohai71
שימו לב! השרשור הזה בן 2783 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 201
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • אחראי פורום

אהבתי לקרוא, מושקע. במיוחד שזה על רכב שמאוד מוצא חן בעיניי ונשאר אחד היפים על הכביש.

מצד שני התאכזבתי מאוד לנוכח ריבוי האיזכורים לקרוז האפורה והליסינגית בהוויה שלה.

מסך החיווי בלוח שעונים ובקונגולה המרכזית הם אחד לאחד, סידור השעונים, רבים ממתגי הקונסולה.

ברורה לי המגמה של חסכון בחלקים ובייצור, אבל אופל עשו השקעה מרשימה בעיצוב הדור החדש וחבל שזה מסתכם לרוב בחיצוניות.

אני מקווה שבכ״ז יש בה משהו מעורר יותר מאשר תאומתה, שאני ממש לא אוהב (אחרי שימוש של אלפי ק״מ),

כי לגיסתי יש טורבו שחורה שאני זומם עליה כשתסיים את הקדנציה אצלה.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרוב המוחלט של הקרוזים הליסנגיות והאפרוריות אינן טורבו.

 

הקרוז טורבו הרבה פחות אפרורית והיא כמעט תאומה סיאמית של האסטרה הזו ולכן תא הנוסעים זהה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סקירה מושקעת וכנה.

 

לדעתי הצבע של הרכב מיוחד ונראה בסדר גמור. לגבי הג'אנטים ראיתי לפני יומיים סט ג'אנטים 17 או 16 :?: ב YAD2 של אינסניה למכירה במחיר מציאה ,תבדוק שם לפני שיעופו. (בהנחה וניתן להרכיבם על האסטרה שלך!)

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על הסקירה המצוינת.

יצא לי לנהוג על אחת לפני כמה ימים. אין ספק שביחס לליסינגטומטיות האחרות היא מובילה.

אגב בוררי מאוורר שלא אהבת, אתה לא אמור להתעסק איתם בכלל, שים על auto כוון טמפרטורה ובקרת האקלים תעשה את היתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אהבתי לקרוא, מושקע. במיוחד שזה על רכב שמאוד מוצא חן בעיניי ונשאר אחד היפים על הכביש.

מצד שני התאכזבתי מאוד לנוכח ריבוי האיזכורים לקרוז האפורה והליסינגית בהוויה שלה.

מסך החיווי בלוח שעונים ובקונגולה המרכזית הם אחד לאחד, סידור השעונים, רבים ממתגי הקונסולה.

ברורה לי המגמה של חסכון בחלקים ובייצור, אבל אופל עשו השקעה מרשימה בעיצוב הדור החדש וחבל שזה מסתכם לרוב בחיצוניות.

אני מקווה שבכ״ז יש בה משהו מעורר יותר מאשר תאומתה, שאני ממש לא אוהב (אחרי שימוש של אלפי ק״מ),

כי לגיסתי יש טורבו שחורה שאני זומם עליה כשתסיים את הקדנציה אצלה.

כנראה שאין ברירה, צריך לחסוך... ביחוד לאחר מה שעבר על GM בשנים האחרונות.

הרוב המוחלט של הקרוזים הליסנגיות והאפרוריות אינן טורבו.

 

הקרוז טורבו הרבה פחות אפרורית והיא כמעט תאומה סיאמית של האסטרה הזו ולכן תא הנוסעים זהה.

גם חיצונית הקרוז טורבו יותר "מושקעת", אבל לנצח היא תישא בגאון את מוניטין הליסינג (בישראל). אולי להאצ'באק יהיה מוניטין טוב יותר.

סקירה מושקעת וכנה.

 

לדעתי הצבע של הרכב מיוחד ונראה בסדר גמור. לגבי הג'אנטים ראיתי לפני יומיים סט ג'אנטים 17 או 16 :?: ב YAD2 של אינסניה למכירה במחיר מציאה ,תבדוק שם לפני שיעופו. (בהנחה וניתן להרכיבם על האסטרה שלך!)

כן, ראיתי אותם. הם לא מתאימים. הקוטר ומרווח הברגים זהה, אבל אין התאמה לאופסט ולרוחב הג'אנט. מה גם שאני לא אוהב את הצורה שלהם (אם כי לפי הנואשות שלי, אם הם היו מתאימים כנאה שהייתי רוכש אותם).

סקירה מושקעת, נהניתי לקרוא, תודה רבה.

תודה.

תודה על הסקירה המצוינת.

יצא לי לנהוג על אחת לפני כמה ימים. אין ספק שביחס לליסינגטומטיות האחרות היא מובילה.

אגב בוררי מאוורר שלא אהבת, אתה לא אמור להתעסק איתם בכלל, שים על auto כוון טמפרטורה ובקרת האקלים תעשה את היתר.

עקרונית אתה צודק, אלא שהמאווררים כל כך חזקים שכשאתה לוחץ על AUTO העוצמה כל גדולה שאין לך ברירה אלא להחליש.

 

ותודה על התגובה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחלה ביקורת!

נהגתי גם על זו וגם על גירסאת ה-1.6 סטיישן (שנתון אחד לפני),

והפתיע אותי מאוד שדווקא שבהאצ'בק ההגה מאוד מנותק ואנמי,

ובגירסאת הסטיישן הוא הרבה יותר "גרמני" (לא אלים מדיי אבל עדיין משדר משקל נכון).

 

לא יודע את הסיבה הטכנית לכך - אבל זה הורגש לי מאוד.

מעבר לזה, שמח לשמוע שאתם מרוצים. אופל עשתה עבודה עיצובית ומכאנית מעולה ברכבים האחרונים שלה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם חיצונית הקרוז טורבו יותר "מושקעת", אבל לנצח היא תישא בגאון את מוניטין הליסינג (בישראל). אולי להאצ'באק יהיה מוניטין טוב יותר..

 

דרך אגב, בקרוב מאוד בישראל, קרוז סטיישן.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אהבתי יותר את עיצוב הפנים הסימטרי בקרוז, העמוס פחות.

שימוש ידני בטיפטרוניק מונע שיטוט מיותר בין ההילוכים, ולרוב שלא לצורך.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה שוב על התגובות.

 

רוצה רק להוסיף שבעקרון באגירה צודק- ברגע שהתרגלת לסידור של המתגים, זה לא כל כך נורא. העניין הוא שהעסק לא אינטואיטיבי כפי שיכול היה להיות.

 

עריכה: האם בכל זאת יש למישהו רעיון לגבי הג'אנטים? פירוקיות שעולות לכם בראש?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2783 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...