Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4915 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברה,

בהמשך לשרשור הקודם שפתחתי, חלק כאן אמרו לי שכדאי לי להעלות תמונות של השריטות ברכב וכך תוכלו להמליץ לי על פוליש מתאים לרכב.. אז הנה כמה תמונות: (חשוב לי לציין שהאוטו מלוכלך כי היה קצת אובך ועם הגשם קיצר לא להתייחס לזה אלא רק לשריטות ;) )

בנוסף אני רוצה לומר שבחלק הקדמי של הרכב ליד הלוחית רישוי יש כתמים אפורים/שחורים שנגרמו כתוצאה משטיפה בCARSPA ואין לי מושג איך, והכי גרוע זה שהם לא יורדים גם בקרצוף חזק מאוד ששטפתי ידנית את האוטו.

בבקשה ממכם לא להציע לי פולישים של MENZERNA או מוצרים באותה רמת מחיר, אלא במחירים סבירים עד 60 ש"ח (אם יש משהו ממש שווה אז אפשרית חריגה קטנטנה).

תודה רבה לעוזרים ולילה טוב וחמים :)

IMG_0141.jpg

IMG_0142.jpg

פורסם

תשתמש עם קארפלן האדום,פוליש טוב,יעיל וקל ליישום.מתאים לתקציב שאתה מחפש.

לא לשכוח לאחר פעולת הפוליש ליישם ווקס.(חובה)

 

אם אתה רוצה להגיע לתוצאות טובות בכדי להוריד את כל הליכלוך שיש לך על שיכבת הרכב

אתה חייב ליישם פלסטלינה.

פורסם

קנה את הפוליש ultimate polish של חברת מגווירס יש חנות באינטרנט שנקראת gymshop מוצר מדהים עם ברק יפה.

אני עשיתי למזדה שלי מדהים!!!! לא מצליח להעלות תמונות שווה!

20130104_141049.jpg

20130104_141159.jpg

פורסם
תשתמש עם קארפלן האדום,פוליש טוב,יעיל וקל ליישום.מתאים לתקציב שאתה מחפש.

לא לשכוח לאחר פעולת הפוליש ליישם ווקס.(חובה)

 

אם אתה רוצה להגיע לתוצאות טובות בכדי להוריד את כל הליכלוך שיש לך על שיכבת הרכב

אתה חייב ליישם פלסטלינה.

 

לגבי הפוליש של קארפלאן, הוא לא עדין מדי? אתה חושב שהוא יצליח להוריד את השריטות בצורה יפה? לא עדיף משהו קצת יותר אגרסיבי? וקניתי פלסטלינה, אני מתכוון ליישם אותה לפני הפוליש ;)

 

קנה את הפוליש ultimate polish של חברת מגווירס יש חנות באינטרנט שנקראת gymshop מוצר מדהים עם ברק יפה.

אני עשיתי למזדה שלי מדהים!!!! לא מצליח להעלות תמונות שווה!

 

תודה על ההמלצה גבר אבל אין לי כל כך אפשרות לקנות מGYMSHOP גם בגלל שאזל המלאי של מה שרציתי וגם בגלל שזה ממש רחוק מאיפה שאני גר, ככה שאני מעדיף שיהיה ניתן לקנות את זה באיזור המרכז.

פורסם
קנה את הפוליש ultimate polish של חברת מגווירס יש חנות באינטרנט שנקראת gymshop מוצר מדהים עם ברק יפה.

אני עשיתי למזדה שלי מדהים!!!! לא מצליח להעלות תמונות שווה!

מה אנחנו רואים פה בעצם? יכולת להגיד על אותו משקל שהרכב אחרי שטיפה :?

אם הפוליש הוריד סימנים או שריטות זה כבר מעניין.

פורסם

אם אתה מצפה שפוליש יוריד לך שריטות עמוקות? שכח מזה -אין דבר כזה

רק מילוי על ידי צביעה בעדינות (אני משתמש בקיסם שיניים) יישום פוליש במקום הצביעה

רק יכול לטשטש את השריטה, לא להעלים אותה לגמרי. (וכמובן למנוע חלודה שזה לא פחות חשוב)

 

קארפלן עדין? מה רע בזה? אני דווקא חושב שזה יתרון.

יש לי בבית את קארפלן, תגיע ותנסה אותו על הרכב שלך בקטע מסויים

ותחליט לבד אם הוא "מספק את הסחורה" - אני חושב שהוא נותן תוצאה טובה. (אני משתמש איתו 20 שנה)

מעבר לזה פוליש זה הדבר הכי טוב לצבע הרכב, צריך לנקוט משנה זהירות במיוחד בשימוש מופרז שרק יפגע בשכבת הלכה

 

דבר נוסף,אני אמור לקבל פוליש/ווקס של מגיוורס,יכול להיות שאחרי שאתנסה בהם

לא ארצה יותר לגעת בקארפלן? שאנסה אדע.

פורסם

מהתמונות ניתן לראות שהמכונית פשוט מטונפת.

לא ברור לי מה בדיוק ניסית בשטיפה ואיזה חומרים.

הייתי מתחיל דווקא עם חומר עדין.

השיפור אצלך יהיה כל כך דראמטי שכל דיון בנושא שריטות כרגע הוא מיותר. דעתי.

ולמרוח וקס לאחר מכן.

 

אגב, מפעם לפעם הרכב שלי חוטף שריטה מסוג זה או אחר - לפעמים גם שאריות צבע מרכבים אחרים.

הטיפול הראשון שאני עושה זה ניקוי באמצעות וקס (לא פוליש!)של קארפלן. יאמינו או לא אבל יש לו כושר המסה/ניקוי שלמרבית הנזקים האלו הוא מספיק ועושה את העבודה. לפעמים אני נדרש לעבור פעמיים שלוש, אבל זה פותר את הבעיה ולהערכתי אינו גורם כל נזק. או שלפחות הנזק הוא מינימאלי.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
אם אתה מצפה שפוליש יוריד לך שריטות עמוקות? שכח מזה -אין דבר כזה

רק מילוי על ידי צביעה בעדינות (אני משתמש בקיסם שיניים) יישום פוליש במקום הצביעה

רק יכול לטשטש את השריטה, לא להעלים אותה לגמרי. (וכמובן למנוע חלודה שזה לא פחות חשוב)

 

קארפלן עדין? מה רע בזה? אני דווקא חושב שזה יתרון.

יש לי בבית את קארפלן, תגיע ותנסה אותו על הרכב שלך בקטע מסויים

ותחליט לבד אם הוא "מספק את הסחורה" - אני חושב שהוא נותן תוצאה טובה. (אני משתמש איתו 20 שנה)

מעבר לזה פוליש זה הדבר הכי טוב לצבע הרכב, צריך לנקוט משנה זהירות במיוחד בשימוש מופרז שרק יפגע בשכבת הלכה

 

דבר נוסף,אני אמור לקבל פוליש/ווקס של מגיוורס,יכול להיות שאחרי שאתנסה בהם

לא ארצה יותר לגעת בקארפלן? שאנסה אדע.

 

איפה אני יכול להשיג בקבוקון של צבע לשריטות העמוקות?

בוא נאמר כזה דבר, אתה חושב שאת השפשופים האפורים (לא שריטות עמוקות אלא ממש שטחיות) הפוליש של קארפלאן יצליח להוריד?

 

מהתמונות ניתן לראות שהמכונית פשוט מטונפת.

לא ברור לי מה בדיוק ניסית בשטיפה ואיזה חומרים.

הייתי מתחיל דווקא עם חומר עדין.

השיפור אצלך יהיה כל כך דראמטי שכל דיון בנושא שריטות כרגע הוא מיותר. דעתי.

ולמרוח וקס לאחר מכן.

 

אגב, מפעם לפעם הרכב שלי חוטף שריטה מסוג זה או אחר - לפעמים גם שאריות צבע מרכבים אחרים.

הטיפול הראשון שאני עושה זה ניקוי באמצעות וקס (לא פוליש!)של קארפלן. יאמינו או לא אבל יש לו כושר המסה/ניקוי שלמרבית הנזקים האלו הוא מספיק ועושה את העבודה. לפעמים אני נדרש לעבור פעמיים שלוש, אבל זה פותר את הבעיה ולהערכתי אינו גורם כל נזק. או שלפחות הנזק הוא מינימאלי.

 

חח כן אני יודע אני פשוט ממש עמוס בזמן האחרון ולא יצא לי לשטוף אותו, בכלל עכשיו שהיה קצת אובך ועם הגשם וכל זה אז הרכב מלוכלך מאוד, לא לעוד הרבה זמן ;)

לגבי הווקס אני מתכוון לקנות את הCARPLAN AUTO FINISH ואני בהחלט ינסה את העצה שנתת לי. בכל אופן אני קצת יותר מודאג לגבי השפשופים והשריטות שהראיתי בתגובה הראשונה, ולכן אשמח אם תוכלו לעזור לי להגיע להחלטה אם הCARPLAN האדום יוכל לעשות עבודה טובה ולטשטש את זה כמו שצריך.

 

רק על מנת למנוע בלבול מיותר - אנחנו מדברים על הפוליש הזה נכון? http://www.autostore.co.il/151426/%D7%A4%D7%95%D7%9C%D7%99%D7%A9-%D7%A0%D7%95%D7%96%D7%9C%D7%99-%D7%A2%D7%93%D7%99%D7%9F-CarPlan

פורסם

כן קארפלן יוריד אותם, אפילו הווקס שלהם מוריד חלק משריטות/מריחות צבע של פגושים ועוד. (אני מתקן פגיעות קטנות עם הווקס שלהם מתי שיש צורך)

 

אכן הפוליש האדום.

 

צבע רוכשים אצל פחחים לפי מספר מתאים.

פעם היה באוטו דיפו צבעים לפי מספר -לא הייתי שם מזמן לא יודע אם גם כיום.

פורסם
יש לי בבית את קארפלן, - אני חושב שהוא נותן תוצאה טובה. (אני משתמש איתו 20 שנה)

דבר נוסף,אני אמור לקבל פוליש/ווקס של מגיוורס,יכול להיות שאחרי שאתנסה בהם לא ארצה יותר לגעת בקארפלן? שאנסה אדע.

 

אין ספק שאתה מהנאמנים הותיקים של המוצר הזה.

כמי שחטף ועדיין חוטף פה ביקורת ולעג על איזכור לגיטימיות המוצר, אני משותקק לחוות דעתך ההשוואתית מול המגיוורס.

גם אני מתכוון לנסות מוצר אחר ברכישה הבאה. במיוחד לאור ההלל והשבח על מוצרים אחרים. אני חייב לנסות...

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
כן קארפלן יוריד אותם, אפילו הווקס שלהם מוריד חלק משריטות. (מתקן פגיעות קטנות עם הווקס שלהם מתי שיש צורך)

האדום להראת לזה הכוונה.

 

צבע רוכשים אצל פחחים לפי מספר מתאים.

פעם היה באוטו דיפו צבעים לפי מספר -לא הייתי שם מזמן לא יודע אם גם כיום יש.

 

אוקי אני חושב שאני אקשיב לך וילך על הפוליש של קארפלאן ;)

אני גם קונה את הווקס שלהם הAUTO FINISH הוא טוב נכון?

והשמפו הזה טוב? http://www.autostore.co.il/151426/%D7%A9%D7%9E%D7%A4%D7%95-Carplan-Wash-Wax

פורסם

יש לי בבית את אוטופיניש,טי קאטקולור,אפילו את טריפלווקס, אבל הוא ממש ישן -שוכב אצלי כמה שנים טובות.

 

בכל אופן לאחר ניסיון ארוך איתם אני חושב שהם טובים עם עדיפות לאוטופיניש.

 

כאמור אני משתמש איתם בשוטף -כל שריטה/שיפשוף/ליכלוך,סימנים של נעצים של ג'ינסים שאני רואה?אני דואג להוריד

אותם מיד עם הווקס.לעיתים ובמידה וזה עמוק יותר, עם פוליש. (דרך חיים)

פורסם
אין ספק שאתה מהנאמנים הותיקים של המוצר הזה.

כמי שחטף ועדיין חוטף פה ביקורת ולעג על איזכור לגיטימיות המוצר, אני משותקק לחוות דעתך ההשוואתית מול המגיוורס.

גם אני מתכוון לנסות מוצר אחר ברכישה הבאה. במיוחד לאור ההלל והשבח על מוצרים אחרים. אני חייב לנסות...

 

שמע זה היה לפני עידן האינטרנט וכל החשיפה שיש היום למוצרי עלית- וגם אז זה נחשב למתקדם לעומת מה שראיתי אצל אחרים

שהשתמשו בדרך כלל עם טרטל (אישית לא אהבתי,עד היום אגב) ואני הרגשתי ממש "לבד" עם שימוש בקארפלן. (נשארתי נאמן,לא יודע עד מתי)

אולי את תחליב לדש בורד שלהם לא אחליף -מוצר באמת טוב.

על השאר? מקווה לקבל תשובה (מחכה למשלוח עדיין לא הגיע) בימים הקרובים שאקבל את הפוליש +הווקס של מגיוורס.

אשמח לעדכן אותך.

 

 

אגב היו מוצרים נוספים שהשתמשתי בהם דאז, והם היו של יעקובי (אוטו גלים) נכון חלק מהמוצרים אהבתי וחלק לא.

למשל קרם נוזלי ומשובח לדש בורד -היה יוצא פשוט מדהים. לעומת זאת הווקס שלהם היה בינוני ומטה,לפי מה שאני זוכר.(תחליב נוזלי שלא היה נותן תוצאה טובה) וניסיתי אותו כמה וכמה פעמים תמיד יצא מאכזב.

פורסם
שמע זה היה לפני עידן האינטרנט וכל החשיפה שיש היום למוצרי עלית- וגם אז זה נחשב למתקדם לעומת מה שראיתי אצל אחרים

שהשתמשו בדרך כלל עם טרטל (אישית לא אהבתי,עד היום אגב) ואני הרגשתי ממש "לבד" עם שימוש בקארפלן. (נשארתי נאמן,לא יודע עד מתי)

אולי את תחליב לדש בורד שלהם לא אחליף -מוצר באמת טוב.

על השאר? מקווה לקבל תשובה (מחכה למשלוח עדיין לא הגיע) בימים הקרובים שאקבל את הפוליש +הווקס של מגיוורס.

אשמח לעדכן אותך.

 

 

אגב היו מוצרים נוספים שהשתמשתי בהם דאז, והם היו של יעקובי (אוטו גלים) נכון חלק מהמוצרים אהבתי וחלק לא.

למשל קרם נוזלי ומשובח לדש בורד -היה יוצא פשוט מדהים. לעומת זאת הווקס שלהם היה בינוני ומטה,לפי מה שאני זוכר.(תחליב נוזלי שלא היה נותן תוצאה טובה) וניסיתי אותו כמה וכמה פעמים תמיד יצא מאכזב.

 

מסתבר שעברנו מסלול מוצרים דומה.

השתמשתי באלו שציינת ועוד.

קיבלתי, אז, את מגבלותיהם כגזירת גורל.

העובדה היא שלא שמרתי נאמנות להם וחיפשתי תמיד משהו חדש, כנראה כי בתת מודע הייתה תובנה שזה לא זה.

מה שלא קרה עם הקארפלן שאין לי טענות כלפיו. למעט זה שהייתי שמח אם באמת היה מחזיק 12 חודשים :-)

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

×
×
  • תוכן חדש...