Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4703 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

לצורך העבודה, אני זקוק לטאבלט ואין לי מושג מהיכן להתחיל ו/או לחפש.

ראיתי את הIPAD2, הוא נראה טוב יותר מהטאב, אך המערכת הסגורה של אפל די מבאסת.

הבנתי גם שעדכון ה-IOS 6 גרמה לשיבושים ב-WIFI ב-IPAD2.

 

הכיוון הוא טאבלט משומש מרופא.

צרכי עבודה נטו - אימיילים, אינטרנט, הקלדת מסמכים פשוטים, PDF-ים וזהו.

GPS לא חייב. 3G גם לא חובה.

מה שממש חשוב הוא קליטת WIFI חזקה.

המלצות על טאבלטים אחרים יתקבלו בשמחה.

 

 

תודה רבה ותבוא הברכה על ראשיכם!

פורסם

איזה שיבוש בדיוק יש עם IOS6 וWIFI? נשמע קצת קשקוש (במקום עבודה שלי יש עשרות אייפדים מכל המינים והסוגים)

 

האייפד קל יותר ועם חיי סוללה ארוכים יותר.

גם רמת הTOUCH שבו עדיפה.

הקליטת WIFI של שניהם מעולה - של האייפד קצת יותר טובה. בא נגיד שהמכשול יהיה יותר שכנראה איך לך נתב N 5 גיגהרץ...

שניהם כבר נחשבים מיושנים אבל יעשו את מה שאתה מבקש היטב.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

כיום לדעתי הם באותה רמה מבחינת חווית משתמש, אבל(ויש אבל גדול) :

 

לא לקחת שום טאבלט שהוא לא נקסוס. עד כמה שהעדכונים משאר היצרניות בסלולרים היא די גרועה, אז בטאבלטים המצב גרוע הרבה יותר.

 

ככה שאם הדרישה היא טאבלט 10 אינץ, הייתי ממליץ על על האייפד 3. מבחינת מחיר הוא לא יקר משמעותית אבל מבחינת המסך זה פשוט הרבה יותר טוב. עד שאתה לא משתמש בו אתה לא מבין כמה הבדל יש בינו לבין ה-2 מבחינת קריאה.

 

אם תסכים להתפשר על גודל מסך, אז תוכל לקנות נקסוס 7, עם חווית משתמש ועדכונים מעולה, וגם עם מסך טוב(פחות מהאייפד 3, אבל יותר טוב מה-2) וגם לחסוך בסביבות ה-1000 שקל.

פורסם
כיום לדעתי הם באותה רמה מבחינת חווית משתמש, אבל(ויש אבל גדול) :

 

לא לקחת שום טאבלט שהוא לא נקסוס. עד כמה שהעדכונים משאר היצרניות בסלולרים היא די גרועה, אז בטאבלטים המצב גרוע הרבה יותר.

 

ככה שאם הדרישה היא טאבלט 10 אינץ, הייתי ממליץ על על האייפד 3. מבחינת מחיר הוא לא יקר משמעותית אבל מבחינת המסך זה פשוט הרבה יותר טוב. עד שאתה לא משתמש בו אתה לא מבין כמה הבדל יש בינו לבין ה-2 מבחינת קריאה.

 

אם תסכים להתפשר על גודל מסך, אז תוכל לקנות נקסוס 7, עם חווית משתמש ועדכונים מעולה, וגם עם מסך טוב(פחות מהאייפד 3, אבל יותר טוב מה-2) וגם לחסוך בסביבות ה-1000 שקל.

 

מסכים.

הנקסוס 7 לדעתי קטן מדי בשביל PDF-ים. הוא מצויין לebooks ולאתרים, אבל בPDF-ים הוא גבולי מאוד. הוא גם מצויין לאימיילים, אבל אם הייתי צריך להקליד הרבה, הייתי מעדיף אייפד.

 

האייפד 3 עושה את העבודה מצויין כקורא PDF-ים (תנסה תוכנה בשם Goodreader). ב2 לא הייתי נוגע בגלל המסך, אין מה להשוות. אין אגב אייפד 3 יותר, זה רק אייפד 4. ההפרש בין האייפד 4 לאייפד 2 זניח לחלוטין בהשוואה לשיפור בביצועים ובמסך, כך שאת האייפד 2 לא הייתי קונה בשום אופן.

אם אתה קונה אייפד, ממליץ לך לקנות גם את הכיסוי המגנטי. מאוד נוח לקריאה (בצורה המקופלת שלו כמובן).

 

חסרון (עבורי) באייפד הוא שאין GPS, אלא אם אתה קונה את גרסאות הGSM (היקרות להחריד). זה מונע אפשרות לנווט בחו"ל נניח כשאתה מחובר לטלפון בwifi.

 

אפשרות אחרת היא נקסוס 10. עדיף כמובן על האייפד מבחינת מערכת הפעלה, כנראה גם בביצועים, וזול למדי (400 דולר), ומגיע עם GPS. החסרון היחיד הוא מסך טיפה יותר צר וארוך מהאייפד; זה טוב לסרטים, קצת פחות לקריאה, אבל זה לא הבדל גדול (הנה תמונה של שניהם צד לצד).

 

יש פה קצת רשמים שלי אחרי שימוש של שבוע בחו"ל בנקסוס 7 והאייפד 3.

 

עריכה - וזה מזכיר לי, תבדוק את האסוס TF700T. אני לרוב נמנע מלהמליץ על משהו שהוא לא נקסוס, אבל יש למכשיר הזה כמה יתרונות רציניים. יכול להיות שלצרכים שלך הוא יהיה מושלם.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
אין אגב אייפד 3 יותר, זה רק אייפד 4.

 

איך אין?? בארץ כרגע מוכרים רק איפאד 2 ו3 ששמו אגב The new iPad,

ומה שבאמת אין זה ה4 שבשלב הזה לא הגיע עדיין לארץ אך הבנתי שבשבוע הבא כבר יתחילו

להכניס אותו לחנויות ISTORE ברחבי הארץ.

TOYOTA RAV4 2.5 HYBRID LIMITED

פורסם

אפל הפסיקו את ייצור ה3, עד כמה שידוע לי. מה שמוכרים כאן זה ממלאים ישנים. ה4 אמור להכנס בדיוק באותו מחיר, עם מעבד מהיר בהרבה (לא מזיק).

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

מהיר בפי 2 (וכרגע נחשב הכי מהיר בשוק , גם בין אנדרואידים) וכרטיס מסך מהיר גם הוא משמעותית (פה כבר אין אפילו מה להשוות - איו מכשיר שמתקרב אליו כ"כ)

 

אכן האייפד עם המסך רטינה פשוט מדהים מבחינת קריאה.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

אני שוקל למכור את הנקסוס 7 שלי (בעיקר כי אין לי בו יותר מדי שימוש, ואני רוצה לשדרג את הנקסוס 1 העתיק שלי לנקסוס 4 :lol:), במצב קוסמטי מצויין וללא root-ים למיניהם. אז אם אתה כן מעוניין ללכת לכיוון ה-7 אינץ' (אגב, אני לא רואה סיבה שלא, אני קורא בנקסוס 7 ספרים בלי יותר מדי בעיה), תרגיש חופשי ליצור קשר.

  • 8 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

שלום לכם

חשקה נפשי בטאבלט ואני מתלבט בין שתי החברות. הקוריאנית הזועמת או התפוח האכול.

מה שאני צריך זה WI-FI לאינטרנט,סוללה טובה, 16GB זיכרון. הטאבלט ישמש בעיקר לאינטרנט, כמה אפליקציות (איביי,פייסבוק, מייל וכמה משחקים) ולא יודע במה לבחור.

מה יותר טוב? (אם אפשר להגדיר את זה כך)

האייפד הנוכחי איזה דור הוא?

מערכת הפעלה פתוחה/סגורה יתרונות וחסרונות?

עד כמה נורא השירות של איידיגיטל?

מקווה שסיכמתי את כל הדרישות והשאלות שלי.

תודה רבה!

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם

עזוב, האייפד מכשיר מועלה והאפליקציות נראות עליו נהדר.

הגלקסי טאב 3 לא ראוי שיקראו לו טאבלט.

 

ואם אתה ממש מתעקש, קח את הנקסוס 10.

 

 

* האייפד הנוכחי הוא דור רביעי.

* מערכת שנראית מעולה על המסך הגדול.

* לא מכיר את השירות של אי דיגיטל.

* תהנה!

פורסם

יש שתי בחירות - אפל או גוגל. כל היתר לא ראוי לרכישה. בין הנקסוס 10 לבין האייפד 4, השיקול הוא בעיקר מערכת ההפעלה. כל היתר מצויין בשניהם.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

לא ברור לי למה איחדו את השרשור שלי לשרשור ישן.. :lol:

לנושא טאבלט, בתור אחד שרגיל כבר לאנדרואיד כמה מסובכת מערכת ההפעלה של האייפד?

דרך האייטונס אפשר לשים סרטים?

כמה ליבות לאייפד 4?

תודה רבה!

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

×
×
  • תוכן חדש...