Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4705 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא יודע לגבי האייטיונס, יש על זה שרשורים אחרים.

קלות הפעלה? משחק ילדים. או זקנים (תשאל את האבא הקשיש שלי).

כמה ליבות? מה זה משנה?!? המכשיר זריז ביותר.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

דרך האייטונס אפשר גם לשים סרטים אבל זה רחוק מלהיות נעים ונחמד, רחוק מאוד.

ה-iOS דווקא מאוד נוחה וקלה וממש לא מסובכת.

 

עד כמה העברה של סרטים זה חשוב לך?

אם זה מאוד חשוב לך עדיף לך ללכת על טאבלט אנדרואידי (כל פורמט של סרט נתמך ע"י נגן כזה או אחר) עם חריץ ל-MicroSD/SD שיאפשר לך הרחבה משמעותית בקלות.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

בiOS אפשר לנגן בנגן כמו הבוקסי כדי לנגן מהמחשב או בvlc כדי לנגן הכל ולהעביר קבצים בwifi או דרך גרירת קבצים בitunes (אין צורך בסנכרון)

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

אבל אין לך את האפשרות לקחת כרטיס SDHC של 32 או 64GB ולשים עליו סרטים ישירות מהמחשב ולנגן ישר במכשיר

 

ככה שאפילו תיאורטית ב-iPad אתה מוגבל ל-64GB (בהנחה שהשקעת המון וקנית את הדגם עם הנפח הכי גדול) שחלק ממנו תפוס

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
דרך האייטונס אפשר גם לשים סרטים אבל זה רחוק מלהיות נעים ונחמד, רחוק מאוד.

ה-iOS דווקא מאוד נוחה וקלה וממש לא מסובכת.

 

עד כמה העברה של סרטים זה חשוב לך?

אם זה מאוד חשוב לך עדיף לך ללכת על טאבלט אנדרואידי (כל פורמט של סרט נתמך ע"י נגן כזה או אחר) עם חריץ ל-MicroSD/SD שיאפשר לך הרחבה משמעותית בקלות.

כמה זה קריטי? לא יותר מידי אבל בהחלט יהיה עדיף שהוא ינגן סרטים, עדיפות לקבצי MKV אבל גם באיכות יותר נמוכה זה גם תופס.

 

בiOS אפשר לנגן בנגן כמו הבוקסי כדי לנגן מהמחשב או בvlc כדי לנגן הכל ולהעביר קבצים בwifi או דרך גרירת קבצים בitunes (אין צורך בסנכרון)

 

ליביו

 

לא ממש הבנתי ליביו, ברשותי גם בוקסי (שהוא סטרימר מעולה ונוח להפעלה) ואת הסרטים שלי אני מאכסן על 1 טרה נייד שמוחבר אליו בUSB.

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם
כמה זה קריטי? לא יותר מידי אבל בהחלט יהיה עדיף שהוא ינגן סרטים, עדיפות לקבצי MKV אבל גם באיכות יותר נמוכה זה גם תופס.

 

אז קח בחשבון ש-iPad לא תוכל להרחיב לו את הזיכרון לעולם, אם קנית 16GB נשארת עם 16GB, שחלק נתפסים, חלק בטח יילכו לאפליקציות כאלה ואחרות וכמובן Data.

 

זה הכל עניין של העדיפות שלך.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

אני עוד עבדתי עם DOS. כתבתי exec files. ידעתי GW Basic. אפילו תכננתי על Sinclair ZX81. הייתי מפעיל MF. אני מסתדר עם מסכים ירוקים, command lines, מודמים ששורקים, סרטים מגנטים. עברתי את כל דורות ה-Windows. אני יודע (קצת) פוטושופ, ועוד 4 אפליקציות שונות לעיבוד תמונה, לפי מה שמתאים וצריך. אני מסתדר עם כל אפליקציה, בסופו של דבר, ברמת המשתמש.

 

אני לא מצליח להסתדר עם הסינכרון של iTunes או עם האפליקציה הזו בכלל.

אני יודע שבסוף זה יגיע - אבל למי יש איבר מין זכרי בשביל זה?

 

כל פעם שאני מנסה לסנכרן משהו ל-ipod של הילדה, כל הבית תופס ממני מרחק, כי זה ייגמר בקללות וכיסאות עפים באוויר.

בגילי, זה כבר מסוכן ללב.

 

לא קונה אפל.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

זו נקודת התורפה הכי משמעותית בכל מוצרי Apple למיניהם.

 

ומה תגיד על זה שאם קנית בחו"ל נניח אייפון, ואין לך גישה למחשב + אינטרנט + iTunes, ולסים מקומי, אתה לא תוכל להפעיל את המכשיר, הוא ייתקע לך על ה-Activation Screen לנצח (או עד שיקבל סים עם דאטה או סים וחיבור ל-iTunes ולאינטרנט)

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
אז קח בחשבון ש-iPad לא תוכל להרחיב לו את הזיכרון לעולם, אם קנית 16GB נשארת עם 16GB, שחלק נתפסים, חלק בטח יילכו לאפליקציות כאלה ואחרות וכמובן Data.

 

זה הכל עניין של העדיפות שלך.

 

ידוע לי שאין אפשרות לכרטיס זיכרון חיצוני, אז לא תהיה לי בעיה לקחת את הדגם עם ה32GB. ראיתי שהמפרט של הטאב3 יותר עשיר מהאייפד וזו בחירה קשה. עם האייטונס אני מסתדר(ברשותי גם אייפוד נאנו דור 4) איך מוסיפים סרטים לאייפד? כמו קליפים לאייפוד, זה עובד על אותו רעיון?

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם

כן זה באותה צורה.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
אני עוד עבדתי עם DOS. כתבתי exec files. ידעתי GW Basic. אפילו תכננתי על Sinclair ZX81. הייתי מפעיל MF. אני מסתדר עם מסכים ירוקים, command lines, מודמים ששורקים, סרטים מגנטים. עברתי את כל דורות ה-Windows. אני יודע (קצת) פוטושופ, ועוד 4 אפליקציות שונות לעיבוד תמונה, לפי מה שמתאים וצריך. אני מסתדר עם כל אפליקציה, בסופו של דבר, ברמת המשתמש.

 

אני לא מצליח להסתדר עם הסינכרון של iTunes או עם האפליקציה הזו בכלל.

אני יודע שבסוף זה יגיע - אבל למי יש איבר מין זכרי בשביל זה?

 

כל פעם שאני מנסה לסנכרן משהו ל-ipod של הילדה, כל הבית תופס ממני מרחק, כי זה ייגמר בקללות וכיסאות עפים באוויר.

בגילי, זה כבר מסוכן ללב.

 

לא קונה אפל.

 

אז אל תשתמש בזה.

יש את-iTools.

פורסם

כל פעם שאני מנסה לסנכרן משהו ל-ipod של הילדה, כל הבית תופס ממני מרחק, כי זה ייגמר בקללות וכיסאות עפים באוויר.

בגילי, זה כבר מסוכן ללב.

לא קונה אפל.

באנדרויד, מרגע ההתקנה של ה-SDK ועד ההעלאה של אפליקציה לבדיקה בטלפון עוברות בערך 15 דקות (עדכונים ושות').

שורה אחת ב-command line.

ב-iOS ההקמה הראשונית היא יום עבודה שלם + 100 דולר.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

×
×
  • תוכן חדש...