Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4981 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם , לפני כמה ימים הבהבה מנורת לחץ שמן באמצע נסיעה .

מרחק של כ- חצי שעה מהבית שלי . באמצע הנסיעה לחצתי על הדוושה לביצוע עקיפה .

ופתאום הרגשתי שמשהו עוצר את המנוע ומיד התחילו תקתוקים חזקים מכיוון השסתומים.

עצרתי בבית בדקתי שמן ולא היה שמן ! הלכתי למוסך וכניראה שהיה חור במסנן שמן .

החליפ מסנן שמן + שמן חדש של חברת ACdelko.

אבל עניין התקתוקים עדיין לא עבר והם מתחזרים עם עליית הסל"ד ! תקתוקים ממש חזקים כשעולים בסל"ד.

תכוונו אותי למצוא פיתרן לדבר . תודה רבה .

פורסם

אני מאוד מקווה שלא נגרם כל נזק אבל לפי מה שאתה מציין - אני לא כל כך אופטימי.

ברגע הדלקות נורית לחץ שמן, היית צריך לעצור בצד (אני מבין שהמשכת בנסיעה עוד חצי שעה :nono:).

תצטרך לפי דעתי לגרור את הרכב למוסך (רשום מהיכן אתה ויהיה ניתן להמליץ לך על מוסך מתאים בקרבת מגוריך).

alfa 156 2.5.

פורסם

אין צורך להיכנס ללחץ במידה ולא מורגש נזק במנוע מלבד התיקתוקים שמקורם בשסתומים הידראוליים.

מתחילים מהקל :

האם השמן שהוכנס מתאים להוראות היצרן ?

אם כן ,בתור התחלה קנה תוסף שמן לשסתומים הידראוליים (עדיף מחברה מוכרת).

 

בברכה

מוטי

פורסם

מוטי אני לא בטוח שכאן הבעיה היא בשמן לא מתאים.

ציטוט "עצרתי בבית בדקתי שמן ולא היה שמן ! " זה אחרי חצי שעה של נורית דלוקה.

מצטער אני לא כזה אופטימי בעניין המנוע,עצם זה שהרכב המשיך בנסיעה חצי שעה זה נס.

מנוע בלי שמן זה רינגים שחוקים בטרוף חיפוש קצר בד"ר גוגל ימצא לך כמה פוסטים דומים.

מה גם שאם היה חור במסנן זה אומר חוסר קריטי.

בהצלחה בכל זאת.

פורסם

המנורה הבהבה ונכבתה כל שתי דקות בערך . קניתי תוסף בשם פולידין ב 150 שח לשמן מנוע ועדיין יש תקתוקים . אין הבדל בסחיבה של האוטו , הוא מניע מכה ראשונה ולא מעשן בכלל .

פורסם

לאור הסיפור שלך הייתי מציע לגרור את הרכב למוסך ולקוות שלא נגרם נזק רציני למנוע, לא תוסף ולא החלפת שמן.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
לאור הסיפור שלך הייתי מציע לגרור את הרכב למוסך ולקוות שלא נגרם נזק רציני למנוע, לא תוסף ולא החלפת שמן.

 

איתמר.

בשביל מה לגרור ? הנזק כבר נגרם !

כול עוד יש שמן ולחץ תקין (והימצאות נוזל קירור כמובן), אפשר לנהוג כך.

 

רענן

פורסם

בצהריים אני ילך לחבר את האוטו למחשב , אבל סתם רק תתנו לי כיוון למה לצפות האם יש מצב שכתוצאה ממה שרשמתי המרימים ההדראוליים נשחקו ?

פורסם
מוטי אני לא בטוח שכאן הבעיה היא בשמן לא מתאים.

.

 

גם אני לא ,ועל כן כתבתי שמתחילים מהקל.

ה"כבד" יהיה החלפת חלק ממרימים שהתבלו ,ובמקרה כזה העלות אינה גבוהה (יחסית) כמו החלפת מנוע / אוברול.

מתיאור המצב ,לא נראה לי שנגרם נזק מעבר לכך ,בפרט שהרכב לא מעשן ,ואין ירידה בסחיבה.

אכן,טעות הייתה להמשיך לנסוע במצב כזה ,אך זה כבר נעשה.

 

 

בברכה

מוטי

פורסם

יש המון סוגים של פלאשינג למנוע, לקסאדו- http://www.xado.co.il יש תוסף בשם ״אבסולוט+״

לא נסיתי אותו אבל לפי מה שכתוב באתר שלהם זה אמור לטפל גם במרימים הידראולים.

פחית עולה 30 אם אני לא טועה.

פורסם

תוסף שמן למרימים הידראוליים לא מזיק ובמקרה הגרוע - לא יועיל .

פלאשינג לעומת זאת עלול להכניס אותך לצרות .

אני ממליץ לך לא להיכנס לזה !

 

אם הרעש לא ממש חזק "שחרר" וסע באופן רגיל כשהאצבע על הדופק מבחינת התנהגות וחום מנוע בימים הקרובים.

 

בברכה

מוטי

×
×
  • תוכן חדש...