Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צבע לאגזוזים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4199 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

האם מישהוא התנסה בצביעת דוד אגזוז בספריי צבע שחור עמיד בחום ?

ראיתי ספריי תוצרת חוץ לסעפות פליטה ותנורים שעמיד ב 680 מעלות ( ככה לפחות כתוב על האריזה ) בכמה עשרות שקלים.

הכסף פחות חשוב, חשוב האם התנסתם ? האם מחזיק מעמד ?

תודה.

פורסם

בעבר צבעתי צינור אגזוז בתרסיס צבע של יעקובי, על התרסיס רשום

עמידות 600c ,עבור תנורים וקמינים. לפני הצביעה ליטשתי את האגזוז וניקיתי אתו היטב

עם מדלל. חבל על העבודה , הצבע נשר מהר מאוד.

לבסוף יצרתי מנירוסטה.

איש חכם אמר: "סעו לאט ותגיעו מהר!"

פורסם

נגעת בנקודה שכואבת לאלפי משפצים בכל העולם. עברתי וקראתי הרבה על הנושא, בכל מיני מקומות ופורומים הן של אופנועים והן של מכוניות. כולם ללא יוצא מן הכלל (ואני מכליל כאן :wink: ) עובדים עם צבעי התרסיס המאכזבים לכאורה, מי יותר ומי פחות. מצד שני, אני בטוח שקיים צבע או ציפוי שיהיה עמיד בחום ואיזה מפעל מיוחד בוודאי עוסק בכך. אבל מי? ומה המחיר?

זאת השאלה...

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

צבעתי עם ספריי דומה את המגן חום של סעפת הפליטה וזה מחזיק יפה כבר שנה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
גם אצלי - התרסיס התקלף.

הצביעה הבאה אחרי שנתיים - "בלקי" לתנורים - יישום במברשת - מחזיק מעמד. בינתיים.

 

אסף.

+1 לבלקי

 

אבל למה מברשת ולא בהתזה ?

mustang 67 GT, 302 engine t5

פורסם

כל הצבעי חום לא יחזיקו מעמד לאורך זמן בלי צבע יסוד עמיד בחום ! עכשיו לכו תחפשו יסוד עמיד חום?!?! אני עדיין מחפש....

פורסם

יש צבע יעודי לאגזוזים של חברת וירט wurth (לא צבע מקביל לתנורים או עמיד בחום וכו..) צבע יעודי לאגזוזים.

לא זול אבל הגרמנים האלו יודעים מה הם עושים.:wink:

פורסם
+1 לבלקי

 

אבל למה מברשת ולא בהתזה ?

 

בגלל שבהתזה לא הצלחתי להגיע לעובי שרציתי. או דק מדי (יישרף מהר) או עבה מדי (יתקלף). דווקא עם מברשת כן הצלחתי.

אבל זה אני, ובקטע הזה לא היה לי כוח ליותר מדי משחקים, בסה"כ אגזוז...

 

אגב - בלקי לא צריך יסוד, בתנאי שצובעים על מתכת נקייה.

 

אסף.

  • שנתיים מאוחר יותר...
פורסם
יש צבע יעודי לאגזוזים של חברת וירט wurth (לא צבע מקביל לתנורים או עמיד בחום וכו..) צבע יעודי לאגזוזים.

לא זול אבל הגרמנים האלו יודעים מה הם עושים.:wink:

 

 

אני מתאר לעצמי שאתה מתכוון לזה? :

WURTHPAINT650BLK_1024x768.jpg

 

מה המחיר ?

×
×
  • תוכן חדש...