Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5023 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן לכולם,

 

התקציב 35 אלף ש"ח.

 

אין יותר מדי דרישות,פרט למנוע חזק (בעיקר תאוצות ביניים) - לא הלך להיות רכב מסלול,אלא סתם רכב להנות אתו בסיבובים מדי פעם, אחיזה גבוהה, 2 כריות אוויר, ABS חובה, ודגש בעיקר על תנוחת הנהיגה,שתהיה תנוכה נמוכה... לצורך העניין שכסא הנהג יהיה יחסית נמוך.

 

מאוד מצא חן בעיניי קליאו ספורט, הבעיה שאני מרגיש כמו נהג של אגד באוטו :roll:.

 

יש למישהו הצעות? אגב,הארדקור הולך ועוד איך... לא מעניין אותי בידוד רעשים,נוחות על פסי האטה,ולא מעניין אותי בכלל המושב האחורי :oops:.

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שלום,

 

נא מקד את הלבטים.

 

האם יש עדיפויות ל:

1. שנתון גבוה/נמוך?

2. מנוע אטמוספרי/מוגדש?

3. מרכב האץ'/קופה/סדאן?

4. קונצרן מסויים?

 

שים לב שתאוצת ביניים חזקה לא תמיד הולכת עם סיבובים מהנים...

:twisted:Seat Leon FR 2013 1.4TSI 122HP Manual
פורסם

למה אתה מרגיש כמו נהג אגד בקליאו?

תנוחת הישיבה לא מושלמת אבל ממש לא גבוה.

אולי לא הורדת את הכיסא עד הסוף?

תמיד אפשר לנסות את המקבילה, האיביזה, חזקה ודיי אוחזת אבל נוסעת רק ישר.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

אני מצטער להגיד את זה, אבל אם אמרת להינות מדי פעם בסיבובים, אז הקליאו הרבה יותר טובה מהאיביזה, כי כמו שאקסודוס כתב, האיביזה היא די קו ישר.

אני באמת לא מצליח לראות אלטרנטיבה טובה יתר מהקליאו.

 

נ.ב. אם לא מעניין אותך המושב האחורי, אז אני מניח שאתה מחפש רכב עם מכסה מנוע חזק? :roll:

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

ניקו,אתה לא פראייר אתה 8)

 

אני מדבר על סיבובים במהירויות בין עירוניות גבוהות,הרכב הולך ליסוע בעיקר נסיעות בין עירוניות ולא לעבוד קשה מדי.

 

מאוד חשוב לי הכסא נהג,שיהיה נוח... ושהישיבה תהיה נמוכה זה מאוד חשוב לי.

 

איכשהוא בקליאו לא הצלחתי למצוא את עצמי בכיוון מול ההגה.

פורסם

הונדה פרילוד 2.2 ישיבה נמוכה,מנוע דיי חזק,מרכב קופה מעניין.

הייתי ממליץ על בימר שש ציל' אבל לא יודע אם יש לך כסף לאחזקה שוטפת.

Porsche 944 turbo

פורסם

אם כך, אז אולי באמת תנסה לעשות סיבוב באיביזה, יכול להיות שהיא תתאים לך.

nimnim- מעולם לא נהגתי על ההונדה פרלוד, אבל היא נראית מעניינת, איך היכולות הדינמיות שלה? אשמח לשמוע.

משהו מוזר שראיתי ביד 2, היו כמה הונדות 99 כשאחת נמכרה ב25 אש"ח והשנייה ב70 אש"ח, מכך ניתן להסיק שלמרות ההסתייגות של פותח השרשור, כנראה שזו שב70K מגיעה לו עם ההפתעה במושב האחורי :-D

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

עם כל הכבוד ל106 (ובאמת יש המון כבוד), אין שום סיבה להעדיף אותה על הקליאו.

היא ישנה יותר, חלשה יותר, מאובזרת פחות - ומתומחרת נמוך משמעותית מהמחיר שהבחור כאן ציין.

פורסם

הסיבה לבחור ב 106 היא פשוטה מאד -

הבחור כתב בדיוק מה הוא רוצה -

 

להנות בסיבובים - 106 עדיפה בהרבה עקב הגה מתקשר ברמה הרבה יותר גבוהה ושלדה הרבה יותר מהנה (אתלטית ומתקשרת).

תנוחת נהיגה - טובה יותר ב 106 (בהנחה שאתה לא מאד גבוה, מעל 1.85)

מנוע חזק - הקליאו מנצחת, אבל לא בהרבה, והבחור אמר שלא מדובר ברכב דראג. בשביל להנות בסיבובים התאוצות של 106 GTI יותר ממספקות.

האחיזה של ה 106 גבוהה, אבל לא גבוהה מדי, מה שמאפשר לך להנות בסיבובים גם מאחיזה וגם מאיבוד אחיזה מאד פרוגרסיבי, לפי רצונך.

 

והכי חשוב, הבחור בפרוש אמר שישב בקליאו ולא כל כך מצא חן בעיניו.

 

השרשור כאן לא בא לדון בשאלה התאורטית מי יותר טובה, אלא מי תתאים יותר לדרישות הספציפיות שלו.

If you wanna turn, turn, don't brake

פורסם

ההעדפה שלי באופן טבעי היא לקופה ולא להאצ'בק.

 

לגבי הפרלוד, יש לי כיום רכב יותר מהיר מהפרלוד 2.2. לא יודע יותר חזק/חסכוני אבל בוודאות יותר מהיר ומנוע הרבה יותר גמיש.

 

אולי לא על הנייר אבל בפועל.

 

חסרון נוסף בקליאו הוא חוסר היכולת באחזקה עצמית,שזה נורא חשוב לי כי בכל הרכבים שלי אני מטפל לבד. במה שאפשרי כמובן...

 

איך הקליאו בנסיעות של יום יום? איך המזגן?

פורסם
ניקו,אתה לא פראייר אתה 8)

 

אני מדבר על סיבובים במהירויות בין עירוניות גבוהות,הרכב הולך ליסוע בעיקר נסיעות בין עירוניות ולא לעבוד קשה מדי.

 

מאוד חשוב לי הכסא נהג,שיהיה נוח... ושהישיבה תהיה נמוכה זה מאוד חשוב לי.

 

איכשהוא בקליאו לא הצלחתי למצוא את עצמי בכיוון מול ההגה.

 

ההעדפה שלי באופן טבעי היא לקופה ולא להאצ'בק.

 

לגבי הפרלוד, יש לי כיום רכב יותר מהיר מהפרלוד 2.2. לא יודע יותר חזק/חסכוני אבל בוודאות יותר מהיר ומנוע הרבה יותר גמיש.

 

אולי לא על הנייר אבל בפועל.

 

חסרון נוסף בקליאו הוא חוסר היכולת באחזקה עצמית,שזה נורא חשוב לי כי בכל הרכבים שלי אני מטפל לבד. במה שאפשרי כמובן...

 

איך הקליאו בנסיעות של יום יום? איך המזגן?

 

 

תעשה סיבוב על אלפא 147, נשמע שהיא מתאימה לך בול.

פורסם
ההעדפה שלי באופן טבעי היא לקופה ולא להאצ'בק.

 

לגבי הפרלוד, יש לי כיום רכב יותר מהיר מהפרלוד 2.2. לא יודע יותר חזק/חסכוני אבל בוודאות יותר מהיר ומנוע הרבה יותר גמיש.

 

אולי לא על הנייר אבל בפועל.

 

חסרון נוסף בקליאו הוא חוסר היכולת באחזקה עצמית,שזה נורא חשוב לי כי בכל הרכבים שלי אני מטפל לבד. במה שאפשרי כמובן...

 

איך הקליאו בנסיעות של יום יום? איך המזגן?

 

אפשר לעשות הרבה דברים בקליאו לבד, יש פורומים בחול עם המון מדריכים והמון ידע שעוזרים המון וחוסכים המון כסף.

 

 

הרכב נהדר ביום יום. נוח יחסית לרכב ספורטיבי בעיר, חסכוני בנהיגה רגועה, ומפנק מאוד מבפנים.

בנסיעות בין עירוניות במהירויות גבוהות יש רעשי רוח יחסית חזקים, אבל מתרגלים לזה מתישהו :-D

 

המזגן מעולה. משתלט בקלות על הקבינה הקטנה.

מגאן 265

פורסם

תקראו לי אולד פאשן,

אבל היתי הולך על mazda MX-3 עם הV6 הכי קטן שיצא אי-פעם ביצור סדרתי, וביצועים בהחלט לא רעים, והנאה צרופה מובטחת.

205 GTI 1.9 - - אין הגה כוח לעצלנים (חסרון בת"א).

טיוטה סיליקה - יש גם כמה גרסאות טורבו בארץ.

 

מיצובישי אקליפס

ניסן SX200

קוראדו VR6 או סתם איזו G60

 

גם יפיפיות גם ביצועיסטיות, אחזקה, זה כבר סיפור אחר

The Beauty & the Beast

בסיפור הזה היפה היא גם החייה


×
×
  • תוכן חדש...