Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5026 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תקראו לי אולד פאשן,

אבל היתי הולך על mazda MX-3 עם הV6 הכי קטן שיצא אי-פעם ביצור סדרתי, וביצועים בהחלט לא רעים, והנאה צרופה מובטחת.

205 GTI 1.9 - - אין הגה כוח לעצלנים (חסרון בת"א).

טיוטה סיליקה - יש גם כמה גרסאות טורבו בארץ.

 

מיצובישי אקליפס

ניסן SX200

קוראדו VR6 או סתם איזו G60

 

גם יפיפיות גם ביצועיסטיות, אחזקה, זה כבר סיפור אחר

 

אתה מדבר על האלטרנטיבות הללו כאילו הן מציפות את הכביש,אלו רכבים שגם ככה נדירים ואם מוצאים כאלו הם עברו חיים קשים.

ישנו מחסור בחלפים ובאנשים בעלי ידע שטיפלו בהם - סילביה?,קוראדו?,אקליפס?.

סליקה מוגדשות אם ישנן אינן סטנדרטיות אלא עברו פרויקטיים שהפכו אותם מאטמוספריות לגודשות עוד הרפתקאה ללא תחתית.

אם אתה מוכן להתפשר מעט על שנתון חפש לך 306 GTI6 הן נדירות אך מתגמלות,הקליאו וה106 GTI יכולות להתאים, אולי גם 206 GTI

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
ההעדפה שלי באופן טבעי היא לקופה ולא להאצ'בק.

 

לגבי הפרלוד, יש לי כיום רכב יותר מהיר מהפרלוד 2.2. לא יודע יותר חזק/חסכוני אבל בוודאות יותר מהיר ומנוע הרבה יותר גמיש.

 

אולי לא על הנייר אבל בפועל.

 

חסרון נוסף בקליאו הוא חוסר היכולת באחזקה עצמית,שזה נורא חשוב לי כי בכל הרכבים שלי אני מטפל לבד. במה שאפשרי כמובן...

 

איך הקליאו בנסיעות של יום יום? איך המזגן?

 

חוסר יכולת באחזקה עצמית? קבל הודעה פרטית.

 

המזגן מצויין, גם בדור הראשון (המכאני) וגם בדור השני (בקרת אקלים).

פורסם
אתה מדבר על האלטרנטיבות הללו כאילו הן מציפות את הכביש,אלו רכבים שגם ככה נדירים ואם מוצאים כאלו הם עברו חיים קשים.

ישנו מחסור בחלפים ובאנשים בעלי ידע שטיפלו בהם - סילביה?,קוראדו?,אקליפס?.

סליקה מוגדשות אם ישנן אינן סטנדרטיות אלא עברו פרויקטיים שהפכו אותם מאטמוספריות לגודשות עוד הרפתקאה ללא תחתית.

אם אתה מוכן להתפשר מעט על שנתון חפש לך 306 GTI6 הן נדירות אך מתגמלות,הקליאו וה106 GTI יכולות להתאים, אולי גם 206 GTI

 

צדק מסויים בדבריך,

ואם זאת קוראדו יש מדי פעם, והשוק חלש, מאוד חלש, יש אחד ביד 2, יד רביעית מנסה אולי שנתיים למכור.

MX3 יש כמו מיים, צריך רק למצוא אחת ראוייה. שתיהן אגב די אמינות (את הבעיות שהיו ל G-60 החבר'ה בארץ כבר פתרו בינתיים).

 

306GTI אכן בחירה מופלאה - תומך בחום

The Beauty & the Beast

בסיפור הזה היפה היא גם החייה

פורסם

306 GTI אכן מעולה, רק צריך לקחת בחשבון מניסיוני שתיינית דלק לא קטנה, משמעותית יותר בזבזנית מה 106.

If you wanna turn, turn, don't brake

פורסם
306 GTI אכן מעולה, רק צריך לקחת בחשבון מניסיוני שתיינית דלק לא קטנה, משמעותית יותר בזבזנית מה 106.

 

במשך השנה וחצי האחרונות, 50 ק"מ ליום וצריכת דלק ממוצעת של 1:11.

לא מכיר 106 אבל יחסית לרכב ספורטיבי צריכה סבירה למדי.

פורסם
במשך השנה וחצי האחרונות, 50 ק"מ ליום וצריכת דלק ממוצעת של 1:11.

לא מכיר 106 אבל יחסית לרכב ספורטיבי צריכה סבירה למדי.

 

 

ב 106 GTI בנסיעה בין עירונית רגועה ניתן לראות גם 1:15 לאורך זמן (40 ק"מ ליום לאורך 3 שנים, רכב מתוחזק היטב).

If you wanna turn, turn, don't brake

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

ממליץ על טויוטה סיליקה תמצא אחת מושקעת במצב טוב ותקנה

אני קניתי לפני שבוע

ועם כל ההשקעה שהשקעתי על האוטו

כי קניתי אחת מוזנחת מיכנית והשקעתי עליה המון וכרגע היא במצב פיצוץ

אני מבסוט

פורסם

GTI6 משנתון מתקדם תתן לך את התמורה הכי טובה לכסף, מניסיון רכב מדהים, מפגין אמינות טובה אם טופל כהלכה, משוכלל לגילו, אצלי יש בקרת אקלים, חיישני גשם, מראות חשמליות, סלון עור מלא, סאנרוף ועוד פצפוצים כאלה ואחרים.

 

רכב מפנק בהחלט, גם כמונמך מוקשח.

התענוג שמוביל אותך

פורסם

GTI6 יהיה מאוד קשה למצא אחת שמורה,אבל היא אול ראונד מצויינת,גם מנוע גמיש עם ביצועים בקו ישר,וגם התנהגות מדהימה,וכמובן פרקטית ונוחה

106GTI גם לא יהיה קל למצוא אבל לדעתי יש יותר סיכוי למצוא אחת כזאת,בכל אופן לך הדוגמא השמורה ביותר שתמצא.

Porsche 944 turbo

פורסם

קליאו ספורט מאוד יקר לאחזקה, הגיר שם נוטה להשבר מאוד מהר, יש לו מחלה של הדיפיוזר, טיימינג גם כן יקר.

מצד שני רכב שאם טופל כמו שצריך נוסע רצח.

התענוג שמוביל אותך

פורסם

הסוכן עמוס, אני חושב שאתה קצת מגזים - ויוצר מצג שווא.

הטיימינג, בטיפול בחלקים מקוריים בלבד, לא יקר להחריד, וכיום לא שונה בעלויות מרכבים אחרים (הנושא נטחן שוב-ושוב בפורום).

הגיר הוא באמת "נקודת החולשה" היחידה של הרכב, המרכאות הן כיוון שאני מאמין שאם תסע חזק בכל רכב במשך יותר מעשור, יש סיכוי סביר שתאלץ להחליף את הגיר.

מחלה של הדפיוזר? אנא האר את עיניי.

 

בתקציב הנתון של 35K, אם ההשוואה היא בין ה306 ובין הקליאו - הייתי רוכש את הקליאו העדיפה עליה כחבילה כוללת.

פורסם

ה106 gti תתאים בול, כייפית מאוד, מרגישה קלילה ומהירה ואפילו תמצא חניה בקלות, כל היגוי יתר בכיכר יעלה לך חיוך של טמבל וזה שווה הכל!. אחזקה וטיפולים בגרוש וחצי (יחסית לכל מה שהוזכר כאן חוץ מה קליאו שהיא בור ללא תחתית אלא אם אתה יוצא עם הבת של קרסו:-) סיכרון לגיר 3000 שח דיפיוזר 6000 שח להמשיך?)

רק חפש אחת שמורה והסתדרת

פורסם

לירן אין ספק, ה106 רכב מעולה - להבא תציע אותה כאלטרנטיבה גם למגאן RS, פג'ו208GTI, גולף GTI, שירוקו 2.0 ושות'.

 

אם תקציבו היה כחצי ממה שפותח השרשור הקציב לעצמו, גם אני הייתי מציע לו אותה, אבל ממש לא רציני להציע את הנ"ל כרכב הטוב ביותר בקטגוריה, בשיקולי התקציב האלה.

פורסם
ממליץ על טויוטה סיליקה תמצא אחת מושקעת במצב טוב ותקנה

אני קניתי לפני שבוע

ועם כל ההשקעה שהשקעתי על האוטו

כי קניתי אחת מוזנחת מיכנית והשקעתי עליה המון וכרגע היא במצב פיצוץ

אני מבסוט

 

אתה לא חושב שזה לא אחראי להמליץ על רכב שנמצא ברשותך שבוע?

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
קליאו ספורט מאוד יקר לאחזקה, הגיר שם נוטה להשבר מאוד מהר, יש לו מחלה של הדיפיוזר, טיימינג גם כן יקר.

מצד שני רכב שאם טופל כמו שצריך נוסע רצח.

 

אני חושב שהיה לך עוד קצת מקום לדחוק בו שטויות, אולי ברווחים בין המילים.

כמה זמן אדוני החזיק קליאו ספורט?

אם היה מחזיק (או לפחות מחזיק כראוי) היה יודע שטיימינג שעושים אחת ל5 שנים עולה 3000 ש"ח כולל כל הרצועות והאביזרים סביב.

גיר שנשבר? אולי בשימוש לא נכון ותחזוקה לקויה.

אני מכיר קליאו אחת שעברה שיפוץ גיר בגלל בעיה בסנכרון בין השני לשלישי, לעומת זאת אני מכיר עשרות קליאו עם מעל 150K ק"מ שנוסעות על גיר מקורי חלק ונהדר.

לא חבל להטעות?

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.


×
×
  • תוכן חדש...