Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5027 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני חושב שהיה לך עוד קצת מקום לדחוק בו שטויות, אולי ברווחים בין המילים.

כמה זמן אדוני החזיק קליאו ספורט?

אם היה מחזיק (או לפחות מחזיק כראוי) היה יודע שטיימינג שעושים אחת ל5 שנים עולה 3000 ש"ח כולל כל הרצועות והאביזרים סביב.

גיר שנשבר? אולי בשימוש לא נכון ותחזוקה לקויה.

אני מכיר קליאו אחת שעברה שיפוץ גיר בגלל בעיה בסנכרון בין השני לשלישי, לעומת זאת אני מכיר עשרות קליאו עם מעל 150K ק"מ שנוסעות על גיר מקורי חלק ונהדר.

לא חבל להטעות?

 

 

לא מדוייק הגיר של הקליאו רגיש להעברות ברוטליות ולכן הסינכרו נשחקים מהר ועוד מכלולים שבגיר שמצריכים שיפוץ,אם נזהרים ונוהגים בו בעדינות(יחסי כמובן) נין לחיות עימו בשלום.

עשרות קליאו ייתכן והיכרת בעבר כי הן זן אשר הולך ונעלם.

כל אופן רכב נהדר

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

משהו באמת עצר וקרא את דרישות פותח השרשור?

אין כאן דגש על התנהגות ודינמיות.

עקומות כביש מהיר גם דובלו לוקחת יפה.

מבחינת תאוצות בינייםהאיביזה תתן לו את מה שהוא מחפש וכך גם לגבי הסיבובים במהירויות גבוהות.

ההיצע די גדול וניתן לברור וגם האחזקה לא בשמיים.

לגבי תנוחת וגובה ישיבה תצטרך לבדוק האם היא לטעמך.

ללא קשר הקלאו בהחלט אופציה ראויה.

מהנדירות יותר הייתי מתרחק אם אילו דרישותיך.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
לא מדוייק הגיר של הקליאו רגיש להעברות ברוטליות ולכן הסינכרו נשחקים מהר ועוד מכלולים שבגיר שמצריכים שיפוץ,אם נזהרים ונוהגים בו בעדינות(יחסי כמובן) נין לחיות עימו בשלום.

עשרות קליאו ייתכן והיכרת בעבר כי הן זן אשר הולך ונעלם.

כל אופן רכב נהדר

 

אני מסכים עם מה שכתבת במאה אחוז.

מי שלא יודע להעביר הילוכים שלא יקנה קליאו. :)

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם
עשרות קליאו ייתכן והיכרת בעבר כי הן זן אשר הולך ונעלם.

כל אופן רכב נהדר

 

אתה מכיר באופן אישי קליאוז שהחזירו נשמתן לבורא לאחרונה?

באופן אישי, אני מכיר אחת בלבד בשלושת השנים האחרונות.

פורסם

AINO בעבר הרחוק יותר מועדון PSI יצר "מצבה" של קליאו ספורט עם מספרי רכבים,רבים מן הרכבים הושבתו למיטב זיכרוני.

כיום מדי פעם צצות להן בלוח אקזמפלריות למכירה,כאשר חלקן כבר "שופצו",שופרו או התבלו היטב,נכון שלעיתים ניתן למצוא חתיכה טובה.

פורסם
לירן אין ספק, ה106 רכב מעולה - להבא תציע אותה כאלטרנטיבה גם למגאן RS, פג'ו208GTI, גולף GTI, שירוקו 2.0 ושות'.

 

אם תקציבו היה כחצי ממה שפותח השרשור הקציב לעצמו, גם אני הייתי מציע לו אותה, אבל ממש לא רציני להציע את הנ"ל כרכב הטוב ביותר בקטגוריה, בשיקולי התקציב האלה.

 

אני מבין שאתה כועס, בטח יש לך המון הוצאות

על הרכב ובכל זאת, שקונים רכב יד שניה במיוחד ספורטיבי משאירים כסף להפתעות +ביטוח+ ישורי קו והגעת ל26-28 במחיר הזה אתה רוכש gti מושקעת ושמורה בדיוק בתקציב עם כסף לכל השאר וזה הרכב שמנצח בתקציב זה לפותח השרשור בהתחשב במה שדרש.

פורסם

השרשור הזה מתחיל לשעמם - מוזר ומצחיק שבעל צרפתייה נצמד לסטיגמות של ילד בן 12, אפשר לחשוב שה106 מוגדרת כבר כעשור+ כחסינת תקלות, ומלכת האמינות.

בוא נעבור על דרישות פותח השרשור - מנוע חזק (+ לקליאו), תאוצת ביניים (+ לקליאו), אחיזה (+ לקליאו).

תוסיף לזה את כל הערך המוסף שאתה מקבל בקליאו (בטיחות, שנתון מתקדם, אבזור).

 

שים נהג ב106, ואת אותו הנהג בקליאו - בכל תצורת ספורט מוטורית אפשרית, מי לדעתך תנצח?

אל תבין אותי לא נכון, ה106 רכב מעולה, אבל מי שטוען שה106 עדיפה על הקליאו (הן על הנייר, והן בפועל) מצטייר בפני כל מבין עניין כהדיוט.


×
×
  • תוכן חדש...