Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5064 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 92
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לפני 10 שנים קניתי משקפי שמש של רייבאן. הם עלו 670 ש"ח ובשבילי זה היה אז המון (חייל משוחרר שמתחיל סוף סוף להכניס משכורת נורמלית), אבל קניתי אותם. אני זוכר שעשו לי הנחה של 70 ש"ח ושפרסתי ל6 תשלומים כדי שארגיש כמה שפחות :oops:

המשקפיים עברו טיולים, מילואים, ים וסתם. נפלו עשרות פעמים ובכל זאת העדשות במצב כמעט חדש.

כנראה שהגיע הזמן להתחדש בזוג נוסף, לאחר שחתיכת זכוכית קטנטנה נשרה לה...

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

פשוט מאוד - הבחור מודע רק לחצי אחד של העסקה: הוא יודע מה קנה, אבל לעלם לא יידע כמה שילם:twisted:

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

הקנייה הכי טובה שלי התבצעה שבוע שעבר, רציתי לקנות מפות של כל אירופה לGPS באוטו של טום טום, כמובן שניגשתי לסוכנות רנו (בGPS המובנה התוכנה שונה לגמרי), הצעת מחיר כשל 200 פרנק לSD אם המפות, אימייל למחלקת שירות של טום טום הובילה לשליחת SD ב35 פרנק אם המפות של אירופה :lol:

 

עוד קניה טובה היתה מקדחה של בוש מעפנה שהיתה במבצע, ב50 פרנק, איתה יצא לי לשפץ את כל הבית, לערבב צבע, בטון

כולה היתה מכוסה בבטון וצבע, ועדין פועלת :shock:

פורסם
אתה בטוח שהצלחת לחבר את המתאם של העכבר לפלאפון?:roll:

 

בכל מקרה, כשיש לך מתאם בלוטוס מופיע בשורת המשימות סמל של בלוטוס, לוחצים עליו קליק ימני ויש כל מיני אופציות.

 

בקשר לפלאפון- אתה פשוט נכנס ל"אפשרויות" של הקובץ שאתה רוצה לשלוח,ויהיה לך שם משהו בסגנון של "שליחה באמצעות בלוטוס"

אתה לוחץ על זה ואז הוא יחפש התקנים(יחפש התקני בלוטוס שנמצאים באוויר,ותצטרך לבחור את ההתקן הרצוי ולאשר-וזה הכל.. אחרי כדקה הקובץ יעבור,תלוי בגודל שלו):wink:

 

ואני חייב לשאול בן כמה אתה שאתה לא יודע להתעסק עם בלוטוס.. כי לפי מה שהתרשמתי עד עכשיו היה נראה שאתה בסביבות גיל 20:-D

 

ולמעוניינים- מתאמי בלוטוס במחירים מצחיקים: http://www.ebay.com/sch/i.html?LH_BIN=1&_sacat=0&_nkw=Dongle%20bluetooth&_sop=15

 

הצלחתי פעם אחת. מאז אני לא רואה אפילו את האופצייה להתחבר. האם המתאמים מגיעים עם תוכנה?

לגבי ההעברה: לא נתקלתי בזה, כי לא שמתי לב- כשאני רוצה לשתף קובץ אני כבר עושה את זה עם המייל. פאדיחה...:oops: רק עכשיו ראיתי את זה.

ואני כבר 11 שנה לא בן 20, אגב.:lol: אבל תודה על המחמאה (אני חושב):lol: :lol: :lol:

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
אתה לא רציני - המכשיר מסוגל לפי כמה.

יש בחדר הכושר מכשיר מסויים מדגם זה שסובל אותי, עם כל כובד משקלי, שעה כל בוקר (5-6 פעמים בשבוע) ובמשך היום עוד כמה מתאמנים בגודל דומה - ולא ממצמץ כבר 6 שנים. ונראה לי שגם שכניו מתנהגים באופן דומה.

 

אצלי החלוקה זה אימוני אינטרוולים של שעה ארבע פעמים בשבוע. אני 111 ק"ג ועוד לא שברתי שם כלום.

 

לרוב בחדרי כושר יש את המכשירים היותר כבדים וההרבה יותר יקרים, כמו ה576 שעולה בארץ משהו כמו 30K ש"ח. קניתי את שלי בגלל הנסיון החיובי עם 576 כזה בהולמס פלייס. אבל כן, המכשיר מסוגל להרבה יותר... הבעלים שלו פארש.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
הצלחתי פעם אחת. מאז אני לא רואה אפילו את האופצייה להתחבר. האם המתאמים מגיעים עם תוכנה?

לגבי ההעברה: לא נתקלתי בזה, כי לא שמתי לב- כשאני רוצה לשתף קובץ אני כבר עושה את זה עם המייל. פאדיחה...:oops: רק עכשיו ראיתי את זה.

ואני כבר 11 שנה לא בן 20, אגב.:lol: אבל תודה על המחמאה (אני חושב):lol: :lol: :lol:

 

כן,המתאמים מגיעים עם התוכנה. ישר כשאתה מחבר אותם זה מופיע בשורה של הסמלים מול ה- "התחל"

 

וכן, זו הייתה מחמאה:-)

פורסם
אצלי החלוקה זה אימוני אינטרוולים של שעה ארבע פעמים בשבוע. אני 111 ק"ג ועוד לא שברתי שם כלום.

 

לרוב בחדרי כושר יש את המכשירים היותר כבדים וההרבה יותר יקרים, כמו ה576 שעולה בארץ משהו כמו 30K ש"ח. קניתי את שלי בגלל הנסיון החיובי עם 576 כזה בהולמס פלייס. אבל כן, המכשיר מסוגל להרבה יותר... הבעלים שלו פארש.

 

טוב, תיקון - הנסיון שלי הוא עם 546 בהולמס פלייס. לא מסוגל להתאמן על ה-576 - הידיות של הקרוס הזה לא נוחות לי. מכל מקום עם המשקל שלי מחד והאינטנסיביות של האימון מאידך, והעובדה שמהרגע שאני יורד ממנו עבורת לא יותר מדקה עד שמישהו אחר עולה עליו עוברות לא יותר מ-3 דקות, וכם 18 שעות ביממה - כבוד ליצרן על כך שהמכשיר מחזיק מעמד כבר 6 שנים. השמועה אומרת שבקרוב יצא לפנסיה לטובת משהו חדש.

הלואי שהיה לי מקום למכשירים בבית (אליפטי בשבילי, הליכון לאשתי), אבל בשביל זה צריך עוד חדר, כלומר לעבוד דירה, כלומר עבר לשדרג עוד כמה דברים, כלומר להשקיע עוד מיליון ש"ח. קצת יקר בשביל חדר כושר ביתי קטן. חוץ מזה בהולמס מכבסים לי את המגבות :wink: .

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

1. נעליים merrell - חיפשתי נהלי הרים - המליצו לי על זוג של merrell - והיה מבצע של זוג שני בשקר הנחה כלשהו. קניתי את נעלי ההרים ואת הזוג הנוסף. את נעלי ההרים נעלתי אולי פעמיים, והן שוכבות אצלי מאז ללא שימוש. לא אהבתי. את הזוג השני אני טוחן בלי סוף.

2. הבית שאני גר בו. עזבו כמה עלה וכמה שווה היום. קנינו בשיא המשבר ב 2008 כשהשמים נפלו על כולם, והיום בחיים לא הייתי יכול לעמוד בזה. שילמתי יותר מ 30,000 שקלים דמי תיווך - שהיו שווים כל אגורה.

3. לגבי כל מי שאוהב משקפי אוקלי - יש לי זוג כזה שלא השתמשתי בו מעולם (צריך אופטיות). קניתי בארה"ב, וכשבאתי להחליף עדשות לאופטיות הסתבר שהמשקך קמור מדי ולא ניתן בעלות סבירה להשתיל עדשה אופטית, מה גם שהיתרון הגדול של אוקלי זו העדשה. בקיצור - בתמורה למחיר סמלי...אולי באמת שווה להוציא מהארון את כל הדברים החדשים ששוכבים ללא שימוש ולהציע למכירה במחיר סמלי.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

אומנם לא מוצר, אבל שירות.

 

ביציאה מנתניה, קיימת תחנת שטיפה שניתן לשטוף את המכונית בעשרה ש"ח (רק חיצונית, כן?) וזה תענוג אמיתי. אז נכון שלפעמים יש שריטות שטחיות והשטיפה היא בהחלט לא יסודית, אבל רבאק, כמה מאמץ זה חוסך בשבילי ועוד בשביל עלות פעוטה, זה שווה. מה עוד, שאני אפילו בא לשם במיוחד, אלא אחרי מילוי הדלק.

פורסם

לפני 8 שנים היה את ה"מכרז של המדינה" ואמא שלי רצתה להחליף את המיטה שלי ואת המיטה בחדר שלה.

הצענו על מיטה זוגית מתכוננת של הולנדיה 12,000 ועל מיטה וחצי גם של הולנדיה 5,500.

שראינו את המיטות בתצוגה, המחיר שלהם היה 22,000 למיטה הזוגית ו-10,000 למיטה וחצי.

 

מיותר לציין שזכינו במכרז והמיטות משרתות אותנו נאמנה עד היום (עוד סיבה שאני אוהב לישון שאני בא להורים).

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .


×
×
  • תוכן חדש...