Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5064 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הגלאקסי 2 (שברגע זה כותב את ההודעה הזו), שינה לי את התנהלות החיים והעלה את רמת הנוחות בטירוף.

 

:mm_yeah:

 

גם ה SGS2 שלי חוגג עכשיו שנה (קניתי ב500יורו מוכן עם העברית,מרומניה) ואני שעד היום תמיד השתמשתי רק ב SEND ו END ולפעמים טיפה מצלמה :)

 

אחלה מכשיר :)

 

כל חורף אנחנו אומרים ש"השנה הוא יתפגר ונרכוש חדש", לא תאמינו, הוא עוד עובד! :shock:

 

אין על המוצרים של פעם (לפני 10 שנים ומוקדם יותר,הרבה יותר).

 

פשוט פעם ייצרו מוצרים כמו שצריך (אפילו אם זה מגיע מחברה לא מוכרת) שמתוכננים להחזיק היום.

 

מאז שהתחיל השגעון עם סין ומוצר לכל כיס,הכל התחרבן.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

  • תגובות 92
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

משרשור אחר - חגורה של Petzl, כתומה אינדיאנית, בנויה מחומר שמזכיר סלינג טיפוס, מחזיקה אצלי מעל 15 שנה בשימוש כמעט יומיומי! בנוסף שימשה אותי כעניבה לתמונת המחזור בביה"ס :), ולאורך השנים אינספור פעמים כרצועת קשירה/עיגון/הידוק.

 

גיטרה אקוסטית תוצרת Framus, משנות ה-60. נקנתה ב-30 ש"ח בשוק פשפשים בוורשה, קצת שבורה. עברה שיפוץ בארץ והסבה למיתרי ניילון, מת עליה ולא אפטר ממנה לעולם.

אם כבר גיטרות חייב לציין את הטלקסטר הנאמנה שלי שנקנתה אחרי חודשיים של עבודת פרך בחופש הגדול אי שם ב-95, בכיתה י' או יא'. היום לא הייתי קונה אותה, אבל כל פעם מחדש כשקופץ הקוף ואני רוצה לקנות גיטרה חדשה אני פשוט לא מצליח להביא את עצמי למכור. למעשה אף פעם לא פרסמתי מודעה...

 

המקבוק פרו הקודם שלי, שנרכש יד שניה בזול מידידה טובה, שנת ייצור 2006 ועבד כמו נמר מעל שלוש שנים, עד לפני חצי שנה אז הלך כרטיס המסך. הבעיה היחידה איתו - "הכריח" אותי לרכוש מקבוק פרו חדש, כבר לא כ"כ זול אבל מכונה מדהימה, אני מברך כל יום בעבודה עליו.

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

פורסם

יש הרבה.

 

אבל אחת, היא פלאפון שקניתי מחבר ומנהל הפורום "איתמר".

לא להאמין אבל שום דבר לא שובר אותו, לא נתקע, לא מאבד סוללה, פשוט שייהרס כבר!!!

לדעתי עלה משהו כמו 150 ש"ח לפני כ-4 שנים.

 

השניה היא סלון עור של ביתילי שקניתי מאיזו סבתא ביד2, תמורת 500 ש"ח ל3+2+1.

משכנתא זה קל

פורסם

לדרמן. חד משמעית.

אני חובב אילתורים ואספן סכינים. באיזה שהוא שלב האולר השוויצרי שלי פשוט כשל פעמיים בתוך שעה (שבר בלהב הראשי ושבר נוסף, כבר לא זוכר מה). הלכתי לחנות שבבסיס וקניתי את הלדרמן הראשון שלי, סופר-טול דור ראשון. היום, אני חושב שזה אחד הכלים המגושמים והלא נוחים ביותר שיוצרו, אבל לא התחרטתי לשנייה, הוא הציל אותי מאות ואלפי פעמים, ואני פריק של לדרמן מאז.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

1. קנון 400D שנקנתה מחבר פורום (אייל, תודה :) ) לפני מעל שנה, ובמחיר שעדיין עומד הרחק מתחת למחירים ביד 2.

2. סיגמא 70-300 שנקנתה מחבר פורום אחר (אוראל, תודה ;) ) וגילתה לי שעדשה חדשה מראה לך את העולם בפרספקטיבה אחרת.

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם
אוזניות AKG k26p.

נרכשו ב-270 ש"ח לפני כמעט 7 שנים.

נראות ומתנהגות כאילו נרכשו אתמול!

 

יש לי בדיוק כאלו, אני מאוד מרוצה מהאיכות, אבל.. אחרי 3-4 שנים בערך, הציפוי של האוזניה, מה שצמוד לאוזן התחיל להתקלף/להיסדק.

 

וחזרה לשרשור עצמו,

 

ראוטר ישן של חברת LEVEL 1. כבר בן 5 או 6, לטעמי עושה את העבודה היטב.

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

יש כמה:

1) כרית של סימונס ב-200 שקל ששינתה לי את לגמרי את השינה שהייתי רגיל אליה במשך 26 שנה.

2) נעלי נייק structure שקניתי אחרי בדיקה של הרגל, והן ללא ספק הדבר הכי נוח שהרגל שלי הייתה בתוכו מאז ומעולם.

3) לנצ'יה דדרה ב-3600 ש"ח :)

4) אחרון וטרי, טרי - אוזניות KRK kns6400, אוזניות מוניטור מקצועיות שמשמשות אותי למיקסינג ועולות כחדשות כולה 100$. מוצר חובה לכל מי שיוצר מוזיקה.

פורסם
אנלוגי :

 

לא מוכרים גיטרות,טעות שעשיתי פעם אחת ואחרונה.

my kingdom for a fine guitar

 

זה די נכון כנראה, אבל מכרתי שלוש בחיי ואני לא מצטער על זה לרגע. איבנז חשמלית מעפנה (לפני הטלקסטר) - מכרתי לאיזה תאילנדי. קלאסית ימאהה פשוטה שמכרתי בטרייד אין בנורווגיה עבור Landola אקוסטית. את אותה לנדולה אקוסטית שהוציאה לי את החשק לנגן מכרתי בארץ בסכום די מכובד, אחרי הרבה שנים של מאבק בה. הצער היחיד - שלא לקחתי את המזומן באותו רגע וקניתי לי אקוסטית נורמלית אחרת, עד היום אין לי אחת וזה חסר לי. יום יבוא.

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

פורסם

לפני כשנה וחצי יצא לי לעבוד אצל לקוח שממוקם באחד ממרכזי ביג. באחת ההפסקות שלקחתי יצאתי להסתובב במרכז, ובאופן ספונטני לחלוטין הגעתי לחנות של גלי.

לא תכננתי לקנות כלום ואפילו הארנק שלי לא היה עלי, סתם באתי לשטוף את העיניים. משומקום הופיע מולי זוג נעלי עור שחורות ויפות. ביקשתי למדוד. ואללה, מתאים לי. אני מתעניין לגבי המחיר והמוכר נוקב בו. אני עושה סימנים של מהסס והמוכר מסכים לתת לי מחיר של דגם מתצוגה, למרות שהנעליים כלל לא היו כאלה.

רצתי להביא את הארנק, השארתי בקופה קצת יותר מ-300 ש"ח ויצאתי עם נעליים חדשות.

אין לי מושג מי הוא היצרן. כל מה שאני יודע זה שהן תוצרת איטליה (ברוך השם, לא סין!!), נוחות בטירוף, כתוב עליהן ORION FEETHERAPY וגם לאחר שנה וחצי של שימוש אינטנסיבי למחצה, הן ממש לא איבדו מצורתן או מאיימות להתפרק. פשוט נעליים מצויינות. רק תנו להן פעם בכמה זמן הברשה קטנה וקצת משחה שחורה והן כמו חדשות.

לצערי אינני מוצא אותן באתר של גלי או בחיפוש בגוגל.

 

הוספה:

מצאתי משהו בעניין: http://www.trademarkia.com/ctm/feetherapy-746205.htm

הלוגו הוא אותו אחד שמופיע על הנעל. לעזאזל עם האיטלקים האלה, אי אפשר לעשות אתר נורמלי?!

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
זה די נכון כנראה, אבל מכרתי שלוש בחיי ואני לא מצטער על זה לרגע. איבנז חשמלית מעפנה (לפני הטלקסטר) - מכרתי לאיזה תאילנדי. קלאסית ימאהה פשוטה שמכרתי בטרייד אין בנורווגיה עבור Landola אקוסטית. את אותה לנדולה אקוסטית שהוציאה לי את החשק לנגן מכרתי בארץ בסכום די מכובד, אחרי הרבה שנים של מאבק בה. הצער היחיד - שלא לקחתי את המזומן באותו רגע וקניתי לי אקוסטית נורמלית אחרת, עד היום אין לי אחת וזה חסר לי. יום יבוא.

 

ניגנתי יותר מעשור על סטרטוקסטר סטנרד שעברה שיפצורים אצל הרצל מר"ג,

שינתי סגנון והיא לא התאימה לי יותר -פרסמתי אותה למכירה ולמחרת היא נמכרה במחיר מופקע (לא האמנתי).

רכשתי לס פול סטנדרט שישבה בול על הציפיות והסגנון שלי אבל עד היום אני מרגיש

שהשארתי חתיכה מהנשמה מאחור.

היום אני שואף לצרף גרטצ' טנסי רוז לאוסף (חלום רחוק).

בקשר לאקוסטית -יש לי טיילור ביג בייבי (מומלצת מאוד) רכשתי אותה לפני 5 שנים ב 2700 ש"ח.

Gn'f'R

פורסם

לפני כ5 שני קניתי בתאילנד מטקה חשמלית נגד יתושים ב99 באט

עד היום משמשת אותי נאמנה(אחרי 5 חודשים במזרח) ונדיר שאני מפספס אחד מהחולירות האלה.

ללא ספק אחת הקניות המוצלחות שהיו לי

היום זה המחר שדאגת לו אתמול.


×
×
  • תוכן חדש...