Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5065 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שברתי את הראש בניסיון לבצע סקירה של קניות מוצלחות,

וגיליתי שהמכשירים הכי מוצלחים, יעני אלה שפועלים ללא דופי

למרות שאתה מצפה שיתפגרו כל רגע, הם...

 

אלה שקיבלתי במתנה או "נחתו" עליי בחינם! :shock:

הכוכבים:

פטיפון מעולה של קנווד - חרש אלפי תקליטים אחרי שיפוץ קליל של נשמה טובה. עדיין פעיל, בלי למצמץ.

טוסטר-אובן עצום (בגודל של תנור רגיל) מתוצרת טורקית עלומה, שמתפקד כמו תנור לכל דבר.

וכמובן אי-אילו רהיטים ששלפתי מהפח, שאיך שהוא היו ב-ד-י-ו-ק בגודל המתאים...

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

  • תגובות 92
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

*נוקיה E71, המכשיר ברשותי כ-7-8 שנים, מתוכן כ-3 שנים בשימוש יומיומי, המכשיר שרד נפילות,קצת נוזלים פה ושם והשיא היה לפני כ-4 שנים הייתי בפאב, הברמן הגיש לנו כוסות שמפניה ואחת הכוסות פשוט נשברה לו ביד מעל הנוקיה ששתתה כוס שמפניה שלמה.

 

המכשיר עוד עבד איזה דקה ואז כבה לגמרי, אני קיבלתי ביום למחרת פיצוי מלא עבור עלות המכשיר (שהיה מת לגמרי).

 

רכשתי מכשיר חדש ופתאום כעבור שבוע הנוקיה חזרה לחיים...

 

עד היום המכשיר הזה משמש אותי כסלולרי בטיסות שלי לחו"ל (דבר שקורא על בסיס שבועי) ללא כל בעיות, פשוט סוס עבודה.

 

*כסא אוכל לתינוק- היינו לקראת לידת בני הבכור והלכנו לתערוכת ציוד לתינוקות, ראינו שם כסא אוכל שהיה נראה ממש טוב, שאלנו כמה עולה ואמרו לנו איזשהו מחיר בסביבות ה-750 שקלים, בהברקה של רגע ביקשתי לקנות את הכיסא שבתצוגה (באנו בשעות האחרונות של התערוכה שארכה 3 ימים).

אחרי דיסקוסים רכשנו את הכסא שבתצוגה (שהיה חדש לגמרי) תמורת 100 שקלים חדשים.

שבועיים לאחר מכן ראינו את אותו כסא בדיוק בחנות במחיר של יותר מ-1000 שקלים.

הכסא משרת את הבן שלי מעל שנה והוא פשוט מצויין.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

מוסטנג 2006, 6 צילנדר ידנית, את הרכב קניתי ב2008 ב$6800, הבודי היה לבן, דלת אדומה דלת כחולה ומכסה מנוע כחול.

בודי קיט מאיביי ועבודת צבע חובבנית, גלגלים משומשים והאוטו היה נראה כמו מפלצת, נמכר ב18K למישהו בתשלומים, הוא שם 10K מזומן, שילם תשלום אחד ונכנס לכלא, את הרכב הבאתי בחזרה ומכרתי ב14K מזומן.

 

השקעה 8K, רווח כולל - 18K !!!!

haters will hate

פורסם

הGTI - גם חמש שנים ו85 אלף ק"מ אחרי. היא אפילו מתאימה לי בחניה על הסנטימטר.

 

אליפטיקל Precor 534i - עובד אצלי בערך ארבע שעות בשבוע. נרכש אחרי ששברתי כל חלק על האליפטיקל הקודם שלי והחלטתי לקנות מכשיר מקצועי. מתמחרים אותם בדולרים גם בארץ, וקניתי בשער 3.3... היום הוא עולה כמעט 3000 ש"ח יותר.

 

אוזניות סנהייזר hd650 שקניתי לפני שמונה שנים.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

בוקסי בוקס.

 

הסטרימר הקטן והמגניב הזה דלוק אצלי בבית כמה שעות כל יום מאז שקנינו אותו ועובד מדהים.

איזה קפיצה זה היה מהAPPLETV, פלייסטיישן כסטרימר או כל מני פתרונות מבוססי XBMC מחובר לטלוויזיה.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

יש לי רק שתיים בראש עכשיו:

 

1. צ'יטה וולנטיין- נקנו לאחר התלבטויות רבות וקבלת דו"ח ממצלמה ניידת שהייתה על רכב שעמד בצד. יצא 2800~ ש"ח, החזיר את ההשקעה מזמן, ולהבדיל מכל החברים שלי אני לא מפחד כל הזמן ממצלמות מהירות:lol: לא תאמינו- אפילו מתקשרים אליי מדי פעם כדי לשאול אם יש באיזור מסויים מצלמות8)

 

2. מתאם בלוטוס למחשב- מכשיר קטן בגודל של סנטימטר שמתחבר ל USB ומאפשר העברת קבצים באמצעות הבלוטוס. עלה קצת פחות מ 4 שקל ועושה עבודה מצויינת. ממליץ לכל מי שמעביר מדי פעם קבצים מהמחשב לפלאפון או להיפך.

פורסם
הרכב הקודם שלי.

התקשרתי, באתי לבדיקה, יצא תקין, התמקחות קלה על המחיר, העברת בעלות וזהו.

 

כשעצרתי לתדלק זרקתי מבט שוב על הבדיקה. מה רואות עיני? כתוב על טופס הבדיקה שנת יצור 96!

המוכר אמר 95!

הורדתי לו 3500 ש"ח מהמחירון של 95.

זאת אומרת כ10,000 ש"ח פחות מהמחירון המקורי של 96!

 

מעבר לזה, הרכב היה בן 9 עם 80 אלף ק"מ.

חד משמעית אחת הקניות היותר מוצלחות.

 

הרכב הנוכחי.

מתקשר, בעלת הרכב אומרת "יש על האוטו 69 אלף ק"מ"

אני מגיע, בודק, מסתכל, בועט בצמיגים (סתם, לא באמת).

מניע את האוטו, מסתכל על הספידומטר ורואה בספידומטר A. 6987.5

ספידומטר B אותו דבר.

עוד לחיצה על הלחצן, מגיע לODO. האוטו עם 42,000 ק"מ.

לא אמרתי כלום.

לקחתי לבדיקה. (דרך אגב, גם בטופס הבדיקה כתוב 6990 ומשהו).

שילמתי כ500 ש"ח מתחת למחירון ויצאתי.

אם היא הייתה יודעת את הק"מ המקורי, היא הייתה יכולה לבקש מעל המחירון.

 

 

 

עודד.

אתה חתיכת חרא

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

אהה, סבבה :wink:

לרגע חשבתי שזה ברצינות.

את האמת אני הרגשתי קצת רע עם הרכב השני. :shock:

אבל זה היה אחרי שאכלתי ח@א רציני עם הרכב הקודם (לא השנת 96 מהסיפור), אז החלטתי שמגיע לי.

 

 

עודד.

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

פורסם

כשחושבים על זה, גם הגלאקסי שלי שינה את חיי לטובה, עם מייל זמין ואמין ואינטרנט קל לשימוש בקצות האצבעות. אין כמו דוד גוגל על הדרך.

 

2. מתאם בלוטוס למחשב- מכשיר קטן בגודל של סנטימטר שמתחבר ל USB ומאפשר העברת קבצים באמצעות הבלוטוס. עלה קצת פחות מ 4 שקל ועושה עבודה מצויינת. ממליץ לכל מי שמעביר מדי פעם קבצים מהמחשב לפלאפון או להיפך.

 

איך בשם ישו, טירנוזאורוס רקס, ת'ור אל הרעם וברוס לי איש הזעם מבצעים את החיבור בלוטות' הזה?! יש לי מתאם בלוטות' של העכבר האלחוטי שלי, עדכון תוכנה מאפשר לו לשמש כמתאם לעוד מכשירים, ואנ י לא מצליח להסביר לחלונות שלי מה לעשות עם זה או להתחבר לסלולארי. פעם אחת הצלחתי, ומאז כבר לא.

יותר גרוע, אין לי מושג איך אני מעביר קבצים בבלוטות' מהמכשיר שלי בכל מקרה...

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

רמקולים מדפיים L7 של אומגה אודיו.

היה לפני שנתיים מבצע ב-1500 ש"ח !

 

רמקול ישראלי שנותן תמורה אדירה למחיר שלו.

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם
קטן, צנוע, Altec Lansing ATP3

 

:-P

 

אני מבין שאתם מסתפקים אז בסטים דיי צנועים.

אני החלום שלי היה לוג'יטק Z-5500 ובגלל שהיה מבצע בדיוטי פרי ב200 דולר :shock:

נכנסתי לזה חזק ובדיוק אמא שלי טסה אבל הבעיה זה המשקל, רק הסאב עצמו לבד,

שוקל לפחות 20-22 קילו ואמרו לה שזה לא אפשרי להשאיר את זה אצלם אז ויתרתי וקניתי בארץ :)

חברים אני ממליץ עליהם בחום פשוט כיף לאוזניים, (למה שישאר מהם כי הם ממש מבקשים ממך להגביר עוד)

בגלל זה השכנים שלי מאוד אוהבים את המוזיקה שאני שומע ;)

קומפוננט: מורל דוטק מגבר 1 : JL AUDIO 360.2

מגבר 2 : הייפוניקס BRX 2400.1D סאב : GROUND ZERO GZHW 12SPL

פורסם

אליפטיקל Precor 534i - עובד אצלי בערך ארבע שעות בשבוע.

 

אתה לא רציני - המכשיר מסוגל לפי כמה.

יש בחדר הכושר מכשיר מסויים מדגם זה שסובל אותי, עם כל כובד משקלי, שעה כל בוקר (5-6 פעמים בשבוע) ובמשך היום עוד כמה מתאמנים בגודל דומה - ולא ממצמץ כבר 6 שנים. ונראה לי שגם שכניו מתנהגים באופן דומה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
כשחושבים על זה, גם הגלאקסי שלי שינה את חיי לטובה, עם מייל זמין ואמין ואינטרנט קל לשימוש בקצות האצבעות. אין כמו דוד גוגל על הדרך.

 

 

 

איך בשם ישו, טירנוזאורוס רקס, ת'ור אל הרעם וברוס לי איש הזעם מבצעים את החיבור בלוטות' הזה?! יש לי מתאם בלוטות' של העכבר האלחוטי שלי, עדכון תוכנה מאפשר לו לשמש כמתאם לעוד מכשירים, ואנ י לא מצליח להסביר לחלונות שלי מה לעשות עם זה או להתחבר לסלולארי. פעם אחת הצלחתי, ומאז כבר לא.

יותר גרוע, אין לי מושג איך אני מעביר קבצים בבלוטות' מהמכשיר שלי בכל מקרה...

 

אתה בטוח שהצלחת לחבר את המתאם של העכבר לפלאפון?:roll:

 

בכל מקרה, כשיש לך מתאם בלוטוס מופיע בשורת המשימות סמל של בלוטוס, לוחצים עליו קליק ימני ויש כל מיני אופציות.

 

בקשר לפלאפון- אתה פשוט נכנס ל"אפשרויות" של הקובץ שאתה רוצה לשלוח,ויהיה לך שם משהו בסגנון של "שליחה באמצעות בלוטוס"

אתה לוחץ על זה ואז הוא יחפש התקנים(יחפש התקני בלוטוס שנמצאים באוויר,ותצטרך לבחור את ההתקן הרצוי ולאשר-וזה הכל.. אחרי כדקה הקובץ יעבור,תלוי בגודל שלו):wink:

 

ואני חייב לשאול בן כמה אתה שאתה לא יודע להתעסק עם בלוטוס.. כי לפי מה שהתרשמתי עד עכשיו היה נראה שאתה בסביבות גיל 20:-D

 

ולמעוניינים- מתאמי בלוטוס במחירים מצחיקים: http://www.ebay.com/sch/i.html?LH_BIN=1&_sacat=0&_nkw=Dongle%20bluetooth&_sop=15


×
×
  • תוכן חדש...