Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5064 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ג'וקר שחור, מה הקטע בלשבח פה שטיפה שמשאירה לך שריטות? :-o

במיוחד שאצלנו עם רכב שחור רואים כל עיגולון של שריטות מהמכונה.

אני שוטף במכונת ג'ילדות + ניגוב בראשון בתחנה שאין בה תור לעולם ב-20 שקל.

כל פעם אני נותן לחוג'יראת 5 שקל טיפ והוא נותן דגש על הג'אנטים.

Golf GTi MK5: Revo Stage 2+ - Tein SuperStreet 2 - MILLTeK Performance Pipe - APR Hpfp

למכירה: איביזה טורבו 20VT.

  • תגובות 92
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא שיבחתי את הקטע של השריטות, אלא את האפשרות שניתן לשטוף את המכונית, ללא מאמץ של זיעה וכוח. בעבר, נהגתי לשטוף את המכוניות שלי באופן עצמאי וכל פעם שסיימתי, קיללתי את החצי שעה + ששטפתי ובזבזתי כוחות.

פורסם
יש לי בדיוק כאלו, אני מאוד מרוצה מהאיכות, אבל.. אחרי 3-4 שנים בערך, הציפוי של האוזניה, מה שצמוד לאוזן התחיל להתקלף/להיסדק.

 

וחזרה לשרשור עצמו,

 

ראוטר ישן של חברת LEVEL 1. כבר בן 5 או 6, לטעמי עושה את העבודה היטב.

 

סבלתי גם מאותה בעיה. 25 ש"ח + איביי פתרו את הבעיה.

הזמנתי ספוג/ציפוי חדש.

 

הנה ב 28 ש"ח +-

http://www.ebay.com/itm/Leather-Ear-Cushion-Pads-for-AKG-K-26P-K-414P-K26P-K414P-K-26-P-K414-P-Headphone-/180927543202?pt=US_Headphones&hash=item2a201f37a2#ht_4514wt_989

 

תהנה

לא חותם

פורסם
רציתי לקנות מפות של כל אירופה לGPS באוטו של טום טום

 

זה טום טום במלעייל או טום טום במלרע?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

יש לי כל כך הרבה, אבל אם אצטרך לבחור אחד , אז משהו שהוא PRICELESS לגמרי בשבילי אישית.

כרטיס טיסה לאיטליה באוקטובר 2007 שבו תפסתי 2 ציפורים במכה, גם כניסה למתחתם האימונים של מילאן, נפגשתי והצטלמתי עם כל הסגל של הקבוצה ובמיוחד פאולו מאלדיני לפני הפרישה.האיש והאגדה שקיבל מהמועדון של מילאן ישראל גביע הוקרה על כל השנים שתרם לקבוצה ולא עזב בשביל בצע כסף. אגב כל שחקן שם עם פורש,מזראטי עם ל"ז של השם האישי.

הציפור השניה היתה בחורה שהכרתי באותו הטיול, זה התפתח לקשר של מספר חודשים מהנים...:roll:

SEAT LEON TSI 1.2 2012

פורסם
1. נעליים merrell - חיפשתי נהלי הרים - המליצו לי על זוג של merrell - והיה מבצע של זוג שני בשקר הנחה כלשהו. קניתי את נעלי ההרים ואת הזוג הנוסף. את נעלי ההרים נעלתי אולי פעמיים, והן שוכבות אצלי מאז ללא שימוש. לא אהבתי. את הזוג השני אני טוחן בלי סוף.

2. הבית שאני גר בו. עזבו כמה עלה וכמה שווה היום. קנינו בשיא המשבר ב 2008 כשהשמים נפלו על כולם, והיום בחיים לא הייתי יכול לעמוד בזה. שילמתי יותר מ 30,000 שקלים דמי תיווך - שהיו שווים כל אגורה.

3. לגבי כל מי שאוהב משקפי אוקלי - יש לי זוג כזה שלא השתמשתי בו מעולם (צריך אופטיות). קניתי בארה"ב, וכשבאתי להחליף עדשות לאופטיות הסתבר שהמשקך קמור מדי ולא ניתן בעלות סבירה להשתיל עדשה אופטית, מה גם שהיתרון הגדול של אוקלי זו העדשה. בקיצור - בתמורה למחיר סמלי...אולי באמת שווה להוציא מהארון את כל הדברים החדשים ששוכבים ללא שימוש ולהציע למכירה במחיר סמלי.

 

אתה יכול להזמין עדשות אופטיות מאוקלי באיכות של אוקלי , חבר שלי עשה זאת ואמר שהמשקף באיכות טובה מאוד !

 

 

הקנייה הכי מוצלחת שלי ?

פליז של AZTEC מעודפים מ 150 ש"ח , בחורף האחרון הסתובבתי רק איתו ועוד טי-שרט מתחתיו .

לא מים לא רוח.

החנות היא חנות העודפים של קולומביה בדרום ( שכחתי את השם של היישוב)

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

פורסם
סבלתי גם מאותה בעיה. 25 ש"ח + איביי פתרו את הבעיה.

הזמנתי ספוג/ציפוי חדש.

 

הנה ב 28 ש"ח +-

http://www.ebay.com/itm/Leather-Ear-Cushion-Pads-for-AKG-K-26P-K-414P-K26P-K414P-K-26-P-K414-P-Headphone-/180927543202?pt=US_Headphones&hash=item2a201f37a2#ht_4514wt_989

 

תהנה

 

 

תודה על הלינק.

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

לפעמים זה גם וגם :) תלוי אם הוא קולט או לא :-D את האמת זה המכשיר ניווט הכי טוב, והכי מהיר שהיה לי אי פעם (ויותר מהיר משל BMW ומרצדס, סוף כל סוף רנו עשו משהו נורמאלי)

פורסם

 

הקנייה הכי מוצלחת שלי ?

פליז של AZTEC מעודפים מ 150 ש"ח , בחורף האחרון הסתובבתי רק איתו ועוד טי-שרט מתחתיו .

לא מים לא רוח.

החנות היא חנות העודפים של קולומביה בדרום ( שכחתי את השם של היישוב)

 

אני מניח שאתה מתכוון לחנות במושב קלחים.

 

שמח שאתה מבסוט, אישית כל הניסיונות שלי עם Aztec נגמרו במפח נפש. יחד עם זאת אין ספק, במחיר של 150 ש"ח זו כנראה באמת עסקה טובה.

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

פורסם

Iphone. על דורותיו, נקודה.

 

ללא ספק הקנייה הטובה ביותר שלי, המכשיר הזה הוא חד משמעי כלי עזר מטורף, כלי עבודה, GPS, יומן, מזכירון, שעון מעורר, אמצעי תקשורת (על כל אותם אין ספור המדיות הקיימות).

 

המוצר שאני משתמש בו הכי הרבה וכמעט ולא מוצא בו חסרונות.

 

אולי למעט העובדה שאני צלם במקצועי ובשבילי, יכולות הצילום שלו (או אי יכולות הצילום שלו) לא מספקות אותי.

 

חוץ מזה, מושלם וגאוני.

מחשבה בוראת מציאות.

פורסם

אבינושה - בבקשה התיחס ליכולות הצילום של כל מכשיר טלפון בפרופורציות הנכונות. זו אינה מצלמה למרות ריבוי הפיקסלים.

אני קורא לפונקציה זו "מכשיר לתעוד תאונות דרכים" - כלומר מכשיר שנועד לצילום אקראי בזכות זמינותו. לא מהווה תחליף אפילו למצלמת כיס, שלא לדבר על DSLR.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

רדיו דיסק של פיוניר דגם DEH-2300R

קניתי אותו ב 2001 באנדורה ב140$ שאז מכרו אותו בארץ בכ 1200 ש"ח

פשוט מכשיר מעולה עם צליל מצויין, אמין, עובד עד היום.

קניתי באותה קנייה גם רמקולים של פיוניר, לא זוכר את הדגם ב140 $

גם כן קנייה מעולה ועובדים עד היום בצורה מעולה.

בארץ הם נמכרו בקרוב ל1000 ש"ח

 

גם אצלי זה בא כחלק מכרטיס טיסה לאיטליה לראות את מילאן ונגמר בחזרה מברצלונה

 

יניב

פורד מונדאו סטיישן 2011

פורד פוקוס 5 דלתות 1.6 2008

פורד פיאסטה 2000, כבר לא רכב כל כך פשוט...- נמכרה:cry: אבל עדיין עונה על שאלות

פורסם
אבינושה - בבקשה התיחס ליכולות הצילום של כל מכשיר טלפון בפרופורציות הנכונות. זו אינה מצלמה למרות ריבוי הפיקסלים.

אני קורא לפונקציה זו "מכשיר לתעוד תאונות דרכים" - כלומר מכשיר שנועד לצילום אקראי בזכות זמינותו. לא מהווה תחליף אפילו למצלמת כיס, שלא לדבר על DSLR.

 

זו לא מטרת השרשור אבל אם כבר העלת את זה אז אתן דעתי.

מצלמה של סמארטפון בתנאים מעולים יכולה להניב תוצאות סבירות ואפילו טובות, כך שאי אפשר להגיד שלא מדובר במצלמה או שזה בכלל "מכשיר לתעוד תאונות דרכים".

 

עיקר הבעייה של המצלמות הנמצאות על טלפונים סלולרים זה בראש ובראשונה כשהתנאים בעייתיים, בעיקר ברדת החשיכה. שם נדרש חיישן "נורמלי" בגודלו כדי להכיל מספיק כמות של אור בזמן החשיפה, ככל השחיישן גדול יותר, כך נכנסת כמות אור גדולה יותר בזמן נתון.

מפני שהחיישנים בסמארפונים כל-כך קטנים, כמות האור הנכנסת בזמן נתון כל-כך קטנה שהתוכנה של המכשיר מעלה ISO -International Standard Organization- או במילים פשוטות יותר רגישות החיישן לאור, כדי לפצות על זה בכדי שבכל זאת נקבל תמונה בהירה ככל שניתן, וכתוצאה משימוש ב ISO כל-כך גבוהה, נוצרות תופעות בעייתיות כמו "גרעון" על התמונות וכתוצאה מכך חוסר חדות ובאופן כללי תמונה פחות נעימה לעין.

 

הבעייה השנייה היא כמובן העדר פלאש אמיתי. ברוב הסמארטפונים מדובר בנורת לד "המחליפה" את הפלאש המקובל וזה לא עושה את העבודה. לפלאש תפקיד מאוד חשוב מעבר להארת הסביבה, הוא גם "מקפיא" את תנועת הסצנה (לדוגמא אנשים זזים, עצמים בתנוע וכדומה) ועוזר לשמור על זמן חשיפה נמוך מספיק כדי שנצליח להכניס יותר אור לתמונה.

 

אני מקווה שהצלחתי בכמה שפחות להסביר כמה שיותר.

יש המון מאמרים באינטרנט שיוכלו להסביר את הדבר ביתר פירוט, לכל המעוניין.

מחשבה בוראת מציאות.

פורסם

אבישוע, אני מודע לכל מה שכתבת ולקצת יותר מזה. בטלפונים לא רק חישנים זעירים אלא גם רזולוציות עצומות שגורמות לכל פיקסל להיות זעיר ולכן לרעש תרמי רב. וכמובן שהעדשות זעירות ומעבירות מעט מאוד אור, גם זה פוגע באיכות התמונה. והחזקת הטלפון ביד מרוחקת מהעין תהיה הרבה פחות יציבה מאשר מצלמה עם עינית המונחת על האף - עוד סיבה לטשטוש. לכן אני מתיחס למצלמת טלפון ככלי למטרות בסיסיות בלבד.

אבל הבה נשוב לנושא השרשור. מצטער - אין לי מה לתרום, לא זכוה לי קניה כל כלך מיוחדת שאני רואה לנכון לשתף בה את החברים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 


×
×
  • תוכן חדש...