Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5063 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 92
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
גם לי יש סט כזה. הסאב שלו זה דבר מטורף. קניתי אותו לפני כמה שנים טובות, להערכתי משהו כמו 5 שנים, אולי יותר.

התלהבתי מאוד מהסאב של הסט הזה, והסיפור הוא כזה: יום אחד אני נכנס לשופרסל-דיל ופשוט שומע שיר (לא חזק) ומרגיש את הבאסים שלו נמוכים מאוד ומדוייקים. למי שמכיר, סניפים כאלו הם סניפים ענקיים עם שטח וגובה מטורפים ובשביל להרגיש באסים טובים בשטח כזה, עוד מהכניסה של החנות, צריך סאב טוב. ממש טוב. הגעתי לעמדת המחשבים ושם עמד לו הסט הזה - וכבר אז ידעתי שאני רוצה אחד כזה. בירור בכמה חנויות מחשבים ומצאתי אחת ליד הבית. כמדומני זה עלה בזמנו איזה 300~ שח, אבל שווה כל אגורה. טרם נתקלתי בסאב כזה קטן וכזה חזק ומדוייק עד היום.

 

דאז, הביקורות ב ZAP על המכשיר הזה היו לא פחות ממעולות - ונדיר למצוא מוצר כזה שרץ כ"כ הרבה זמן עם ביקורות כ"כ טובות.

 

איציק

 

+1

סט מדהים באיכותו, רכשתי אותו ב 160 ש"ח :) אין משהו שמתקרב אליו במחירים הללו, וגם הסטים היקרים עוד אפשר לריב על זה ימים שלמים אם מתקרבים לאיכות או לא.

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם
קטן, צנוע, Altec Lansing ATP3

:-P

 

סט מצויין, השארתי כזה בבית הוריי.

 

רכישות מוצלחות:

1.רכשתי מכונת כביסה משומשת ב-250 שקלים, שימשה אותי שנתיים וחצי נאמנה, בתום התקופה עברתי דירה ולא הייתי זקוק לה יותר- נמכרה עבור 500 שקלים.

2.רכשתי LCD של פיליפס מיד שניה (סדרה 7), היא עלתה כחדשה 18k שקלים, רכשתי אותה בת כשנה וחצי תמורת 3600 שקלים כאשר המוכר השתתף איתי בעלות ההובלה לביתי וקיבל את התשלום בהעברה בנקאית לאחר שבדקתי אותה.

3.ברכב שלי היו מותקנות מראות סטייל M3 שהמראה בהן היתה מאוד קטנה ומעוותת, רציתי להחליף למקוריות, בחברה רצו כ-5k שקלים עבור זוג מראות כולל צביעה בצבע הרכב, בפירוקיה שילמתי עבורן 250 שקלים, הצביעה וההתקנה עלו עוד 200 שקלים.

עבור המראות M3 קיבלתי 750 שקלים.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

הגלאקסי 2 (שברגע זה כותב את ההודעה הזו), שינה לי את התנהלות החיים והעלה את רמת הנוחות בטירוף.

נעלי ספורט של אסיקס שנרכשו ב120 ש"ח במקום 800, כבר 4 שנים איתם ולא מוצא משהו איכותי וטוב יותר.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

כרטיס המסך שלי 4870x2.

אייבורי הביאו לי אותו ביום שבו הוא השתחרר ובניתי את המחשב שלי סביבו. עלה לי משו כמו 2200 ש"ח. עד היום הוא סוחב לי משחקים חדשים כולל SKYRIM וBF3 על שילוב של med-high. מרשים מאד לכרטיס מסך שעובד אצלי כבר כמעט 4 שנים.

מה זה החיים לעומת עקיפה טובה? :borg:

חרא של צלם

פורסם

עדשה ניקון 135 מ"מ F2.8 ידנית שנקנתה בנפאל ב 9 דולר בחנות צילום. שירתה אותי עד לפני כמה שנים כשהרכב שלי נפרץ ונגנבו ממנו המצלמה עם סט העדשות.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אחת הקניות המוצלחות ביותר, אם לא ה-, שעשיתי בשנים האחרונות היא פג'ו 306 סדאן שנת 2001 אוטומטית.

קניתי את הרכב עם טנק דלק מלא (לא צחוק, טנק דלק לאוטו הזה זה איזה 400 שקל !), רדיו MP3 חדש של קלריון וטסט ל-7 חודשים. הרכב עבר טיפול ענק (ברקסים, טיימינג, הכל) ארבע חודשים לפני שקניתי אותו, וקיבלתי אותו עם ליקוי אחד בלבד במשאבת הדלק (תוקן ללא עלות, היה זה חלק פלסטי שנשבר בחיבור).

קניתי אותו ב 2000 שח (לא טעות, אלפיים !) לפני שנתיים בדיוק (!), לאחר שחשדו שצריך לשפץ את הגיר ורצו להיפטר ממנו.

החלפתי לו 2 שסתומים בגיר (למשומשים תקינים שהיו לי) והחלפתי גם שמן בגיר. מאז הוא נוסע כבר שנתיים ולמעט גומיית הגה ב 15 שקל ועוד כמה עשרות שקלים על מחזיר שמן לציריה ועוד 2 אטמים לגיר (היתה הזעת שמן כשקניתי אותו), לא השקעתי בו לירה מעבר לזה (מחליף שמן ופילטר פעם שנה, פעם אחת החלפתי גם פלאגים ונוזל קירור).

לרכב בקרת אקלים, חיישן גשם, 4 כריות אויר, ABS, חלונות חשמל, הגה כח ותא מטען ע-נ-ק. הכל עובד ברכב (216,000 ק"מ נכון לעכשיו, מנוע וגיר מקוריים) והוא נוח בטירוף. לא אוכל גרם שמן. צריכת הדלק שלו מעולה ביחס לסגמנט.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

יש לי יש לי יש לי :-)

1- בזמנו, שהיה קיים הדבר הזה, "המכרז של המדינה", גרתי בדירה שכורה שכל ספה היתה בצבע אחר,

ודיי בלוייה ומרופטת. שמתי סך של 300 ש"ח במכרז, ועוד 150 שקלים משלוח(שערוריה), סה"כ 450

שקל לסלון עור, שהתברר כאיכותי מאוד. עד היום הספות האלה אצל אחי בדירה, ונראות מצוין.

אומנם הספק ניסה למרר את חיי בעיכובים ודחיות, כי ברור שהוא מפסיד את התחתונים על זה,

אבל לא עזר להם. בסוף עוד איימתי לתבוע אותו ואת המכרז של המדינה, וקיבלתי החזר של דמי הרישום,

ומתלה בגדים מתנה.

2- היה מבצע על טיסות לניו יורק ב 529$, טיסה ישירה של אלעל, לסילבסטר. אני ואשתי שהיתה אז עוד חברה

שלי, ועוד שני חברים ישר הזמנו כרטיסים. לא מספיק שזה היה כרטיס זול, בגלל שכל המטוס היה של אותם כרטיסים

מוזלים, הסוכנת שלנו עשתה לנו שדרוג(כמובן בחינם), וישבנו בביזנס, וכל זה כאמור ב 529$ לאדם :-)

פורסם

ישמע קצת מוזר אבל מכופתרת של ראלף לורן, לא יודע מה יש לי כלפי החולצה הזאת שכל פעם מעלה לי חיוך מחדש.

"יוסי פרנקוס- איך לעשות טעויות של טירון ואז להתמודד עם זה ולקום על הרגליים" (לרכישה בכל חנות ספרים בערך יומיים אחרי שאני אמות)
פורסם

הרבה קניות מוצלחות היו בתחום ההנעלה...

 

לפני שנים רבות בתיכון, קניתי באנגליה נייקי לימיטד אדישן בגווני שחור וסגול כהה זרחני (יותר נכון, אני בחרתי ואבא קנה... עלו אז פי 2 מנייקי רגילות). הימים היו טרם עידן נעלי הספורט הצבעוניות, הכל היה אז או לבן או שחור או אפור... לא ראו בארץ נעליים כאלה. היום הם היו נחשבות סולידיות לגמרי ביחס למה שמקובל, אז זה ממש משך תשומת לב מקילומטרים ועשה אותי בנאדם מאושר.

 

בשנים האחרונות - נעליים אלגנטיות של קנת קול שקניתי בארה"ב לפני 5 שנים, לא ציפיתי שיהיו נוחות כל כך אבל הן נוחות יותר מהרבה "נעלי הליכה", שורדות בתנאים שנעליים כאלה לא אמורות (כמו יום שנאלצתי לדדות ברחובות ניו-יורק דרך ערמות שלג של חצי מטר ושלוליות מעופשות), ועדיין נראות חדשות.

 

בתחום הרכב, הפיאט בראבו היא ממש קנייה מוצלחת כזו, שלפעמים אני סתם מרגיש צורך לומר למישהו, אפילו בלי שהנושא עלה, "אתה יודע, אני ממש מרוצה מהבראבו הזו!"

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם

בדיוק לפני 18 שנה עברתי לגור עם החברה (שהיום היא אישתי).

 

בדירת חורבה שמצאנו בירמיהו פינת דיזינגוף לא היה איפה לתלות כביסה.

 

שבוע לאחר המעבר טסתי לחו"ל וראיתי בדיוטי פרי מייבש כביסה מחברת מדבקה שכלל לא קיימת ב 199$ כולל הובלה עד הבית! :shock:

 

אז קניתי!

 

כל חורף אנחנו אומרים ש"השנה הוא יתפגר ונרכוש חדש", לא תאמינו, הוא עוד עובד! :shock:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

מקרר שקניתי כסטודנט אביון תמורת כמה שקלים של חברת נורמנדה.

 

המקרר הזה עבר איתי מס' דירות בשיטות הובלה לא קונבנציונליות עזתיות,

אך הוא מוכיח את עצמו עד היום -ה 'באד אס מאדאפקינ' מכונה הזו.

Gn'f'R

פורסם
קטן, צנוע, Altec Lansing ATP3

 

:-P

 

כשקראתי את ההודעה הראשונה הייתי בטוח מיד שהתכוונת אליהם!

עובדים אצלי מ2005(או 2006?) ואני נהנה מהם כל רגע. עלו בזמנו כ-400 ש"ח.

אין דברים כאלו.

קניה מוצלחת לדעתי, שתראה לחלקכם מעט הזויה: מוט מתח שתלוי בין קורות הדלת כבר 13 שנים. אחלה דבר.

Mazda 2 2013

פורסם
קטן, צנוע, Altec Lansing ATP3

 

:-P

 

סט מעולה!! היה ברשותי! אבל לדעתי ולמיטב זכרוני המשיך להימכר אחרי 2002, משהו כמו עד 2005-6.


×
×
  • תוכן חדש...