Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5114 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב :-)

יש לי בבית מערכת סראונד 5.1:

מגבר של JVC, סאב וופר, סנטר, 2 רמקולים קדמיים, 2 רמקולים אחוריים. כולם תקינים, ועובדים באיכות מעולה ובעוצמה חזקה.

לפני שנתיים +- חיברתי את המערכת למחשב על מנת להנות יותר מהסרטים ומהמוזיקה שיש לי במחשב.

חיברתי את המחשב והמגבר באמצעות 3.5MM ל 2xRCA, לחיבור "CD" במגבר, והכל עובד בצורה תיקנית.

בעייתי התעוררה כששמתי לב שאני נמצא קבוע על מצב של "סראונד אוף". במצב זה 2 הרמקולים הקדמיים שלי פועלים בעוצמה מירבית, בשיתוף פעולה עם הסאבוופר. אין ספק שהצליל המופק הוא עוצמתי ואיכותי, אבל יש לי 2 רמקולים אחוריים וסנטר שלא נכנסים לפעולה! כשאני שם על מצב "סראונד און", הסאב לא עובד, הסנטר מתאמץ עד זוב דם, ויש הבלחות חלשות של צלילים ברמקולים ההיקפיים, בעיקר במוזיקת טראנס עם 320KBPS.

כמובן שבמחשב מוגדר סראונד על תצורת 5.1.

אחרי חיפוש באינטרנט, הבנתי שהבעיה היא שחיברתי את המחשב למגבר בצורה אנלוגית, ולא דיגיטלית.

עכשיו פה אני צריך אתכם-

הנתונים:

במחשב יש לי כרטיס קול חיצוני שמחובר בPCI:

Creative sound blaster live! 24.bit לפי הקופסא, הוא אמור לתת תמיכה ל7.1\5.1\6.1.

המגבר שלי הוא מדגם JVC - RX-6012V.

מצורפות תמונות רלוונטיות.

יש אפשרות לקשר את המחשב והמגבר בצורה דיגיטלית? איזה כבל בדיוק אני צריך? לאן לחבר אותו בכרטיס קול ולאן במגבר?

ההגיון אומר שאני צריך כבל digital to 3.5mm, אך האם אני צריך איזהשהו ממיר באמצע:?:

אני כמובן אזמין את מה שצריך מאיביי.. :wink:

המון תודה לעוזרים,

פורסם

ונניח שאני לא רוצה להחליף כרטיס קול משיקולי תקציב ?

זה לא אפשרי עם הכרטיס הזה ? אפילו עם ממיר באמצע הכבל ?

 

עריכה:

אתם רואים את הגרמנים? פשוט תענוג צרוף (יורו)

פורסם

מכיוון שהחיבור יהיה דיגיטלי, אתה לא זקוק לכרטיס קול מיוחד,

אלא בסך הכול לכרטיס קול (הכי זול שיש) שיש לו יציאה דיגיטלית.

משם תחבר למגבר וזהו.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

הבעיה שלך נובעת מזה שאתה מכניס למגבר רק יציאות ימין שמאל והמחשב. כלומר המחשב לא מעביר בכלל תדרי בס בקווים האלה.

 

תגדיר במחשב שאתה משתמש ב 2.1. בצורה הזאת לדעתי אתה אמור לשמוע בסראוד ( לא אמיתי) בצורה תקינה.

פורסם

ואזה לא יהיה 5.1 אלא סטריאו שמפוזר ב 5.1 רמקולים

 

הבעיה היא שאין כניסות 5.1 אנלוגיות במגבר כדי לחבר את ה5.1 בצורה אנלוגית מהכרטיס קול

המגבר יוכל לנגן 5.1 רק אם אות 5.1 יכנס אליו בכניסה האופטי

כרטיס קול זול עם יציאה אופטית יעשה את העבודה (ענין של עשרות שקלים)

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

תשווה בין גודל הבעיה שהצגת (לפי מספר שורות, מילים, תווים, סוגים של חיבורים, יציאות וכניסות - איך שבא לך) לבין הפיתרון הפשוט שהצעתי לך, ואולי תרצה להחליף כרטיס קול...

dirty old man

need love too

פורסם

אוקיי, תודה על התגובות.

מישהו יכול להביא לי דגמים מומלצים של כרטיסי קול \ לינקים לכרטיסי קול בעלי יציאה דיגיטלית עד 100 ש"ח ?

אפשר ועדיף מאיביי :-)

 

עריכה:

איך זה ?

או זה?

פורסם

auzentech

nuff said

 

עריכה

רק עכשיו ראיתי את התקציב.

 

אז בלי אוזנטק :p

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

אתה צריך כבל פשוט שכבר יש לך, וזהו.

 

חבר אותו מה- DIGITAL OUT של הכרטיס קול (הפלאג הכחול) ל-DIGITAL IN במגבר (הפלאג הכתום).

תגדיר במחשב בתוכנה את הפלאג הכחול להיות DIGITAL OUT ולא כניסת LINE.

 

זהו.

 

זה חיבור SPDIF דיגיטלי עם בדיוק אותה איכות שמע כמו חיבור אופטי, רק פחות דאווין (לא תוכל להתפאר שיש לך כבל אופטי במערכת). זה הכל.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

שיערתי לעצמי שאני אוכל לעשות משהו בסגנון... אבל בשביל זה אני צריך כבל של 3.5mm ל 1xRCA לא ?

כרגע הכבל שלי מתפצל לשניים..

ואגב, באיזו תוכנה אני יכול לשנות את הגדרת היציאה ?

פורסם

אתה יכול גם להשתמש בכבל שמתפצל לשניים.

פשוט תחבר רק אחד.

לדעתי הלבן אבל הכי פשוט לנסות...

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

כשאני שם על DIGITAL OUTPUT ומחבר את הכבל לפלאג הכחול -

לא משנה איזה משני הRCA אני שם במגבר אני לא שומע כלום..

אני צריך כבל AUX עם מתאם 3.5mm ל 1xRCA ?

×
×
  • תוכן חדש...