Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5113 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

העיקרון הוא שהאות הוא דיגיטלי, מה שעובר זה פשוט ביטים של מידע, אין באמת חשיבות למחברים, והאות לא מתחלק ל2 בגלל החיבור הכפול.

אולי פספסת משהו בהגדרות.

אני לא מכיר את צורת החיבור הזאת, אבל מה שWIL מציע מאוד הגיוני.

פורסם

הבאתי מתאם 2RCA ל 1RCA, ועכשיו זה עובד!

הסנטר בעוצמה חזקה, וכל ה4 מסביב בעוצמה פחותה יותר.

הבעיה? הסאב בכלל לא עובד =\ ובכל ההגדרות הוא דולק ועל העוצמה החזקה ביותר (גם במגבר עצמו וגם במחשב).

יש לכם רעיון למה ?

 

*אם זה משנה, משום מה כשאני עושה מבחן רמקולים כשכל אחד מהם אמור להפיק צליל, רק הימני והשמאלי הקדמיים מפיקים. בפועל כשהמוזיקה מתנגנת, הסנטר הוא הראשי וכל השאר עובדים בעוצמה פחותה יותר..

פורסם

אתה לא אמור להזדקק למתאם 2RCA-1RCA.

בדוק שוב עם אחד מהם, בטח מה שעשה את העבודה זו הגדרה כלשהי במחשב.

 

 

לגבי הסאב - וואלה לא יודע.

אולי הסאב עצמו לא תקין?

נסה לחבר נגן DVD באותו אופן (עם כבל RCA-RCA) ולראות אם אתה מקבל באסים.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

הכחול צריך להיות כניסה אנלוגית ולא יציאה. לא ברור מה חיברת, אבל אתה לא יכול לעשות קסמים. כמו שאמר High Octane, אם כרטיס הקול מוציא 2.1, לא תוכל לשמוע 5.1. אגב, עם רמקולים טובים, סטריאו זה די והותר.

dirty old man

need love too

פורסם

תסתכל טוב על הצילום של הפלאג הכחול.

רשום עליו כניסה אנלוגית OR יציאה דיגיטלית.

בכרטיסי קול המודרניים זה נפוץ שיש פלאגים עם מספר אפשרויות שניתן לבחור בתוכנה מה התפקיד שרוצים באותו רגע.

 

לגבי האין-באס - לדעתי לנסות במיקסר בחלונות לראות אם יש הגדרה של סוג מערכת האודיו שמחוברת (רמקולים סטריאו/אוזניות/5.1 וכו')

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

×
×
  • תוכן חדש...