Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4706 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שלום לכולם,

לידיעתכם (להוציא את הסקפטים) הוקמה קבוצה בפייס שנקראת "תביעה יצוגית נגד קיה"

אתם מוזמנים להצטרף.

כל טוב.

פורסם

לא מבין על מה התביעה?

 

צריכת דלק יצרן 19.6

צריכה בפועל 15

 

הפרש של 30%

 

אם הייתי נוסע רגוע הייתה אמורה להיות סטייה של כ 15-20% אני מניח

 

סביר לכל הדעות

פורסם

יכול להיות שנתוני היצרן של כמה מדגמי קיה אופטימיים, אבל אם כך המצב - אז יבואני מאזדה, יונדאי, סובארו ועוד כמה היו צריכים "לשבת" מזמן עד דוכן הנאשמים בבית המשפט..

 

וברצינות, נהיגה היא סוג של תרבות, והנהג הישראלי ידוע בזה שהוא ממש לא מתורבת - ובגלל זה יש תאונות סתמיות, קללות, איומים, וגם צריכת דלק לא היגיונית. נראה לי שגם אם יתנו לנו רכבים שנוסעים על אוויר יהיה על מה להתלונן!!

Mazda CX5

Škoda FABIA

  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

לכל הבכיינים שקיה צורכת יותר מידי דלק

היום בבוקר, אשדוד - חיפה וחזרה.

הלוך נסיעה חלקה, חזרה לחוץ-פקוק.

תוצאה 5.3 ליטר ל 100 קילומטר - 1:18.8

מורידים קילומטר אחד (סטייה קבועה אצלי של המחשב דרך)

קיבלנו 1:17.8

 

* עד הפקקים של תל אביב הייתי ב 5.1 ל 100ק"מ (באסה פקקים)

צריכת דלק.JPG

פורסם

לגבי צורת הנהיגה עצמה - אתה צריך לדאוג שהדוושה תהיה לחוצה רק כמה שצריך ולא יותר. איך תידע? בעזרת מחשב הדרך.

תשאיר אותו במצב צריכה רגעית ותנסה בכל רגע נתון להפחית את הלחץ על הדוושה בצורה שהצריכה בפועל תרד והמהירות לא תפחת.

חוץ מזה השאר בנוי על תיכנון נכון של הדרך לפניך. דוגמא : אתה מתקרב לרמזור מהבהב, פשוט תוריד את הרגל מהגז ותראה איך הצריכה יורד לאפס בגלישה, ובחיים לא לשלב לניוטרל!! כנ"ל בירידה.

 

למה לא לשלב לניטורל ?

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

מלבד האספקט הבטיחותי כל זמן שהגלגלים מסובבים את המנוע (כמו בירידה או לקראת עצירה ברמזור ללא לחיצה על הגז) צריכת הדלק היא 0, לא מוזרם דלק למנוע והוא מסתובב מכוח הגלגלים.

ברגע שהסל"ד יורד מתחת לרף מסויים שקובע מחשב הרכב מתחדשת ההזרקה על מנת שהמנוע לא יכבה.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

  • 5 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

היי

לא טועה בכלל ידידי, הרכב שלי עומד על 24.000 ק"מ קניתי אותו יד 2 ,המיכל הוא 43 ליטר מילאתי מיכל מלא ,בקרוב מאוד אני מגיע לחצי מיכל ואז אתדלק שוב אני עם 145 ק"מ בנתיים .רוב הנסיעה היא בעיר .1:14 ממש לא נראה לי .

יכול להיות כיון שסתומים ? יש תיקתוק קטן המנוע אבל עובד עגול ואין שום בעיית סחיבה .אבדוק ואחזור עם תשובות

פורסם

לי הייתה קיה ריו אוטמטית שלמזלי הצלחתי למכור. המכונה הזו היא זוללת דלק כמו ג'יפ צמא. הייתה עושה משהו כמו 1:7. והכי גרוע - עגלה שלא זזה. רכב מזעזע.


×
×
  • תוכן חדש...