טוב למי שעדיין לא מעודכן, אז קיה (ויונדאי) מפצים בארה"ב את הקונים שלהם עם קופוני דלק ומודים כי טעו בבדיקות המעבדה ובפרסום נתוני הצריכה
ומי שרוצה את המקור שיחפש בגוגל EPA+KIA
כפי שאמרתי כבר לפני יותר מחודש, אני בארגון של תביעה ייצוגית כנגד קיה ומי שרוצה להצטרף עדיין יכול, נא לסמס לי את המייל שלו לטלפון ואני אעביר אותו לעו"ד המטפל בתביעה.
הטלפון לסמס 0525604765
ומי שהיה סקפטי לפני חודש כשפרסמתי את ההודעה, יכול להשאר סקפטי, ידוע שזה עוזר בחיים.