Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4705 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מה אין לקיה ריו חיישנים לכיבוי האורות בדימום מנוע/יציאה מהרכב ? :shock::shock:

אין תכנות לזה במחשב הרכב?

 

(אני חוזר לאשכול הנ"ל כדי לתקן טעות שלי -) האורות כן נכבים בדימום מנוע. זה פשוט לא קורה מיד וזו הסיבה שחשבתי אחרת.

 

ITS, אם זה עדיין רלוונטי אשמח לעזור.

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לגבי האורות...אם לא מכבים אורות בדימום מנוע הם כבים מעצמם, אבל הכיף זה כשפותחים את הרכב עם השלט האורות נדלקים (אור חניה) וקל הרבה יותר למצוא את הרכב בחניונים.

פורסם
קודם כל, לייק לתגובה האחרונה של legacy 1.8 !

 

חוץ מזה, אני מאוד מתעניין באוטו ולקראת קנייה של כזה (או לחילופין פיאסטה ידנית חדשה), והייתי שמח לשמוע ממי שיש לו אחד (ובייחוד מ Kruvy ו- Legacy, שכבר הגיבן כאן...) מה דרישת המיגון הבסיסית של חברות הביטוח, האם באמת יש צורך מחייב בקודנית הנוספת בהתקנה מקומית שהציעו לי בסוכנות או שהאימובילייזר המובנה של הרכב מספיק כשלעצמו?

אשמח גם לדעת עלות של ביטוח מקיף לנהג שאינו צעיר וללא תאונות בעברו - אם יש מישהו כאן בתנאים האלו שעשה ביטוח כזה לאחרונה.

 

בנוסף:

 

1. האם יש למישהו ידע על סוכנות ספציפית של קיה (איפשהו לא רחוק מדי מהמרכז, אני גר ברמת גן) שבה ניתן לקבל שירות טוב ויותר הנחה במחיר/הטבות? הבנתי שלרוב בסוכנויות הראשיות יותר קשה להתמקח על התנאים.

 

2. האם יש לכם המלצה על מוסך מורשה קיה (שוב, באיזור לא רחוק מדי מרמת גן) שבו כדאי לטפל ברכב?

 

3. אשמח מאווודדד אם מי שרכש את הרכב לאחרונה (כאמור קיה ריו ידנית 1.25) יוכל לכתוב לי בהודעה פרטית באיזה מחיר, תנאים והטבות העסקה נסגרה (נכון לעכשיו לאחר הורדת המחיר מ 82K ל 76.6K). :lol:

 

תודה!

אני רכשתי במרכזי ברחוב המסגר אצל בחור בשם איל דולב. אחלה בחור, אחלה שירות, אחלה רכב!

פורסם
הודעה ל LEGACY 18 - ראיתי שכתבת שהמזגן בריו 1.25 בנוי ממנגנון חשמלי שלא פוגע בסחיבה ובצריכת דלק. ממה שאני רואה המדחס קשור ברצועה כמו כל מדחס אחר שאני מכיר.

איך בנוי המנגנון הזה?

 

קצת באיחור.. לא יודע איך יתכן שהמדחס חשמלי - כך נאמר לי ע"י בעל מקצוע. אך מה שבטוח שהפעולה שלו ממש לא מורגשת - הן בסחיבה והן בהשפעה על צריכת הדלק.

 

קודם כל, לייק לתגובה האחרונה של legacy 1.8 !

 

חוץ מזה, אני מאוד מתעניין באוטו ולקראת קנייה של כזה (או לחילופין פיאסטה ידנית חדשה), והייתי שמח לשמוע ממי שיש לו אחד (ובייחוד מ Kruvy ו- Legacy, שכבר הגיבן כאן...) מה דרישת המיגון הבסיסית של חברות הביטוח, האם באמת יש צורך מחייב בקודנית הנוספת בהתקנה מקומית שהציעו לי בסוכנות או שהאימובילייזר המובנה של הרכב מספיק כשלעצמו?

אשמח גם לדעת עלות של ביטוח מקיף לנהג שאינו צעיר וללא תאונות בעברו - אם יש מישהו כאן בתנאים האלו שעשה ביטוח כזה לאחרונה.

 

בנוסף:

 

1. האם יש למישהו ידע על סוכנות ספציפית של קיה (איפשהו לא רחוק מדי מהמרכז, אני גר ברמת גן) שבה ניתן לקבל שירות טוב ויותר הנחה במחיר/הטבות? הבנתי שלרוב בסוכנויות הראשיות יותר קשה להתמקח על התנאים.

 

2. האם יש לכם המלצה על מוסך מורשה קיה (שוב, באיזור לא רחוק מדי מרמת גן) שבו כדאי לטפל ברכב?

 

3. אשמח מאווודדד אם מי שרכש את הרכב לאחרונה (כאמור קיה ריו ידנית 1.25) יוכל לכתוב לי בהודעה פרטית באיזה מחיר, תנאים והטבות העסקה נסגרה (נכון לעכשיו לאחר הורדת המחיר מ 82K ל 76.6K). :lol:

 

תודה!

 

תודה על הלייקים..

היונה שלי בת 11 חודש ו 14 א' ק"מ - קרי לפני טיפול ראשון.

עד עכשיו הכל בסדר, שום דבר לא התפרק, התקלף, התרופף חוץ מהצג של חיישני הנסיעה לאחור מזמזם לו מדי פעם - מעצבן.

צריכת הדלק השתפרה קלות והגיעה ל 16 ק"מ/ל. לדעתי זה קורה בגלל שקצב הנסיעה הואט בעקבות התחזקות הגשמים, ובעיקר הערפל הכבד שנמצא באיזורי ההרים.

ITS - בזמנו נסיתי להשיג ביטוח דרך העבודה ללא קודנית - אך זה לא עזר. הסתפקו בקודנית שסופקה עם הרכב. הביטוח שלי מכסה כל נהג מעל 30 ועלה לי 1800 מקיף, וכ 1300 חובה בהנחה שאין תביעות כמובן.

 

לגבי האורות...אם לא מכבים אורות בדימום מנוע הם כבים מעצמם, אבל הכיף זה כשפותחים את הרכב עם השלט האורות נדלקים (אור חניה) וקל הרבה יותר למצוא את הרכב בחניונים.

 

התכוונת אולי לאורות ראשיים ולא חניה. זה מאוד שימושי ועוזר גם להגיע לרכב במקומות חשוכים מבלי ליפול באיזה בור :-)

Mazda CX5

Škoda FABIA

פורסם

ITS - בזמנו נסיתי להשיג ביטוח דרך העבודה ללא קודנית - אך זה לא עזר. הסתפקו בקודנית שסופקה עם הרכב. הביטוח שלי מכסה כל נהג מעל 30 ועלה לי 1800 מקיף, וכ 1300 חובה בהנחה שאין תביעות כמובן.

 

 

אפשר לשאול בן כמה אתה? אני שילמתי ביטוח חובה יותר מ-1600 ש"ח (ללא תביעות), וגם המקיף שלי יקר משמעותית (תביעה אחת).

פורסם
אפשר לשאול בן כמה אתה? אני שילמתי ביטוח חובה יותר מ-1600 ש"ח (ללא תביעות), וגם המקיף שלי יקר משמעותית (תביעה אחת).

 

רשמתי לך, מעל 30.. 33 ליתר דיוק :twisted:

בגדול - הביטוח נעשה בחברת מגדל דרך סוכנת שנותנת שירות במקום העבודה שלי. אני מבוטח של מגדל ערך 10 שנים וללא תביעות.

Mazda CX5

Škoda FABIA

פורסם
קצת באיחור.. לא יודע איך יתכן שהמדחס חשמלי - כך נאמר לי ע"י בעל מקצוע. אך מה שבטוח שהפעולה שלו ממש לא מורגשת - הן בסחיבה והן בהשפעה על צריכת הדלק.

 

המדחס איננו חשמלי, הוא מכני ומחובר למנוע עם קלאצ' ורצועה. אופן פעולתו בלתי מורגש תודות לכיול מחשב מוצלח שאינו גורם לשינוי בתחושת הנהיגה (אין את הבלימה המוכרת כשהמדחס נכנס) אך בהחלט ישנה ירידה בביצועים ועלייה בצריכת הדלק.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
המדחס איננו חשמלי, הוא מכני ומחובר למנוע עם קלאצ' ורצועה. אופן פעולתו בלתי מורגש תודות לכיול מחשב מוצלח שאינו גורם לשינוי בתחושת הנהיגה (אין את הבלימה המוכרת כשהמדחס נכנס) אך בהחלט ישנה ירידה בביצועים ועלייה בצריכת הדלק.

 

איתמר.

 

יכול להיות שאתה צודק, פשוט כך נאמר לי. אך חשוב לציין שגם כשהרכב עומד הפעלת המזגן לא משמיעה את הקליל המסורתי שלי הקלאצ', וחוץ מכניסת המאורר לפעולה אין שום רעש מכני אחר.

Mazda CX5

Škoda FABIA

פורסם

נכון, קיה עשו עבודה טובה בזה.

בנסיעת המבחן על הריו שמתי לב לתופעה הזו אז בדקתי את העניין לעומק. סמוך עלי :wink:

 

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
רשמתי לך, מעל 30.. 33 ליתר דיוק :twisted:

בגדול - הביטוח נעשה בחברת מגדל דרך סוכנת שנותנת שירות במקום העבודה שלי. אני מבוטח של מגדל ערך 10 שנים וללא תביעות.

 

אז אנחנו בני אותו גיל כמעט, כנראה שהאשה (29) "אשמה" בהפרש הזה...

פורסם

לגבי צורת הנהיגה עצמה - אתה צריך לדאוג שהדוושה תהיה לחוצה רק כמה שצריך ולא יותר. איך תידע? בעזרת מחשב הדרך.

תשאיר אותו במצב צריכה רגעית ותנסה בכל רגע נתון להפחית את הלחץ על הדוושה בצורה שהצריכה בפועל תרד והמהירות לא תפחת.

חוץ מזה השאר בנוי על תיכנון נכון של הדרך לפניך. דוגמא : אתה מתקרב לרמזור מהבהב, פשוט תוריד את הרגל מהגז ותראה איך הצריכה יורד לאפס בגלישה, ובחיים לא לשלב לניוטרל!! כנ"ל בירידה.

לא לעקוף שלא לצורך כי אוטוטו יש פקק..

 

לדעתי הכי חשוב בנהיגה כזו זה הפן הבטיחותי - נהיגה רגועה תוריד ממך הרבה לחץ ותאפשר לך להתמודד על השטויות של הסובבים אותך. איך שלא תסתכל על זה - נהיגה אחראית/חסכונית תעקב אותך במקסימום 5 דקות (אם בכלל) וזה תקף ב 80% מהכבישים בארץ. בדוק.

שיטה מעולה לחסוך דלק. רק הכי חשוב לחסוך דלק בנתיב הימני ולא לעקב את התנועה (מי שרוצה להגיע לרמזור אדום הבא ראשון - אני תמיד נותן להם :D ואז כשאני מגיע לרמזור הוא כבר מתחלף לירוק).

 

האצות מתונות זה הדבר שהכי משפיע על צריכת הדלק, ככל שמנוע חזק יותר כך הפרש צריכה יחסית מהירות קטן יותר. תכנון נסיעה ולעזוב את הגז כשצריך מאוד תורם לצריכת הדלק, במיוחד בירידה ללא גז אפשר לחסוך הרבה מאוד. לקראת עלייה כדאי לצבור תאוצה וגם זה יחסוך מאט דלק בעלייה עצמה. תכנון נסיעה לפי תוואי הדרך עושה פלאים לצריכה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
שיטה מעולה לחסוך דלק. רק הכי חשוב לחסוך דלק בנתיב הימני ולא לעקב את התנועה (מי שרוצה להגיע לרמזור אדום הבא ראשון - אני תמיד נותן להם :D ואז כשאני מגיע לרמזור הוא כבר מתחלף לירוק).

 

האצות מתונות זה הדבר שהכי משפיע על צריכת הדלק, ככל שמנוע חזק יותר כך הפרש צריכה יחסית מהירות קטן יותר. תכנון נסיעה ולעזוב את הגז כשצריך מאוד תורם לצריכת הדלק, במיוחד בירידה ללא גז אפשר לחסוך הרבה מאוד. לקראת עלייה כדאי לצבור תאוצה וגם זה יחסוך מאט דלק בעלייה עצמה.

 

תודה על העצה.

Mazda CX5

Škoda FABIA

פורסם

שמעתי שקיה מביאים את הסדאן 1.4 ידני (6הילוכים).

יעלה מחיר כ - 90 אלף

 

מישהו יודע מה צריכת הדלק של הדגם הזה?

פורסם
שמעתי שקיה מביאים את הסדאן 1.4 ידני (6הילוכים).

יעלה מחיר כ - 90 אלף

 

 

מישהו יודע מה צריכת הדלק של הדגם הזה?

 

 

היום פורסם מבחן לרכב באתר אוטו.

Mazda CX5

Škoda FABIA


×
×
  • תוכן חדש...