Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5159 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמו בכותרת, אני מעוניין ללמוד ניהול רשתות MCITP.

 

אני בעל חוש טכני ותחום המחשבים מעניין אותי. כך שנראה לי שזה יתאים לי.

 

הייתי ב"ראיון קבלה" במכללת נס.

המסלול אצלם הוא מסלול משולב. MCITP+CCNA.

המחיר: 17500 ש"ח! :shock:

 

כנראה שבימים הקרובים אני אלך לראיון גם בג'ון ברייס.

 

האם יש פה מישהו שלמד את זה ויכול לשפוך קצת אור בנושא?

 

האם יש מוסד לימודים עדיף? (אזור ירושלים)

 

הבנתי שזהו מקצוע שתמיד יש בו ביקוש לעובדים. האם זה נכון?

כבר אמרו לי שמבחינת אפשרויות קידום ושכר, תכנות עדיף. אך אמרו לי שזה תחום משעמם, כך שמראש אוותר. (אני מכיר את עצמי).

 

 

תודה!

 

עודד.

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

פורסם

לגבי מוסדות לימודים לא אוכל לעזור, מאחר ואת הקורסים שלי עברתי במסגרת התפקיד.

העניין הוא- בתחום הזה נכון שיש ביקוש לעובדים, אבל העובדה שיש תעודה היא לא המכרעת.

מנסיון שלי במקום העבודה, יצא לי לראות תהליכי גיוס וראיונות לכמה תקנים שונים וכמה מועמדים שונים, נכון שתעודה מושכת את העין כשקוראים קו"ח אבל בתכל'ס- כל מועמד שזומן עבר מבחן מעשי שבדק יכולת התמודדות עם החומר, מצבי לחץ ויכולות להבנת תקלות שהוא לא למד בשיעורים (כלומר לראות שיש ראש על הכתפיים)

בכמה מהמקרים, כמו במקרה שלי לדוגמא, נבחרו דווקא אלה חסרי התעודה שהפגינו יכולות (גם אם נעזרו בגוגל לפתרון) לעומת בעלי תעודה שלא משנה את העובדה שהם שוקיסטים, לא מבינים עניין שלמדו כמו תוכי ולא יודעים ליישם...

נקודה למחשבה.

פרויקט חדש, מאור יוצא להתחרות - עקבו כאן

Toyota MR2, 1985 - Sold | Renault-Sport Clio RS (203), 2011 - Black – Sold | Subaru Impreza STI, 2003 -Java Black- Sold

Alfa-Romeo Mito QV, 2011 - Tornado blue - Sold |BMW E30 Coupe, 1989 - Alpine white - Sold

פורסם

תכנות משעמם לעומת תחזוקה?

זה כמו להגיד שלהיות מהנדס רכבים זה משעמם לעומת מכונאי בחלק מהמקרים...

 

(ברור שיש מהנדס שמכין וישרים לעומת מכונאי רכבי מרוץ שמשפר אותן כן? אני מדבר בהכללות)

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
לגבי מוסדות לימודים לא אוכל לעזור, מאחר ואת הקורסים שלי עברתי במסגרת התפקיד.

העניין הוא- בתחום הזה נכון שיש ביקוש לעובדים, אבל העובדה שיש תעודה היא לא המכרעת.

מנסיון שלי במקום העבודה, יצא לי לראות תהליכי גיוס וראיונות לכמה תקנים שונים וכמה מועמדים שונים, נכון שתעודה מושכת את העין כשקוראים קו"ח אבל בתכל'ס- כל מועמד שזומן עבר מבחן מעשי שבדק יכולת התמודדות עם החומר, מצבי לחץ ויכולות להבנת תקלות שהוא לא למד בשיעורים (כלומר לראות שיש ראש על הכתפיים)

בכמה מהמקרים, כמו במקרה שלי לדוגמא, נבחרו דווקא אלה חסרי התעודה שהפגינו יכולות (גם אם נעזרו בגוגל לפתרון) לעומת בעלי תעודה שלא משנה את העובדה שהם שוקיסטים, לא מבינים עניין שלמדו כמו תוכי ולא יודעים ליישם...

נקודה למחשבה.

 

ברור!

אך יש לי המון ללמוד.

לצערי אני אוהב, אך לא שולט במחשבים כמו שהייתי רוצה.

אני מחפש קורס שיתן לי את הבסיס+ ואת השאר אני כבר אלמד תוך כדי עבודה.

אני מאמין שברגע שאכנס לזה, אני אלמד ואחקור. אני סקרן ואין לי בעיה ללמוד.

אך אני באמת מרגיש ויודע שהבסיס חסר לי. :cry:

 

התעודה עצמה חסרת ערך ללא כמה שנות נסיון בתחום.

חבל על הכסף שלך.

 

ואיך אשיג נסיון בלי תעודה? :shock::shock:

איזו חברה תעסיק אותי אם אין לי מספיק ידע?

אך כמו שמאור כתב, אני מאמין שאם אוכיח את עצמי בראיון עבודה ולא אתייאש ואנסה לפתור את הבעיה בכל דרך אפשרית. הנסיון לא יהווה מכשול.

 

תכנות משעמם לעומת תחזוקה?

זה כמו להגיד שלהיות מהנדס רכבים זה משעמם לעומת מכונאי בחלק מהמקרים...

 

(ברור שיש מהנדס שמכין וישרים לעומת מכונאי רכבי מרוץ שמשפר אותן כן? אני מדבר בהכללות)

 

ליביו

 

כשאתה מציג את זה ככה זה נשמע אחרת :wink:

אך בכל זאת, ממה שהבנתי ומאיך שתיארו לי את זה, תכנות הוא לא בשבילי.

אשמח אם תאיר את עיני עם מידע אחר.

 

 

עודד

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

פורסם

הצבא פולט מידי חודש עשרות אנשי רשתות עם נסיון שמחפשים עבודה.

 

מה היתרון שלך עליהם (פרט לתעודה הפוטנציאלית)?

1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d

פורסם

אז בעצם אתה אומר שאין לי שום סיכוי לעבוד בזה?

 

היתרון שלי הוא, שאני מחוייב.

אני לא איזה ילד בן 21,22,23 שעוד שנה אברח לאיזה חצי שנה להודו.

 

אני בן 30 עם מוסר עבודה, רצון ויכולת להתמיד ולהשקיע.

 

 

עודד.

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

פורסם

כלומר מבוגר שלא יכול לעבוד שעות קשות כי יש לו משפחה ויחפש בטווח הקרוב עבודה שמכניסה לו הרבה כסף יחסית לשכר של בחור צעיר.

 

(סתם זורק צד שני - אני לא מסכים איתו כ"כ כן?) העניין הוא שללא ניסיון ועל סמך תעודה קשה להתקבל ישירות לדברים האלו.

הייתרונות שאמרת טובים לעבודה שלא דורשת ראש מחשבתי, הכשרה וניסיון. פה ניסיון עושה את כל ההבדל.

 

אני אתן לך כיוון קצת אחר - שווה לנסות להתקבל לחברה כמו צ'ק פוינט כשאין לך ניסיון - שהם נותנים הכשרה במקום.

השכר הוא עצוב (4.5 אולי 5) לשנה + אבל אח"כ קל להתקדם למקומות שמשלמים יותר טוב.

 

לגבי פיתוח - כשעושים את זה ברמה - זו עבודה הרבה יותר מאתגרת (ולדעתי) מתגמלת.

בהתאם לכך - היא הרבה יותר קשה ודורשת לימודים ברמה אחרת והשקעה ברמה אחרת.

מה שכן - להיכנס לפיתוח על סמך קורס - כבר על גבול הבלתי אפשרי, רוב מי שנמשך לתחום גם כבר התחיל ללמוד ולהתעסק בו מגיל מאוד צעיר.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

תגובה שלי לזה :

בתור אחד שמראיין עובדים עם התעודות הנ"ל.

 

1.לתעודה כמו שרשמו לפניי אין שום פונקציה לקבלה לעבודה אלא יותר לכישורים ונסיון.

2. כסף אין בזה.

3.בתור אדם מבוגר אני מאמין איש משפחה זה עבודה מאוד קשה (זמינות בשעות מאוחרות ) וכו.

4. לך תלמד משהו מעניין יותר ,מתגמל יותר. כי אתה תצטער על זה . בחול התעודה הזו מוערכת הרבה יותר אך בארץ לצערי המצב שונה.

5. יהיה לך קשה להתחרות בחברה הצעירים שיוכלו לתת לך פייט גם מבחינת הגיל,וגם הזמינות לעבודה.

6. בדרך כלל חברה שסיימו את הלימודים האלו נופלים בספקי אינטרנט איזה שנתיים בגלל הנסיון , ואז איזה מנהל רשת לחברה קטנה או איזה בית ספר , או שנופלים באמדוקס מקבל 4K-4.5 ואתה נהיה טכנאי שטח .

 

בקיצור לא ממליץ

פורסם

תכנות פחות מעניין מרשתות?!? :shock:

נו, שיהיה.

 

התעודה עצמה לא שווה כלום, מה שחשוב הוא שתיכנס למקום

שיש בו אנשים שכבר נמצאים בתחום, ועוברים איזו הסבה או השתלמות.

איך עושים את זה?

מתזזים הלוך ושוב בין ג'ון ברייס לבין נס, ובשניהם לוקחים שיעור ניסיון, של אותו קורס בדיוק שבו אתה מתכוון להירשם,

חס וחלילה של מרצה אחר.

אולי הם ינסו להפחיד אותך שלא יישאר מקום בקורס, אבל זה שטויות,

אפשר להירשם ולשלם גם אחרי שהקורס התחיל, בלי שום לחץ.

במהלך שיעורי הניסיון בכל אחד מהמקומות תוכל לתחקר את חבריך -

במידה ונתקלת בכיתה שבה כולם נטולי ניסיון (נדיר, אבל קורה) ברח למקום השני.

 

את ג'ון ברייס קשה יותר לכופף מבחינת מחיר, עם נס אפשר להתמקח ולקבל הנחה.

 

אני נכנסתי לתחום (תכנות) הודות לחבר מהכיתה שצירף אותי לעבודתו לקראת השליש האחרון של הקורס.

לא טרחתי בכלל להגיש את עבודת הגמר, צברתי בינתיים מספיק ניסיון וזה מה שחשוב בקו"ח ובמציאות.

חבר אחר בכיתה, שהוא מנוסה בהרבה ממני, צירפתי בהמשך לאותה עבודה, כשאני התקדמתי הלאה.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

האמת, כיוון קצת אחר:

 

לך תתמקצע במערכות לינוקס, ותלמד את המערכות אירוח של azure, aws, rackspace ואחרים וכל מיני טכנולוגיות מענינות כמו Mysql, memcached, hadoop, mongodb וכו'.

 

הרבה סטראטאפים וחברות מחפשים יועצים שיעזור להם להקים מערכות כאלו, ולא קיימים הרבה אנשים בארץ עם ידע מעמיק בהן. נכון, לא תהיה שכיר, אבל זה נראה לי הרבה יותר ריאלי (ולא מצריך קורסים בעשרות אלפי שקלים) מאשר להתחיל מאפס בתור תומך בחברת אינטרנט.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם

כמו שאמרו פה התעודה זה לא מה שיתן לך להתקבל

צריך ניסיון של כמה שנים והתעודה זה רק אחר כך

אני עשיתי את הקורס הזה ב הייטק אני יכול להגיד לך שחוץ מתאוריה לא תלמד הרבה

חוץ ממה שתלמד לבד מהתנסויות

מקסימום שתוכל לעבוד אחר כך זה הלפ דסק , ובינינו היום אתה 30 הקורס הוא שנה וחצי

בגיל כזה להיכנס למוקד - לא נראה לי מגניב .

 

אף אחד לא באמת חיי בעולם הוורד שמיקרוסופט מציירים בספרים שלהם

אם אתה וצה להיכנס לתחום המלצה שלי

תקנה מחשב חזק (I3 עם 16 גיגה זיכרון ) תוריד VM ותתחיל ללמוד מהרשת

יש ערמות של קורסים מצולמים להורדה יוטיוב וכו .

אתה תקבל הרבה ניסיון עבודה, אחר כך תרצה הסמכה , אתה יכול לגשת למבחנים וללמוד לבד , גם ככה זה בקורסים.

ואז תחפש להיות עוזר מנהל רשת בחברה ותצבור עוד ניסיון ,

שם המשחק פה הוא ניסיון .

אם בא לך להיות יחודי לך על לינוקס , אבל זה קצת יותר מורכב

במחשבה לאחור לא הייתי עושה את הקורס

mustang 67 GT, 302 engine t5

פורסם
כמו בכותרת, אני מעוניין ללמוד ניהול רשתות MCITP.

 

אני בעל חוש טכני ותחום המחשבים מעניין אותי. כך שנראה לי שזה יתאים לי.

 

הייתי ב"ראיון קבלה" במכללת נס.

המסלול אצלם הוא מסלול משולב. MCITP+CCNA.

המחיר: 17500 ש"ח! :shock:

 

כנראה שבימים הקרובים אני אלך לראיון גם בג'ון ברייס.

 

האם יש פה מישהו שלמד את זה ויכול לשפוך קצת אור בנושא?

 

האם יש מוסד לימודים עדיף? (אזור ירושלים)

 

הבנתי שזהו מקצוע שתמיד יש בו ביקוש לעובדים. האם זה נכון?

כבר אמרו לי שמבחינת אפשרויות קידום ושכר, תכנות עדיף. אך אמרו לי שזה תחום משעמם, כך שמראש אוותר. (אני מכיר את עצמי).

 

 

תודה!

 

עודד.

 

חבר שלי סיים קורס דומה בג'ון ברייס אאל"ט.

הבטיחו לו עבודה, בפעול שלחו אותו לאחת מחברות האינטרנט להיות תומך.

לאחר שנה של חיפוש עבודה הוא עדיין ממשיך לעבוד בתור שומר.

פורסם
האמת, כיוון קצת אחר:

לך תתמקצע במערכות לינוקס

עצה נהדרת - יש ביקוש טוב לזה.

 

זה כמובן ידרוש המון עבודה/לימוד עצמיים בלי שום תמיכה של מסגרת,

אבל מי שטוב ורציני בכל מקרה לומד הכול לבד, לא משנה באיזה תחום.

(בטוח יהיה זול יותר מ-17500 ש"ח).

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

×
×
  • תוכן חדש...