Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5177 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב. כל שלוש שנים אני רוכש רכב חדש .

בתשע שנים האחרונות אני רוכש רק יפניות שבשש האחרונות המאזדה כיכבה.

לאחרונה נתקלתי בקשיים במכירת המאזדה וגם כל הפלסטיקה, צריכת הדלק האסטרונומוית ונוחות הנסיעה הם משהו שמבחינתי צריכים לעבור מייק אובר בדחיפות!!

הייתי כמעט בכל הסוכניות וחוץ מקשרים במוח לא השגתי כלום. כל אחד מציג את "הרכב הכי טוב" שלו , בצועים הכי "טובים" וכו'.

עוד אציין שמבחינתי היפניות היו אמינות בצורה מדהימה , מעולם לא נכנסתי עם מזדה למוסך!

השאלה שלי היא אם יש רכב גרמני שמסוגל לתקופה של ארבע שנים לתת לי את השקט הנפשי שרכב יפני נתן לי ?

האם משתלם בכלל לקנות רכב גרמני בארץ שלנו? מה השינויים שארגיש על בשרי מבחינת טיפולים ומבחינת צריכת דלק, מכירת הרכב בעוד שלוש שנים?

 

אציין בנוסף שהתלבטתי בין גולף tsi דור 6 1.4 לבין אופל אסטרה החדשה , השירות של צמפיון מוטורוס ממש מגעיל- המחיר לא מוצדק בכלל -גבוה ואסטרונומי ובפורומים רק מלכלכים על הגולף הזו מבחינת בעיות חשמל, גיר ,מוסכים וכו'.

 

מה שמקשה עליי גם כן זה שאני בן אדם לא החלטי וזה די מבלבל ומקשה עליי לעשות בחירה נכונה .

אז פשוט תבינו אותי ותייעצו לי את העצה הטובה ביותר ואשמח גם לחוות דעת מקצועית ואובייקטיבית מבעלי רכבים כאלה וכאלה.

כל מה שאני מחפש זהו רכב אמין, מנוע חסכוני , וטיפולים שלא באים לך out of the blue (טיפולים שלא "נופלים" עליך יותר נכון).

 

אשמח לתשובה מהירה ועניינית

המתלבט!!!

פורסם

אני מציע לך לבדוק את קיה פורטה.



נכון, לא מדובר בשפיץ של הטכנולוגיה, לא מהממת מבחינה חיצונית, לא מהירה בטירוף ועל פניו רכב סטנדרטי לחלוטין.

אבל, יש בו בדיוק את מה שאתה מבקש, רכב אמין מהנסיון שנצבר עד כה, חסכוני יחסית, נוח ובנוי היטב מחומרים טובים. התנאים בקיה על הדגם הזה דיי גמישים והוא זול לאחזקה וגם לביטוח.

אתה יכול לבדוק גם את היונדאי I35 אבל היא יקרה יותר וזמן ההמתנה דיי ממושך.

בנוסף, ברנו היו לאחרונה מבצעים לא רעים בכלל, הפלואנס דיי אטרקטיבית בגרסאות ה-2 ליטר שמתמשות במנוע והגיר של הניסאן קשקאי וגם הדיזל נמכרת במחיר טוב ומבטיחה חיסכון בדלק.

האופל אסטרה טורבו מתומחרת בצורה מאוד מעניינת אבל לא נצבר ניסיון עם רשת המוסכים של אופל ועם תמחור הטיפולים ולכן הייתי בודק את העניין לעומק טרם הרכישה בכדי לא להתאכזב.

טויוטה קורולה, גם רכב פושר למדי אבל חזר לתחרות לאחרונה כשקיבל סוף-סוף את 7 כריות האויר שהיו אמורות להיות בו מההתחלה. אגב אם כבר טויוטה הייתי בודק את האוריס הייבריד שנמכרת סביב ה-132 אלף שקלים ומשתמשת ביחידת ההנעה של הפריוס, היא תהיה חסכונית ולזכותה עומד ניסיון טוב עם היחידה ההיברידית של טויוטה, לפחות עד כה.

 

מהדרישות שלך נשמע לי שאלה הכי מתאימות, אני אישית הזמנתי ג'טה לפני כמעט שנה וביטלתי, בסוף נרכשה יונדאי I30 משומשת במחיר זול משמעותית ואני שמח שככה יצא, אני לא באמת יודע מה טיב השירות בצ'מפיון ומה רמת האמינות של הרכבים ועם יונדאי היה לי ניסיון טוב כרכב מהעבודה ועד עכשיו גם הפרטית הוכיחה את עצמה ואני מרוצה מהשירות של היבואן.

 

בהצלחה.

 

פורסם

שלום ידידי.

תודה על הייעוץ המהיר וחוות הדעת. מה שרציתי יותר היא חידוד לגבי שני הרכבים הבולטים שאני מתלבט ביניהם שזה האופל אסטרה החדשה לבין הגולף tsi טורבו 1.4

תודה .

פורסם

אני יכול להמליץ לך מנסיון בלבד.

גם אני הייתי בעלי של מאזדה במשך 6 שנים. שלוש שנים לנטיס ועוד שלוש שנים מאזדה 3.

לאחר מכן קניתי גולף TSI וקיום פולו GTI.

רשמת השירות של צ'מפיון גרוע, אני מאמין שזה לא על סמך ניסיונך האישי כי ציינת שהיית בעלים של מאזדה ולכן אתה ניזון משמועות. גם אני שומע את השמועות האלו אבל לפחות מנסיוני האישי כאשר נתקלתי בבעיה צ'מפיון נתנו מענה ראוי ומהיר.

 

לגבי הגולף, אתה רושם 1.4 TSI, אתה מעוניין בגרסת הטרנדליין עם 122 כ"ס או 1.4 היילין עם 160 כ"ס?

אני מאמין שאם אתה משווה את הגולף לאסטרה מבחינת מחירים אז הכיוון של הוא ה-122 כ"ס.

הגולף רכב נוח, בעל תא נוסעים ואיכות חומרים מוקפת וגבוה, האבזור טוב (לא מכיר את האבזור בגרסת ה122 כ"ס).

לגבי האסטרה, נהגתי על אחת כזאת בתחילת מרץ, איכות החומרים ועיצוב תא הנוסעים לא מושלם, ציפיתי להרגיש רכב יותר "גרמני". בכל מקרה תגובות המנוע בסדר ולא יותר בעיקר בגלל התיבה באסטרה.

פורסם

תודה רבה התושבה שלך עניינית.. וכן התכוונתי ל122 כ"ס.

ההחלטה אמורה להיות עד מחר וזה נורא מלחיץ אותי . זה להוסיף המון כסף מהמסוכמים שאני רגיל אליהם ולא רק זאת אני רואה שאנשים מתלוננים לפי פורומים על בעיות חשמל וגיר שאחרי 80000 קמ מתקלקל. אין לי שום בעיה להוסיף כסף העניין הוא שאני ממש לא רוצה להתחיל להתרוצץ ממוסך למוסך מתקלה לתקלה.

אין ספק שגולף זהו שם ומוניטין אך עדיין די מערער לראות תגובות רבות של אנשים שמלינים על אה ודה.

פורסם

אתה ציינת גם דרישות מסויימות אז כתבתי מה שמתאים לך לדעתי.

 

אתה אומר שאין לך בעיה לשלם עוד כסף אבל האם אתה חושב שהתוספת מוצדקת?

בין האסטרה לגולף הפער במחיר הוא 16,000 שקלים, האסטרה מוצעת במבצע לפני החג עם מערכת מולטימדיה במתנה, הגולף הייתה לא מזמן במבצע של פולקסוואגן למשך חודש אך הוא הסתיים.

האם חיסון בדלק שווה לך 16,000 שקלים? זה לא קצת אבסורד לשלם יותר על האוטו כדי שיחסוך דלק? פער כזה במחיר יקח לך כמה שנים טובות וארוכות בכדי להחזיר.

אני אישית חושב שלצרכים שלך יש רכבים עדיפים, במיוחד אם אתה לא נוסע הרבה אבל ההחלטה היא כמובן שלך.

פורסם

העניין הוא שאני נוסע הרבה מאוד..ויש משהו ששכחתי לציין. יש לי בעיה כרונית עם "צקצוקים" ורעשים מפלסטיקים ברכבים מסוימים. שכחתי לציין שבמזדה עם זה ששירתה אותי מהימנה כבר כמה שנים טובות הפלסטיקה שם והרעשים תוך כדי נסיעה פשוט מטריפים אותי .. ובגולף אתה מרגיש שאיכות החומר היא מעולה ומעלה וזה גם יתרון (בשבילי)..

פורסם

במחירים שאתה מדבר עליהם למה לא לשקול את הפוקוס החדשה בגירסא המאובזרת שלה אין לה ממש מתחרות מבחינת אבזור ותמורה לכסף.

 

בגירסת המנוע 2.0 היא גם מהירה וגם חסכונית בדלק יחסית למתחרות שלה.

 

ב140 אלף שקל שאתה מדבר עליהם אפשר לקנות את הדגם הכי יקר והכי מאובזר של הפוקוס עם מנוע 2 ליטר

 

רק נקודה למחשבה.

פורסם
העניין הוא שאני נוסע הרבה מאוד..ויש משהו ששכחתי לציין. יש לי בעיה כרונית עם "צקצוקים" ורעשים מפלסטיקים ברכבים מסוימים. שכחתי לציין שבמזדה עם זה ששירתה אותי מהימנה כבר כמה שנים טובות הפלסטיקה שם והרעשים תוך כדי נסיעה פשוט מטריפים אותי .. ובגולף אתה מרגיש שאיכות החומר היא מעולה ומעלה וזה גם יתרון (בשבילי)..

 

אם אתה נוסע הרבה אז אני ממליץ לך לפחות לבדוק את הפלואנס דיזל, אני התרשמתי מרכב מרווח, נוח ושקט יחסית, הפלסטיקה אמנם לא כמו בגולף אבל לא רעה בכלל והם מאוד נדיבים לאחרונה בטיפולים ע"ח היבואן בתקופת האחריות, בדוק אם זה מתאים לך.

ושוב, לנסיעות מרובות גם ההיבירידיות מומלצות אז אני עדיין ממליץ על האוריס ההיברידית.

 

לבדוק לא יעלה לך כסף, גם נסיעות מבחן לא ולכן שווה לבדוק את כל האופציות.

בנוסף, תתעניין מראש בעלויות הטיפולים, שאל לגבי החלפת רפידות בלמים ודיסקיות ובכלל, בקש לראות מחירון טיפולים או מסמך דומה.

פורסם

ההבדל בין מוסכי צ'מפיון לבין מוסכי דלק מוטורס מבחינת מחירים בטיפולים לא כל כך גדול. יש הפרש של 150 ש"ח בערך לפי מה שזכור לי. גיר הDSG מגיע עם אחיות מלאה ל-5 שנים לפי החלטת היבואן.

פורסם

אני מודה לכולכם התגובות נורא ענייניות ועוזרות. הן לא חד משמעיות כמו שהייתי צריך לקבל כדי להחליט אבל מענייניות בהחלט. הפורד פוקוס בהחלט רכב מעניין מאוד וגם מאוד יפה, ראיתי אותו בחברה אך מפחיד אותי אישית לקנות פורד.

מפחיד אותי לקנות כל מה שלא יפני שאני מכיר יותר נכון.

הייתי רוצה שאם יש פה בעלי גולף שיביעו את חוות דעתם על הרכב כולל תקלות שנתקלו בהן,

והייתי רוצה גם לקבל אם אפשר שיעור של מחיר הפורד פוקוס מנוע 2000 בעוד כשלוש וחצי שנים ,כדי שלא יקרה לי שוב את המצב שקרה לי עם המאזדה , שרכב חדש עפ 50000 ק"מ ללא תאונות יד ראשונה מהחברה לא מקבל טלפון אחד במשך שלושה חודשים ואני מעריך שזה בגלל חברות הליסינג- בגלל זה לא אקנה יותר מאזדה לעולם וזו בעיה של החברה לאבד לקוחות בגלל "מכת הליסינג" בישראל.

פורסם

למתלבט שלום. ראשית יש לי שאלה - אם ב6 השנים האחרונות היתה לך מאזדה, מתי בפעם האחרונה נכנסת או נזקקת לשרות של צ'מפיון שיש לך דיעה כל כך נחרצת לגבי טיבו כמו שאתה כותב במילותיך: (אציין בנוסף שהתלבטתי בין גולף tsi דור 6 1.4 לבין אופל אסטרה החדשה , השירות של צמפיון מוטורוס ממש מגעיל- המחיר לא מוצדק בכלל -גבוה ואסטרונומי ובפורומים רק מלכלכים על הגולף הזו מבחינת בעיות חשמל, גיר ,מוסכים וכו')

מאחר וקנית מאזדה ואני מהמר על ה-3 אין לך ממש דיעה משל עצמך אלא אתה אחד מהעדר, ניזון משמועות והולך כעיוור אחריהם. לא יעזור שאגיד לך שלי ולרבים אחרים, כולל כאן בפורום, יש ניסיון רב שנים עם מוסכי צ'מפיון (לי עם המרכזי ופליקס) ומעולם לא התאכזבתי מהם, לא חוויתי שום גועל וכששילמתי קצת יותר, ידעתי שאני בידיים טובות שלא עובדים עלי כמו במוסכי חאפרים שאומרים שעשו דבר אחד בזמן שעשו (נכון יותר לא עשו) דבר אחר. ושהחלקים ששמו לי הם מקוריים וחדשים. הגולף מהנות לנהיגה פי כמה וכמה מהמאזדה לעניות דעתי אבל אם אתה מחפש אמינות וזה הדבר היחיד שמעניין אותך אז לך על טויוטה. רק תזכור שהיא "זכתה" במקום השני בארה"ב לשנת 2011 בקריאות לתיקון (ריקול). במקום הראשון המפוקפק זכתה "הונדה", עוד יציר פאר של אגדת האמינות היפאנית. גם יונדאי ושברולט כיכבו באותה רשימה כשפולקסווגן דווקא השתרכה שם מאחור.

אז היפאניות והקוראניות כאלה אמינות?! יש כאלה שחוו מכוניות גרמניות עם תקלות ויש כאלה ש"אכלו אותה" עם יפאניות, אני לאורך כמעט 12 שנה וארבע מכוניות שונות נתקלתי פעם אחת בבעיה אמיתי והיא נפתרה לשביעות רצוני המלאה. אין מכוניות מושלמות וגם מרצדס או ב.מ.וו לא חפות מתקלות ולראיה, השבוע התפרסם ריקול עולמי לסדרות 6 ו-7 של ב.מ.וו שעלולות לעלות באש בגלל בעיית חיווט בתא המטען. הונדה חווה בימים אלה ריקול עולמי גם כן בטיחותי ואת הסיפור של טויוטה על דוושת התאוצה שנתפסת כולנו מכירים היטב. מנגד גם הקנגו שאי אפשר להאשים אותה ביפאניות נקראה לריקול א מזמן בגלל בעיה בחיבור של חגורות הבטיחות.

אם אתה כל כך מרוצה מהמאזדה שלך, תישאר איתה. היא לא מכונית רעה כלל וכלל אבל גם לא נמצאת בחוד הטכנולוגיה והמנועים שלה או הגיר מיושנים לעומת ה-TSI וה-DSG כפי שאתה ודאי רואה בצריכת הדלק ביעילות ובביצועים. המאזדה אמינה אבל את מה שאולי תחסוך בטיפולים תשרוף על הוצאות דלק גבוהות. אין דיל מושלם ואגב, למרות הפחד שלך מפורד, הפוקוס זוכה לשבחים למעט גיר לא נוח בנסיעות עירוניות ואיטיות ותא מטען קטן. את היבואן שלהם אתה מכיר אז זו בהחלט אופציה טובה עבורך. בהצלחה בהתלבטות ומאחל לך שתעשה בסוף בחירה נכונה שתהיה מרוצה ממנה.

פורסם

עם כמעט כל הרכבים בקטגוריה של 1.6 היה לך בעיה להיפטר כרגע. יש גם מלא פוקוסים, קורולות, יונדאים, רנו, פיז'ו סיטרואן, ג'טות, סקודות בני 3 שנים למכירה מליסינג כי בערך 70 אחוז מהן נקנות כחדשות ע"י חברות הליסינג, חוזה ליסינג נגמר אחרי 3 שנים לרוב והן כרגע מוצעות בהמוניהן למכירה ע"י חברות הליסינג.

 

אם אני לא טועה, השנה פורד פוקוס היא ממובילות הטבלה במכירות והיא ברובה לחברות הליסינג.

פורסם

אין לי ניסיון עם הרכבים המוזכרים בשרשור אך הייתה לי אסטרה דור קודם ועכשיו יש לי גולף MK5 שניהם אותו ק"מ ואותו שנתון, מאוד נהניתי עם האסטרה אבל בעניין איכות ההרכבה והקרקושים האסטרה נופלת בגדול, היא הייתה פשוט מטריפה אותי, קרקושים מהדשבורד, מהכיסא ומכיוון הגג, בגולף אין את זה. אני יודע שמדובר פה על האסטרה החדשה וייתכן שהם השתפרו אבל כדאי בכל זאת לשקול את העניין.

 

אישית אני הייתי הולך על הפוקוס, נראית טוב, מאובזרת וככה אתה לא צריך לדאוג לגבי מוסכים (אתה נשאר עם דלק מוטורס).

בעניין המכירה העתידית לפי דעתי זה לא צריך להדאיג אותך יותר מדי, אם אתה קונה פוקוס מאובזרת ועם מנוע 2.0 ולא 1.6 אפשר יהיה להניח שהמכירה תהיה הרבה יותר קלה.

אל תשכח שגם האסטרה נמכרת לא מעט בליסינג.

 

את הגולף הייתי פוסל בגלל האחריות.

VW Golf GTI 2006 Manual

פורסם

ראשית! מעולם לא הייתי במוסך של צמפיון וזה נכון,אך הייתי כמעט בכל סוכנות רכב בישראל ובצמפיון נתקלתי בשירות לא אמין. בך וכל דבר מתרצים"ברכב הטוב ביותר בשוק כיום" ממש מרוב יהירות ברחתי משם כמה פעמים! אני יודע שכשאני קונה מוצר מסוים אני שמח לשמוע את היתרונות וגם את החסרונות מה לעשות ומבחינת נציגי המכירות לא יודעים להגיד לך כי הכל "מושלם".

אין ספק שגולף זהו רכב שנותן לך את המירב מהמיטב כמו שאומרים יחד עם זאת עדיין כשאני קורא פורומים וחוות דעת אני נתקל בהמון רג'קטים.

לידיעתך מאזדה לפני 4 שנים הייתה בשיאה לפני שהפכה להיות כל כך "עממית" וזה משהו שלא ידעתי אז (מבחינת הליסינג שהשתלט עליה בשנים האחרונות).

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5177 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...