Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיז'ו RCZ


BREITLING
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5356 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ושבוע טוב..

 

אחרי שמכרתי את המזדה 6 אני בהתלבטיות לגבי הרכב החדש.

עשיתי נסיעת מבחן על השירוקו 160 HP וגם על היונדאי לוסטר אבל יש אבל..

ראיתי היום פיג'ו RCZ על הכביש ופאקינג נדלקתי ונראה לי שאני הולך לרכוש אני מבין שיש אותה ב 156HP ואו 200HP במידה ואני ירכוש אז רק ידני.

אשמח לקבל חוות דעת לגבי הרכב הנ"ל בעדפה למי שמחזיק את הרכב או מכיר.

חשוב לי רכב עם שילדה טובה היגוי טוב כח בפרט..ואמינות ש-פה יש סימן שאלה כי זה פיגו .

 

בקיצ גם אם מישהוא מוכר אשמח שיפנה אליי לפרטי.

 

בברכה

יניב

פורסם

אתה כתבת:

 

"בקיצ גם אם מישהוא מוכר אשמח שיפנה אליי לפרטי."

 

 

 

המכונית מאד חדשה ומאד נדירה. באמת נראה לך שתצליח לקנות כזו יד שנייה?

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

פורסם

עשית נהיגת מבחן שאתה בכלל מצהיר על כך שאתה רוצה לקנות את הרכב?



 

אתה יודע, החיבור בין רכב לנהג זה דבר אישי.

 

אני תמיד חלמתי על אאודי TT עד ש:

 

1. הבנתי שזה בסה"כ רכב 1.8T עם בודי יפה

2. נכנסתי לאחת ושדה הראיה היה כל כך אומלל שהתחלתי להרגיש שאני סובל מקלסטרופוביה בתוך רכב שמשגר אותי במהירות גדולה קדימה - בזמן שאני בקושי רואה משהו מחוץ לרכב.

 

לגבי הRCZ הרכב מעוצב פשוט מדהים, אין יותר מידי מה לאמר כאן.

העיצוב הפנימי שלו הוא גם כן פנומנלי ומה שהכי מפתיע ברכב הזה הוא שיש לו תא מטען מכובד ביותר לרודסטר, למען האמת יש לו תא מטען מכובד, נקודה!

 

הרכב הזה מספיק קטן וזריז בשביל להמיס כל בחורה ומצד שני יש לו תא מטען שלא מבייש רכבים משפחתיים.

 

נוסעים מאחור? אולי שני ילדים קטנים, מאוד, לא יותר.

 

בקיצור - זה רכב לנהיגה ופנאי שמאפשר לך גם לשים מזוודה גדולה בתא המטען לנסיעות ארוכות.

 

אתה שם באותו משפט מאזדה 6 שזה רכב משפחתי גדול ביחד עם רכב עממי במסווה של רכב ספורט כמו הולוסטר ביחד עם שירוקו.

 

בדרך כלל כשרואים כזה שרשיר הדבר הראשון שמבינים הוא שפותח השרשיר או לא יודע מה הוא רוצה או מאוד לא רציני ואפילו לא יודע למה הוא נכנס.

 

ביררת בכלל כמה עולה ביטוח לRCZ???

 

הדרך הכי טובה בשבילך היא פשוט להכנס לסניף של לובינסקי ולשאול שאלות ולעשות נסיעת מבחן.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

ישנן מודעות ביד 2 של משומשות אחדות ,מציע שתערוך נסיעת מבחן ואז תתקדם הלאה עם הרגשתך.

המגמה להשתפר מבחינת אמינות קיימת אצל רוב היצרנים,אני מניח שאתה יכול להיות רגוע ברכישת צרפתייה אם האמינות מוטלת מבחינתך בספק.

פורסם

קודם כל תודה על התגובות.

 

אני בימים הקרובים מנסה לבדוק לגבי נסיעת מבחן על הרכב המדובר.

ושזה יקרה אני ידע מעבר לויזואליות של הרכב מה הכיוון.

 

העדכן בהמשך.

אשמח לעוד אינפורמצייה אם ויש.

 

תודה .

פורסם

לדעתי אם כבר אז לרכוש את גרסאת ה 156 כ"ס.

לפי הבנתי, בהשקעה מינורית ניתן לשפר אותה לכיוון ה- 200 כ"ס ולהישאר חוקי לגמרי ואפילו לא לפגוע באמינות או אחריות.

 

אגב, יכול מאוד להיות שהסטוק יספק אותך, אך אם לא תמיד אפשר לשפר ויצאת בחיסכון של עשרות אלפי שקלים..

פורסם
לדעתי אם כבר אז לרכוש את גרסאת ה 156 כ"ס.

לפי הבנתי, בהשקעה מינורית ניתן לשפר אותה לכיוון ה- 200 כ"ס ולהישאר חוקי לגמרי ואפילו לא לפגוע באמינות או אחריות.

 

אגב, יכול מאוד להיות שהסטוק יספק אותך, אך אם לא תמיד אפשר לשפר ויצאת בחיסכון של עשרות אלפי שקלים..

 

 

מעבר לתוכנת ניהול מנוע ישנן הבדלים שגורמים לגרסה הבכירה להיות העדיפה לנהג.

 

מס' הבדלים על קצה המזלג(מעבר לנתוני המנוע), שחלקם משפיע, בין השאר על הניהוג, ההיגוי ומאפייני ההגה(לטובת ה-200, כמובן);

-כיול שונה

-מערכת יצוב שונה לסרן הקדמי

-בלמים

-יחסי העברה בתיבת הילוכים+מוט הלוכים קצר יותר

-גלגל הגה בקוטר קטן יותר

פורסם

לפותח השרשור: אם אתה מכניס למשוואה אחת וולוסטר, שירוקו 160 ו- RCZ 200, ברור שמה שאתה מחפש זה מראה. אם כך - הוולוסטר תספק את המראה הזה בהכי פחות כסף...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
מעבר לתוכנת ניהול מנוע ישנן הבדלים שגורמים לגרסה הבכירה להיות העדיפה לנהג.

 

מס' הבדלים על קצה המזלג(מעבר לנתוני המנוע), שחלקם משפיע, בין השאר על הניהוג, ההיגוי ומאפייני ההגה(לטובת ה-200, כמובן);

-כיול שונה

-מערכת יצוב שונה לסרן הקדמי

-בלמים

-יחסי העברה בתיבת הילוכים+מוט הלוכים קצר יותר

-גלגל הגה בקוטר קטן יותר

 

 

הגה בקוטר קטן יותר ניתן לקבל בתוספת תשלום גם בדגם של ה156 כ"ס.

ה156 מרגיש טוב אך לא חזק במיוחד, הכל תלוי מה מחפשים.

רכב מאוד מעניין.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

×
×
  • תוכן חדש...