Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5398 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

 

אז מה אם תיירים מכל העולם שביקרו בישראל אומרים שגולדסטאר זה אחלה? הסטודנט הישראלי הממוצע הוא הרבה יותר אנין טעם,

לא בכבוד שלו לשתות את זה. ועוד בפחית...

 

 

גולדסטאר היא בירה עם טעם חסר יחוד ולכן מתאימה לאנשים שלא מבינים בבירה - דהיינו רוב אוכלוסיית העולם

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

האמת שאם אתה הולך לפאב נידח\שאתה לא מכיר עדיף לקחת בירה מהבקבוק (ולבדוק שלא פג תוקף), כי יש מצב שאין להם תחלופה של חביות ואתה תסיים עם כוס של סחלה.

פורסם
גולדסטאר היא בירה עם טעם חסר יחוד ולכן מתאימה לאנשים שלא מבינים בבירה - דהיינו רוב אוכלוסיית העולם

 

זאת הכללה מיותרת ומתנשאת שפוסלת באופן אוטומטי כל תוקף שהיה לטענה שלך.

 

בין אותם "אנשים שלא מבינים בבירה" יש גם לא מעט עמיתים שלי ממדינות קטנות כמו אנגליה, גרמניה והולנד.

הם מטיילים בכל העולם ויכולים להגיד לך מהי הבירה הטובה ביותר בכל מדינה לפי מחוז, עיר והרחוב שבו נמצא הפאב.

 

אז נכון שבישראל יש בירות איכותיות יותר, אבל הגולדסטאר בהחלט נחשבת בעיניהם לאופציה עממית "הגונה", כזאת

שאפשר להשיג בכל מקום ולא רק בבארים מיוחדים. סוג הבירות שנהנים מהן בחוף הים אחרי יום עבודה ארוך ומלוכלך.

 

במילים אחרות, אינני טוען שהיא בפסגת הטעמים העולמית, אבל היא בהחלט נחשבת למתחרה ראוייה להיינקן, טובורג

או כל מוצר זר אחר בקטגוריה.

 

בד"כ אני הראשון להעביר ביקורת על מוצרים ישראליים נחותים, אבל כאן אני מתרשם שזה לא המקרה.

פורסם

חבר'ה, השנה היא 2011, נא להתעורר -

טמפו עשו מהפך עם מכבי, היא לא מכילה עכשיו שום דבר חוץ מלתת, מים וכשות

(בניגוד לגולדסטאר...) והיא בירת לאגר עדינה וטובה מאוד לסוגה ולמחירה.

 

תמיד מומלץ לבדוק בעצמכם כל מיני פרות קדושות, מדי פעם מגלים סטייק.

 

בנוגע לחבית - אם החבית טרייה ואתה לא מקבל את ה"סח'לה" בסיום,

יש עדיפות-מה לחבית, אבל זה לא משהו שהייתי הורג בשבילו.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

אני אוהב גולדסטאר, אוהב גולדסטאר, אוהב גולדסטאר !!!

פעם עוד הייתי יכול לקנות פה, עכשיו זה כבר נהיה מסובך.

 

זה עניין של טעם אישי, אני לדוגמא לא אוהב קורונה, אבל אוהב מודלו.

 

בד"כ בפאבים זה הולך ככה:

אפשר BLUE-MOON?

אין

OK, אפשר DOS EQUIS ?

אין

אפשר MODELO ?

אין? או קיי מה עם NEW CASTLE? FAT TIRE? CIRCUS CLOWN?

טוב אז תביא לי בייליז בלי קרח בכוס גדולה וקערה של בייגלה ולך תזד**ן.

 

לא שותה בירות לייט, לא שותה בירות כהות, לא נסחף אחרי השמנים מ"בלייזר", רוצה בירה שתעשה לי פרצוף חצי חמוץ חצי מחייך.

וגרוליש זאת בירה מעולה. הבעיה שלי שאני אוהב ברים חרא, כאלה שנמצאים באותו המקום 60 שנה ובד"כ יש שם כמה דמויות זקנות וקבועות.

 

אגב פרסומות, DOS EQUIS הביאו אותה עם הפרסומת הכי חזקה לבירה:

http://www.youtube.com/watch?v=-ChYmr3xyNU&feature=related דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

http://www.youtube.com/watch?v=UVQjUu-s2JA&feature=related דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

haters will hate

פורסם

חייב לחזק את hans, תנו סקנד צ'אנס למכבי, היא השתנתה לטובה והיא קלילה ונעימה ומתאימה בדיוק לצהריים הישראליים החמים.

זה שכמה ערסים זקנים השתלטו על המותג בשנות ה 80 זה לא סיבה להתעלם ממנה לנצח.

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם
גולדסטאר היא בירה עם טעם חסר יחוד ולכן מתאימה לאנשים שלא מבינים בבירה - דהיינו רוב אוכלוסיית העולם

 

מה זה בדיוק מבינים בבירה?

 

אם זה טעים אז שותים ואם לא אז לא. מעניין לי את האשך השמאלי מה אחרים חושבים על הבירה שאני שותה.

 

אישית מעדיף את הגולדסטאר.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
זאת הכללה מיותרת ומתנשאת שפוסלת באופן אוטומטי כל תוקף שהיה לטענה שלך.

 

בין אותם "אנשים שלא מבינים בבירה" יש גם לא מעט עמיתים שלי ממדינות קטנות כמו אנגליה, גרמניה והולנד.

הם מטיילים בכל העולם ויכולים להגיד לך מהי הבירה הטובה ביותר בכל מדינה לפי מחוז, עיר והרחוב שבו נמצא הפאב.

 

אז נכון שבישראל יש בירות איכותיות יותר, אבל הגולדסטאר בהחלט נחשבת בעיניהם לאופציה עממית "הגונה", כזאת

שאפשר להשיג בכל מקום ולא רק בבארים מיוחדים. סוג הבירות שנהנים מהן בחוף הים אחרי יום עבודה ארוך ומלוכלך.

 

במילים אחרות, אינני טוען שהיא בפסגת הטעמים העולמית, אבל היא בהחלט נחשבת למתחרה ראוייה להיינקן, טובורג

או כל מוצר זר אחר בקטגוריה.

 

בד"כ אני הראשון להעביר ביקורת על מוצרים ישראליים נחותים, אבל כאן אני מתרשם שזה לא המקרה.

 

באופן בלתי מפתיע, גם היינקן טובורג וקרלסברג הן בירות שפונות למכנה המשותף הנמוך ביותר :idea:

אני לא מבין למה צריך לעניין לי את המחיצה בין האשכים אם חבריך מגיעים מהולנד או גרמניה, גם במעצמות בירה האזרח הממוצע ישתה את הבירה הכי פחות "תוקפנית". שלח אותי לזימבאבווה ואני אמצא לך את הטובורג הכי טובה - היא בדר"כ תהיה בסופר

 

מה זה בדיוק מבינים בבירה?

 

אם זה טעים אז שותים ואם לא אז לא. מעניין לי את האשך השמאלי מה אחרים חושבים על הבירה שאני שותה.

 

אישית מעדיף את הגולדסטאר.

 

שיהיה לך לבריאות! אם טעמת בירות מעבר למעגל גולדסטר-טובורג-קרלסברג וזה הטעם שלך אני שמח בשבילך :)

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

פורסם
DOS EQUIS הביאו אותה עם הפרסומת הכי חזקה לבירה:

 

בנצי - לא הבנתי מה הקטע עם הפרסומות האלה. אנחנו אמורים להכיר את הבחור הזה מאיפשהו?

אם כבר ללכת על הדמות של "הגבר האולטימטיבי", נראה לי ש-Old Spice עשו עבודה הרבה יותר טובה. :-)

 

אני לא מבין למה צריך לעניין לי את המחיצה בין האשכים אם חבריך מגיעים מהולנד או גרמניה, גם במעצמות בירה האזרח הממוצע ישתה את הבירה הכי פחות "תוקפנית". שלח אותי לזימבאבווה ואני אמצא לך את הטובורג הכי טובה - היא בדר"כ תהיה בסופר

 

אין צורך לדבר בגסות, וזה גם לא תורם לתדמית שלך. עד כאן טענתי שאתה מתנשא, כעת אני רואה שאתה גם לא חכם במיוחד.

מעבר לזה לא אכנס להסברים, זה יהיה בזבוז זמן ואנרגיה. תהנה מה"בירה למבינים" שלך. (מעין אוקסימורן למען האמת, לא?)

פורסם

טובורג זו פשוט בירה נוראית. כמו שבוודקה לא איכותית ניתן להריח ולחוש באלכוהול, כך גם טובורג היא הבירה היחידה שטעמתי שאתה מרגיש כאילו אתה שותה וודקה ב20 שקל מדוללת בחיטה.

פורסם
באופן בלתי מפתיע, גם היינקן טובורג וקרלסברג הן בירות שפונות למכנה המשותף הנמוך ביותר :idea:

אני לא מבין למה צריך לעניין לי את המחיצה בין האשכים אם חבריך מגיעים מהולנד או גרמניה, גם במעצמות בירה האזרח הממוצע ישתה את הבירה הכי פחות "תוקפנית". שלח אותי לזימבאבווה ואני אמצא לך את הטובורג הכי טובה - היא בדר"כ תהיה בסופר

 

 

 

שיהיה לך לבריאות! אם טעמת בירות מעבר למעגל גולדסטר-טובורג-קרלסברג וזה הטעם שלך אני שמח בשבילך :)

 

טעמתי לא מעט כולל לא מעט בירות ממבשלות בוטיק. אני לא אומר שגולדסטאר היא הטובה ביותר אלא שהיא נגישה וטובה מרוב הבירות הנפוצות בארץ.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

תסלחו לי אם כבר כתבו זאת, אבל הנה הסיבה:

בירה שמיועדת לביקבוק עוברת פסטור במשך 45 דקות.

בירה שמיועדת לחבית עוברת תהליך פסטור קר יותר (לא זוכר את הטמפרטורות) במשך כ 45 שניות.

 

שיהיה לרוויה.

מתחדשת*


×
×
  • תוכן חדש...