Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יום הולדת 30 למכונית השנה 82' - רנו 9.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5400 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עד כמה ששמתי לב, לא הזכרת את דגמי ה 3 דלתות, היה פה בזמנו חבר פורום שניסה במשך חודשים רבים למכור רנו 11 עם 3 דלתות.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
דגמי 1.4 היו לרוב ה TSE שכללה ציוד חשמלי ופנסי ערפל, ואילו הדגם האוטומטי כלל אופציה למזגן מקורי.

אני נהגתי רבות על כזו - גיר ידני בלי מזגן יבוא אישי מצרפת שנת 84

 

ועם מנוע ה1397 נסעה סביר ביותר (הכל יחסי לזמן) 68 כס אם אני לא טועה.

 

למיטב זכרוני בזו שאני נהגתי היו 72 או 74 סוסים.

סל"ד מקסימלי ושיחרור מצמד לא מבוקר השאירה הרבה מאוד עשן, הרבה יותר מכל 1300DL.

 

האם הגיעה איזה קבריולט לארץ?

2619350452_478fd94bd1_o.jpg

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

כרגיל סקירה היסטורית מא(ע)לפת

 

עכשיו הגדלת לי את החשק לגבי אחת רנו 11 84 שממתינה בסבלנות. אולי נצא לדרך לפני.

 

הרשיונות הופקדו כך שמהצד הזה פחות פרובלימה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

  • אחראי פורום
פורסם

האם הגיעה איזה קבריולט לארץ?

 

יש אחת לפחות. ראיתי אותה בראשל"צ לפני כמה שנים. נראתה מדהים, חום כהה עם ג'אנטים יפהפיים ברוח האייטיז, שמורה מאוד.

מנוע 1.7 עם כיתוב "אליאנס" כפי שצויין קודם, אז כנראה שיובאה מארה"ב.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

יש קרוב לבית שלי רנו9 לבנה שנת 82 והיא נראית במצב די טוב לא עם שלט למכירה אבל עדיין קיימות כאלו.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם
מה בדיוק ההבדל בין שני הרנו 9 האלה??

 

1. מצורף סרטון של רנו 9 מודל 99 והיא נראה בדיוק כמו הרנו 9 של שנות ה80

2. מצורף עוד סרטון של רנו 9 הפעם מודל 98! והיא נראת קצת שונה והברבה יותר מודרנית! מהרנו 9 של שנת 99!

איך זה יכול להיות? האם יש דגמים ? מפואר ופשוט?

לקראת סוף שנות ה 90' הועברה הרנו 9 הטורקית מתיחת פנים שכללה אלמנטים עיצוביים שנלקחו מהרנו מגאן, וכך יוצרה עד סוף שנת 2000.

לרנו 9 הטורקית היה מנוע 1.4 עם 68 או 72 כ"ס והיא כונתה ספרינג.

הדגם הבכיר נקרא ברודווי וצייד במנוע 1565 סמ"ק שסיפק 82 כ"ס וביצועים טובים יחסית.

אותו מנוע, ששימש עוד את הרנו 16 המשיך בטורקיה גם לרנו 19 בגירסתה המקומית.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
עד כמה ששמתי לב, לא הזכרת את דגמי ה 3 דלתות, היה פה בזמנו חבר פורום שניסה במשך חודשים רבים למכור רנו 11 עם 3 דלתות.

ויש גם אחד שניסה למכור רנו 11 עם 5 דלתות :-)

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

ורק להוסיף לסקירה המוצלחת של חן ולשרשור בכלל את אחד השימושים הידועים של הרנו הנ"ל (אמנם כבר ב"גירסת" ה-11)- ההשתתפות בסרט "רצח בעיניים" (ג'ימס בונד).

 

התחלה:

 

i002624.jpg

 

 

אמצע:

 

AVTAKCarRenault4.jpg

 

 

סוף....

 

renault11.JPG

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=rtRoiIf2A3s דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
פורסם

הרכב הראשון שלי בארץ היה רנו 11.

 

זכרתי אותם כרכבים די טובים ומודרנים מדרום אמריקה.

 

טעיתי!

 

זה היה הרכב הכי דפוק שהיה לי אי פעם, והיו לי כמה וכמה רכבים דפוקים בחיים שלי :lol:

 

בסוף לא יכולתי אפילו למכור אותה ב1000 ש"ח, אז נתתי אותה למגרש, הוספתי 6000 ש"ח ולקחתי ג'אסטי.

 

אם מישהו רואה את הרכב הזה נוסע, בבקשה צרו איתי קשר.

 

זה היה חתיכת זבל רציני מאוד.

 

אחרי שמכרתי אותו נשבעתי לעצמי שלעולם לא אקנה עוד רכב צרפתי, במיוחד לא רנו.

 

אם תסתכלו לי על הסמלון, תראו איך זה הסתדר...

Renault (1).jpg

Renault (2).jpg

Renault (6).jpg

×
×
  • תוכן חדש...