Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5419 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בבית הקודם שלנו, כשאמא שלי יצאה לעבודה בוקר אחד היא גילתה מלא ג'וקים מתים על הרכב.

בפעם אחרת זה היה גזז שיער מתספורת. ידענו שזה מהשכנים בקומה השלישית, ומה שהכי מעניין זה שהם היו אנשים ממש נחמדים ושכנים "נורמטיביים".

מסקנה - אנשים פשוט לא חושבים יותר מדי קדימה או שלא אכפת להם. אופס...יש למטה רכב :shock:

זה כמו אנשים שלא מאותתים בכביש, הם לא רעים ורשעים הם פשוט לא מודעים להשלכות

למכירה המערכת שלי -Focal, Nakamichi, Xetec, Eclipse...

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

זה כבר נשמע כמו איזה טקס וודו אפריקאי - ג'וקים מתים ושערות גזוזות:shock:

 

הדבר הכי מעצבן ולא קשור שמצאתי על הרכב זה טיפות של חומר דביק שלמעשה היה קולה, כמה כוסות חד פעמיות ובקבוק קולה זרוקים בחנייה. של הבית!

הלכלוכים הרגילים באים בדרך כלל מחתולים שנרדמים על מכסה המנוע. מה שטוב בזה שזה מזכיר לי לדפוק על המכסה לפני ההתנעה.

מספיקים לי 50 סוסים מתחת המכסה, לא צריך עוד חתול שם:lol:

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

לי יצא לי חבורת אנשים (משפחה.. אני חושב) בפיאט אונו חבוטה,

עושים סיבוב פרסה בחניה, ופשוט זורקים פחית קולה ריקה מהחלון.

(מיותר לציין שבטח מישהו אסף את זה).

 

לפותח השרשור, נראה לי שאין בעיה עם הקפה, זה בהחלט נשטף בקלות..כל עוד לא שרטו או חתכו לך את הצמיגים/תלשו סמלים מצבך טוב.

 

 

וזה ממש לא מסתדר לי עם המכונית שמישהו הראה ביפן, שאין עליה שום שריטה!

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

גם אצלי היום בבוקר אותו סיפור-אני לא יכול להסביר איך רכב העבודה שלי קיבל היום בבוקר הפגזה מהסרטים..רק שאצלי היונים שתו רפת שלמה במקום קפה שחור.. :-( אולי גם הן מרגישות שסוף החופש הגדול מתקרב?

מעניין - בחיפה היונים כנראה מעדיפות לאטה. הרכב של אשתי נמבע לבן בסוף השבוע שעבר.

 

ואם מדברים על שכנים חלאות - בבניין של חמי גרה פעם אשה שהיתה שופכת את השמן השרוף מהמחבת דרך חלון המטבח - והורסת את הכביסה התלויה של השכנים לאורך יותר מ-10 קומות מתחתיה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

חח אני מתאפק לא לצחוק מהמקרים שקרו כאן, בתקווה שאף אחד מהם לא יקרה לי.

זה יותר גרוע משריטה על הרכב סתם ככה.

קפה?? כאילו מה. וזה באמת נראה כאילו מישהו עבר עם אוטו נוסע והעיף כוס באוויר.

 

אגב לא היתה כוס קפה קלקר כזו ליד הרכב במקרה? כי אם לא אז זה בטוח בכוונה.

Opel Adam S 2017

פורסם

לי זה נראה כמו ילדים בני 12 שמצאו כוס קפה (כוס קלקר, שאחרי ששתו את הקפה שהיה בה, נשאר בה רק ה"בוץ"), והחליטו לבדוק אם השאריות שבכוס יכולות להדבק לצבע של הרכב שלך.

נראה לי שזאת אחת מתופעות של החופש.

פורסם

כמה תרחישים אפשריים:

1. משהו ירד עם קפה בכוס חד פעמית הניח אותה על גג הרכב וכשהרים אותה נשפך לו על המכנסיים ומרוב כאב ששורף לו בבי&ם פשוט הרים את היד עם הקפה והתוצאה על הרכב.

 

לגבי הפתעות על הרכב ,אצלנו מבצעים כרגע תמ"א 38 מה שאומר שאחרי שהקבלן גומר לצקת בטון\טיח או מה שלא יהיה כל הרכבים ברחוב מצופים במלא נקודות קטנות של טיח\בטון או מה שלא יהיה.

חלק מהרכבים הקרובים מקבלים "מתנות" של טיח בגודל של מטבע 10 אגורות.

אני יודע שברגע שכל התהליך יסתיים אני הולך להריץ פוליש עצבני על שני הרכבים.

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם
מה שטוב בזה שזה מזכיר לי לדפוק על המכסה לפני ההתנעה.

 

טוב, זה בכלל מנהג שיכול לגרום לך להאריך שנים, פשוט הוא גורם למטען ליפול.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אז נתחיל מאצלי?

 

כשאני חונה אני אף פעם אבל אף פעם לא מפריע לאף בנאדם, תמיד בודק טוב טוב מכל זווית! גם בישביל לא לזכות לנקמה וגם שתמיד יהיה מהרכב שלי מרחק של לפחות 10 מטר מכל רכב אחר כדי שהרכב שלי לא ייפגע.

כנראה אבל ששכן אחד זה ממש הפריע לו כאשר אני מחנה את הרחוב צמוד למדרכה לא צבועה, שמותרת בה החניה, והרכב במרחק של קרוב ל20 מטר מהחניה שלו (מדובר ברחוב עם בתים פרטיים ולכל אדם יש חניה פרטית משלו בבית), והוא פשוט קצץ את הגינה והחליט לשים את כל השיחים הקוצניים שלו להצמיד לרכב שלי, וכששאלתי אותו לפשר הדבר נענה לי הדבר הבא: "מבחינתי זה לא מקום חניה, אם זה היה מקום חניה לא הייתי עושה את זה, ועכשיו תעוף!" (הבנאדם כבר 75+), ואני בתור אדם שה' יסלח לי, נקמן מאוד, פשוט עליתי לבית, אכלתי צהריים ורגע לפני שהלכתי לעבודה דאגתי שכל הצימחייה שהוא הצמיד לי לרכב שיימצא אותו על גג הרכב שלו..! ומקרה מוזר - מאז אותה תקרית הוא דואג לעדכן אותי לגבי הרכב שלי ולשאול אותי כל פעם מזה הדברים האלה שאני שם לרכב ובמה זה עוזר, ואיזה יופי איך שאני שומר על הרכב :shock:

 

מקרה שני: תוך כדי נסיעה, מהרכב ממול עפים עליי ניילונים ועיתונים, אני עם תגובה לגיטימית צופר. אין יחס, אני והבחור שמולי נעמדים אחד ליד השני ברמזור, מסתבר שזה בנאדם כבן 50 נוהג ברכב ו2 הילדות הקטנות שלו מאחורה זרקו את הדברים, כאשר אמרתי לו "הילדות שלך זורקות דברים אל מחוץ לרכב" לא קיבלתי יחס. הרמזור מתחלף לירוק, אני נוסע, והוא צמוד אליי מצד ימין שלי, מגיעים לכיכר דו מסלולית, נכנסים ביחד והבנאדם פשוט שבר הגה שמאלה במטרה להכניס אותי לתוך הכיכר (שד"א אם ממשיכים ישר יש שם נפילה די רצינית של כ2 מטר), אני למזלי די יודע להתנהג בתגובות מהירות, והצלחתי לברוח ולבלום מהניסיון חיסול הזה. :roll:

 

ד"א, 2 הסיפורים - מאשדוד.

פורסם
כל מי שיש לו טנדר עם ארגז פתוח, מהר מאוד מגלה שכל הסביבה מתייחסת לארגז כאל פח אשפה.

 

המגוון והכמויות של אשפה שהיו זורקים לי בארגז (לפני שסגרתי אותו) פשוט מדהים!!!

 

הבוס של אבי (אבא'שלי למתקשים) מצא פעם אחת מאצ'טה בארגז הטנדר שלו.

הוחרמה כמעט מייד, יש לציין, על ידי ברווז אספן.

 

תגידו, חשבתם אולי שיש הסבר קצת יותר הגיוני לסיטואצייה של הקפה על האוטו?

כמו מישהו הולך ברחוב עם כוס קפה, נתקע במשהו \ מישהו, ובטעות תוך ניסיון להתיישר שופך את תכולת הכוס? גם זה יכול לקרות.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

גם אצלי קרה לא פעם...

 

בסופו של דבר התגלה האשם, עטלף פירות שקיים פה בעצים שפולט את העיסה הזו...

לא ברור אם זה פליטות מהתחת שלו או יריקות...

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

פורסם

אפרופו דברים שזורקים בארגז של הטנדר, תמיד אני אזכור את הסיפור של הגופה בארגז!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
גם אצלי קרה לא פעם...

 

בסופו של דבר התגלה האשם, עטלף פירות שקיים פה בעצים שפולט את העיסה הזו...

לא ברור אם זה פליטות מהתחת שלו או יריקות...

 

לפני חודש חניתי בשדירה שמסתבר מלאה בעטלפי פירות ופירות.

כעבור שעתיים כשחזרתי לרכב הוא היה מכוסה ברמה מזעזעת שאי אפשר לראות כלום דרך החלונות ואין נקודה ברכב שלא מלאה בפליטות/חירבונים של העטלפים. היונדאי הזאת נראית במצב מרהיב לעומת מה שהיה אצלי.

 

בשורה התחתונה - עשיתי שטיפה ידנית מאולתרת ב2 בלילה כי לא ידעתי באיזה חומר מדובר והאם מסוכן לצבע :shock:

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

העטלפים אוכלים מגוון רחב של פירות אבל במקרה (לא כ"כ נדיר) של רכב בצבע בהיר ועץ תות בסביבה, הדבר היחיד שיציל את הרכב ש"הופצץ" הוא צביעה מחדש.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.


×
×
  • תוכן חדש...