Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5417 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים בוקר טוב

 

האמת, רק רציתי לשתף אתכם במקרה שקרה לי אתמול בבוקר. כמו כל בוקר רגיל אני מתארגן לעבודה ויוצא בסביבות 8, כשהגעתי לרכב גיליתי שמישהו "פינק" את הרכב שלי במנת קפה שחור (התמונה צולמה כבר בחניה של המקום עבודה). לא ברור מה המניעים של אותו אדם, אבל ללא ספק מעיד על מקרה קשה.

חשוב לציין שאני חונה באופן מסודר, לא חוסם לא חונה על 2 חניות ולא חונה בחניה שמורה ולא פותח דלתות על רכבים אחרים בסביבתי.

 

"לרוויה"

coffee.jpg

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

החשוד העיקרי-נשר עם עצירות שהתאפק במשך שבועיים, ראה את הגץ, מדד את הטווח יפה יפה מלמעלה-ושחרר את הכל באנחת רווחה.. :lol:

גם אצלי היום בבוקר אותו סיפור-אני לא יכול להסביר איך רכב העבודה שלי קיבל היום בבוקר הפגזה מהסרטים..רק שאצלי היונים שתו רפת שלמה במקום קפה שחור.. :-( אולי גם הן מרגישות שסוף החופש הגדול מתקרב?

פורסם

איש הגרזן, חשבתי על זה אבל מהנתזים (כן קצת מושפע מדקסטר :wink: ) של הקפה ניתן להבין שהקפה עף בכוונה תחילה לכיוון של חלון הרכב, בזוית שלא הייתה מאפשרת אם הקפה היה נשפך מעל הרכב (לא יודע כמה ניתן לראות את זה מהתצלום).

פורסם

פשוט נבלות!

אני רק מתקשה להבין דבר אחד,

איך מגיעים למצב שהולכים ברחוב עם כוס קפה שחור ביד...???

אני לא רואה שום סיטואציה שבה זה הגיוני! ;)

פורסם
איש הגרזן, חשבתי על זה אבל מהנתזים (כן קצת מושפע מדקסטר :wink: ) של הקפה ניתן להבין שהקפה עף בכוונה תחילה לכיוון של חלון הרכב, בזוית שלא הייתה מאפשרת אם הקפה היה נשפך מעל הרכב (לא יודע כמה ניתן לראות את זה מהתצלום).

אם הייתי שופך קפה על רכב מטווח קרוב אז הייתי מקבל כתם קפה גדול ואז סימני נזילה כלפי מטה.

מהפיזור בתמונה אני מסיק שמדובר בהרבה טיפות קטנות שהגיעו במהירות גבוהה והשתטחו דק (זה גם למה אין סימני נזילה כלפי מטה). או שמישהו ממש הטיח כוס קפה לכיוון או שהקפה קיבל את המהירות (והפיזור, וההפרדה לטיפות קטנות במקום גוש גדול) מנפילה מגובה רב.

 

מת על דקסטר :lol:

the london underground is not a political movement

פורסם
היום בבוקר גיליתי חרא (אני מאוד מקווה שזה של כלב או משהו) בארגז של הטנדר

 

כל מי שיש לו טנדר עם ארגז פתוח, מהר מאוד מגלה שכל הסביבה מתייחסת לארגז כאל פח אשפה.

 

המגוון והכמויות של אשפה שהיו זורקים לי בארגז (לפני שסגרתי אותו) פשוט מדהים!!!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
פשוט נבלות!

אני רק מתקשה להבין דבר אחד,

איך מגיעים למצב שהולכים ברחוב עם כוס קפה שחור ביד...???

אני לא רואה שום סיטואציה שבה זה הגיוני! ;)

 

שמעת על כוסות חד פעמיים לשתיה חמה? יש אנשים שממהרים בבוקר ואין להם זמן לשתות את הקפה בבית.

 

עכשיו דמיין לעצמך אחד כזה ששותה את הקפה ואז מעצבנים אותו בסלולארי, על מי הוא יזרוק את הקפה? נכון, על גטס. :roll:

פורסם
שמעת על כוסות חד פעמיים לשתיה חמה? יש אנשים שממהרים בבוקר ואין להם זמן לשתות את הקפה בבית.

 

עכשיו דמיין לעצמך אחד כזה ששותה את הקפה ואז מעצבנים אותו בסלולארי, על מי הוא יזרוק את הקפה? נכון, על גטס. :roll:

אתה צריך אוטו עם יותר פוזה

the london underground is not a political movement

פורסם

מכמה מקרים שקרו לי, גליתי שלפעמים אנשים יכולים לעשות דבר כזה "סתם" מבלי כוונה מיוחדת או סיבה מיוחדת.

פורסם

אם מה שאתה מנסה להגיד הוא שברחוב יש הרבה יותר אנשים טיפשיים והזויים מאשר מרושעים אז אני מסכים!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
כל מי שיש לו טנדר עם ארגז פתוח, מהר מאוד מגלה שכל הסביבה מתייחסת לארגז כאל פח אשפה.

 

המגוון והכמויות של אשפה שהיו זורקים לי בארגז (לפני שסגרתי אותו) פשוט מדהים!!!

 

לא רק טנדרים. באחד המפגשים השארתי את הגג פתוח והלכתי להסתובב, כשחזרתי גיליתי בקבוק פלסטיק ריק זרוק מאחורה על המושב.

פורסם
אולי מישהו רוקן כוס קפה שחור מחלון מעל הרכב?

זה נראה ככה לפי הגודל של ה"פגיעות"

ללא ספק אנשים מגעילים ברמות מטורפות.

ניסית לשתוף? מקווה שירד בלי בעיות.

 


×
×
  • תוכן חדש...