Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5419 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
.

כנראה אבל ששכן אחד זה ממש הפריע לו כאשר אני מחנה את הרחוב צמוד למדרכה לא צבועה, שמותרת בה החניה, והרכב במרחק של קרוב ל20 מטר מהחניה שלו (מדובר ברחוב עם בתים פרטיים ולכל אדם יש חניה פרטית משלו בבית), והוא פשוט קצץ את הגינה והחליט לשים את כל השיחים הקוצניים שלו להצמיד לרכב שלי, וכששאלתי אותו לפשר הדבר נענה לי הדבר הבא: "מבחינתי זה לא מקום חניה, אם זה היה מקום חניה לא הייתי עושה את זה, ועכשיו תעוף!"

 

 

אני הייתי ניגש לפתח ביתו ועושה שם את צרכי ומודיע לו: "שמבחינתי פה זה שירותים ציבורים ואם זה לא היה שירותים לא הייתי עושה פה"

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בנשר השכנים שלי שמו דוקרנים נגד יונים ליד החלונות, כי אחרת הם בונים לך סוג של ארמון צואה על החלון.

 

עכשיו כולם מקבלים חרא בצבע אדום על האוטו.

במאזדה 3 בלם היד נמצא בתוך התחת של הנוסע ליד הנהג.
  • חברי המעגל הראשון
פורסם
טוב, זה בכלל מנהג שיכול לגרום לך להאריך שנים, פשוט הוא גורם למטען ליפול.

לא הבנתי:?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

בקיצור חברים, לא משנה אם מישהו בכוונה תחילה פינק אותי בטעימה מהקפה או שמישהו שפך "בטעות" מחלון ביתו. אין הצדקה או הבנה להתנהגות הבהמתית הזאת. עצוב שיש אנשים כאלה.

פורסם

:lol::lol: ומסתבר שיש מישהו באוטו ואמא של חברתו רואה אותו מנקה לו את השמשה...

 

בעבר גרתי באזור הבורסה ברמת גן. לילה אחד חניתי על הרחוב, ליד פיצוציה (טעות שלא חזרה על עצמה). מי שמכיר את "הפרלמנט" שנמצא מחוץ לכל פיצוציה שמכבדת את עצמה- שני שולחנות פלסטיק וכיסאות, ככה סתם על המדרכה.

בוקר אחד הגעתי לאוטו וראיתי בדיוק את אותו הדבר- שאריות כוס קפה שחור... שלא משאירות מקום לספק- מישהו מיושבי הפרלמנט סיים את הקפה ואת השאריות שפך לי על האוטו. פשוט מגעיל איך אנשים מתנהגים לרכוש שלא שלהם.

 

בוקר אחד הגעתי לאוטו, שחנה בלילה בחניון, וראיתי קונדום זרוק ליד הגלגל :sissies: מזל שלא היו שאריות על מכסה המנוע.

 

ועוד משהו לסיום- חרא של ציפורים על האוטו זה סימן למזל

 

 

 

 

 

מזל שפרות לא יכולות לעוף

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם
אני מתפלא שאף אחד, לא הזכיר את הקטע המצחיק עם גורג' קוסטנזה מסיינפלד, בו הוא שופך קפה על אוטו, מתוך עצבים.:freaky_eyes:

זה לא היה מעצבים, פשוט הקפה היה גרוע והוא שפך אותו. ואחרי שהוא התחיל לנקות לבן אדם את השמשה, אמא של חברה שלו (של גורג'), ראתה זאת וחשבה שהוא מנקה שמשות של מכוניות בצמתים :-D

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם

אהבתי את הכותרת.

 

תתנחם בזה ששפכו רק קפה וללא מאפה :-P

 

לפחות קפה מתנקה בקלות, הלוואי שאם איזה חרא אחד שהולך ברחוב ויחפש איך להזיק לרכב שלי אז שישפוך לי קפה על הרכב ולא ידביק איזה מסטיק או חלילה ישבור ביצה על הרכב, ביצה זה אחד הדברים האכזריים שעושים והיו שירשורים כאלו.


×
×
  • תוכן חדש...