Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5428 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הרשה לי לתקן אותך במספר דברים:

היטי הוא האח של הטיגואן, משמע - רצפת גולף פלוס - ובפועל היא מרווחת יותר מכל משפחתית אחרת, ומציעה תא מטען גדול ונוח משמעותית.

קטנה היא לא. קומפקטית כן. זה לא פוגע במרחב הפנים - לא כפי שאתה טוען לפחות. היא תאכלס משפחה עם ציוד בקלות רבה ובנוחות מעל מספקת.

 

היא בהחלט חסכונית מהאחרות, בעיקר בגרסת ה-TDI (למרות תוספת המשקל...).

בנוסף היא מציעה תא נוסעים נעים, איכותי ומופקד להפליא. מרגישה כמו גולף MK6 שתפסה גובה :lol:

 

עיצוב הוא עניין אישי - ואני אישית חושב שהוא חמוד ומגניב - על כל המוזרות שלו.

צריך להיות עם היטי יום שלם, להביט בה מכל זווית, לצלם בכל מיני זויות שונות ואז מתחילים למצוא בה מתיקות ומגניבות. ואם היא בצבע הנכון (החום המטאלי, למשל) - עוד יותר טוב.

 

שמע, אני הסתכלתי על האוטו. ראיתי את התא מטען שלו והוא סביר, לא מתקרב להרבה ג'יפונים שראיתי.

וכמו שאמרת עיצוב זה עניין של טעם. אני לא מתלהב מהמוזרות שלו.

נכון, יש לו לא מעט יתרונות, אבל זה לא הטעם שלי.

תודה על ההצעה, אבל אני כבר פסלתי את האוטו הזה.

 

אז לסיכום, מה שאתם מציעים זה רק הספורטאז' והIX35?

האווטלנדר לא משתלם לדעתכם ב165K?

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני דווקא הייתי מעדיף את האאוטלנדר, רכב מרווח ועם תא מטען גדול יותר, עיצוב זה אמנם עניין של טעם אבל הוא נאה יותר לדעתי והגיר הרציף שלו אמור לתרום לצריכת דלק עדיפה. הדגם שאתה מדבר עליו, ה-2 ליטר לא מצוייד בהנעה כפולה וגם זה עוזר לחסוך בדלק.

 

בהצלחה ושבת שלום.

פורסם
אני דווקא הייתי מעדיף את האאוטלנדר, רכב מרווח ועם תא מטען גדול יותר, עיצוב זה אמנם עניין של טעם אבל הוא נאה יותר לדעתי והגיר הרציף שלו אמור לתרום לצריכת דלק עדיפה. הדגם שאתה מדבר עליו, ה-2 ליטר לא מצוייד בהנעה כפולה וגם זה עוזר לחסוך בדלק.

 

בהצלחה ושבת שלום.

 

אני גם לא רוצה הנעה כפולה, אני בקושי נוסע בשטח.

פורסם

אז לדעתי זאת בחירה טובה. תא הנוסעים שלו מרגיש איכותי יותר וגם מעוצב באופן עדיף לטעמי מאלה של היונדאי והקיה.

נסה להוציא כמה שיותר הטבות מהמבצע ותתמקח, אל תתבייש.

פורסם
אז לדעתי זאת בחירה טובה. תא הנוסעים שלו מרגיש איכותי יותר וגם מעוצב באופן עדיף לטעמי מאלה של היונדאי והקיה.

נסה להוציא כמה שיותר הטבות מהמבצע ותתמקח, אל תתבייש.

 

הוא מוכן להביא לי מיגון על חשבונו, שזה לא רע בכלל.

המחיר 169 הוא סופי לאחר אגרה. מה שכן, נראה לי שאני אצליח להוריד לו ל165.

העניין שאני רוצה נוויגייטור פנימי+מצלמה אחורית, אבל הוא לא מוכן, יש לזה תוספת של איזה 9K או משהו כזה.

לא יודע אם שווה לי.

פורסם

בשרשור אחר שמישהו פתח בפורום הוא ציין שמערכת המולטימדיה היא מתנה.

נסה ללחוץ אותם וספר מה קיבלת אצל המתחרים.

פורסם
בשרשור אחר שמישהו פתח בפורום הוא ציין שמערכת המולטימדיה היא מתנה.

נסה ללחוץ אותם וספר מה קיבלת אצל המתחרים.

 

אני אבדוק אם אצליח לשכנע אותו, המערכת לא מתנה אבל.

פורסם

חבר'ה, אני רק צריך את המילה האחרונה שלכם בתור צד מהותי בהחלטה.

אני אמור ללכת לסוכנות עוד החודש לרכוש את הרכב.

 

לסיכום:

על הסקודה ייטי ויתרתי, אני יודע שהיא משתלמת ולא יקרה, אבל היא לא הטעם שלי.

העיצוב שלה הורס הכל פשוט.

ניסאן קשקאי ויתרתי, מבחינתי הIX35 והספורטאז' לוקחות אותה והם באותו מחיר.

טויוטה ראב 4 ויתרתי, רכב אדיר אבל גם יקר (183K), מבחינתי אם הוא היה עולה מתחת ל180K יכול להיות שהייתי הולך עליו.

 

נשארנו עם שלושה אפציות:

מיצובישי אווטלנדר 2.0, 2X4, ללא הנעה כפולה. 165K +אגרהּ +מיגון.

קיה ספורטאז' 2.0, 2X4, ללא הנעה כפולה. 157K ללא אגרה ולא יודע אם זה בא עם מיגון או שצריך להוסיף.

יונדאי IX35 ץ2.0, 2X4, ללא הנעה כפולה. 157K ללא אגרה וגם כן לא יודע אם זה בא עם מיגון.

 

תנו דעה אחרונה, כי סביר להניח שאני אקח את אחד מהרכבים האלה.

פורסם

אני לא רואה שום יתרון לטויוטה, אם כבר ליונדאי/קיה ולמיצובישי יש יתרונות עליו. בדוק זמני המתנה בקיה ויונדאי, ככל הידוע לי יש רשימת המתנה של כמה חודשים וכמו שכבר אמרתי, אני הייתי הולך על המיצובישי.

 

שבת שלום.

פורסם
אני לא רואה שום יתרון לטויוטה, אם כבר ליונדאי/קיה ולמיצובישי יש יתרונות עליו. בדוק זמני המתנה בקיה ויונדאי, ככל הידוע לי יש רשימת המתנה של כמה חודשים וכמו שכבר אמרתי, אני הייתי הולך על המיצובישי.

 

שבת שלום.

 

לדגמים המפוארים של יונדאי יש זמני המתנה ארוכים של יותר מ4 חודשים.

לרגילים זה יכול להגיע עד חודש חודשיים בערך, לפעמים זה אפילו מגיע תוך כמה שבועות.

 

לא יודע איך זה אצל קיה ומיצובישי.

בכל מקרה, תודה על החוות דעת.

 

עוד מישהו רוצה לעזור לי לבחור ולומר את דעתו?

פורסם

אני רוצה לומר את דעתי!! אבל בעזרת שאלה.

מהיכן לאדם כמותך אשר מתנסח בעילגות מעליבה יש את הכסף לקניית רכב במחיר כזה? אשמח שתתן לי שיעור.

בנוסף אהיה חוצפן ולא מנומס ואפנה שאלה גם אל חברי הפורום היקרים והנכבדים, מדוע אתם עונים ברצינות לאדם שרוצה להזיק לעצמו ולקנות רכבים כבדים, עצלים, מזהמים, לא חסכוניים, לא תואמים את צרכיו ושנשקלים מכל הסיבות הלא נכונות? הוא לא השתכנע בפעם הראשונה שניתן לו הסבר מפורט ומספק? שמנהל הפורום יסגור את הדיון.

פורסם

אני לא חושב שזה עניינך מאין לו הממון לרכישת הרכב או מה הוא רוצה לרכוש.

ישראל היא מדינה חופשית וכל אחד עושה בכסף שלו מה שהוא רוצה (במה שנשאר לו אחרי מסים כמובן :)).

בסך הכל הג'יפונים האלה לא מזהמים יותר ולא צורכים יותר דלק ממשפחתית גדולה ממוצעת ועם זאת מעניקים אופציה (מוגבלת מעט) לרדת לשטח קל ולשבילים בטיול של יום שבת. אני לא רואה ברכישה של כלים כאלה שום בעיה.

 

שבוע טוב.

פורסם

מדבריך עולה שאתה פחות או יותר "סגור" על המיצובישי.

זה לא רכב רע - אך חסכוני הוא לא יהיה.

 

על טעם וריח אין מה להתווכח - המיצובישי הוא בסך הכל בחירה טובה, ובין שלוש האופציות שהבאת הייתי בוחר בו.

 

הייתי בדילמה דומה לשלך - וקניתי את הייטי TDI בצבע חום מיטאלי.

אני אמור לקבל אותו במהלך השבוע הקרוב - עלה לי 157400 על הכביש כולל מיגון לא כולל אגרת רישוי.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

לא רשמת כאן את הסובארו פורסטר, מחיר רשמי 180,

תנסה לגשת לסוכנות, אם תצליח להוריד אותם תהנה מכל רגע עם הרכב הזה.

לגבי צריכת דלק הוא קיבל במבחן שקראתי 1:10, אז לדעתי בנסיעה רגילה זה יכול להגיע גם ל 11 \12

אני אוהב אותך.

סע לאט, סע לאט.

פורסם
אני רוצה לומר את דעתי!! אבל בעזרת שאלה.

מהיכן לאדם כמותך אשר מתנסח בעילגות מעליבה יש את הכסף לקניית רכב במחיר כזה? אשמח שתתן לי שיעור.

בנוסף אהיה חוצפן ולא מנומס ואפנה שאלה גם אל חברי הפורום היקרים והנכבדים, מדוע אתם עונים ברצינות לאדם שרוצה להזיק לעצמו ולקנות רכבים כבדים, עצלים, מזהמים, לא חסכוניים, לא תואמים את צרכיו ושנשקלים מכל הסיבות הלא נכונות? הוא לא השתכנע בפעם הראשונה שניתן לו הסבר מפורט ומספק? שמנהל הפורום יסגור את הדיון.

 

וואו, אני לא יודע מאיפה להתחיל לענות לך.

ולאו דווקא בגלל החוצפה והיהירות שלך, אלא בגלל הטמטום שלך.

 

אני לא מנסה להתנסח בצורה כזו או אחרת, ואם זה נראה לך "בעילגות מעליבה" אתה באמת יכול לישוק לי.

אני עובד ומתפרנס בכבוד, ואני גם לא חושב שזה מתפקידך להיכנס לי לכיס הפרטי.

אני לא אכנס לך לכיס הפרטי, אבל את הצרות שלך תשמור לעצמך, אל תוציא את העצבים על חברי הפורום.

 

ואדון נכבד, תן לי לשאול אותך כמה שאלות.

מאיפה לך לדעת איזה רכב תואם את צרכיי?

חשבת אולי שאני רוצה לשמור עוד חוות דעת לפני שאני רוכש את הרכב?

 

ולשאר חברי הפורום, אני מציע לכם לעיין בלינק הבא.

אני מניח שרובם מכירים, אבל למי שלא מכיר את המושג "טרול", בבקשה:

http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%98%D7%A8%D7%95%D7%9C_%28%D7%90%D7%99%D7

%A0%D7%98%D7%A8%D7%A0%D7%98%29

 

מדבריך עולה שאתה פחות או יותר "סגור" על המיצובישי.

זה לא רכב רע - אך חסכוני הוא לא יהיה.

 

על טעם וריח אין מה להתווכח - המיצובישי הוא בסך הכל בחירה טובה, ובין שלוש האופציות שהבאת הייתי בוחר בו.

 

הייתי בדילמה דומה לשלך - וקניתי את הייטי TDI בצבע חום מיטאלי.

אני אמור לקבל אותו במהלך השבוע הקרוב - עלה לי 157400 על הכביש כולל מיגון לא כולל אגרת רישוי.

אני לא סגור על המיצובישי, רק מחפש תירוץ לא לרכוש אותו.

שאתה אומר "חסכוני" לא יהיה, אתה מתכוון שהוא ישתה יותר מהIX35 והספורטאז'?

לפי מבחנים שראיתי הוא אמור לשתות בערך 1/9, מבחינתי זה סביר.

 

 

לא רשמת כאן את הסובארו פורסטר, מחיר רשמי 180,

תנסה לגשת לסוכנות, אם תצליח להוריד אותם תהנה מכל רגע עם הרכב הזה.

לגבי צריכת דלק הוא קיבל במבחן שקראתי 1:10, אז לדעתי בנסיעה רגילה זה יכול להגיע גם ל 11 \

לפי מבחנים שאני ראיתי היא שותה 1/9 שזה בהחלט סביר.

אבל משהו מוזר לי, יש לה הרי הנעה כפולה, כך שהיא אמורה לשתות קצת יותר מהג'יפונים האחרים.

בכל אופן, זה חורג מהתקציב שלי ואני בספק אם יורידו לי ל175.

ולא נראה לך שבמחיר הזה עדיף כבר לרכוש את הRAV 4?


×
×
  • תוכן חדש...