Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5429 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דווקא שילוב המנוע/גיר של היונדאי וקיה אמור לתת תוצאות טובות יותר מהמיצובישי אך לא בפער כזה שבגללו הייתי מוותר על המיצובישי. גם נדמה לי שלפחות כרגע ליונדאי וקיה יש רשימת המתנה ארוכה למדי ונכונות קטנה מאד להנחות. לעומת מיצובישי ש"רעבים" יותר.

 

אופציה מעניינית קטנה יותר וחסכונית היא הדייהטסו טריוס.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
דווקא שילוב המנוע/גיר של היונדאי וקיה אמור לתת תוצאות טובות יותר מהמיצובישי אך לא בפער כזה שבגללו הייתי מוותר על המיצובישי. גם נדמה לי שלפחות כרגע ליונדאי וקיה יש רשימת המתנה ארוכה למדי ונכונות קטנה מאד להנחות. לעומת מיצובישי ש"רעבים" יותר.

 

אופציה מעניינית קטנה יותר וחסכונית היא הדייהטסו טריוס.

 

זה ג'יפון קטן, אפילו הטוסון יותר מרווחות ממנו + אין לו תא מטען גדול.

מתאים יותר לצעירים.

פורסם

לא התכוונתי לקשור לטריוס כתרים לא לו אבל אני חושב שאתה יכול להסכים איתי שהוא RAV4 לעניים...

 

אופציות מעניינות נוספות ששוה לשקול הן:

 

מאזדה 5

טויוטה ורסו

פיג'ו 3008/5008

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
לא התכוונתי לקשור לטריוס כתרים לא לו אבל אני חושב שאתה יכול להסכים איתי שהוא RAV4 לעניים...

 

אופציות מעניינות נוספות ששוה לשקול הן:

 

מאזדה 5

טויוטה ורסו

פיג'ו 3008/5008

 

מאזדה 5 זה סטיישן, לא עונה על הצריכות של רכב גבוה.

הוא אולי מרווח, אבל הוא עדיין לא ג'יפון.

כנ"ל לגבי הורסו וה5008.

והפיג'ו 3008, אני לא יודע אם הם מחשיבים את זה בתור ג'יפון אבל גם אם כן זה לא שווה את המחיר.

ב159 אני יכול להביא את הIX35 של יונדאי או הספורטאז' של קיה שהרבה יותר נחשבים ממנו.

 

רק אם אפשר שאלה,

כמה ה הייטי TDI של צורכת לליטר?

פורסם

אני חושב שמכל האופציות שהציעו לך האופציה שמרגישה הכי איכותית היא המיצובישי.

אם אני לא טועה היא היחידה מבין הדגמים שהשווית בסוף [יונדאי וקיה] שיש לה גיר רציף,

מה שיבטיח לך חסכון בצריכת דלק עירונית.

 

לגבי כל השאר אני ממליץ לך לא להתפזר יותר מדי,אם עדיין יש לך כח לחפש ולבדוק הסובארו אכן יותר מהנה לנהיגה מכל השאר אבל לי היא היתה יותר צפופה וגם הבגאז' הרגיש לי קטן יותר מהמיצובישי ,למרות שאני לא יודע מה הגודל האמיתי.

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם
אני חושב שמכל האופציות שהציעו לך האופציה שמרגישה הכי איכותית היא המיצובישי.

אם אני לא טועה היא היחידה מבין הדגמים שהשווית בסוף [יונדאי וקיה] שיש לה גיר רציף,

מה שיבטיח לך חסכון בצריכת דלק עירונית.

 

לגבי כל השאר אני ממליץ לך לא להתפזר יותר מדי,אם עדיין יש לך כח לחפש ולבדוק הסובארו אכן יותר מהנה לנהיגה מכל השאר אבל לי היא היתה יותר צפופה וגם הבגאז' הרגיש לי קטן יותר מהמיצובישי ,למרות שאני לא יודע מה הגודל האמיתי.

 

תודה על ההמלצה. כנראה שהאווטלנדר היא באמת האופציה הכי טובה.

כנראה שהגיר הרציף באמת ייתן יתרון של חסכון.

 

הפורסטר מרווח מאוד, ואכן הבגאז' שלו קצת יותר קטן מהמיצובישי, אבל עדיין גדול ומספק.

בכל אופן, יש לו 4X4 קבוע, ואני בטוח שיש לזה השפעה על צריכת דלק עירונית.

פורסם
תודה על ההמלצה. כנראה שהאווטלנדר היא באמת האופציה הכי טובה.

כנראה שהגיר הרציף באמת ייתן יתרון של חסכון.

 

הפורסטר מרווח מאוד, ואכן הבגאז' שלו קצת יותר קטן מהמיצובישי, אבל עדיין גדול ומספק.

בכל אופן, יש לו 4X4 קבוע, ואני בטוח שיש לזה השפעה על צריכת דלק עירונית.

 

אם יורשה לי לשאול, גם אם לא, אני אשאל: מה אתה כלכך חרד לגודלו של תא המטען? ולכך שהרכב ייראה כ"ג'יפ", אתה יודע מה אומרים על אנשים כאלה? שיש להם רכב גדול אבל לעומת זאת......

פורסם
אם יורשה לי לשאול, גם אם לא, אני אשאל: מה אתה כלכך חרד לגודלו של תא המטען? ולכך שהרכב ייראה כ"ג'יפ", אתה יודע מה אומרים על אנשים כאלה? שיש להם רכב גדול אבל לעומת זאת......

 

חחחחחחחחחח, די, אני נקרע פה.

כנראה שלא פספסת אף פרק ב"סופרנוס", הא?

 

בכל מקרה, תהיה בטוח שאם הייתי כזה הבנאדם הראשון שהייתי מוריד זה אתה.

אז למזלך, אני לא כזה.

 

בכל אופן, תקרא קצת אודות עצמך כאן:

http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%98%D7%A8%D7%95%D7%9C_%28%D7%90%D7%99%D7%A0%D7%98%D7%A8%D7%A0%D7%98%29

אני מתרגש, אני מדבר עם מפורסם.

פורסם

הלקוחות והבוחנים באינטרנט מדברים על 15 ק"מ/לליטר (סולר)

 

ממי שיש לו שמעתי על 13.5 ק"מ/ליטר עם לא מעט נסיעות קצרות עירוניות.

 

עוד שבוע גם אני אדע :) אני מבטיח לחזור לדווח.

 

ולגבי המזדה 5 - הייתי מציע לך לשבת בה לפני שתפסול אותה כ"רכב לא גבוה" תנוחת הישיבה בה די גבוהה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
הלקוחות והבוחנים באינטרנט מדברים על 15 ק"מ/לליטר (סולר)

 

ממי שיש לו שמעתי על 13.5 ק"מ/ליטר עם לא מעט נסיעות קצרות עירוניות.

 

עוד שבוע גם אני אדע :) אני מבטיח לחזור לדווח.

 

ולגבי המזדה 5 - הייתי מציע לך לשבת בה לפני שתפסול אותה כ"רכב לא גבוה" תנוחת הישיבה בה די גבוהה.

 

אני לא רוצה רכב סטיישן :wink:

אני רואה שיש לך הסתייגות רצינית מהאווטלנדר.

אם אפשר לדעת, יש סיבה?

תיקח בחשבון שצריכת הדלק שלו היא בערך 1/9 ובמקרים טובים גם 1/10 (עירוני).

פורסם
לפי דעתי הקיה נותנת את התמורה הטובה ביותר,הרכב הרכב הכי יפה והכי מאובזר בקבוצה ,מה גם שקיה נותנים הלוואה ללא ריבית.

 

זה לא נכון, הם לא נותנים הלוואה ללא ריבית.

בסוכנות בדקתי והם לא מוכנים.

יכול להיות שהלכת בתקופה מסוימת, בכל מקרה בסוכנות שאני הלכתי הם לא נותנים.

 

ובמה בדיוק היא נותנת תמורה יותר טובה? אני חייב לדעת. איזה אבזור אתה מדבר?

פורסם

תנסה בסוכנות הראשית,הספורטאז' פרימיום 4X4 עולה 183K הקשקאי המגביל לו עולה למשל דגם טקנה שהוא 4*2 עולה 182 ,הוא לא 4*4 ולא מאובזר כמהו אבל המחיר זהה.

http://kia-israel.co.il/motors/sportage/?frame=specifications

 

http://kia-israel.co.il/motors/Sportage/?frame=price-list

 

http://www.nissan.co.il/download/pdf/aqashqai_2010.pdf

 

ועד כמה שלי ידוע בקיה גם אפשר להתמקח על המחיר.

:fadein:
פורסם

 

 

לפי מבחנים שאני ראיתי היא שותה 1/9 שזה בהחלט סביר.

אבל משהו מוזר לי, יש לה הרי הנעה כפולה, כך שהיא אמורה לשתות קצת יותר מהג'יפונים האחרים.

בכל אופן, זה חורג מהתקציב שלי ואני בספק אם יורידו לי ל175.

ולא נראה לך שבמחיר הזה עדיף כבר לרכוש את הRAV 4?

 

 

לדעתי הפורסטר ירגיש לך הרבה יותר איכותי מהיונדאי \ קיה שציינת.

לפחות ככה ההתרשמות שלי מהספורטאז הישנה, שהיא לא הייתה מספיק איכותית.

 

אם במבחן הרכב הוציא 1:9 שחלק ממנו זה בתנאי שטח שצורכים הרבה יותר דלק וכו.

מה שבנסיעות שלך אתה לא עושה על בסיס קבוע אז תצפה לצריכה עדיפה.

 

אני אישית מאוד אוהב את תחושת הנסיעה והאיכות שאני מרגיש בסובארו.

לדעתי ההפרש של ה 5 אלף האלו זה לא מה שצריך להכריע.(קצת פחות מ 3 אחוז מהסכום הכולל, דבר שמתגמד בירידית ערך של כל רכב כבר בשנה הראשונה)

תבדוק בנוסף לזה שמירה על הערך, עד כמה שאני יודע הפורסטר דיי מבוקש ביד2,

תבדוק על איזה מכוניות אפשר לעשות הסבה לגז, תבדוק מחירי ביטוח ועלות טיפולים עתידיים(לדעתי זה החלק הכי חשוב).

נטויוטה גם מאוד איכותית, אני הכי אוהב את 2 הרכבים האלו בקטגוריה.

ואחת הטענות שהעלת כאן בקשר לצרכית הדלק שהיא גבוהה בגלל שהרכב 4 על 4, אם בשורה התחתונה אתה מקבל צריכת דלק זהה ליונדאי \ קיא או שאר האופציות כשהם במצב של 2 על 4, זה אומר שברגע שתעביר אותם ל 4 על 4 הם יצרו יותר דלק.

אני לא בקיא 100 אחוז במערת של הפורסטר אך ייתכן שבמצב כביש רגיל חלוקת הכח הינה 90 אחוז קדימה ו 10 אחורה, לפחות ככה זה בB4, תבדוק את זה, אם זה ככה גם בפורסטר אז זה מסביר את צריכת הדלק "החסכונית"

אתה צריך לקחת את כל הדברים האלו בחשבון.

קצת כאב ראש אבל לדעתי התמונה הכוללת צריכה להכריע.

וכמובן נסיעת מבחן על כל אחד מהם.

אני אוהב אותך.

סע לאט, סע לאט.

פורסם
אני לא רוצה רכב סטיישן :wink:

אני רואה שיש לך הסתייגות רצינית מהאווטלנדר.

אם אפשר לדעת, יש סיבה?

תיקח בחשבון שצריכת הדלק שלו היא בערך 1/9 ובמקרים טובים גם 1/10 (עירוני).

 

לא - אין לי הסתייגות מהאאוטלנדר - אני בסה"כ מנסה לעזור לחשוב על אופציות נוספות לא בהרכח קונבנציונליות.

 

אאוטלנדר זה בסדר גמור :)

 

קיה לא נותנים מימון בלי ריבית ובלי הצמדה לספורטאג' כי הוא נמכר מצויין גם ככה :)

 

לדגמים אחרים שנמכרים פחות טוב הם מוכנים לתת מימון זול או הנחת מזומן לגבי הספורטאג' הגמישות אפסית למעט מבצעי מועדונים למיניהם.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית


×
×
  • תוכן חדש...