Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רחצת רכב - איפה הטובה ביותר?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5476 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

מי יכול להמליץ על רחצת רכב הטובה ביותר (ללא קשר למחיר) באיזור רעננה עד צפון ת"א ללא קשר למחיר? חשוב לי נקיון חוץ ופנים עם דגש על הפרטים הקטנים ושירות מעולה.

 

תודה

פורסם

המקום הטוב ביותר שבו שטפתי באיזור המרכז הוא שטיפת דאלי (ששם אני גם שוטף קבוע) שיושבים בצומת סגולה פתח תקווה.

 

השטיפה ידנית בלבד, עולה 45 ש"ח פנים+חוץ עם כפפה ומנקים ברמה הגבוהה ביותר כל עוד לא תבוא בשעות הלחץ.

אני אישית תמיד דואג גם להשאיר 20 ש"ח טיפ למנקה כדי שיזכור אותי לפעם הבאה.

 

כמו כן אני תמיד דואג "לשכוח" שטר של 20 ש"ח או משהוא בסיגנון מתחת למושב, תמיד מחזירים לי ואף פעם לא מעלם לי אפילו לא שקל מהרכב אצלם.

פורסם
המקום הטוב ביותר שבו שטפתי באיזור המרכז הוא שטיפת דאלי (ששם אני גם שוטף קבוע) שיושבים בצומת סגולה פתח תקווה.

 

השטיפה ידנית בלבד, עולה 45 ש"ח פנים+חוץ עם כפפה ומנקים ברמה הגבוהה ביותר כל עוד לא תבוא בשעות הלחץ.

אני אישית תמיד דואג גם להשאיר 20 ש"ח טיפ למנקה כדי שיזכור אותי לפעם הבאה.

 

כמו כן אני תמיד דואג "לשכוח" שטר של 20 ש"ח או משהוא בסיגנון מתחת למושב, תמיד מחזירים לי ואף פעם לא מעלם לי אפילו לא שקל מהרכב אצלם.

 

אתה משמשועממים לגמרי חביבי...

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

פורסם

נכון :lol:

 

אבל זה לא קשור לשיעמום, אני רוצה לדעת שכשאני משאיר את הרכב לשטיפה לא יעלם לי מהרכב הבושם\כסף\כרטיס סים של הספיריט (קרה לשכנה שלי שבוע שעבר)

פורסם

השטיפה בתחנת דלק שנמצאת ליד הבינתחומי בהרצליה, על הכביש שמחבר בין רעננה להרצליה פיתוח (דרך הפסי רכבת)

ה-שטיפה.. המקום היחידי שאני מוכן לשטוף בו את הרכב במכונה.

פורסם

איזה דאלי,אוי ואבוי,נוגעים לך כל מיני טיפוסים מפחידים ולא נעימים ברכב.

 

ממליץ בחום על הדבר הזה,בטוח שעוד אנשים ימליצו לך עליהם.

פורסם

CAR WASH ליד חומוס 'הללויה' של יורם ארבל/מס הכנסה ברמת גן. שטיפה ברמה מקצועית, הסודנים האלה יודעים את העבודה.

כולם בכפר עם AK ורק אתה עם קפצונים ?

 

זה לא קצת דפוק ?

פורסם
השטיפה בתחנת דלק שנמצאת ליד הבינתחומי בהרצליה, על הכביש שמחבר בין רעננה להרצליה פיתוח (דרך הפסי רכבת)

ה-שטיפה.. המקום היחידי שאני מוכן לשטוף בו את הרכב במכונה.

 

אני לא מכיר כזו תחנה (וחבל...בשבילי).

 

ישנה תחנת דלק של סונול ליד קניון שבעת הכוכבים.

 

ישנה תחנת דלק ברחוב הרב קוק של פז.

 

אני מכיר את הכביש המפלג בין הרצליה/הרצליה פיתוח לרעננה ואין בו שום תחנת דלק.

 

אנא דייק, שגם אנחנו נוכל להנות :).

פורסם
איזה דאלי,אוי ואבוי,נוגעים לך כל מיני טיפוסים מפחידים ולא נעימים ברכב.

 

ממליץ בחום על הדבר הזה,בטוח שעוד אנשים ימליצו לך עליהם.

 

קלין קאר מקצוענים ומקסימים אבל הם לא עושים שטיפות רגילות ממה שהבנתי בפעם האחרונה שהייתי שם.

ובקשר לדאלי, אתה צודק שהעובדים (וגם ההנהלה) לא "צפונבונים" אבל מפה ועד לפחד מהם???

אני במקרה מכיר את הבעלים, ואני נותן לך את מילתי שלא ירביצו לך שם ללא סיבה מוצדקת :lol:

 

כל מי שאני מכיר מרוצה מהם מעל ומעבר, זה המקום היחיד שאני מרשה לאישתי לשטוף שם את הרכב ללא נוכחותי וגם חמותי שוטפת שם בלי לפחד מרצח\שוד\גאנג-באנג קבוצתי...

פורסם
אני לא מכיר כזו תחנה (וחבל...בשבילי).

 

ישנה תחנת דלק של סונול ליד קניון שבעת הכוכבים.

 

ישנה תחנת דלק ברחוב הרב קוק של פז.

 

אני מכיר את הכביש המפלג בין הרצליה/הרצליה פיתוח לרעננה ואין בו שום תחנת דלק.

 

אנא דייק, שגם אנחנו נוכל להנות :).

 

מדובר ברחצה הנמצאת ברחוב הבריגדה היהודית בהרצליה

 

לבאים מרעננה - המשך ישר על הכביש מרעננה לכיוון כפר שמריהו, התחנה נמצאת בצד ימין אי אפשר לפספס

 

אכן תחנה מומלצת מאוד!

 

פנים + חוץ לא זול אבל שווה לדעתי את המחיר!

פורסם
ובקשר לדאלי, אתה צודק שהעובדים (וגם ההנהלה) לא "צפונבונים" אבל מפה ועד לפחד מהם???

אני במקרה מכיר את הבעלים, ואני נותן לך את מילתי שלא ירביצו לך שם ללא סיבה מוצדקת

 

תגדיר "צפונבון"... אני לא מכיר "צפונבון" אחד שעובד בתחום הזה,בכל מקרה הדתי היקר הזה מעסיק שם גורמים שלא בא לי שישטפו לי ולחברים שלי את רכבים.

פורסם

באותו עניין, מישהו מכיר מקום מומלץ יותר צפונה בחדרה-נתניה?

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

חבל שאתה שולל ע"פ מראה חיצוני,סימלי סטטוס וסיגנון דיבור אבל אף אחד לא מכריח אותך ללכת לשם.

ומה בדיוק אתה חושב, שבשטיפות אחרות אין עבריינים?

 

2 מכוני שטיפה בבורסה ברמת גן שייכים למשפחת פשע מסויימת.

חלק מהמכונים ברשת "קאר ספא" שייכים גם הם למשפחה שהעיתונים אוהבים לרשום עליה כתבות.

 

ברמלה 3 מכוני שטיפה שייכים גם הם לאנשים שאת הונם הם לא עשו מהשקעות בבורסה.

 

ולא חסרות עוד דוגמאות.

×
×
  • תוכן חדש...