Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רחצת רכב - איפה הטובה ביותר?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5475 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זאת זכותך המלאה אבל שים לב שפותח הת'רד ביקש המלצה למקום ששוטף טוב ושירות מעולה (שבזה אין כל כך מה לצפות במכון שטיפה) ולא למכון שטיפה עם בעלים יירא שמיים שמציל חתלתולים מכביש סואן על בסיס יומי.

פורסם
זאת זכותך המלאה אבל שים לב שפותח הת'רד ביקש המלצה למקום ששוטף טוב ושירות מעולה (שבזה אין כל כך מה לצפות במכון שטיפה) ולא למכון שטיפה עם בעלים יירא שמיים שמציל חתלתולים מכביש סואן על בסיס יומי.

 

:lol::lol:

 

 

אם כבר, לא כדאי לפתוח שרשור של כל המקומות בכל הארץ שאנשים ממליצים עליהם? 8)

אני מחפשת כבר המון זמן מקום שמנקה מפבנים ומבחוץ בצורה טובה באיזור של ראשון מערב-חולון אז"הת

 

יש בראשון תחנה מסוימת שאם אני רוצה ניקיון גם מבפנים, הם לא מנגבים בנתיים את האוטו מבחוץ. מניחים לטיפות להתייבש עד שיגיע מישהו שפנוי לטפל לי ברכב. לחלק מהטיפות שמתי לב בסוף וניגבתי עוד עם הסמרטוט של הבחור, אבל נשארו עוד כמה שרק בבית שמתי לב וניגבתי בעצמי.

 

אין על שטיפה עצמית עם צינור. :-(

Peugeot 206 1.4 automatic '01

פורסם
מדובר ברחצה הנמצאת ברחוב הבריגדה היהודית בהרצליה

 

לבאים מרעננה - המשך ישר על הכביש מרעננה לכיוון כפר שמריהו, התחנה נמצאת בצד ימין אי אפשר לפספס

 

אכן תחנה מומלצת מאוד!

 

פנים + חוץ לא זול אבל שווה לדעתי את המחיר!

 

הבחור שציטטתי, טוען כי מכון השטיפה נמצא בתחנת דלק.

 

בהרצליה פיתוח ישנה רק תחנת דלק אחת והיא שייכת ל"דלק", לא?

פורסם
:lol::lol:

 

 

אם כבר, לא כדאי לפתוח שרשור של כל המקומות בכל הארץ שאנשים ממליצים עליהם? 8)

אני מחפשת כבר המון זמן מקום שמנקה מפבנים ומבחוץ בצורה טובה באיזור של ראשון מערב-חולון אז"הת

 

יש בראשון תחנה מסוימת שאם אני רוצה ניקיון גם מבפנים, הם לא מנגבים בנתיים את האוטו מבחוץ. מניחים לטיפות להתייבש עד שיגיע מישהו שפנוי לטפל לי ברכב. לחלק מהטיפות שמתי לב בסוף וניגבתי עוד עם הסמרטוט של הבחור, אבל נשארו עוד כמה שרק בבית שמתי לב וניגבתי בעצמי.

 

אין על שטיפה עצמית עם צינור. :-(

בחולון תחנה של "דלק" היובל ממש במחלף קוממיות ,שטיפה חיצונית ופנימית טובות מאוד.

בראשל"צ פז שליד סינמה סיטי שטיפה חיצונית+וקס וקיטור מעולים ,בפנימית אף פעם לא התנסתי.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

×
×
  • תוכן חדש...