Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5478 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה דרך לא רעה להוציא 13K.

אני הייתי רוכש עוד EP4X במקום המונובלוק

הייתה חוסך סכום כסף ניכבד שבמקומו הייתי הולך על

AV1.1

AV3.0

AV6.5

AV 12

בסטאפ אקטיבי עם התקנה בקורות.

פורסם

יצא לך לשמוע את ה-VOCE לפני שאתה זורק כזה סכום?

 

דבר שני מחזק את דבריו של אודיו קינג הייתי הולך על שני מגברי 4 ערוצים.

 

דבר שלישי הייתי יורד מהרץ והולך על שני מגברי Genesis או Celestra, או מגבר אחד של 4 ערוצים GENESIS למידים ולטוויטרים, וה-CELESTRA למידבאסים ולסאב שהמגבר הזה מצטיין בתחומים האלה.

פורסם
זה דרך לא רעה להוציא 13K.

אני הייתי רוכש עוד EP4X במקום המונובלוק

הייתה חוסך סכום כסף ניכבד שבמקומו הייתי הולך על

AV1.1

AV3.0

AV6.5

AV 12

בסטאפ אקטיבי עם התקנה בקורות.

הסכום הרבה פחות וזה כולל התקנה ואיטום ב 3 שכבות בשתי הדלתות

לגבי הקורות אני אתיעץ עם המתקין

עכשיו בהקשר למגבר מומלץ להחליף את המגבר ל lrx4.1 לקבל איכות נטו

פורסם

על תתקרב למגבר הזה LRX, אם כבר אודיוסון זה רק ה-VRX.

 

אתה רוצה מגבר ברמה גבוה? DLS ULTIMITE, Genesis III , Celestra FA,xetec P4

 

מה התקציב שלך למגברים?

פורסם
על תתקרב למגבר הזה LRX, אם כבר אודיוסון זה רק ה-VRX.

 

אתה רוצה מגבר ברמה גבוה? DLS ULTIMITE, Genesis III , Celestra FA,xetec P4

 

מה התקציב שלך למגברים?

 

yonihawks למה לא lrx זה סדרה יותר גבוהה מ vrx התקציב למגבר הוא 4k הdls הרבה יותר יקר

פורסם
הסכום הרבה פחות וזה כולל התקנה ואיטום ב 3 שכבות בשתי הדלתות

לגבי הקורות אני אתיעץ עם המתקין

עכשיו בהקשר למגבר מומלץ להחליף את המגבר ל lrx4.1 לקבל איכות נטו

 

שמתי לב שאתה מדבר על מוצרים של הרץ \אודיסון בלבד אני מניח שיש לך מישהו שנותן לך מחיר טוב

על המוצרים הנ"ל,בנוגע לשאלה שלך במידה שאתה שומר על ההמלצה שלי ל:

AV1.1

AV3.0

AV6.5

AV 12

ואין לך בעיות להוסיף כסף אז לדעתי ששווה להחליף את האודיסון 1.1 באודיסון 4.1

שיגביר את הסאב ואת המידבאסים אקטיבי,ה-EPX4 יגביר את הטוויטרים ואת המידריינג אקטיבי.

פורסם
שמתי לב שאתה מדבר על מוצרים של הרץ \אודיסון בלבד אני מניח שיש לך מישהו שנותן לך מחיר טוב

על המוצרים הנ"ל,בנוגע לשאלה שלך במידה שאתה שומר על ההמלצה שלי ל:

AV1.1

AV3.0

AV6.5

AV 12

ואין לך בעיות להוסיף כסף אז לדעתי ששווה להחליף את האודיסון 1.1 באודיסון 4.1

שיגביר את הסאב ואת המידבאסים אקטיבי,ה-EPX4 יגביר את הטוויטרים ואת המידריינג אקטיבי.

 

AUDIO KING במערכות קודמים שלי שמגבר 4 ערוצים הגביר את הסאב לא נהינתי מהסאב לא הורגש בכלל

פורסם
fastgt לא הבנתי את תגובתך

 

חבר הפורום ELI_I (רופא שיניים במקצועו) בעל רכב דומה , ועבר מספר סט-אפים שונים , אני בטוח שהוא יכול לתת לך טיפים לגבי רכיבים שישמעו טוב אצלך., כמו כן לגבי מגבלה פיסית של הוופרים, טוויטרים וכו...

 

בהצלחה

פורסם
AUDIO KING במערכות קודמים שלי שמגבר 4 ערוצים הגביר את הסאב לא נהינתי מהסאב לא הורגש בכלל

 

זה ממש לא קשור ,זה יכול לנבוע מחוסר התאמה נכון בין רכיבים אין שום קשר בין המיקרים.

וזה לא צריך להשליך על הדברים ,אולי כדאי לך לשקול שנית את ה-AV12 הוא סאב SQ טוב מאוד

אבל אם אתה מחפש סאב דומיננטי אולי שווה לשקול משהו אחר.

LRX4.1K הוא מגבר מאוד חזק שגם עובד ב-2 אום בגישור,סאב שיוגבר על ידו יהיה מורגש אתה יכול להיות בטוח בזה.

פורסם

הVRX הם סדרת מגברים יותר גבוהה מהLRX

 

את הVRX כמעט ואין להשיג בארץ .. יד שניה אולי ..

 

לא הבנתי אם אתה הולך על 2WAY או 3WAY

 

אני חושב שהLRX וVOCE הם שילוב טוב

 

או אולי להמתין קצת ולחכות לסדרה המחליפה שלהם

 

מגברי VOCE .. אולי תפרט לנו קצת מה התקציב שלך ?

pioneer.p99

genesis dual mono/genesis four Channel

dynaudio esotar 2 - 3way

genesis miniblock/genesis audiophile

פורסם
זה ממש לא קשור ,זה יכול לנבוע מחוסר התאמה נכון בין רכיבים אין שום קשר בין המיקרים.

וזה לא צריך להשליך על הדברים ,אולי כדאי לך לשקול שנית את ה-AV12 הוא סאב SQ טוב מאוד

אבל אם אתה מחפש סאב דומיננטי אולי שווה לשקול משהו אחר.

LRX4.1K הוא מגבר מאוד חזק שגם עובד ב-2 אום בגישור,סאב שיוגבר על ידו יהיה מורגש אתה יכול להיות בטוח בזה.

 

AUDIO KING שכנעת אותי אני אשאר עם כל הרכיבים למעט המונובלוק שיוחלף lrx4.1

הרכב עבר איטום בשתי הדלתות שבוע הבא אני בחופשה משפחתית באילת שאני אחזור אמשיך את הפרויקט

פורסם
על תתקרב למגבר הזה LRX, אם כבר אודיוסון זה רק ה-VRX.

 

יוני מה רע באודיסון LRX ומה הניסיון שלך איתו שאתה לא ממש מחבב אותו?

ה-VRX היא סידרה יותר גבוהה מה-LRX זה ברור

יוני ואם כבר אודיסון זה רק טזיס :-P

::FEEL THE {XS} power::

×
×
  • תוכן חדש...