Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5481 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
AUDIO KING שכנעת אותי אני אשאר עם כל הרכיבים למעט המונובלוק שיוחלף lrx4.1

הרכב עבר איטום בשתי הדלתות שבוע הבא אני בחופשה משפחתית באילת שאני אחזור אמשיך את הפרויקט

 

ה-LRX4.1K מספק :

130X2 + 800X1

 

כאשר ערוץ הסאב ב-2 אום.

אם אתה מחפש סאב SQ יותר דומיננטי ואין לך בעיה להוסיף עוד 700-800 שח לצורך העניין

הייתי שוקל מורל אולטימו עם סליל של 2 אום.

פורסם
יוני מה רע באודיסון LRX ומה הניסיון שלך איתו שאתה לא ממש מחבב אותו?

ה-VRX היא סידרה יותר גבוהה מה-LRX זה ברור

יוני ואם כבר אודיסון זה רק טזיס :-P

קודם כל מה שלומך ג'וניור היקר? הכל בסדר?

 

זה לא רק הנסיון שלי זה עוד הרבה אנשים שאני יכול להיות הבן שלהם שבחנו את המגבר הזה טוב טוב על סטאפים שאני מאחל לכולנו בתחום ה-SQ.

הוא מגבר חזק ואמין, איכות? אין לו, והסכומים שדורשים עליו לא מוצדקים, אולי רק בגלל שזה חברת יוקרה לא יותר מיזה, אבל הסכום שדורים עליו לא הופך אותו למגבר טוב, הוא מגבר סביר מאוד, ולאנשים שיש אותו חיים באשליה שהוא טוב כי הם שלמו עליו הרבה מאוד.

 

לגבי הטזיס זה המחליף של ה-VRX לא?:roll:

כי אני לא רואה את ה-VRX באתר שלהם יותר.

פורסם
קודם כל מה שלומך ג'וניור היקר? הכל בסדר?

 

זה לא רק הנסיון שלי זה עוד הרבה אנשים שאני יכול להיות הבן שלהם שבחנו את המגבר הזה טוב טוב על סטאפים שאני מאחל לכולנו בתחום ה-SQ.

הוא מגבר חזק ואמין, איכות? אין לו, והסכומים שדורשים עליו לא מוצדקים, אולי רק בגלל שזה חברת יוקרה לא יותר מיזה, אבל הסכום שדורים עליו לא הופך אותו למגבר טוב, הוא מגבר סביר מאוד, ולאנשים שיש אותו חיים באשליה שהוא טוב כי הם שלמו עליו הרבה מאוד.

 

לגבי הטזיס זה המחליף של ה-VRX לא?:roll:

כי אני לא רואה את ה-VRX באתר שלהם יותר.

 

 

יוני נראה לי שהתחלת לדבר שטויות...

אין איכות ב LRX ? כנראה שמעת יותר מידי טזיסס (או שלא שמעת אף פעם)

פורסם

יוני,

 

אין לי שום דבר נגדך אבל בזמן האחרון אתה יורה תגובות ללא שום ביסוס.

Audison Bit 10 | Dynaudio Esotar E650 + Scanspeak D3004| Arc Audio 4200SE | Dynaudio Esotar 1200 | JL Audio HD 750/1

פורסם

אני אומר דברים מנסיון אישי, המגבר הזה היה אצלי ברכב והבעיה שלו שהוא מנחית אמון תתדרים שצריכים להיות שמיעים יותר נכון מאלים אותם.

בדקתי אותו גם ב-Fullrange ועדין הוא מנחית, אבל המגבר חזק בטירוף אין ספק.

 

אני לא יודע כמה ניסיון יש לכם אם ציוד של חברות כאלה ואחרות, אבל אני הייתי מחליף מגבר כל חודש, ולא בגלל שלא שמעתי טוב או משהו, סתם הייתי סקרן לראות תגובות של מגברים אחרים, כנ"ל גם סטים של רמקולים.

פורסם

yonihawks,

 

אינני יודע מהו נסיונך הרב, אך הLRx הוא אחד המגברים המשובחים ברמת המחירים שלו.

מגבר חזק ואיכותי ביותר.

לפני הVRx היה לי אותו.

לא יודע מה הוא מאלים לך, הוא לא מעלים שום כלום.

×
×
  • תוכן חדש...