Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5514 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מנוע ה - 1.4T מגיעים עם סופר צ'רג'ר מסיבה פשוטה מאוד אין לרכב כוח בסל"ד הנמוך.

הסופר צ'רג'ר יוצא מפעולה ברגע שהטורבו מתחיל לעבוד, בעזרת קלאץ' אלקטרוני.

ובתור אחד שיש לו בבית אאודי A4 2.0T 2011 סיאט לאון FR 2010 של אחותי ושירוקו אני מכיר את המנועים הללו.

ואתה יודע מה נניח באמת באיזה עולם דמיוני לרכב שלך כן יש סופר צ'רג'ר, אז לקופרה הורידו אותו והיא קיבלה עוד 30 כוחות סוס?

כל המטרה של סופר צ'רג'ר הוא חיזוק של רכב עם מנוע קטן בסל"ד הנמוך!

ואפילו יותר מזה אם תכתוב בגוגל Twincharge תקבל רק 1.4T כי זה המנוע היחידי בעולם עם שני מגדשים שאחד יוצא מפעולה כשהשני נכנס.

יש טעות במפרט הטכני.

 

מפרט טכני של קופרה:

http://www.otoli.co.il/main.asp?cat=newcars&scat=tech&v=860

פורסם

ליאור, אף אחד לא מוציא אותך מפגר (למרות שחלק מהתגובות קצת זועמות) אבל באמת אין לך מגדש על שיושב על רצועה. קיים רק מגדש טורבו המונע ע"י גזי הפליטה.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

לא נראה לכם שכל זה מתיחה של אחד מחברי הפורום? :confused:

אם הבן אדם היה בספק איזה מנוע יש לו ברכב חדש הוא היה הופך את כל האינטרנט כדי למצוא תשובה ובסוף היה מגלה שהמנוע הנ"ל הוא בלי SC.

פורסם

אף אחד כאן לא מוציא אותך מפגר.

מי שהוציא אותך מפגר הוא הסוכן באולם וכן מי שרשם את המפרט הנ"ל.

בנוסף הם גם רשמו: צריכת דלק - ממוצעת (ק"מ/ליטר)

12.6

אם בממוצע יצא 1:10 אז המצב טוב.

ואגב, לי יש את אותו המנוע באוקטביה VRS ושום SC לא נמצא אצלי בתא המנוע.

בקשר ללחץ אוויר- אני ממלא 35 בעוד הוראת היצרן היא 33.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

אותי השרשור הזה די משעשע.

 

הבחור משוכנע שיש לו סופר צ'ארג'ר ומתווכח עם העובדות בשטח מאחר והוא משוכנע שאנחנו טוענים כי האוטו שלו פחות טוב מאחר ואין לו סופרצ'ארג'ר.

 

פותח השרשור,

יש לך מנוע מצוין וחזק והוא ממש לא זקוק לסופרצ'ארג'ר (שכמובן אין לו) ע"מ לפרפר בפתיחה או כל דבר אחר אז צא מהסרט.

 

אגב, בתור אחד שיש לו לאון קופרה תוך שמדובר סה"כ באותו המנוע (בשינויים 'קטנים' של טורבו גדול יותר ועוד) אני אדגיש שאין לך סופרצ'רג'ר באוטו ואתה גם לא צריך כזה.

 

באשר ללחץ האויר בצמיגים,

פשוט תקרא את השורות האחרונות של ההודעה של עידן לפני - כך גם אני עושה...

 

שבת שלום

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

×
×
  • תוכן חדש...