Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5514 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי

Seat Leon FR 2011

עכשיו השאלה שלי היא כזאת לגבי האוויר בגלגלים רשום לי במכסה דלק לשים 35 מקדימה ו33 מאחורה

PSI

עכשיו שמתי והרכב מפרפר לי בפתיחה ממש בצורה שהוא לא צריך לפרפר כאילו הוא לא בשליטה והאוטו קופץ מדיי הורדתי את האוויר מקדימה שמתי 29 ומאחורה 32 והאוטו יציב יותר אבל אני מרגיש שהוא לא חזק לא טס כמו שאומרים כמו פעם..אבל הפתיחה יותר יציבה האוטו לא מפרפר נותן שתי "מכות" של הגלגלים בכביש ואז נוסע מהר..אבל זה לא טוב לשים מקדימה פחות אויר אני יודע כי המשקל כבד יותר מקדימה

בקיצור מישהו יכול לברר לי כמה אני צריך לשים או משהו למה אני משתגע והאוטו לא מגיע ליכולות שלו ומי שלא מכיר את הרכב לגבי המנוע הוא

2.0L +Turbo + Supercharger = 211 Hp

 

תודה אני אשמח לתשובה חברים..

פורסם

ככלל, מה שהיצרן מפרסם זה הלחץ שצריך למלא בו אוויר. התחושות שלך הן סובייקטיביות, לי אישית יראה מוזר אם 211 כ"ס לא יפרפרו אלא יתנו 2 מכות וזהו. מעבר לכך, מקדמי החיכוך משתנים בהתאם למשטח - ישנם כבישים עם יותר אחיזה וישנם עם פחות.

אבל למה לפרפר מלכתחילה? אם כבר אז לחץ קצת פחות על המצערת ותצא יותר מהר מהמקום.

 

אגב אם תמלא קצת יותר אוויר מהמומלץ (4-5 PSI) תהיה לך יציבות טובה יותר בסיבובים אם זה מהווה משמעות עבורך (דופן הצמיג תוכל לעמוד בעומסים גבוהים יותר). יש לציין שתהיה פגיעה קלה בנוחות הנסיעה.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם
יש לי

Seat Leon FR 2011

עכשיו השאלה שלי היא כזאת לגבי האוויר בגלגלים רשום לי במכסה דלק לשים 35 מקדימה ו33 מאחורה

PSI

עכשיו שמתי והרכב מפרפר לי בפתיחה ממש בצורה שהוא לא צריך לפרפר כאילו הוא לא בשליטה והאוטו קופץ מדיי הורדתי את האוויר מקדימה שמתי 29 ומאחורה 32 והאוטו יציב יותר אבל אני מרגיש שהוא לא חזק לא טס כמו שאומרים כמו פעם..אבל הפתיחה יותר יציבה האוטו לא מפרפר נותן שתי "מכות" של הגלגלים בכביש ואז נוסע מהר..אבל זה לא טוב לשים מקדימה פחות אויר אני יודע כי המשקל כבד יותר מקדימה

בקיצור מישהו יכול לברר לי כמה אני צריך לשים או משהו למה אני משתגע והאוטו לא מגיע ליכולות שלו ומי שלא מכיר את הרכב לגבי המנוע הוא

2.0L +Turbo + Supercharger = 211 Hp

 

תודה אני אשמח לתשובה חברים..

 

המנוע שלך הוא 2.0L + TURBO

אין לך SUPERCHARGER.

Mazda 3 Spirit Canary Yellow

פורסם
המנוע שלך הוא 2.0L + TURBO

אין לך SUPERCHARGER.

 

ממ קודם כל תודה רבה לתגובה של הבן אדם הראשון מקצועית ומהימנה אני אמלא לפי מה שרשום תודה רבה..

ואגב הבן אדם שטען שאין לי סופרצ'רגר

אתה מוזמן לבדוק יקירי לפי מה שרשום על הרכב ומה שראיתי בחברה ולפי זה שפתחתי מכסה מנוע יש סופרצ'ארגר

אז אני לא מבלף אתה מוזמן לבדוק

בקיצור מה שאתם אומרים למלאות 35 מקדימה ו33 מאחורה לפי מה שרשום?

פורסם

חבוב המנוע היחידי בעולם שמוגדש עם סופר צ'רג'ר וטורבו זה ה - 1.4T ל - 2.0T יש רק טורבו.

בכל אופן שיעור קצר:

אוויר קר דחוס יותר מאוויר חם (משמע כשאתה נוסע ברכב הלחץ בתוך הצמיג עולה היות והאוויר בתוכו מתחמם) ולכן כשאתה ניגש למלא אוויר תמלא 10% - 15% יותר ממה שרשום במידה ונסעת ברכב למעלה מ - 10 דקות.

אם הרכב שלך עם 210 כוח סוס מפרפר בפתיחה זה סימן שאתה צריך ללחוץ פחות על הגז לא להוריד אוויר...

פורסם
חבוב המנוע היחידי בעולם שמוגדש עם סופר צ'רג'ר וטורבו זה ה - 1.4T ל - 2.0T יש רק טורבו.

בכל אופן שיעור קצר:

אוויר קר דחוס יותר מאוויר חם (משמע כשאתה נוסע ברכב הלחץ בתוך הצמיג עולה היות והאוויר בתוכו מתחמם) ולכן כשאתה ניגש למלא אוויר תמלא 10% - 15% יותר ממה שרשום במידה ונסעת ברכב למעלה מ - 10 דקות.

אם הרכב שלך עם 210 כוח סוס מפרפר בפתיחה זה סימן שאתה צריך ללחוץ פחות על הגז לא להוריד אוויר...

 

 

חח אוקי אחי תודה על השיעור ואני לא ציני אני תמיד שמח לשמוע עוד פרטים .. כנראה שהכבישים באיזור חדרה גרועים זה גם יכול להיות.. בכל מקרה לגבי הסופרצ'ארגר תבדוק מפרט רכב של הליאון

FR

ותראה שהוא עם .. אני לא ממציא תאמין לי..

פורסם

אם אתה חושב שיש לך סופרצארגר תהנה במחשבה, לדמיון אין גבולות.

אגב אחלה רכב יש ברשותך

אני בתהליכי הזמנה של אחת כזאת DSG.

Mazda 3 Spirit Canary Yellow

פורסם

אני יודע מה זה לאון FR זה המנוע שנמצא בשירוקו 2.0T ובאאודי A3 2.0T ובגולף GTI 2.0T ובטיגואן 2.0T בסקודה אוקטביה 2.0T באאודי A4 2.0T אתה רוצה שאני אמשיך? לכולם יש 210 כוח סוס. בלאון FR אין סופר צ'רג'ר ואם זה כתוב במפרט צריך לסרס את מי שכתב אותו. זה לא משהו שנתון לויכוח זה פשוט ככה.

פורסם
אם אתה חושב שיש לך סופרצארגר תהנה במחשבה, לדמיון אין גבולות.

אגב אחלה רכב יש ברשותך

אני בתהליכי הזמנה של אחת כזאת DSG.

 

 

בכל מקרה כן זה רכב מעולה אני עשיתי נסיעת מבחן על

1.8T 160hp

וזה אחלה רכב ובסוף קניתי את הFR

ואגב הנה לינק שמראה לך בדיוק את המפרט של הרכב בערך כמו שרשום בסוכנות שקניתי משם.. בבקשה

http://www.icar.co.il/סיאט/סיאט_לאון_FR/סיאט_לאון_FR_חדש/version1060/

פורסם
בכל מקרה כן זה רכב מעולה אני עשיתי נסיעת מבחן על

1.8T 160hp

וזה אחלה רכב ובסוף קניתי את הFR

ואגב הנה לינק שמראה לך בדיוק את המפרט של הרכב בערך כמו שרשום בסוכנות שקניתי משם.. בבקשה

http://www.icar.co.il/סיאט/סיאט_לאון_FR/סיאט_לאון_FR_חדש/version1060/

 

 

טוב יש פה כנראה עוד תגובה של מישהו שטוען שלא חח אני משתגע ממכם חברים

אני קניתי את הרכב אני ראיתי את המפרט שלו

ואני יודע על מה שמתי

200K

ובאמת אין מה להתווכח פה תאמינו לי כל חיי אני עם מכוניות גרמניות אין עליהם אני לא קונה חתול בשק מכיר כל פרט ברכבים הללו של הקונצרן הגרמני..

פורסם
אין מגדש על ברכב הזה צר לי לאכזב אותך, המפרט הזה שגוי.

 

 

טוב ידידי אתה מוזמן לבדוק בסוכנות סיאט ..

פורסם
אני יודע מה זה לאון FR זה המנוע שנמצא בשירוקו 2.0T ובאאודי A3 2.0T ובגולף GTI 2.0T ובטיגואן 2.0T בסקודה אוקטביה 2.0T באאודי A4 2.0T אתה רוצה שאני אמשיך? לכולם יש 210 כוח סוס. בלאון FR אין סופר צ'רג'ר ואם זה כתוב במפרט צריך לסרס את מי שכתב אותו. זה לא משהו שנתון לויכוח זה פשוט ככה.

 

 

שכחת את ה- A5 2.0T

211 סוסים :lol:

 

אגב אולי תנסה לסוע עם המערכת ESP או מה שאין לך שם במצב מופעל ותראה שהרכב לא מפרפר (לפחות ככה זה אצלי בקופרה)

כשמכבים את המערכת האלקטרונית אתה תתגלגל במקום.

אברה קדברה

פורסם
ליאור, בתור אחר שהיה לו רכב כזה, אין לך סופרצארגר...

 

 

טוב אז הבחור שהגיב לגבי האי5 או משהו כזה חח הבקרת יציביות עובדת.. אני בא ממקום שאני קצת מבין תאמין לי אני לא טיפש וכן בלי האופציה של הבקרת יציביות יש סיכוי שאני יעוף לאיזה עמוד חח ...

 

ואגב הבחור שטען שיש לו .. כן זה הגיוני שבדגם שהיה לך לא היה את זה אבל הדגמים החדשים גם באים עם 211 כ"ס ככה שהתשנו כמה דברים אני ישבתי עם הבן אדם בסוכנות והוא הראה לי מפרט של הרכב וגם זה רשום ליד הרכב באולם תצוגה .. ככה שאני יודע מה אני ראיתי חח נוווו מה אתם מוציאים אותי מפגר ..... בדוק בדוק!!

×
×
  • תוכן חדש...