Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5529 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

אני מחפש רכב משפחתי והתקציב שלי הוא 25,000.

יש חשיבות לגודלו של הרכב כי אנחנו זוג עם שתי תינוקות (מתוקות! :))

עדיפות לסטיישן למרות שזו משימה בלתי אפשרית...

 

ראיתי כמה אופציות ואשמח לשמוע את דעתכם:

 

1. פורד פוקס 2001 יד1\2

2. סוזוקי בלנו 2001\2002 יד1\2

3. סוזוקי ליאנה 2002\2003 עם יד גבוהה וכנ"ל גם הקילומטרז'

4. יונדאי אקסנט 2005\2004

5. מיצובישי סופר-לאנסר

 

אני ממש מתלבט ביניהם (פחות מהלנסר והליאנה...). יחד עם זאת, אני לא מבין גדול ברכבים.

סה"כ מחפש רכב אמין

 

מחכה לחוות דעתכם :)

 

תודה

פורסם

בתקציב כזה אפשר לקנות שקודה אוקטביה סטיישין. רק צריך למצוא אחת שמורה ותקבלו רכב מעולה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

תודה על התגובה המהירה!

 

חשבתי גם על האופציה הזו אבל ממש קשה למצוא אחת כזו...

אני כבר שבועיים נכנס מדי יום לאתרי מכירות יד 2 ופרט למוניות (שהן גם דיזל), אין מבחר.

 

עלות הטיפולים של סקודה לא יקרה?

פורסם
תודה על התגובה המהירה!

 

חשבתי גם על האופציה הזו אבל ממש קשה למצוא אחת כזו...

אני כבר שבועיים נכנס מדי יום לאתרי מכירות יד 2 ופרט למוניות (שהן גם דיזל), אין מבחר.

 

עלות הטיפולים של סקודה לא יקרה?

 

לא זולים כמו טיפולים בקוריאניות או יפניות, אך לא יקרים כמו גרמניות.. תשובה די כללית אני יודע, תלוי בסוג הרכב.

אני מצטרף לדעתו של צבי, אכן רכב מוצלח אם תצליח למצוא כזה.

 Big Fan of Heavy Cars with High Torque

(My 1st Owned - Mercedes C200 2009 (CDI

 (My 2nd Owned - Suzuki Swift 2013 (Manual

(My 3rd Owned - Honda Accord 2003 (2.0L I-Vtec

פורסם

ומה לגבי שאר הרכבים שרשמתי?

 

אם אמצא פביה סטיישן במצב ראוי אני אלך על זה אבל בינתיים זה לא המצב...

פורסם

תוכל לנסות לבדוק גם את מיצובישי כריזמה, רכב מעולה, אמין ונוח

החסרון היחיד הוא הפלסטיקה הריפוד של הרכב אבל חוץ מזה כמו שאמרתי רכב אמין ונוח, אצלינו זו כבר כריזמה השנייה

עם הראשונה הייתה תאונה וטוטל לוסט

פורסם

כריזמה אמינה? וואלה?

 

אני זוכר בזמנו שהרכב לא נחל הצלחה גדולה...

.

מה לגבי צריכת הדלק שלו?

 

עריכה: הרכב מתומכר בסביבות ה28~30 אלף... לצערי זה מעבר ליכולתיי

פורסם

משהו קצת יותר ספציפי: מה הייתם לוקחים פביה סטיישן 2003 עם 160K ק"מ או פורד פוקוס 2001 עם 70K ק"מ?

 

השאלה מהתגובה הקודמת עדיין תקפה :)

פורסם

עלות הטיפולים של סקודה לא יקרה?

לטעמי עלות הטיפולים סבירה לחלוטין ואפילו זולה בשוואה לרכבים שהיו לי, בערך כמו רוב הרכבים האירופאיים.

 

אגב, הרבה יותר קל למצוא אוקטביה הצ'בק (הדגם הרגיל) - תא המטען ענק, אולי עם רכב כזה אתה יכול להסתדר לא עם סטיישין.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
לטעמי עלות הטיפולים סבירה לחלוטין ואפילו זולה בשוואה לרכבים שהיו לי, בערך כמו רוב הרכבים האירופאיים.

 

אגב, הרבה יותר קל למצוא אוקטביה הצ'בק (הדגם הרגיל) - תא המטען ענק, אולי עם רכב כזה אתה יכול להסתדר לא עם סטיישין.

 

היית קונה פביה עם 16000 ק"מ מ 2003?

 

תא המטען של ההצ'בק רחוק מלהיות ענק... הוא ענק אם אתה נהג יחיד או זוג. הוא פיצפון אם אתה עם שתי עגלות של תינוקות

 

קראתי בחיפוש בפורום שהשנתונים הראשונים של הפוקוס הם דגמים גרועים עם המון בעיות. יש אמת בדבר??

פורסם

אני לא הייתי קונה פאביה. קצת קטנה עבורי. :-P(אני יותר בכיוון של רכבים קצת יותר גדולים כמו וולוו S80 ורצוי עם מנוע הכי גדול T6)

 

אם הצ'בק בא בחשבון, אותם מכלולים שיש באוקטביה זה גולף. רכב טוב מאוד. עדיף כמובן עם גיר ידני, כי גם באוקטביה, גולף וכל נגזרותיו הגיר "רגיש" (במילים עדינות). ידני לאומת זאת פשוט מעולה, גם בנוסף חסכוני וחזק יותר.

גולף, אוקטביה ודומות - ממליץ בחום. היה לי גולף ונהניתי עם הרכב (למרות שרציתי רכב טיפה יותר גדול)

 

אם אתה שוקל גולף ידנית והכוח לא חשוב לך, יש לך אפשרות לקחת גולף SDI דיזל. חסכוני בטירוף, בסביבות 1 ל-20, אבל המנוע חלש.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

אם אתה צריך רכב אמין מאוד

תצרוכת דלק 1 ל10 /11

 

פשוט לא שיא הפאר

אז יונדאי אקסנט 2004.2005

תעשה את העבודה

 

ברשותי אחת שעשתה ב 3 שנים 100000 (מאה אלף קילומטר)

 

ללא תקלות למעט טיפולים ובלאי טבעי (צמיגים ומצבר פעם אחת*)

×
×
  • תוכן חדש...